Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Eero
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Juhannusta, Johannes Kastajan syntymäjuhlaa!

Myös kesä on tullut, tie Herran luo tehty valmiiksi:
Kork.V. 2:13 Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tervetuloa keskustelemaan 170448, Jumalan siunausta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Breaking News!
USA kävi pommittamassa kaikki Iranin kolme ydinsaittia.
Trump:
"We have completed our very successful attack on the three Nuclear sites in Iran, including Fordow, Natanz, and Esfahan. All planes are now outside of Iran air space. A full payload of BOMBS was dropped on the primary site, Fordow. All planes are safely on their way home. Congratulations to our great American Warriors. There is not another military in the World that could have done this. NOW IS THE TIME FOR PEACE!Thank you for your attention to this matter. (TS: 21 Jun 23:46 UTC)"
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ohoh, aika yllättävää, vaikka onhan tämä ollut nähtävissä mitä tulee tapahtumaan.

Herra Siunaa ja suojele omaisuuskansaasi Israelia ja kaikkia kansoja, sillä nyt voi todella olla edessä se, mistä Jeremia varoittaa kahteenkin otteeseen ja ennenkaikkea myös se mitä Paavali puhuu:
Jer. 6:14 He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.
4:17 …sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
5:1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
5:2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.

1. Tess.
Tule Herra Jeesus ja päästä meidät pahasta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Tervetuloa Muunneltu Totuus. Jumalan siunausta sinulle veli.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rauhaa kaikille,

löysin tselleni avun tai apukeinon miten pysyn pysyä Herra Jeesuksen kanssa pysysyvässä yhteydessä ympäri vuorokauden. Kun olen rukoillut aamulla niin aloin pukea käsiraudat toiseen käteeni ja toisen pään kiinnitin Jeesuksen käteen. Aikaa meni ja halusin vielä lähemmäksi Herraa ja aloin pukea myös jalkaraudan omaan jalkaani ja toisen pään Herran jalkaan. Aikaa meni ja aloin pukemaan ylleni vyötärölle vyön jonka toisen pään sidoin Herran vyötärön ympärille.

Vasta tänä aamuna kysyin Jeesukselta mitä hän ajattelee tästä tavastani, sopiiko se hänelle? Olenko käyttäytynyt höhlästi? Olisi varmaan pitänyt kysyä häneltä lupa ja ajatella mitä hän tästä ajattelee.

Hiljennyin , odotin vastausta, ei tullut mitään sanoja.
Tunsin vaan kun batsassani alkoi "kuplimaan", ihan kuin hiilihappovesi pullo roiskuaa kun sitä ravistetaan. Sitten purkautui pieni nauru.
Ei häm ollutkaan harmissaan tästä tavastani vaan hän oli täynnä huumorintajua ja nauroi.

Mutta hän teki muutoksen,
Jeesus otti pois raudat ja vaihtoi ne kauniiksi ihaniksi puna svävyisiksi ruusu nauhoiksi.

Kiitos Jeesus että sain pitää sidokseni Sinuun
Rutger
Site Admin

Shalom
Herätessä kiitän Jeesusta ettei hän uinu eikä nuku vaan on pitänyt kaiken raiteillaan ja puen perhekuntani jäsenet pelastuksen kypärään, laitan päälle vanhurskauden haarniskan, vyötän kupeet totuuden vyöllä, laitan jalkoihin kengiksi alttiuden rauhan evankeliumille, toiseen käteen (riippuen henkilön kätisyydestä) (itse olen ainut vasuri) laitan uskon kilven jolla saamme sammutettua kaikki pahan palavat nuolet ja lopuksi laitan jokaiselle käteen Hengen miekan joka on Jumalan Sana.
Marie

Joo mäin minäkin teen ja vielä vedän kaikki rukouslistallani olevat syvälle Golgatan veren sisälle suojaan, mutta.. mutta kun haluan olla joka hetki Herra Jeesuksen kanssa ja koko aika vaan lähempänä niin keksin itselleni tämän
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kauniit ruusunauhat, ihanaa Marie!

Kun ajoin autoa paljon yksin, tein etupenkille tilaa, että Jeesus voi istua siinä vieressäni. Jos tavaraa oli paljon, pahoittelin asiaa. Ja tosi paljon juttelin hänelle. Totta puhuen kuitenkin tämä ei ollut idea itseltäni, vaan luin sen jostain ja ihastuin ja omin itselleni. Moni matka oli näin turvallinen ja sain rauhoittua ja rauhassa puhella.
Marie

Oi tämäkin on ihana idea, täytyy ottaa tämäkin käyttöön lisäksi.Kiitos kun kerroit. Nyt on sellainen tilanne että tarvii joka päivä
olla lähempänä Jeesusta. Koen että maailmanhistorian asuurin herätys on tulossa ja haluan olla valmis Herran voimakkaaseen
käyttöön.
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos taas teille, esimerkkinne antaa tsemppiä ja inspiraatiota jatkaa aina kun on päässyt matkanteko hidastumaan💕
Rutger
Site Admin

Trump seurantaan postasin joku aika sitten hallituksen myöntäneen suuren diilin Palantirille tehdä yksi iso tietokanta johon kerätään kaikkien amerikkalaisten kaikki tiedot ja systeemiä hallitaan tekoälyllä.
Kerroin sen olevan yksi Trumpin mokista.
Tämä nyt oli helppo mutta oikeassa olin.
Palantirin johtaja Peter Thiel (oli perustamassa paypalin eli ilman muuta Elon Muskin kaveri ainakin tällöin) ei osaa vastata simppeliin kysymykseen tulisiko ihmiskunnan selvitä.
Videolta näette kuinka tämä kiemurtelee kuin mato koukussa kysyttäessä sitä.
Kesto 6 min.
https://youtu.be/7G4ipSOfuPM?si=alNTMRK_W-vzZmZb
Thielin oma elämäntapa jo kertoo tämän suhtautumisesta ihmiskunnan selviytymiseen. Hän on tietenkin julkisodomiitti.
Vastaa Viestiin