Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Rukousta Israelin puolesta! Huomenna ilmeisesti luvassa tärkeä päivä, Trumpkin paikalla ja Lehtimajan juhla päättyy. Aikamoinen ajoitus tälle kaikelle. Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kirjoitin tuon joku päivä sitten.Rutger kirjoitti: ↑09 Loka 2025, 11:08 Trump ei halua sotaa. Hän kokeilee kaikki konstit jolla saataisiin Putinia ja Zeleä kiinnostamaan nopea rauhan teko. Viimeisimmät kommentit ovat suunnatut Putinille jotta tämä ymmärtäisi rauhan tien olevan parempi kuin odotella murkulaa Moskovaan.
Tätä Trump on tehnyt kummallekin vuoron perään. Kumpikaan ei saa tulla varmaan käsitykseen, että heillä on USAn tuki toimilleen, koska se ruokkii konfliktin jatkumista maailman tappiin eikä kumpikaan saa tulla pysyvään käsitykseen että USA on lopullisesti heitä vastaan.
Trump piti presserin Air Force 1:sessä matkalla Israeliin.
Hän kertoi maailman medialle asian samalla tavalla miten itse spekuloin.
Keppiä ja porkkanaa. Tällä pehmittämisellä rauhan ajatukset saatetaan jopa voitonvarmoihin päihin.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
- Uskon Jeesukseen
Entäpä näin hurja spekulointi:Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 19:56Kirjoitin tuon joku päivä sitten.Rutger kirjoitti: ↑09 Loka 2025, 11:08 Trump ei halua sotaa. Hän kokeilee kaikki konstit jolla saataisiin Putinia ja Zeleä kiinnostamaan nopea rauhan teko. Viimeisimmät kommentit ovat suunnatut Putinille jotta tämä ymmärtäisi rauhan tien olevan parempi kuin odotella murkulaa Moskovaan.
Tätä Trump on tehnyt kummallekin vuoron perään. Kumpikaan ei saa tulla varmaan käsitykseen, että heillä on USAn tuki toimilleen, koska se ruokkii konfliktin jatkumista maailman tappiin eikä kumpikaan saa tulla pysyvään käsitykseen että USA on lopullisesti heitä vastaan.
Trump piti presserin Air Force 1:sessä matkalla Israeliin.
Hän kertoi maailman medialle asian samalla tavalla miten itse spekuloin.
Keppiä ja porkkanaa. Tällä pehmittämisellä rauhan ajatukset saatetaan jopa voitonvarmoihin päihin.
(Onkos muuten mitään mahdollisuutta että Trump olisi AK... ja mitkä syyt estävätkään häntä olemasta AK...? Esim. ikä jne. - entäpä jos Trump tai kuka tahansa olisi juuri nyt esiintuleva AK niin mitä tämä asia käytännössä merkkaisi... pedonmerkki tulisi pian "tarjolle"... entä Kolmas temppeli... sinetit... ylöstempaus...väärä profeetta...)

AK:n henkilöyden oikein arvannut tubettaja saisi AK:n Youtube-kanavalleen vieraaksi ja
https://www.nowtheendbegins.com/nteb-pr ... ddle-east/
DONALD TRUMP
Presidentti Trump julistaa Jerusalemissa todistavansa "sodan loppua ja uuden Lähi-idän historiallista aamunkoittoa"Julkaistu 13. lokakuuta
NTEB:
Presidentti Donald Trump sanoi maanantaina Israelin parlamentille, että Gazan sodan tulitauko, jonka välittämisessä hän oli auttanut, oli käynnistänyt "uuden Lähi-idän historiallisen aamunkoiton".
Presidentti Trump sanoi eilen : ”Ja niin monien vuosien taukoamattoman sodan ja loputtoman vaaran jälkeen tänään taivas on tyyni, aseet ovat hiljaa, sireenit ovat hiljaa ja aurinko nousee pyhän maan ylle, joka on vihdoin rauhassa, maan ja alueen ylle, joka elää, jos Jumala suo, rauhassa ikuisesti. Tämä ei ole vain sodan loppu... Tämä on uuden Lähi-idän historiallinen sarastus.”
