Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Jep, tässä on se vaara, että nämä muutamat häikäilemättömästi systeemiä hyväksikäyttävät pilaavat kaikilta tärkeän suojan pitää oma työpaikka. Laittomuutta on, mutta pääseekö se nyt valtaan. Paljon nähnyt, että ”työpaikkaterroristi” saa pitää työnsä ja muut lähtee. Tuokohan tämä laki asiaan muutoksen vai vain vauhdittaa samojen lähtöä. Vaatinee potkujen antajalla paljon viisautta, ymmärrystä ja hyvää tahtoa. Myydäänkö meille taas hyvän nimissä sekasortoa.
Tuo on kyllä totta. Aika harvoinhan noita tapauksia saadaan ulos työpaikoista, koska jotenkin ovat aina pomon suosiossa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Tervetuloa sU78N.
Jumalan siunausta sinulle.
Lähetin sinulle äsken sähköpostilla otsikolla PS kirjautumisen ongelma 3 uudet kirjautumistiedot joilla pääset sisään.
Ei kun kirjoittelemaan vaan.

Jumalan siunausta sinulle.
Lähetin sinulle äsken sähköpostilla otsikolla PS kirjautumisen ongelma 3 uudet kirjautumistiedot joilla pääset sisään.
Ei kun kirjoittelemaan vaan.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Mietintää :Eurooppa jätetään yksin.
Olen seurannut hieman maailmantapahtumia, Trump tekee puhdistusta omassa maassaan globeista ja heidän hyvävelitoiminnastaan. Hän ei ole ostettavissa niinkuin monet eliitin ostamat johtajat suurilla, tärkeillä paikoilla. Trump on oikeasti isänmaallinen ja hän rakastaa maataan ja kansalaisiaan.
Euroopan kaikki (useimmat) pressat ja tärkeillä paikoilla olevat ihmiset ovat globbeja ja liittyneet hyväveliseuroihin. Trump tietää tämän. Hän ei lähde suojelemaan tällaisia ihmisiä vaan vetäytyy pois ja jätää heidät ja heidän maansa omiin oloihinsa. Miksi hän haluaisi lähteä auttamaan "vastapuolen" valtaamia maita.
Eurooppa (eliitti) haluaa sotaa ja Trump tietää tämänkin.
Olen seurannut hieman maailmantapahtumia, Trump tekee puhdistusta omassa maassaan globeista ja heidän hyvävelitoiminnastaan. Hän ei ole ostettavissa niinkuin monet eliitin ostamat johtajat suurilla, tärkeillä paikoilla. Trump on oikeasti isänmaallinen ja hän rakastaa maataan ja kansalaisiaan.
Euroopan kaikki (useimmat) pressat ja tärkeillä paikoilla olevat ihmiset ovat globbeja ja liittyneet hyväveliseuroihin. Trump tietää tämän. Hän ei lähde suojelemaan tällaisia ihmisiä vaan vetäytyy pois ja jätää heidät ja heidän maansa omiin oloihinsa. Miksi hän haluaisi lähteä auttamaan "vastapuolen" valtaamia maita.
Eurooppa (eliitti) haluaa sotaa ja Trump tietää tämänkin.
Juuri noin.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Onko nämä muutkin Tuijan nimimerkit suljettu?Eero kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 16:28 Nimimerkki Tuija päätti poistua palstalla, tiedoksi kaikille niin ei tarvitse ihmetellä. Tuija on ollut eri nimimerkeillä aivan palstan alusta lähtien ja mun mielessä ainakin tavallaan palstan ”Emäntä”.
Tervetuloa siis takaisin, jos Herra siihen johdattaa.
Mutta jos joku muu nyt joskus tulevaisuudessa haluaa pois, niin ainahan voi pitää taukoa tai pyytää nimimerkkinsä sulkemista, ei siihen sen kummallisempaa tarvita.
Miksi mun lähettämät yksityisviestit ei mene minnekään eikä näy lähetetyissä kun kirjoitan jollekulle toiselle nimimerkille?
Kuinka monta yksinäistä uskovaa te olette huijanneet kirjautumaan tänne turhaan? Luulemaan että tämä on jokin uskovien keskustelupalsta?
