Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
No olipa outo poisto. Tuo on ollut jo vuosia täällä ja minä ja katso7 veli tuon aloitimme vuoropuheluna, joka oli hyväntahtoista puhelua. Kötilökurssi, oppia ottamaan vastaan uudesti syntyviä keskuuteemme. Ei siis mitään pahaa, päin vastoin.
Huomasin, että se on kait siirretty tuonne muut keskusteluaiheet tuolla alhaalla.
Tervetuloa nimimerkki Roope83 ja Herramme Jeesuksen Kristuksen Siunausta kaikissa asioissasi, turvaa Häneen, niin saat vapautuksen ja rauhan!
Ja Siunattua Loppiaista kaikille, Jumalamme ilmestymisen päivää!
Ja Siunattua Loppiaista kaikille, Jumalamme ilmestymisen päivää!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Tervetuloa nimimerkki grove. Ole Siunattu keskuudessamme. Jeesus Kristus olkoon kaikessa tekemisessä kanssasi.
Kiitos lämpimästä vastaanotosta!
Tervetuloa grove. Jumalan siunausta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tervetuloa minunkin puolestani ja Herramme Jeesuksen Kristuksen Siunausta kaikissa asioissasi, nimimerkki Grove!
Tuli sellainen mieleen että kuinkahan paljon meitä rekisteröityneitä käyttäjiä onkaan täällä, ja kuinka paljon on vuosittain tullut lisää ? Ja liekö sitten poistumaakin ? Olen todella kiitollinen että löysin tänne; tästä on tullut kuin hengellinen koti. Ja ehtymätön aarreaitta...eri ketjuista löytyy usein mielenkiintoisia asioita ja tutkittavaa riittää, kun on vasta niin vähän aikaa ollut mukana.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Tällä hetkellä on 82 nimimerkkiä, yksi niistä tosin on ei-henkilö vaan "Pelastussanomat".Mirjami kirjoitti: ↑10 Tammi 2025, 19:32 Tuli sellainen mieleen että kuinkahan paljon meitä rekisteröityneitä käyttäjiä onkaan täällä, ja kuinka paljon on vuosittain tullut lisää ? Ja liekö sitten poistumaakin ? Olen todella kiitollinen että löysin tänne; tästä on tullut kuin hengellinen koti. Ja ehtymätön aarreaitta...eri ketjuista löytyy usein mielenkiintoisia asioita ja tutkittavaa riittää, kun on vasta niin vähän aikaa ollut mukana.
13 nimimerkkiä ei ole kertaakaan nimimerkin hyväksymisen jälkeen vieraillut foorumilla, siis ei yhtäkään kertaa. En tiedä miksi ylipäätään ovat halunneet kirjautua tänne. Monta nimimerkkiä on myös selllaisia että edellisestä käynnistä foorumilla on 6kk -3,5 vuotta, karkeasti näin.
Suunnilleen 7-15 nimimerkkiä,nykyään, vieraileen sivustolla päivässä, ns. vakikasvot siis.

Ja, nimerkeistä 31 ei ole käynyt foorumilla vuoden 2023 jälkeen.

