Kaikenlaista jutustelua 11

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1586
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Vajaaseen vuoteen ei ollut tullut koskettuakaan dartseihin. Eihän siitä mitään tullut. Kolmen tikan maksimissa paras tulos oli 121.
Toistoja, toistoja vaatii. 🎯
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5028
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Eero »

Bullseye.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1586
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tässä hieman videota eilisestä leikkimielisestä skabasta. Esiinnyn taitelijanimellä 'Smith'.
https://youtu.be/AcL6bRdbO-4?si=tVVl8NOrI_MwN2sp
🎯🤭😂
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1586
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tiesittekö, että Windsorit eli nyt kunkku Kalle pitää itseään Daavidin jälkeläisenä? Siksi tällä vaakunassa Juudan Leijona.
Herättää ajatuksia.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5028
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis mulle tuli tuossa aikaisemmin ehkä hieman Hengen sanomanakin, että Englannin kuningashuoneen perillisen katsotaan olevan kuningas Salomonin ”manttelinperijä”. En osaa siitä sen enempää sanoa, miksi näin, mutta Kaarlen kruunajaisiinhan oli haettu voiteluun öljy Israelista ja monia muita yhteyksiä sekä symboliikkaa myöskin.

Tästä voi seurata myös monia asioita ja mielleyhtymiä, kenen käskyllä tai suojeluksessa ”Uuden Salomonin Temppeli” lopulta rakennetaan. Briteillähän oli merkittävä rooli alueella sekä koko Israelin nykyvaltion synnyssä, kuka tietää mikä on vaikutusvalta edelleen tai tulee olemaan tulevaisuudessa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2115
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

IMG_20240528_072227.jpg
IMG_20240528_072227.jpg (37.29 KiB) Katsottu 545 kertaa
Onko foorumilla remppa-asiantuntijoita...

Elikkäs purin ulkoeteisestä pois seinäpahvit...⬆️


Vaan voikos laittaa bituliittituulensuojalevyä ulkoseinän vuorilaudoitusta vasten.... käytännössä rimat ja niiden päälle bituliittilevy niin, että tuuletusrako jää vuorilautojen ja bituliittilevyn väliin...
Entä lasivilla seuraavaksi ja sitten lopullinen pintalevy tai panelointi...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2115
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pitäisikös foorumilla olla jokin sotaan tai sotiin liittyvä ketju... seuranta yms.

Pitäisikös myös miettiä että onko aihetta kirjoittaa jotkut asiat, nimet tms. sillä tavalla, ettei *google-haku löydä niitä täältä... esim. naapurimaa V... V e n ä j ä-muotoon kirjoitettuna...

*Esim. alla haku: Pelastussanoma profetia

https://www.google.com/search?q=pelastu ... s-wiz-serp

Elikkä "kaikki" täällä löytyy haulla...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5028
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä oon kans tuota joskus miettinyt, mutta nyttemmin on tullut mieleen, että tekoäly kyllä tunnistaa aivan kaiken kirjoitusasusta huolimatta. Mutta Herra suojelee omansa siltikin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Oletteko huomanneet, että tietynlaisia videoita (profeitioita) on poistettu/poistuu YouTubesta ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1586
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Shalom. Sen huomasin, että SkyWatchin yli 200 tuhannen tilaajan kanava oli poistettu 😒
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rutger kirjoitti: 02 Kesä 2024, 14:52 Shalom. Sen huomasin, että SkyWatchin yli 200 tuhannen tilaajan kanava oli poistettu 😒
:shock: :shock: :shock:

Reilu peli...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Erityisesti profetia-videot koskien Barack Obamaa, saavat helposti lähtöpassit. Tai, jos joku on saanut unen Obamasta, niin "terve menoa"...

Kun olen tallettanut YouTube-suosikkeihini itseäni kiinnostavia videoita, ja kun jälkeenpäin on yrittänyt videota uudestaan katsoa, niin ei sitä välttämättä enää näy "mailla eikä halmeilla". :(

Onneksi olen niitä aikoinani tuonut tänne Pelastussanomiin, niin täältä löytyy transcriptinä, vaikka itse videota ei voisikaan enää nähdä.

Jotkuthan ovat alkaneet käyttää Rumblea juuri tuon YouTuben sensuroinnin takia. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1586
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rutger »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 02 Kesä 2024, 17:57 Erityisesti profetia-videot koskien Barack Obamaa, saavat helposti lähtöpassit. Tai, jos joku on saanut unen Obamasta, niin "terve menoa"...

Kun olen tallettanut YouTube-suosikkeihini itseäni kiinnostavia videoita, ja kun jälkeenpäin on yrittänyt videota uudestaan katsoa, niin ei sitä välttämättä enää näy "mailla eikä halmeilla". :(

Onneksi olen niitä aikoinani tuonut tänne Pelastussanomiin, niin täältä löytyy transcriptinä, vaikka itse videota ei voisikaan enää nähdä.

Jotkuthan ovat alkaneet käyttää Rumblea juuri tuon YouTuben sensuroinnin takia. :geek:
Luuk 10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
Hepreaksi sama jae on seuraava. ra'ah satan naphal 'aher baraq o bamah.
baraq o bamah lausutaan juuri kuin Barack Obama.
Barack on omien sanojensa ja sormessaan olevan sormuksen mukaan musulmaani.
Chicagon yössä oli yleistä tietoa, että tuntematon poliitikon alku Barry Soetoro aka B Hussein Obama on homoseksuaali.
Tämä ei-Yhdysvaltalainen musulmaani nousi tuiki tuntemattomuudesta Valkoiseen taloon. Syntymätodistus on feikki. Koulutausta salattu.
Ei presidenttiyteen vaadittavaa syntyperäistä Yhdysvaltain kansalaisuutta.
"Vaimo" on oletettavasti dude. Kokkinsa tuli clintonoiduksi.
Tällä hetkellä kolmatta kautta USAn Presidenttinä ( juu Biden maskottinaan), hakee neljättä kautta (juu Biden maskottinaan).
Lain mukaan kaksi kautta on maksimi.
Haaveilee maailmasta ilman Yhdysvaltoja. Aikaansai omilla toimillaan Yhdysvaltoihin kauan kauan sitten unohdetun rotukähinän.
Lahjoitti Iranille trukkilavoittain dollareita ettei touhutonnit ydinaseprojektissa lopu kesken.
Tapatti droneiskuilla väkeä siellä täällä tuon tuostakin ilman kongressin tietoa saatika sen antamaa lupaa.
Tästä tyypistä riittäisi kerrottavaa eikä mikään, ei mikään ole mitään positiivista.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä jutussa laittamani linkki ei enää näy, mistäköhän johtuu...

Onneksi kopioin aikoinaan tuon videon kommenttiosiossa olleen yhdysvaltaismiehen laittaman listan liittyen englanninkieliseen gematriaan, ja sitä kautta Obamaan....

viewtopic.php?f=4&t=1508&p=24969&hilit=gematria#p24969

Ps. Kopioikaa itsellenne tämä lista jos kiinnostaa, kun se vielä on vapaasti saatavilla :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1586
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kun katsotte näiden henkilöiden kuvia ja vertaatte "Obaman lapsiin", näette heti ketkä ovat lasten biologiset vanhemmat.Vahva sukunäkö.
Martin Nesbitt and Dr. Anita Blanchard Nesbitt Are the True Parents of Sasha and Malia Obama.
Tuo englanninkielinen osuus vaan guugleen, niin tulee kuva. Ei epäselvää.
Kaksi miestä kun ei voi saada lapsia ja USAssa Presidenttiyteen "kuuluu" jälkeläiset.
Obaman taustavoimat ratkaisivat ongelman ostamalla pari muksua.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rutger kirjoitti: 03 Kesä 2024, 10:20 Kun katsotte näiden henkilöiden kuvia ja vertaatte "Obaman lapsiin", näette heti ketkä ovat lasten biologiset vanhemmat.Vahva sukunäkö.
Martin Nesbitt and Dr. Anita Blanchard Nesbitt Are the True Parents of Sasha and Malia Obama.
Tuo englanninkielinen osuus vaan guugleen, niin tulee kuva. Ei epäselvää.
Kaksi miestä kun ei voi saada lapsia ja USAssa Presidenttiyteen "kuuluu" jälkeläiset.
Obaman taustavoimat ratkaisivat ongelman ostamalla pari muksua.
Joskus hieman yritin selvittää tuota Obamoiden lapsi-asiaa, niin kyllä sieltä netistä löytyy kuvia Michellen raskaudesta. Enempää en asiaan ole perehtynyt. Kyllä tuollainen raskauden "teeskentely" olisi todella vaikeaa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1586
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Itse pidän erittäin todennäköisenä, että M.O on mies.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
Tuija
Viestit: 2970
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Uskon Jeesukselle:

Kyselin tuohon remppaan liittyen mieheltäni kun on paljon tehnyt kaikkea. Sanoi ettei laittaisi tuota bituliittilevyä vaan Leijona tuulensuoja levyn. Eikä lasivillaa vaan ihan tavallista.
En tiedä oletko jo ehtinyt tehdä ja tuleeko tää myöhään mutta tällaista ohjetta täältä.

Toivottavasti ei tullut liian myöhään ..
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2115
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuija kirjoitti: 03 Kesä 2024, 19:13 Uskon Jeesukselle:

Kyselin tuohon remppaan liittyen mieheltäni kun on paljon tehnyt kaikkea. Sanoi ettei laittaisi tuota bituliittilevyä vaan Leijona tuulensuoja levyn. Eikä lasivillaa vaan ihan tavallista.
En tiedä oletko jo ehtinyt tehdä ja tuleeko tää myöhään mutta tällaista ohjetta täältä.

Toivottavasti ei tullut liian myöhään ..
Ei tullut liian myöhään... itse asiassa pohdin jokin hetki sitten, että aloittaisin kenties tänään...👍
Avatar
Tuija
Viestit: 2970
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Toivottavasti tuosta mieheni vinkistä sinulle apua. 😄👍

... lasivilla siitä ikävää että sitä on sitten jokapaikassa ja kutiaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin