Kaikenlaista jutustelua 11

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sanna
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tosin, ainahan sitä vois olla asiat pahemmin 🤦🏼‍♀️

Venäjä lähettää työttömät rintamalle
Venäläiset työvoimatoimistot tarjoavat kaksi mahdollisuutta lähteä rintamalle, jonka jälkeen hakija menettää työttömyyskorvauksensa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ca6 ... adf0c32d7f
Venäjän valtioduuman kansanedustaja ja puolustusvaliokunnan jäsen, kenraaliluutnantti Andrei Gurulev ehdotti viime syksynä työttömien täydellistä mobilisointia rintamalle, ja väitti näiden vain loisivan työvoimatoimistoissa.
Gurulev ehdotti myös 15 tunnin työpäivien käyttöönottoa ja viikonloppujen peruuttamista.

Rukousta Venäjän kansalaisille, että löytäisi Jumalasta avun ja turvan 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Israel teki yllätysiskun Libanoniin sadalla hävittäjällä tuhoten yli 6000 Hezbollahin rakettia ja dronea hetkeä ennenkuin terroristit kerkesivät aloittaa koordinoidun suurhyökkäyksen Israelia vastaan. Mossad, IDF, Iron Dome 5/5. Sinne raketit räjähtelivät omille laukaisualustoilleen.
Jumala Israelia runsaasti siunatkoon 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
kilvoittelija

Viesti Kirjoittaja kilvoittelija »

Rutger kirjoitti: 25 Elo 2024, 17:42 Israel teki yllätysiskun Libanoniin sadalla hävittäjällä tuhoten yli 6000 Hezbollahin rakettia ja dronea hetkeä ennenkuin terroristit kerkesivät aloittaa koordinoidun suurhyökkäyksen Israelia vastaan. Mossad, IDF, Iron Dome 5/5. Sinne raketit räjähtelivät omille laukaisualustoilleen.
Jumala Israelia runsaasti siunatkoon 🙏
Ajoissa hoidettu! Kiitos Israelin Jumalalle!
Siunaan Israelin kansaa joka päivä, jos valvon, 4 Moos. 6:22-27 mukaan.

Tuli mieleen meidän uskovien elämä, ollaanko me vastaavasti valppaina sielunvihollisen "ampumiin nuoliin", ennen kuin ne osuvat meihin. Jeesus auttakoon tässä minua ja jokaista uskovaa.
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
Rutger
Site Admin

Kyllä kannattaa rukoilla veljien ja siskojen puolesta. Kannattaa myös pukeutua täyteen Jumalan sotisopaan joka aamu. 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

En myt tiedä oikein mille osastolle tämä kuuluisi, niin kirjoitin tämän tänne. X:ssä eli entisessä Twitterissä tuli jokin aika sitten vastaan ehkä vähän jopa ahdistavakin tviitti, joka suomeksi meni suurin piirtein näin:
Odottakaahan kun kristityt ymmärtävät, että antikristus on se henkilö, jonka on määrä tuhota Jeesus tämän palatessa.
Tää tviitn kirjoittaja ei varmaankaan ollut Herran puolella, mutta en sen kummemmin ruvennut tätä tarkistelemaan.

Joka tapauksessa tuli mieleen, että mehän tiedämme tämän tietenkin vihollisen valheeksi, koska se on jo voitettu, eikä pysty enää muutakin valheella viettelemään ja pelottelemaan.

Mutta tuli siis mieleen, että onko tämä yksi niistä asioista, joita vihollinen lupaa ”omilleen”, että hänellä olisi jokin ässä vielä hihassa ja pystyisi Jeesusta vastaan taistelemaan. Ja toisaalta että onko tämä osa lopunajan eksytystä ja osasyy sille miksi nimenomaan Tempauksen olemassa olo halutaan niin voimakkaasti kieltää ja ajatusta siitä jopa vihataan, niin että vihollinen voi sitten sen tapahtuessa sanoa että ”Katsokaa, Jeesus yritti tulla takaisin, mutta minä tuhosin Hänet ja Hänen joukkonsa (eli uskovat kristityt)”.

Tällaisen jälkeen olisi varmasti hyvin toivoton olo niillä, jotka ovat jälkeenjääneet jos luulevat, että kaikki toivo on todella menetetty.

Mitä aatoksia tästä?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Suurin luotu on mitätön Luojan edessä.
Rutger
Site Admin

Oho. Lukekaa ja sitten lauluharjoituksia. 🙂

Singing ‘Amazing Grace’ for just ten minutes a day could help reverse the effects of heart disease, according to a new study.

Researchers at the Medical College of Wisconsin investigated how singing various songs impacted the blood vessels of older individuals with heart disease.

The findings revealed that those who regularly sang 'Amazing Grace,' a hymn penned by clergyman and poet John Newton in 1772, experienced the most significant improvements in endothelial function—a key indicator of the health of blood vessels surrounding the heart.

Suom.

Uuden tutkimuksen mukaan "Amazing Gracen" laulaminen vain kymmenen minuuttia päivässä voi auttaa kumoamaan sydänsairauksien vaikutukset.

Wisconsinin lääketieteellisen korkeakoulun tutkijat tutkivat, kuinka eri laulujen laulaminen vaikutti sydänsairauksia sairastavien vanhempien verisuoniin.

Löydökset paljastivat, että ne, jotka lauloivat säännöllisesti pappi ja runoilija John Newtonin vuonna 1772 kirjoittamaa laulua "Amazing Grace", kokivat merkittävimmät parannukset endoteelin toiminnassa, joka on sydäntä ympäröivien verisuonten terveyden keskeinen indikaattori.

Tästä soimaan ja mukaan laulamaan. Upea biisi ja nyt tutkitusti terveyttä edistävä.

https://youtu.be/JhChKHBJFok?si=7GiAbqQ1YWi3tL3o
Vastaa Viestiin