Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Mustakaavut tulevat ampumaan kaikki mahdolliset ohjukset Israeliin siinä tilanteessa, että se ensinkään kerkiää reagoida.
Rukoillaan Israelin edestä.
Shabbat Shalom.
Rakas Jeesus. Käännä Israelin vihollisten aseet heitä itseään vastaan. Amen.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

אלוהים אדירים. הפנה את כלי נשקם של אויבי ישראל נגד עצמם. אמן.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen veli, Aamen 🙏🏻
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tervetuloa Näkymätön Ninni vihdoin takaisin keskuuteemme. Sinua on ollut välillä ikävä kun olen penkonut noita vanhoja keskusteluja. Ole Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa. 🙏✝️💖
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, hienoa Ninni, että tulit jälleen ”näkyväksi” tänne. Herramme Jeesuksen Kristuksen Siunausta kaikissa asioissasi ja tervetuloa minunkin puolestani!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Kyllä sydämeni hypähti ilosta, kun luin nuo Tuijan ja Eeron viestit tuossa yläpuolella! ❤️🙏❤️
Ihan meinaa kyynel vierähtää poskelle tässä liikutuksen vallassa! -Lämmin kiitos- !

On ollut elämässä kaikenlaista surua ja murhetta, vastoinkäymisiä ym... No ei niistä sen enempää, mutta onnellinen olen, että Herra on ollut matkassa mukana kaiken keskellä!

Onkin pitkä aika, kun olen täällä mukana viimeksi ollut. Jäin pois, kun täällä oli jotain hämmennystä menossa ja itsellä oli tuolloin vaikea tilanne elämässä, kun äitini sairastui vakavasti ja yritin olla hänen tukenaan. Ei vain kaikkea siinä hetkessä kestänyt. Olen minä teitä ikävöinyt!

Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo, rauha ja rakkaus olkoon meidän kaikkien kanssa täällä palstalla!

Jarmolle ja Klasulle kiitokset hyvistä Raamattu opetuksista, olen niitä nyt muutaman viikon kuunnellut!

Tässä aluksi näin lyhyesti tervehdys kaikille palstalaisille! Jatketaan Raamatun Sanan äärellä rukouksessa ja Herran Jeesuksen johdatuksessa!
Olette rakkaita kaikki! ❤️🙏❤️

Ps;
Minulla oli joskus ne tunnukset tänne ja kuvakin siinä, mutta olin unohtanut jo entiset tunnukset ja salasanat! Joten entisillä ei pääse enää kirjautumaan. 🫣😬
Tuija

Joo. Monasti tuossa mökki matkalla olen myös sinua muistanut ja miettinyt että missä olet nyt ja mitä kuuluu? No nyt olet onneksemme ja iloksemme palanut keskuuteemme. Kiitos Herralle. 💝👑✝️
Tuija

... sama sitten vähän tuolla ylempänä suomea, on tieto toisesta sisaresta, Ellasta, jota aina myös muistan ohimennessä, että siellä jossain hänkin on .. 💖
Vastaa Viestiin