Täällä on ollut tuota yksityisviestien lähettämisen ongelmaa ennenkin. Siellähän on paikka, jossa voi merkitä ruksilla, jos ei joltain halua vastaanottaa yksityisviestejä. Mutta siitä syntyy väärinkäsityksiä, jos ajattelee, että miksi ystävä on minut yhtäkkiä merkinnyt vihamieheksi, jos syy onkin alustan toimimattomuudessa koskien yksityisviestien välittämistä saajalleen. Riittääkö ylläpidon resurssit seuraamaan pelittääkö alusta viimeisen päälle?
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Kyllä ne viestit menevät perille, mutta näet ne sivuillasi "lähtemässä" niin kauan kunnes vastaanottaja on ne avannut ja lukenut.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Ei täällä ketään "huijata eikä puijata". Aktiivisia jäseniä on yksinkertaiseti vain niin vähän, ja vuosien mittaan monet perusaiheet on aika peruseellisesti läpi käyty.
Hieman kausiluonteista tämä aktiivisuus, mutta kun ajankohtainen kaikkia kiinnostava aihe löytyy, aktivoituvat ne "maan hiljaisetkin".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
Jotain tuollaista olen aavistellut noista viesteistä. Kiitos tiedosta ja nopeasta reagoinnista AOAOAOAOAO.
Taannoin täällä oli aika, -johon ei annettu ohjeistusta-, se vain meni niin, että jotkut halusi muuttaa nimmarinsa vaikka ihan omaksi nimekseen. Sinettisormuksesta tuli Tuija, Rositasta, muistaakseni, Sanna. Kirjoittelu on hiljentynyt. Uusi aika, tehdään juutuubevideoita ja odotellaan, milloin ylkä tulee hakemaan morsiamen kotiinsa. Miksi jotkut eivät lähetä tänne yhtäkään näkyvää viestiä, sitä emme voi tietää.
Taannoin täällä oli aika, -johon ei annettu ohjeistusta-, se vain meni niin, että jotkut halusi muuttaa nimmarinsa vaikka ihan omaksi nimekseen. Sinettisormuksesta tuli Tuija, Rositasta, muistaakseni, Sanna. Kirjoittelu on hiljentynyt. Uusi aika, tehdään juutuubevideoita ja odotellaan, milloin ylkä tulee hakemaan morsiamen kotiinsa. Miksi jotkut eivät lähetä tänne yhtäkään näkyvää viestiä, sitä emme voi tietää.
Ne ei näy kummassakaan , "lähtevissä" eikä "lehetetyissä".AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 12:21Kyllä ne viestit menevät perille, mutta näet ne sivuillasi "lähtemässä" niin kauan kunnes vastaanottaja on ne avannut ja lukenut.
Niin, näenhän minä viikon varrelta,ettei mun komnentteihin vastata mutta muille vastataan.AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 12:25
Ei täällä ketään "huijata eikä puijata". Aktiivisia jäseniä on yksinkertaiseti vain niin vähän, ja vuosien mittaan monet perusaiheet on aika peruseellisesti läpi käyty.
Hieman kausiluonteista tämä aktiivisuus, mutta kun ajankohtainen kaikkia kiinnostava aihe löytyy, aktivoituvat ne "maan hiljaisetkin".
Jos joku kerran 50 vuodessa viitsisi rehellisesti mulle sanoa miksi mulle aina ja kaikkialla tehdään näin?
Näen toki että jotkut tykkää vain kirjoitella listaa itsekseen linkeistä ja mielenkiinnoistaan mutta eivät kai kaipaa keskustelua niin kuin toiset ihmiset.
Löytyihän tähänkin heti monta vastaajaa kun arvostelen foorumia eli olette aktiivisia ja "olemassa".
Pyydän siis jos olette uskovaisia, rehellisiä ihmisiä niin vastatkaa MIKSI mun kommentteihin ei vastata, mihinkään? Olen laittanut jo pari uuttakin aloitusta. Eikö aihe kiinnosta vai olen vain niin erilainen ja vastenmielinen ihminen kaikille?
