Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Marie

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos rakkaat uskonveli ja sisko
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Näinä tiukkoima aikoina oon mmiettinyt valtiovallan surutonta tuhlaamista. Ilmastohuijauksiiin ym. projekteihin lahjoitetut rahat
ovat järkyttävän suuria. Tuli mieleen että kansanedustajia voisi poistaa reilusti yli puolet, elllei enemmänkin. Kaikki ovat kuitenkin
jees-mieihä ja naisia. Äänestetään sitä mitä puoluejohto vaatiin puoluekurin muodassa. Jos ei äänestä niin kuin puolueen johto
vaatii ,saa kenkää.
Vuosikymmeniä sitten kansanedustajat äänestivät oman tunnon mukaan. Näinse pitäisi ollakin tänäkin päivänä.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Onhan tämä surullista seurattavaa meidän ihmisten meininki tässä maassa. Sodan nähnyt ja kokenut sukupolvi ymmärsi Kenen tahtoa on syytä kysellä ja kuunnella. Sukupolvet jotka ovat saaneet elää turvassa ja yltäkylläisyydessä haluavat kysellä ja kuunnella vain omaa tahtoaan. Voi Suomen maa kuinka hukassa oletkaan... 😢
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Se on juuri noin. Tule, Herra Jeesus.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Ilmastohuijauksella on ajettu globaalia kommunismia niin kauan, että kokonainen sukupolvi on kasvanut ilmastoahdistuksessa.
Nyt kun ollaan tulevassa lusiferiaanisessa ohjelmassa siinä pisteessä, että tarvitaan globaalin valvontayhteiskunnan mahdollistavia todella paljon ympäristöä kuormittavia datakeskuksia joka paikkaan, on viherhumpan aika siirtyä pikkuhiljaa taka-alalle.
Katsokaas vaan, niin vihervinkujat hiljentyvät ympäri maailmaa samassa tahdissa "ihan kuin" takana olisi koordinoitu ohjelma.
P.S Ette tule näkemään hyväksikäytettyjen yksinkertaisten ihmisten ikinä myöntävän olleensa hyväksikäytettyjä yksinkertaisia ihmisiä, sillä ne jotka ymmärtävät olleensa osa ohjelmaa, ovat olleet siinä mukana tietoisesti ja silkkaa ahneuttaan, mutta valtaosa ei edes tiedä ohjelman olemassaolosta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Shabbat Shalom 💙🤍💙👋
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Shabbat Shalom ✝️
Vastaa Viestiin