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Kiitos statistiikasta AO, kaikki yhtä tervetulleita Herrassa tietenkin!
Ja mukavaa, että löysit Mirjami tiesi tänne palstalle, täällä tosiaan kaivataan aktiivisia kirjoittajia ja se on antoisaakin, koska täällä pystyy hyvin vapaasti tuomaan julki omia ajatuksiaan, iloja ja surujakin ja voi olla varma että kaikki tulevat huomatuksi ainakin jollain tavalla.
Mä oon sanonut tämän ennenkin ja sanon nytkin, että tämä palsta on "Pyhän Hengen Henkireikä maan päällä", vaalitaan sitä yhteyttä siis ja Siunausta kaikkiin asioihinne rakkaat veljet ja siskot. Herra tietenkin johdattaa, mutta olisi kyllä huomattavasti köyhempää ainakin minun elämäni ilman tätä palstaa, niin uskossa kuin muutenkin.
Ja mukavaa, että löysit Mirjami tiesi tänne palstalle, täällä tosiaan kaivataan aktiivisia kirjoittajia ja se on antoisaakin, koska täällä pystyy hyvin vapaasti tuomaan julki omia ajatuksiaan, iloja ja surujakin ja voi olla varma että kaikki tulevat huomatuksi ainakin jollain tavalla.
Mä oon sanonut tämän ennenkin ja sanon nytkin, että tämä palsta on "Pyhän Hengen Henkireikä maan päällä", vaalitaan sitä yhteyttä siis ja Siunausta kaikkiin asioihinne rakkaat veljet ja siskot. Herra tietenkin johdattaa, mutta olisi kyllä huomattavasti köyhempää ainakin minun elämäni ilman tätä palstaa, niin uskossa kuin muutenkin.
Mielenkiintoisia uutisia rapakon takaa.
Eräs uskon veli oli saanut näyn, jonka hän uskoi olevan Jumalalta, jossa Trump on virkaanastujaisissa vannomassa virkavalaansa, luodinkestävän seinän takana. Trump kuvittelee olevansa turvassa, mutta yksi luodinkestävistä laseista onkin vaihdettu kestämättömään materiaaliin.
Veli oli yhteydessä tuttuunsa jolla kontaktit Trumpin porukoihin.
Meni päivä yhteydenotosta, niin tiedotettiin, että virkaanastujaiset pidetäänkin Capitolin rotundalla eikä tavanomaisessa paikassa.
Eikä siinä vielä kaikki. Jonkin ajan kuluttua tuli uusi ilmoitus, että koko seremonia siirretään sisälle Valkoiseen Taloon. Selityksenä oli kylmä ilma.
Viimeksi virkaanastujaiset on pidetty muualla kuin tavanomaisessa paikassa silloin kun Reagan vannoi jatkokautensa virkavalan.
Myös Reagan yritettiin salamurhasta.
Joko kaikki oli suurta sattumaa (johon en usko) tai Salainen Palvelu oikeasti tarkasti suojauslasit ja havaitsi porukoissaan olevan myyrän tai ilmeni toinen uhka jonka havaitseminen ajallisesti sopi yhteen uskonveljen saaman näyn eteenpäin välittämisen kanssa.
Eräs uskon veli oli saanut näyn, jonka hän uskoi olevan Jumalalta, jossa Trump on virkaanastujaisissa vannomassa virkavalaansa, luodinkestävän seinän takana. Trump kuvittelee olevansa turvassa, mutta yksi luodinkestävistä laseista onkin vaihdettu kestämättömään materiaaliin.
Veli oli yhteydessä tuttuunsa jolla kontaktit Trumpin porukoihin.
Meni päivä yhteydenotosta, niin tiedotettiin, että virkaanastujaiset pidetäänkin Capitolin rotundalla eikä tavanomaisessa paikassa.
Eikä siinä vielä kaikki. Jonkin ajan kuluttua tuli uusi ilmoitus, että koko seremonia siirretään sisälle Valkoiseen Taloon. Selityksenä oli kylmä ilma.
Viimeksi virkaanastujaiset on pidetty muualla kuin tavanomaisessa paikassa silloin kun Reagan vannoi jatkokautensa virkavalan.
Myös Reagan yritettiin salamurhasta.
Joko kaikki oli suurta sattumaa (johon en usko) tai Salainen Palvelu oikeasti tarkasti suojauslasit ja havaitsi porukoissaan olevan myyrän tai ilmeni toinen uhka jonka havaitseminen ajallisesti sopi yhteen uskonveljen saaman näyn eteenpäin välittämisen kanssa.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Aikoja on nopeutettu. Eihän tässä kerkiä kissaa sanoa.
Shabbat Shalom.
Shabbat Shalom.
- Uskon Jeesukseen
Mark. 13:20 Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.

Joskus 90-luvulla oli jokin Patmos-säätiön uutiskirje, jossa joku tiedemies tms. esitti jonkin tieteellisen näkemyksen siitä kuinka Jumala lyhentää aikaa tms. idea.
Eli käytännössä vuosi voisi kulua ajallisesti vaikka puolessa vuodessa, mutta meidän kellojemme viisarit eivät kuitenkaan liikkuisi kaksinkertaisella nopeudella, jos näin asiaa visioin... Jumalalle siis mahdollista tuollaisen asian tekninen toteutus...
Vasn muistaako kukaan tuollaista uutiskirjettä, niin että olisi mahd. tietää että millä tavalla tuo asia oikein käytännössä oli...