Raamatussa sanotaan "kaikilla on jotakin annettavaa" mutta suomen seurakunnissa ei tätä edes sallita. Muiden mahdollisuudetkin olla olemassa syrjäytetään joka paikassa, koko Suomessa.
Tarkoittaako tämä että ne joille yritän kirjoittaa yv eivät saa viestiä eikä se ole minulla lähtevissä eikä lähetetyissä koska ovat merkinneet etteivät halua enää mun viestejä?Angelicus kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 12:17 Täällä on ollut tuota yksityisviestien lähettämisen ongelmaa ennenkin. Siellähän on paikka, jossa voi merkitä ruksilla, jos ei joltain halua vastaanottaa yksityisviestejä. Mutta siitä syntyy väärinkäsityksiä, jos ajattelee, että miksi ystävä on minut yhtäkkiä merkinnyt vihamieheksi, jos syy onkin alustan toimimattomuudessa koskien yksityisviestien välittämistä saajalleen. Riittääkö ylläpidon resurssit seuraamaan pelittääkö alusta viimeisen päälle?
Miksi pitää turhaan luulla,että voi lähettää ja kirjoittelee turhaan tyhjyyteen?
Rukoilen todella että Jumala pian tuhoaa koko netin.
Ehkä tän kaiken hyljeksimisen tarkoitus on että edes yksi ihminen Suomessa rukoilee Ilmestyskirjan pikaista toteutumista.
En kiusaa teitä enempää.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Jos olet oikein toiminut niin näkyvät jommassa kummassa.Maaret kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 12:45Ne ei näy kummassakaan , "lähtevissä" eikä "lehetetyissä".AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 12:21Kyllä ne viestit menevät perille, mutta näet ne sivuillasi "lähtemässä" niin kauan kunnes vastaanottaja on ne avannut ja lukenut.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Lähetin sinulle Maaret juuri testiviestin, ja tällä hetkellä se näkyy minulla "lähtevissä" kunnes sinä avaat viestini.
Hei Maaret, tunnistan samaa itsessäni kuin mitä kirjoitit, tunnen itseni helposti hylätyksi ja ulkopuoliseksi ja ymmärrän kuinka tuskalliselta se voi tuntua. Olen pahoillani, omasta puolestani voin sanoa että luen mielenkiinnolla kaiken ja sinunkin viestisi olen lukenut ja iloinen niistä mutta aiheet täällä ovat usein sellaisia, ettei minulla ole niihin yhtään mitään sanottavaa. Opin teiltä paljon, mutta Jumala jakaa meille niin kovin erilailla mielenkiinnon kohteita ja viisautta ja usein vain tuntuu etten tiedä tarpeeksi, että voisin kommentoida. Tai sitten on paljon muuta puuhaa ettei kirjoittamiseen ole aikaa. Viestit täällä kuitenkaan eivät ole turhia, esim. minusta on mukava kun olet täällä, näen viestisi ja tunnen iloa että kuulun kanssasi samaan Jumalan perheväkeen, on ikäänkuin oikeasti tuntisin sinut. Ja muut täällä. Sinua siunaten!
-
Kommentointini on vähäistä täällä. Se aiheuttanee, ettei minulle vastata?
Saatan kirjoittaa ajatukseni ketjuihin, jotka ei ole edes tarkoitettu kommentoitavaksi.
Pääpointi on, että en vaadi keneltäkään kommenttia, huomaamaan minua. En ole sen sorttinen. En alan äkäillä toisille. Näin minä.
Siunaan Jeesuksen nimessä jokaista vastuunkantajaa ja jäsentä!
Elämme kukin erilaisissa olosuhteissa ja elämän historiamme on omanlaisensa. Siksi saattaa keskustelu olla vähäistä.
Paljon minulta jää lukematta viestejä jo sen takia, etten jaksa hurjan pitkiä lukea, vaikka ovatkin mielenkiintoisia. Tämä johtuu elämäni tilanteesta.
On hyvä, kun vielä on tällaisia "vanhanaikaisia" keskustelufoorumeita!