"Silloin Herra sanoi minulle: 'Profeetat ennustavat valhetta minun nimessäni. Minä en ole lähettänyt heitä enkä ole käskenyt heitä enkä ole puhunut heille. He ennustavat teille valheellisia näkyjä ja ennustuksia, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta.'" Jeremia 14:14
Tässä Prophecy News Podcastin jaksossa ympäri Jerusalemia pystytettiin tänä viikonloppuna valtavia mainostauluja, joissa luki sama viesti: presidentti Trump on uusi kuningas Cyrus ja hän on vapauttanut juutalaiset. Se voi olla hyvää markkinointia, vaikka se onkin itseään ylistävää, mutta mietipä hetki. Jos Donald Trump on uusi kuningas Cyrus, niin uudelleenrakennettu temppeli ei voi olla kaukana. Ja jos presidentti Trump on se, joka saa temppelin rakennetuksi ja rauha vallitsee Israelin ja sen naapureiden välillä, niin hän olisi määritelmän mukaan Antikristus.
Jos Trump on Cyrus, niin uudelleenrakennettu juutalainen temppeli on tulossa. Oikea mainostaulu Jerusalemista tänään. Onko kuningas Donald se, joka vihkii seuraavan temppelin Israeliin? pic.twitter.com/y0mUUTLKyj
(@NowTheEndBegins) 12. lokakuuta 2025
Samalla kun pureskelet sitä, katso Eurooppaan, jossa kolmannen maailmansodan "vaihe nolla" on jo julistettu ja Puola sanoo olevansa valmis sotimaan Venäjän kanssa. Trump saattaa solmia rauhan Lähi-idässä, mutta Eurooppa ja Venäjä ovat jo valmiita siihen. Amerikassa olemme kansakunta, jota vaivaa myllerrys, joka kiihtyy päivä päivältä. Rakentaako Trump muslimien lentotukikohtia Yhdysvaltain maaperälle? Totta kai! Kaikki tämä ja paljon muuta tämän päivän Prophecy News -podcastissa.
Minä en usko Trumpin olevan AC eikä kyllä Raamattukaan kerro AC:n olevan jenkki vaan Assyrialainen.
Nämä toimet kyllä edistävät tulevia profeetallisia Ilmestyskirjan, Psalmien, Obadjan ja Hesekielin tapahtumia, mutta Jumala käyttää niin hyviä kuin pahojakin oman mielensä mukaan.
Uskon kyllä AC:n olevan jo parrasvalojen liepeillä muttei parrasvaloissa, ehkäpä hän oli yksi Peace 2025 kutsuvieraista äsken Egyptissä..
Valerauha on tulossa, Antikristuksen temppeli on tulossa, Ylöstempaus on tulossa. Kaikki nämä hyvin pian eivätkä välttämättä mainitsemassani järjestyksessä.
Nämä toimet kyllä edistävät tulevia profeetallisia Ilmestyskirjan, Psalmien, Obadjan ja Hesekielin tapahtumia, mutta Jumala käyttää niin hyviä kuin pahojakin oman mielensä mukaan.
Uskon kyllä AC:n olevan jo parrasvalojen liepeillä muttei parrasvaloissa, ehkäpä hän oli yksi Peace 2025 kutsuvieraista äsken Egyptissä..
Valerauha on tulossa, Antikristuksen temppeli on tulossa, Ylöstempaus on tulossa. Kaikki nämä hyvin pian eivätkä välttämättä mainitsemassani järjestyksessä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
738 päivää raakalaisten käsissä.
https://youtu.be/zyXaKWa2FHo?si=5-0GCfHyaR4rp3zh
https://youtu.be/zyXaKWa2FHo?si=5-0GCfHyaR4rp3zh