Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Kulkija

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Ninni samoin, ei voinut olla ajattelematta. Mut täällä taas kaikki ollaan🤗🙏
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Duty calls. Palataan astialle. Shalom
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Shabbat Shalom 💙🤍💙
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Nyt se alkoi!
Sotalangasta lisää.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jokseenkin mielenkiintoista tai lähinnä kornia, että noissa Iranin mellakoissa on poltettu lukuisia Baalin patsaita Iranin toimesta. Toki jenkkien ja Israelin lippuja myös mutta erityisesti noita Baalin patsaista vastineeksi Epstein keissiin, abortteihin ja jenkkien harjoittamiin lapsiin liittyviin rikoksiin erityisesti eliitin osalta.

Kornius siis siinä, että muslimimaa tunnistaa kristittyjen tekemät rikokset ja liittää ne Baalin palvontaan minkä pitäisi olla kristityille päivän selvää. Kivet huutavat.

Toki Hollywood on ollut läpeensä pahaa aina eikä varmaan muutu ennen Jeesuksen tuloa, koska aina jonkun lapsiin kohdistuvan rikoksen yhteydessä uhrataan vaan yksi tekijöistä ja muut pääsevät kuin koira terästä hyvä veli verkostoon kautta kuten nyt Epsteinin ja Puff Diddyn tapauksessa.

https://www.thetimes.com/world/middle-e ... -n369rx2t7
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tervetuloa joukkoomme, Armara, ole Siunattu joukossamme, Jeesuksessa Kristuksessa 🙏✝️🙏
Rutger
Site Admin

Tekoälyn käytöstä palstalla.

Tekoälyn käyttö on ilmestynyt myös tälle keskustelupalstalle ja se herättää myös huolia.

Tästä päivästä lähtien tulee tekoälykuvat ja tekstit merkitä tekoälyn tekemiksi.
Vaikka tekstistä vain osa olisi AI tuotantoa, kommentin alussa tulee tästä mainita, jotta he, jotka eivät halua AI sisältöä lukea, tietävät sitä välttää. Jos ihmisen tuottamassa tekstisisällössä on tekoälykuvia, riittää AI maininta kuvan yhteydessä.

Käytetään kommentin alussa merkintöinä joko TEKOÄLY SISÄLTÖÄ tai AI-SISÄLTÖÄ tai kuvien yhteydessä AI.

Tekoälytekstejä ja tekoälykuvia on jo sen verran palstalla, että aiempia kirjoituksia ja kuvia ei tarvitse muokata.

Toinen asia muistutuksena.

Kun siteerataan jonkun toisen tuottamaa tekstiä, niin asia tulee aina mainita viestissä, ja mielellään laitetaan myös linkki alkuperäiseen tekstiin, jos mahdollista.

Tässäkään tapauksessa jo palstalla olevia kirjoituksia ei tarvitse muokata.

-Ylläpito
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Hyvä, tämä tuo selkeyttä kun lukiessa tietää lähteen.
Rutger
Site Admin

Kulkija kirjoitti: Tänään, 17:32 Hyvä, tämä tuo selkeyttä kun lukiessa tietää lähteen.
Kyllä. 👍
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Mä luulen, että vielä toistaiseksi tekoäly antaa ihan hyviä vastauksia, mutta tämä tulee ehkä muuttumaan jatkossa. Luulenpa että Raamattu ei enää jonkun ajan kuluttua kuulu tekoälyn lähde valikoimaan... 🤔
No tämä on vaan oma mutu tuntuma. 🫣
Rutger
Site Admin

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 17:46 Mä luulen, että vielä toistaiseksi tekoäly antaa ihan hyviä vastauksia, mutta tämä tulee ehkä muuttumaan jatkossa. Luulenpa että Raamattu ei enää jonkun ajan kuluttua kuulu tekoälyn lähde valikoimaan... 🤔
No tämä on vaan oma mutu tuntuma. 🫣
Hyvin mahdollista. Tämäkin linjaus on varautumista siihen päivään.
Ei ole ollenkaan poissuljettu ajatus ghost in the machine- tilanne, näin uskovien kesken, saavat systeemin muokattua demoniseksi.
Rutger
Site Admin

AI-SISÄLTÖÄ.

Promptasin teköälyttömän kirjoittamaan sadan sanan abstraktin Pelastussanoma.fi sivuston keskustelupalstasta.

Pelastussanomat.fi -sivuston keskustelupalsta on uskonnollinen foorumi, jossa käyttäjät keskustelevat erityisesti kristinuskon pelastussanomasta, profetioista, rukousaiheista ja uskosta. Palstan keskusteluissa korostuu vahvasti uskon merkitys, Jeesus Kristuksen rooli pelastuksessa sekä Herran Hengen johdatus. Käyttäjät jakavat henkilökohtaisia kokemuksiaan, rukouspyyntöjä ja tulkintoja Raamatun profetioista, erityisesti liittyen maailman tapahtumiin ja lopun aikoihin. Keskusteluissa esiintyy myös vahvaa toivoa ja yliluonnollista rauhaa, jonka uskotaan tulevan Jumalalta. Palstan ilmapiiri on kannustava ja hengellinen, ja siellä korostetaan yhteisön tukea ja Herran johdatusta vaikeina aikoina. Keskustelupalstan säännöt ohjaavat rakentavaan ja kunnioittavaan vuorovaikutukseen. Kokonaisuudessaan pelastussanomat.fi:n keskustelupalsta toimii hengellisenä tukipisteenä uskoville, jotka etsivät syvempää ymmärrystä ja yhteyttä Jumalaan sekä toisiin uskovaisiin.

Esimerkki.
Rutger
Site Admin

Rutger matkalla Pelastussanomiin hommiin..
Hehheh.png
AI

:lol: :lol: :lol:

Esimerkki.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Hienosti on AI tehnyt kuvan! 😅👍
Vastaa Viestiin