- Uskon Jeesukseen

Biegeleisen, K. (2016) Nopeutuuko aika?
https://www.scirp.org/journal/paperinfo ... erid=72596
Abstrakti
Tässä artikkelissa tarkastellaan mahdollisuutta, että Raamatun Genesiksen kirjan alussa olevien hahmojen 900-vuotiselle elinkaarelle voisi olla uskottava tieteellinen selitys. Selitys perustuu hypoteesiin, että ”ajalla” voi olla kaksi eri muotoa. Ensimmäinen muoto olisi "astronominen" aika, joka perustuu taivaankappaleiden lähes ikuisiin pyöriviin ja vallankumouksellisiin liikkeisiin. Näiden prosessien, jotka ihannetapauksessa ei kuluta energiaa, nopeudet ovat olleet ensimmäisen likiarvon mukaan suhteellisen muuttumattomia, ainakin tallennetun ihmishistorian lyhyessä ajallisessa kehyksessä. Toinen ajan muoto olisi "termodynaaminen" aika, jonka mittaus perustuu kellojen liikkeisiin, joiden raportoidut ajan kulumisnopeudet liittyvät erottamattomasti järjestelmän vapaan energian vähenemiseen . Tämä toinen ajan muoto on muoto, jota yleensä käytetään mittaamaan fysikaalisten ilmiöiden, kuten kemiallisten reaktioiden, etenemisnopeutta. Jos taustalla oleva termodynaamisen ajan kulumisnopeus olisi muuttunut jossain vaiheessa historiaa, sekä kemialliset reaktiot että niiden edistymistä mittaavat kellot olisivat muuttuneet yhdessä, mikä muutos olisi siksi voinut jäädä huomaamatta. Muuttuvan termodynaamisen kellon vaikutuksista ihmisen maailmankuvaan ja havaittuun valonnopeuteen keskustellaan.

Hmm. Olen jo pitkään ollut siinä käsityksessä, että niitä päiviä ei kappale määrissä vähennetä vaan lyhennetään.
Jos ajan ulkopuolella oleva Iankaikkinen ja Kaikkivoipa Jumala nopeuttaa kaikkea saman verran, ei meillä ihmisillä ole mitään mahdollisuutta tieteellisesti todistaa tapahtunutta tai kokoajan tapahtuvaa muutosta (nopeutumista). Niin viisari-, digitaali- kuin atomikellotkin käyvät samassa tahdissa. Päivä vaihtuu näennäisesti oikeaan aikaan. Eloperäinen käyttäytyy näennäisesti normaalisti jne. Mutta ehkä meidän aivoihimme tallentunut "tahti" kertoo meille, että muutosta on tapahtunut? Tämäpä on mielenkiintoinen pähkinä.
Jos ajan ulkopuolella oleva Iankaikkinen ja Kaikkivoipa Jumala nopeuttaa kaikkea saman verran, ei meillä ihmisillä ole mitään mahdollisuutta tieteellisesti todistaa tapahtunutta tai kokoajan tapahtuvaa muutosta (nopeutumista). Niin viisari-, digitaali- kuin atomikellotkin käyvät samassa tahdissa. Päivä vaihtuu näennäisesti oikeaan aikaan. Eloperäinen käyttäytyy näennäisesti normaalisti jne. Mutta ehkä meidän aivoihimme tallentunut "tahti" kertoo meille, että muutosta on tapahtunut? Tämäpä on mielenkiintoinen pähkinä.
Kun vertaan elämääni nyt muutaman vuoden takaiseen, tuntuu kuin päivä olisi lyhentynyt puolella. Päivä kuluu aivan liian
nopeasti. Yksi hujaus ja on taas ilta. Huomaan tämän kun maalaan tauluja ja teen vähäisiä kotitöitä, käyn koiran kanssa lenkillä, niin ei paljon kerkiä tehdä päivän aikana.
nopeasti. Yksi hujaus ja on taas ilta. Huomaan tämän kun maalaan tauluja ja teen vähäisiä kotitöitä, käyn koiran kanssa lenkillä, niin ei paljon kerkiä tehdä päivän aikana.
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Eikös se ole hyvä asia, ei tule ainakaan aika pitkäksi.Marie kirjoitti: ↑26 Tammi 2025, 07:20 Kun vertaan elämääni nyt muutaman vuoden takaiseen, tuntuu kuin päivä olisi lyhentynyt puolella. Päivä kuluu aivan liian
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
Oho. Eerolla tonnit paukkuu. 6000 viestiä. Onnittelut.
Kiitos, se on aika paljon!
Mutta ei kyllä vedä vertoja Tuijan ja hänen edellisen nikinsä lukuihin, muistaakseni ainakin kymppitonni paukkui ”kevyesti”
Mutta ei kyllä vedä vertoja Tuijan ja hänen edellisen nikinsä lukuihin, muistaakseni ainakin kymppitonni paukkui ”kevyesti”