Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Eero
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Uutta Vuotta 2026!

Pidetään Pyhävaatteet päällä ja Herran Tahto tapahtukoon tänäkin vuonna, kaikessa!

Herramme Jeesuksen Kristuksen Siunausta kaikille palstalaisille ja sitä lukeville, Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Usa iskenyt Venezuelaan ja Maduro lennätetty pois...
Tuleekohan tuosta isompi juttu, vai meneekö tilanne ohi kuten Usan pommitus Iranin ydinasejuttuihin tms...
Eero
Viesti:

Mä luulen, että Venezuela on nyt USA:n vallassa kun maan presidenttikin on ilmeisesti vangittu ja jollei kukaan tule siis tueksi, mikä vaikuttaa kyllä epätodennäköisesti, vaikka mikä tahansa tuntuu nykyään olevan mahdollista.

Ja vaikka luonnonvaroistahan tässä on kyse, niin tulee mieleen, että USA:n joukot tarvitsevat myös taistelukokemusta, koska Ukraina ja Venäjä ovat tällä hetkellä ainoat "länsimaat", joilla sitä on useamman vuoden ajalta ja se on tietenkin ikävä kyllä aikamoinen etu.

Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Screenshot_2026-01-03-12-03-17-11_20944557e32efff18bcfe319bb99eeb5~2.jpg

Jotenkin koomista, että USA hoiti tän tilanteen jossain päivässä ja sitten meillä on Putin ja lukuisat muut sodat ja diktaattorit, jolle ei "voida" muuta, kun seurata vierestä :roll:
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Uskon Jeesukseen

Jos jotenkin inhimillisesti tai yleisestikin ajattelee ihmiselämää niin tuo Maduro oli ilmeisesti joitakin hetkiä aiemmin tavannut kiinalaisen valtuuskunnan ja oli presidenttinä tavannut Putinin ja Kiinan *Hu Taon yms....

Nyt yhtäkkiä otettu kiinni ja viety pois saamatta mitään mukaansa - loppuikä vankilassa ellei sitten esim. päästetä Venäjälle tai muualle vankienvaihdon seurauksena...

*Xi Jinping onkin nyt Kiinan presidenttinä ja Hu J i n t a o oli aiempi presidentti Hu Tao taasen on pelattava hahmo videopelissä Genshin Impact...

Olisin voinut vaikka vannoa että Kiinan presidentti olisi jokin Hu tai Ho muttei Xi...🤣
Uskon Jeesukseen

Trump puhuu jo Meksikosta seuraavana... joku senaattori Iranistakin...

Mulle tulee kyllä nyt mieleen Wilkersonin Venäjän ja Kiinan joukot Usassa sekä tuhat tulipaloa New Yorkissa jne. sanomat... eli muu maailma ei katso sivusta tätä ja hyökkäillyt voi alkaa sisältäpäin...

Tulee mieleen myös että tänä vuonna tapahtuu isoja sotilaallisia juttuja... myös suuri herätys ja sadonkorjuu käsillä kun maailmanpalo alkamassa...
Eero
Viesti:

Jollei sitten Herra Jeesus Kristus puutu peliin, musta jotenkin tuntuu että jotakin poikkeuksellista tulee vielä tapahtumaan, mitä ei kukaan osaa odottaa.

Tule Herra Jeesus!

Vastaa Viestiin