Kaikenlaista jutustelua 11

Keskustele palstaa koskevista asioista
Eero
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tulipahan vaan mieleen, että Herra Siunaa ja Suojele tätä maata ja tätä Sapattia ja etenkin Sinun kansaasi Israelia.

Herra, käännä näiden molempien kansojen katseet vain Sinuun, niin etteivät turvaisi enää omaan voimaansa, jota uskovat itsessään oleva ja jota ei tosiasiassa ole, vain näytä meille, että Sinä Olet ainut voima ja turva, pysyvä ja iankaikkinen Israelin Jumala!

Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kiitos, Sanna
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Illuminati pelikortit
En tiedä kuinka monelle ovat Illuminati kortit tuttuja. Itselleni ne ovat (ovat olleet) aika tutut ihan julkisen internetin alkuajoista lähtien.
Vaikka en uskokaan matriisiin, niin ajatuksia nämä aina herättää.
https://youtube.com/shorts/6qS3X4AS7y0? ... JOVlgq6SkA
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Maanantai iltana alkaa Tisha B'Av. Tradition mukaan molemmat Jerusalemin temppelit tuhottiin kyseisellä päivämäärällä.
Iranin uhkauksiin ja muslimien traditioon hyökätä aina juutalaisten sapatin tai merkkipäivän aikana, perustuen, laajamittaisen hyökkäyksen arvioidaan alkavan huomenillalla. Hezbollah on jo päiviä moukaroinut raketeillaan pohjoista Israelia ennakkoon. Iron Dome on suoriutunut tästä onneksi hyvin.
Rukoillaan Israelin puolesta.
Tässä Pekka Sartolan päivitys tapahtumista Israelissa.
Kesto 12:30
https://youtu.be/Rc2vVG5YrQE?si=u3YuACy7B3FOscZl
Eero
Viesti:

Aamen, Herra varjele meitä kaikkia!

Eero
Viesti:

Shalom!

Mulle selvisi eilen erään elokuvan myötä, että oon koko elämäni sitonut kengännauhojen rusestit periaatteessa väärin ja oonkin aina ihmetellyt miten niitä saa olla koko ajan laittamassa uudelleen.

Oon siis kääntänyt kaksi silmukkaa rusetiksi toistensa ympärille, vaikka parempi tapa olisi kieräyttää nauha yhden silmukan alta. Oppi ikä kaikki!

Tänään sitten kun lähdin illalla ajelemaan autolla kauppaan uudella tavalla kengät solmittuna, niin yhtäkkiä tunsin kuin iso painolasti olisi otettu pois harteilta. No, en tiedä liittyikö tämä varsinaisesti kenkiin, mutta nekin pysyivät jalassa paremmin ja askel oli kevyt kun ei tarvinnut varoa nauhojen aukeamista.

Ehkä tää oli osoitus Herralta, että mieli pitää pitää avoimena nyt tai sitten Hengessä tapahtui jotain muuta.

Kiitos Herralle joka tapauksessa!

Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen.

Efes.6: 15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
Eero
Viesti:

Helpompi on ainakin kävellä viemään Sanaa, minne Herra johdattaakin!

tapsamitsu

Viesti Kirjoittaja tapsamitsu »

Klasun Operaatiokeskuslive on ollut kiinni muutaman päivän (haku ilmoittaa, että palvelinta ei löydy). Tietääkö kukaan, mistä johtuu? Ei nähdä välttämättä Klasun ja Jarmon sunnuntaisin tulevaa raamattutuntia...
Eero
Viesti:

Shalom Tapsamitsu!

Tiedän vaan sen, että on suljettu, muuta en tiedä, mutta Raamattutuntia voi seurata edelleen Youtubessa:

https://www.youtube.com/@Uutisia247

Rutger
Site Admin

Tämä Jonathan Cahnin reilu 40 min video kannattaa kuunnella. Hän kertoo henkimaailman touhuista koskien olympialaisia ja nykyaikaa muutenkin.
https://youtu.be/IFWM-ulP9fY?si=QRl-h8PiSwgpU0ld
Eero
Viesti:

On pitänyt jo pitemmön aikaa kirjoittaa, että ootteko huomanneet, että syksy olisi vähän aikaisessa? Ainakin täällä etelässä tuli jokin vaihdos säähän jo tuossa elokuun puolivälissä ja nyt on jo selkeästi syksyä ilmassa.

Nää on tietenkin näitä asioita, joita joka vuosi tulee ihmeteltyä, mutta aivan kuin syys olisi kuukautta edellä, samoin kuin keväällähön talvi ei meinannut loppua millään. Maapallo oireilee.

Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Yksi tuttavani otti myös asian puheeksi muutama päivä sitten ja tuumi ihan samaa.. Saman suuntaisia tuntemuksia siis. Miksipä ei maapallokin oireilisi, kun ihmiskuntakin huokailee tämän mielettömyyden alla.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Herra herätti minut viime yönä ja sanoi : ota kynä ja paperia ja antoi tällaisen viestin.
Oi Suomi rakkaimpani kohta ovat sulkeutuvat kokonaan, tulossa on henkivaltojen hirmumyrsky.
Viljaa kaatuu ennen näkemättömästi. Saatte sen mikä on maassanne. Ulkopuolelta ei tule mitään.
Lapseni, kerätkää nyt, kun vielä on.

Koeteltavaksi, en uskalla olla tuomatta
Tuija

Amen Marie. Mietin ... liittyykö yhteen tuohon eiliseen näkyyni jonka ilmoitin blogissani?
Pidetään sydämet avoinna Jumalan edessä. 🙏✝️
Tuija

Aki Kangasmäki on saanut sanomaa Herralta että sota syttyy Suomeen syksyllä. Aki kävi kuoleman portilla ja sen jälkeen on saanut tätä sanomaa Herralta kuin palapelinä. Siinä on ehdollisuus että Suomi kääntyisi Hänen puoleensa ja tekisi korjaus liikkeen, mutta näyttää siltä että sitä ei ole tapahtunut vaan pahemmaksi menee ...
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuija kirjoitti: 22 Elo 2024, 09:35 Aki Kangasmäki on saanut sanomaa Herralta että sota syttyy Suomeen syksyllä. Aki kävi kuoleman portilla ja sen jälkeen on saanut tätä sanomaa Herralta kuin palapelinä. Siinä on ehdollisuus että Suomi kääntyisi Hänen puoleensa ja tekisi korjaus liikkeen, mutta näyttää siltä että sitä ei ole tapahtunut vaan pahemmaksi menee ...
Tuohon liittyen sanoma alla:
(...ollut aiemminkin täällä...)

Sota syttyy Venäjällä-maininta sanomassa...

Ukraina hyökännyt Venäjän Kurskiin ja siellä tiemmä Naton sotilaita, mutta nyt tietoa että myös Usan sotilaita (ovatko Naton sotilaina?!?)
Myös droonihyökkäys Moskovaan...

Mikäli Nato selkeästi hyökkii Venäjälle, niin eikö Venäjä tuolloin oikeuta itsensä hyökkäämään Nato-Suomeenkin...
...jossain sanomassa oli että Venäjä pommittaisi tukikohtia Suomessa...

SOTA SYTTYY

Sota syttyy!
Sota syttyy Venäjällä.
Maat; USA ja Venäjä sotivat toisiaan vastaan.
Nato liittyy sotaan.
Suomesta tulee kuin astinlauta rintamien edetä.
Suomi jää keskelle tätä kaikkea.

MUTTA;
Koska Suomen kansa rukoilee, eivät viholliset pääse tuhoamaan Suomea.
SIKSI;
Olkaa valmiudessa!
Rukoilkaa, rukoilkaa, rukoilkaa!
Rukoilkaa, että pysytte lujina ja kestätte kaiken tulevan.
Nojatkaa Minuun, Herraanne.
Nimeni on yhä Herra Sebaot.

Te, Minun omani saatte tämän kaiken keskellä yliluonnollisen rauhan. Rauhan, joka käy yli ymmärryksen.
Te voitte ikään kuin ulkopuolelta tarkata kaikkea tapahtuvaa.
Rukoilkaa Suomen maanne puolesta!
Jos yksi ajaa pakoon tuhat ja kaksi kymmenentuhatta.

Sopikaa riitaisuudet, poistakaa keskuudestanne sormella osoittelu ja kaikkinainen pahuus, että olisitte valmiita rukoilemaan.
Armahtakaa, antakaa anteeksi toisillenne.
Älkää kantako kaunaa tai katkeruutta. Mikään edellä mainituista ei ole Minun mieleeni.
Sillä rakkauteen ja toisianne rakastamaan te olette kutsutut.
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Mitä seurauksena tästä...
https://toimistot.te-palvelut.fi/test/- ... uudistus-2

TE-palvelut siirtyvät kuntiin 1.1.2025. Ensi vuoden alusta lähtien TE-palvelut siirtyvät kuntien tehtäväksi ja valtion työ- ja elinkeinotoimistot eli TE-toimistot lakkautetaan. Kunnille siirtyy pääosa nykyisin TE-toimiston vastuulla olevista henkilöasiakas- ja yrityspalveluista.
Eero
Viesti:

Kuulostaa aika isolta toimenpiteeltä, ei varmasti lisärahaa kuitenkaan luvassa työttömille.

