Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Uskon Jeesukseen

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Joku netissä väittää näin:

Israel ei saa suur-Israelia, ennen 1000-vuotista Jeesuksen hallitsemaa rauhan valtakuntaa

Kuinka onkaan...?
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Eero kirjoitti: Eilen, 16:21 Jaa-a, ei noista asioista taidettu ainakaan suoraan puhua tuossa jutussa mitään, se mistä tää piispa haastattelussa puhui, oli "varaukseton Israelin hallinnon ihannointi".

Sehän on selvää että Herran tahto on Israelin kansan vapauttaminen vihollisistaan, mutta se ei taida tapahtua ennen kuin ottavat Jeesuksen vastaan. Eli siinä mielessä mun mielestä tää Israeliin suhtautumisen kysymys on sekä vaikea että yksinkertainen: meidän tulisi Siunata ja Rakastaa heitä kuin veljeskansaa, mutta se ei tarkoita, että veli tekisi sitä mikä on okein, ennen kuin palaa takaisin Isänsä tykö.
Ei mainittukaan vaan kun tiesi nuo asiat papista, tiesi tarkkaan etukäteen hänen suhtautumisensa raflaavan otsikon asiaan ja senkin, että palekortti käytetään.

"mutta se ei tarkoita, että veli tekisi sitä mikä on okein"
Tämä siis tarkoittaa mielestäsi, että Israel ei saisi käyttää sotakonetta vihollisia vastaan?
7.10.2023 tapahtumia olisi pitänyt katsoa sivusta? Antaa Iranin saada ydinase?
Eikö Jumala käytä niin hyviä kuin pahojakin oman mielensä mukaan?
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Toimisiko Suomi toisin, jos olisi samassa tilanteessa kuin Israel?
Naapurissa olisi mustakaapujen hallinto jonka elämäntehtävä olisi hävittää Suomi kartalta aikaansaadakseen Mahdinsa paluun?
Fanaattisuuden päätepisteen porukkaa jonka he osoittavat rahoittamalla lukuisia terroristijärjestöjä pommittamaan Israelin siviilejä, puukottamaan, ampumaan, räjäyttämään ja raiskaamaan jne.
Niin hullulta kuin se voi monesta palefanista kuulostaakin, tiedustelutietoihin perustuva hyökkäys on itsepuolustusta.
Israel taistelee olemassaolostaan m-maiden seassa.
Israelin on selvittävä, jotta Jeesus voi palata.
Tykkäsit siitä kristittynä eli et.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ei, vaan että ei Israel tee sitä mikä on Herran silmissä oikein, ennen kuin ottaa Jeesuksen vastaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Eero kirjoitti: Eilen, 21:29 Ei, vaan että ei Israel tee sitä mikä on Herran silmissä oikein, ennen kuin ottaa Jeesuksen vastaan.
Ei teekään niin kuin ei mikään maa maailmassa tee. Mikään maa ei ole ottanut Jeesusta vastaan vaan maassa olevat ihmiset, yksilöinä, ryhminä. Israel tulee olemaan yksi ja ainoa maa joka sen tulee kollektiivisesti tekemään ennen tämän ajan loppua.
Huom futuuri.

Ei edes 1000-VV:ssa kaikki maat ota Häntä vastaan.
Rutger
Site Admin

Olen muistaakseni kysynyt tätä ennenkin, mutta meneekö aika mielestänne ihan hurjan nopeasti juuri nyt?

P.S linkeissä ja uutisjutuissa tosi hyvä video, Ba'al palaa Kirkkoon.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle!

Sellainen fiilis on tosiaan koko ajan, tuntuu että lähes viikoittain eletään jo eri maailmassa. En osaa sanoa pidemmältä ajalta, mutta jostakin sieltä 2013-2015 ”suppilo on alkanut vetämään” ja jos jo aikasemmin tuntui, että kieputaan kovaa tahtia, niin saa nähdä mennäänkö kohta niin lujaa, että vain se Kristus-kallio pysyy enää pystyssä.

Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Eero kirjoitti: Eilen, 22:44 Joo, kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle!

Sellainen fiilis on tosiaan koko ajan, tuntuu että lähes viikoittain eletään jo eri maailmassa. En osaa sanoa pidemmältä ajalta, mutta jostakin sieltä 2013-2015 ”suppilo on alkanut vetämään” ja jos jo aikasemmin tuntui, että kieputaan kovaa tahtia, niin saa nähdä mennäänkö kohta niin lujaa, että vain se Kristus-kallio pysyy enää pystyssä.

Tule Herra Jeesus!
Hyvin sanottu tuo suppilo. 👍
Amen 🙏
Rutger
Site Admin

Ps 121:4 Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rutger kirjoitti: Eilen, 22:06 Olen muistaakseni kysynyt tätä ennenkin, mutta meneekö aika mielestänne ihan hurjan nopeasti juuri nyt?

P.S linkeissä ja uutisjutuissa tosi hyvä video, Ba'al palaa Kirkkoon.
Eero kirjoitti: Eilen, 22:44 Joo, kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle!

Tule Herra Jeesus!

Kyllä!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Vastaa Viestiin