Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Voi harmi, en sitten osannut laittaa kuvia lähtemään oikein. Kyllä ne olisi muuten jo tulleet perille. Täytyy yrittää jotenkin.
- Uskon Jeesukseen
https://www.webador.fi/website-builder
Kotisivujuttu... esim. myyntisivusto.
Onko tuttu... toimiiko anonyymisti...?
Kotisivujuttu... esim. myyntisivusto.
Onko tuttu... toimiiko anonyymisti...?
Ei kokemusta tuosta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Ei ole tuttu mullekaan, verkkokauppa näyttäisi olevan maksullinen ominaisuus, mutta kyllä tuollakin varmasti sivut pystyyn saa, riippuen vähän tietenkin mihin käyttöön on tulossa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Tässä ristikuvat:
.
Sori aika ei ritä kuin täkän, täytyy jatkaa huomenna, tämä oli menomatkalla
.
Sori aika ei ritä kuin täkän, täytyy jatkaa huomenna, tämä oli menomatkalla
Lalsien välissä olevan pylvääm oikeaala puolella
Herra Jeesus auttoi laittamaan.
Herra Jeesus auttoi laittamaan.
Kiitos Marie näistä, Jeesus on ollut siellä matkassa mukana, niinkuin tietysti kaikessa 

Aamen, Herra on hyvä,
en pärjäisi ilman Häntä
en pärjäisi ilman Häntä
Aamen, pudetään Hänet matkassa tänäänkin, Siunausta tähön päiväänne!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kiitos! Marie näistä kuvista. Hän kulkee kanssamme joka päivä ja hetki!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
-
Näkymätön Ninni
Shabbat Shalom
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Sabbath Shalom 
JarmoRauhaa,
yritin etsiä tilinumeroa mihin voisin laittaa pienen häälahjan omasta puolestani mutta en onnistunut löytämään sitä. Voisitko laittaa sen minulle?
Sydämelliset onnittelut tulevien häiden johdostta, Jumala on antanut sinulle kallisarvoisen lahjan, puoolison. Iloisten puolestasi, olkoon elämänne onnellista ja Jeesuksen ohjaamaa ja Jumalan siunaamaa.
Siunattua viikonloppua, tulevaa viikkoa ja myös hyvää ystävän päivää
yritin etsiä tilinumeroa mihin voisin laittaa pienen häälahjan omasta puolestani mutta en onnistunut löytämään sitä. Voisitko laittaa sen minulle?
Sydämelliset onnittelut tulevien häiden johdostta, Jumala on antanut sinulle kallisarvoisen lahjan, puoolison. Iloisten puolestasi, olkoon elämänne onnellista ja Jeesuksen ohjaamaa ja Jumalan siunaamaa.
Siunattua viikonloppua, tulevaa viikkoa ja myös hyvää ystävän päivää
Apua
mulle on tullut yksityisviesti enkä pääse lukemaan sitä kun kone sanoo etttä kansio on 100 % täynnä. Olen erittänyt tyhjentää viestit pois mutta ne ei lähde milään,
miten ne saa pois?
Otin kopion tilasta:
Kirjoita viesti
Luonnokset
Saapuneet
Lähtevät
Lähetetyt
Säännöt, kansiot ja asetukset
Viestin värit
Ilmiannettu viesti
Merkitty viesti
Vastasit viestiin
Ystävän lähettämä viesti
Vihamiehen lähettämä viesti
Näytä viestit: Saapuneet
Kansio on 100% täynnä (50 viestiä enimmäismäärästä 50 viestiä talletettu)
Merkitse kaikki yksityisviestit luetuiksi • 50 viestiä 1
Sinun 1 yksityisviesti on pidossa koska kansio on täynnä.
Vapauta kaikki pidätetyt viestit... Viestit toimitetaan oikeisiin kansioihin, mikäli tilaa on vapaana.
mulle on tullut yksityisviesti enkä pääse lukemaan sitä kun kone sanoo etttä kansio on 100 % täynnä. Olen erittänyt tyhjentää viestit pois mutta ne ei lähde milään,
miten ne saa pois?
Otin kopion tilasta:
Kirjoita viesti
Luonnokset
Saapuneet
Lähtevät
Lähetetyt
Säännöt, kansiot ja asetukset
Viestin värit
Ilmiannettu viesti
Merkitty viesti
Vastasit viestiin
Ystävän lähettämä viesti
Vihamiehen lähettämä viesti
Näytä viestit: Saapuneet
Kansio on 100% täynnä (50 viestiä enimmäismäärästä 50 viestiä talletettu)
Merkitse kaikki yksityisviestit luetuiksi • 50 viestiä 1
Sinun 1 yksityisviesti on pidossa koska kansio on täynnä.
Vapauta kaikki pidätetyt viestit... Viestit toimitetaan oikeisiin kansioihin, mikäli tilaa on vapaana.
Kovin paljoa viestejä ei tarvitse olla kun se jo herjaa niistä. Jos sulla ei mitään tärkeää ole niissä niin tuossa viestivalikossa rastitat vaan kaikki mahdolliset ja sitten tuolta alhaalta suorita napin kohdalta valitset sen viereisestä valikosta ensin poista ja sitten painat tuota suorita. Pitäs onnistua. En tiedä vaatiko nettisivun sulkemisen sen jälkeen mikäli ei muuten päivitä asiaa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Kiitos Sanna,
sain ohjeillasi poistettua viestit, sammutin ohjelman ja plasin takaisin käynnistämään mutta ei anna avata vieläkäänniin nyt se sanoo:
Kansio on 0% täynnä (0 viestiä enimmäismäärästä 50 viestiä talletettu)
Sinun 2 yksityisviestiä on pidossa koska kansio on täynnä.
Ei viestejä
sain ohjeillasi poistettua viestit, sammutin ohjelman ja plasin takaisin käynnistämään mutta ei anna avata vieläkäänniin nyt se sanoo:
Kansio on 0% täynnä (0 viestiä enimmäismäärästä 50 viestiä talletettu)
Sinun 2 yksityisviestiä on pidossa koska kansio on täynnä.
Ei viestejä
Vai viekö tämä tyhjennnys vaan aikaa ennenkun kun kone antaa avata viestit
"Kiitos Sannalle ja Herralle, sain avattua viestit, räplääsin aikani kaikkea mahdollista ja avautui luukku " vapauta", tästä saoi avattua.
Kiitos
Kiitos