Noihin edellisiin viesteihin lisäten vielä, että nyt on myös ensimmäiset ruskan merkit näkyvissä lehtipuissa, tuntuu siis hyvin aikaisen syksyn merkiltä. Samoin huomasin kesällä, että ruoho ei alkukesän jälkeen kasvanut ainakaan täällä oikeastaan ollenkaan, vaikka satoi runsaasti ja välillä taas paistoi. Vain varjopaikoissa oli pihalla pitempää ruohoa, muuten vihreää kyllä, mutta lyhyttä. Vaikuttaisi siis siltä, että auringon säteilyllä olisi jotain tekemistä asian kanssa.

Sitten tämä profetia tuli mieleen Suomen tilanteesta ja vaikka siinä ei mainitakaan mitään ajankohtaa, niin varmaankin ollaan aika lähellä toteutumista, varsinkin kun Venäjän raja on Kurskissa taas heilahtanut:
Olin nuorena uskovana yksin kirkolla ja katselin maailman karttaa aulan seinällä, oli keskipäivä ja valoisaa.
Yht´äkkiä alkoivat kartassa Venäjän ( v.-86-87 Neuvostoliitto ) eteläisen osan rajat "heijaamaan" . Venäjän eteläpuoliset - idemmät rajat alkoivat kuin aaltoilemaan.... Ylös-alas ...ylös -alas ...Ylös-alas ...Ylös ja alas ...Tämä jatkui hiljalleen kuin hiljainen aaltoileva liike . Liike ja suunta Venäjän eteläosan itäisen rajan aaltoilussa jatkui hitaasti , hyvin hitaasti hiljalleen kohti Venäjän lännempiä eteläisiä alueita . Venäjän raja-viivat nousivat ja laskivat , nousivat ja laskivat silmissäni . Tätä jaksoa kesti jonkin aikaa . En osaa sanoa , kauanko tuo jakso kesti , ehkä joitakin minuutteja . Pikkuhiljaa näyssä , tuo heijjaava liike saavutti yhä lännemmät ja lännemmät alueet .- Venäjän eteläosassa siis . Jatkuvasti liike oli ylös - alas , ylös - alas . Näky oli jatkunut hyvin hitaasti liikkuvana , kunnes . Yht´äkkiä - ILMAN VAROITUSTA - ilman minkäänlaista "heijaavaa" , aaltomaista liikettä ....... Raja Suomen kohdalla aivankuin painui Suomen sisään . Näky loppui .
https://www.pelastussanoma.fi/keskustel ... .php?t=445

Alkuperäinen video profetiasta näyttää poistuneen, mutta löytyy vielä täältä:
https://www.youtube.com/watch?v=IXS_S-8JAjE

Jos nyt jotain tällaista tapahtuu niin toivotaan, että se tapahtuisi mahdollisimman rauhanomaisesti. Nythän uutisten mukaan Suomeen ollaan perustamassa Naton panssariprikaatia, jonka kerrotaan olevan ”ennaltaehkäisevä” pelote, jota se tietenkin onkin, mutta englanniksi joukkojen nimitys on ”Forward Land Forces” eli eteentyönnetyt joukot.

Tämä ei varmasti ainakaan rauhoita itärajan tilannetta ja kun Venäjä vastaa lisävarustelulla, niin siihen vastataan ja kierre on valmis.

Herra armahda Suomen kansaa!

Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ehkä tämä on esimakua tulevasta. Sinetti tuomioista ja merkeistä taivaalla. Tiedehän voi todistella mitä tahansa aurinkokunnasta ja sen liikkeistä, mutta kaikkihan on kuitenkin Jumalan kädessä.

Aurinko seisahtui taivaan laelle kokonaiseksi päiväksi eikä kiirehtinyt laskemaan.
Joosua 10:13

Kun katsoo ikkunasta näyttää, että on syksy, mutta kun astuu ulos niin on ihan kesä lämpötilojen puolesta aamullakin. Ainakaan itse en muista yhtään kesää, että ois pärjännyt t-paidalla koko kesän.

Mehän emme tiedä vielä sitä vuodenaikaa, kun aurinko lopunajan tuomiossa paahtaa ihmisiä, mutta ite jotenkin koen, että tämä tämän hetkinen näyttää sitä, että aika voi kyllä kulkea kalenterissa, mutta Jumala määrää esim auringon toiminnan.

Tuo on kyllä todella huono, että työvoimapalvelut lakkautetaan. Sehän tarkoittaa että kunnat on hyvin pian konkurssissa. Toki se lienee tarkoituskin. Varsinkaan isot kunnat, joissa on korkeat työttömyys luvut eivät tule selviämään tuosta.

Tuohon Marien näkyyn. Kiitos kun toit. Samaa olen kokenut töissä. Nyt ollaan lähellä jotain, jossa vaan Jumalaan turvaamalla pärjää. Varastoikaa kaikki te, joilla siihen mahdollisuus, ja te joilla ei ole, luottamaan että Jumala pitää huolen.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin