Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Rutger
Site Admin

Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Jeesus_Kristus.png
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Uusi lanka kaikenlaiselle jutustelulle.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Majesteetillisesti aloitettu ketju, oikein hyvä👍
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Kaunis kuva! ✝️
Kiitos Jeesus Kristus rakas vapahtaja ihan kaikesta! 🙏✝️🙏
Sinä mahtava taivaan ja maan luoja! 🙏✝️🙏
Olet ristillä kärsinyt meidän jokaisen syntien tähden ja siksi saamme Veresi suojassa kulkea! 🙏✝️🙏
Isän, Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen! ✝️
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

🌺🌺Aamen🌺🌺
Rutger
Site Admin

Kulkija kirjoitti: Eilen, 11:36 Majesteetillisesti aloitettu ketju, oikein hyvä👍
Kiitoksia 🫡
Rutger
Site Admin

Näkymätön Ninni kirjoitti: Eilen, 11:46 Kaunis kuva! ✝️
Kiitos Jeesus Kristus rakas vapahtaja ihan kaikesta! 🙏✝️🙏
Sinä mahtava taivaan ja maan luoja! 🙏✝️🙏
Olet ristillä kärsinyt meidän jokaisen syntien tähden ja siksi saamme Veresi suojassa kulkea! 🙏✝️🙏
Isän, Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen! ✝️
Amen
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Hyvä juttu, uusi ketju Jeesuksessa Kristuksessa, leipä on sama, jutut ovat uudet!

Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Eero kirjoitti: Eilen, 13:28 Aamen!

Hyvä juttu, uusi ketju Jeesuksessa Kristuksessa, leipä on sama, jutut ovat uudet!

Tule Herra Jeesus!
Amen 🙏
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Joo ehkä sen voisi ajatella myös symbolisesti tällä uuden ketjun avaamisell, että käännetään uusi sivu tapahtuneiden jälkeen.

Kiinnitin huomiota myös vanhaan ketjuun, johon kerkesi tulla komeat 50 sivua:

Polish_20260226_135318419.jpg

➡️ Numero 50. Riemuvuoden tai vapautuksen luku

➡️ 998 Strong Concordance, tulla avuksi, auttaa
Symboloi Jumalan antamaa kykyä ymmärtää, usein yhdistetty viisauteen ja Herran pelkoon.

G998:n Boēthos (kreikaksi - auttaja):
Määritelmä: Substantiivi, joka tarkoittaa avuksi juoksevaa, auttajaa tai suojelijaa.

Toki tuo 12 tuossa myös itsessään, täydellisyyden luku.

Kuin 12 opetuslasta, jatketaan siis matkaa kompuroiden ja kompuroivia nostaen kohti lopullista riemuvuotta ja täydellisyyttä 🫡
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Rutger
Site Admin

Sanna kirjoitti: Eilen, 14:04 Joo ehkä sen voisi ajatella myös symbolisesti tällä uuden ketjun avaamisell, että käännetään uusi sivu tapahtuneiden jälkeen.

Kiinnitin huomiota myös vanhaan ketjuun, johon kerkesi tulla komeat 50 sivua:

Polish_20260226_135318419.jpg

➡️ Numero 50. Riemuvuoden tai vapautuksen luku

➡️ 998 Strong Concordance, tulla avuksi, auttaa
Symboloi Jumalan antamaa kykyä ymmärtää, usein yhdistetty viisauteen ja Herran pelkoon.

G998:n Boēthos (kreikaksi - auttaja):
Määritelmä: Substantiivi, joka tarkoittaa avuksi juoksevaa, auttajaa tai suojelijaa.

Toki tuo 12 tuossa myös itsessään, täydellisyyden luku.

Kuin 12 opetuslasta, jatketaan siis matkaa kompuroiden ja kompuroivia nostaen kohti lopullista riemuvuotta ja täydellisyyttä 🫡
Samoilla ajatuksilla 👍
Rutger
Site Admin

BREAKING: President and CEO of the World Economic Forum, Børge Brende, resigns due to Epstein Files.
Ei kauaa virassaan vanhentunut tämä Klaus Schwabin seuraaja.
Epstein materiaalit sai tämän vasta huippupäteväksi WEF:ssä todetun luihun eroamaan.
Rutger
Site Admin

PS oli nurin useita tunteja.
Häiriön syyksi on varmistunut palvelinsaliin kohdistuva palvelunestohyökkäys (DDoS), jossa verkkoa ylikuormitetaan poikkeuksellisen suurella määrällä haitallista liikennettä.
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Joo. Huomasin että ei toiminut ja ajattelin heti hyökkäystä.
Näkymätön Ninni

Rutger kirjoitti: Tänään, 11:09 PS oli nurin useita tunteja.
Häiriön syyksi on varmistunut palvelinsaliin kohdistuva palvelunestohyökkäys (DDoS), jossa verkkoa ylikuormitetaan poikkeuksellisen suurella määrällä haitallista liikennettä.
Yritin kirjautua eilen illalla monta kertaa ja en päässyt palstalle!
Tuli vaan mieleen, että sielunvihollinen vihaa sitä että me Jeesuksen Kristukseen uskovat kuljemme sovussa ja harmoniassa. Heti kun rauha laskeutuu palstalle alkaa ulkopuoliset hyökkäykset... 🤔 Mä vaan mietin.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, olipas todella sinnikäs hyökkäys, palsta ja sivut olivat alhaalla pitkälle yöhön, ainakin mitä mä kattelin.

Vaikka tää hyökkäys varmasti kosketti monia ja monia muitakin sivustoja, niin miten mulle tulee mieleen, että tällä pienellä Pelastussanomien sivuilla on kuitenkin jotain tekemistä asian kanssa. Silloin kun tänne nykyiselle palveluntarjoajalle siirryttiin, niin mainostivat palveluaan "kaatumattomana", mutta eipä kestänyt kauaa, niin oltiin jo ensimmäistä kertaa alhaalla.

Jarmo siitä muistaakseni silloin sanoi, tulevat kyllä huomaamaan, että siirryttiin sinne :)

No, toivotaan, että nyt pysyisivät pystyssä Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Näkymätön Ninni

"No, toivotaan, että nyt pysyisivät pystyssä Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa!"

Aamen! 🙏✝️🙏
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Eero kirjoitti: 52 minuuttia sitten

Vaikka tää hyökkäys varmasti kosketti monia ja monia muitakin sivustoja, niin miten mulle tulee mieleen, että tällä pienellä Pelastussanomien sivuilla on kuitenkin jotain tekemistä asian kanssa. Silloin kun tänne nykyiselle palveluntarjoajalle siirryttiin, niin mainostivat palveluaan "kaatumattomana", mutta eipä kestänyt kauaa, niin oltiin jo ensimmäistä kertaa alhaalla.

Jarmo siitä muistaakseni silloin sanoi, tulevat kyllä huomaamaan, että siirryttiin sinne :)

No, toivotaan, että nyt pysyisivät pystyssä Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa!

Ihminen: kyllä nämä pystyssä pysyy

Jumala:

Polish_20260227_122830060.jpg

:lol: :lol: :lol: :lol:

Joo rukousta jatkossakin palstalle 🙏🏻
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Rutger
Site Admin

Kyllä kyllä. Rukousta palstan ja palstalaisten (perhekuntineen) puolesta 🙏
Vastaa Viestiin