Saatan kirjoittaa ajatukseni ketjuihin, jotka ei ole edes tarkoitettu kommentoitavaksi.
Pääpointi on, että en vaadi keneltäkään kommenttia, huomaamaan minua. En ole sen sorttinen. En alan äkäillä toisille. Näin minä.
Elämme kukin erilaisissa olosuhteissa ja elämän historiamme on omanlaisensa. Siksi saattaa keskustelu olla vähäistä.
Paljon minulta jää lukematta viestejä jo sen takia, etten jaksa hurjan pitkiä lukea, vaikka ovatkin mielenkiintoisia. Tämä johtuu elämäni tilanteesta.
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
kilvoittelija kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 13:55 Kommentointini on vähäistä täällä. Se aiheuttanee, ettei minulle vastata?

AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 12:21Kyllä ne viestit menevät perille, mutta näet ne sivuillasi "lähtemässä" niin kauan kunnes vastaanottaja on ne avannut ja lukenut.
Mulla on kyllä ollu samaa ongelmaa. Ei näy missään kansiossa lähetettynä, eikä mene vastaanottajalle perille.
Maaret kirjoitti: ↑28 Helmi 2025, 12:53Pyydän siis jos olette uskovaisia, rehellisiä ihmisiä niin vastatkaa MIKSI mun kommentteihin ei vastata, mihinkään? Olen laittanut jo pari uuttakin aloitusta. Eikö aihe kiinnosta vai olen vain niin erilainen ja vastenmielinen ihminen kaikille?
Raamatussa sanotaan "kaikilla on jotakin annettavaa" mutta suomen seurakunnissa ei tätä edes sallita. Muiden mahdollisuudetkin olla olemassa syrjäytetään joka paikassa, koko Suomessa.
Varmaan kaikki tuota yksinäisyyttä palstalla kokevat. Aktiivisten määrähän on todella pieni.
Mutta en jaksa uskoa, että kenenkään kohdalla se on "naamasta kiinni".
Kiinnostavat aiheet tai aiheet, joihin on vastaansanomista, yleensä herättää keskustelua. Ja jos on yhtään provosoivampi tapa kirjoittaa, todennäköisesti saa enemmän vastauksia. Näinhän se menee muillakin keskustelupalstoilla. Jotkut aiheet ja viestit jää vastauksia vaille, vaikka lukijoita olisi tuhansia.
En tiedä miten muut näitä lukevat, ite saatan selata töiden välissä uudet viestit, joten se on ihan sen hetkisestä muistista kiinni, muistaako aiheisiin vastata myöhemmin, vaikka olisikin mielenkiintoisia aiheita.
Sehän fakta kanssa, mikä mainittiinkin jo, että asiat rupeaa olemaan aika läpikäyty. Mutta ei vaivuta synkkyyteen, kyllä maailmassa puhuttavaa riittää ja uskonasioissa vielä enemmän.
Rohkeasti vaan ihmiset jakamaan mitä mieleen tulee ja kommentoimaan vaikkei kovin ihmeellistä sanottavaa oisikaan.
Ja mitä tulee uskovien yhteyteen, niin oli sitten seurakunnissa, täällä tai muualla, niin mehän olemme sairaiden sairaala. Joku puhuja juuri kiteytti hyvin, mitä itsekin olen kokenut, että uskoontulon suurin järkytys oli uskovien yhteys. Kun on ennakkolähtökohta, että uskovat ovat jotenkin parempia ja pyhempiä ihmisiä, voi tulla monta ylläriä eteen.
Ja vaikka uskovien keskuudessa löytyykin paljon rakkautta ja yhteisöllisyyttä, kannattaa silti asennoitua siihen, ettei odota ihmisiltä paljoa. Jokainen ihminenhän on kuitenkin oman historiansa ja traumojensa summa ja parantuminen Herrassa voi olla pitkä prosessi.
Vapaissa suunnissa on aika paljon paikkoja, jossa äänessä saa olla muutkin kuin papin kauluksen omaavat. Niitä kannattaa kierrellä, että oma paikka löytyy. Rukousta että saisit kokea itsesi hyväksytyksi, missä liikut
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.