Kaikenlaista jutustelua 11

Keskustele palstaa koskevista asioista
Angelicus
Viestit: 414
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Lasten kännyköiden liikakäytöstä puhutaan. Olen kokeillut kännykkätaukoa. En pysty vaikuttamaan esiteinien - lapsenlapsien- kännyköiden käyttöön. Mutta ehkä voin näyttää esimerkkiä, että elämää on kännyköiden ulkopuolellakin. Jos edes pystyy tiedostamaan oman riippuvaisuutensa, se on jo hyvä alku. Voi aloittaa siitä, että kännykkä on telakalla jossain tietyssä paikassa ja vain tositarpeessa se on kädessä/käytössä. Tsemppiä!
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Mä olin alkuvuodesta muutaman viikon puhelin tauolla jolloim en tehnyt puhelimella muutakuin vastasin viesteihin. Mutta nyt taas mun ruutu aika on yli 8 tuntia päivässä. Olisi kiva tehdä jotain muuta kuin olla puhelimella mutta en tiedä mitä tekisin. Puhelin tauko mulla vaikutti ainakin unien näkemiseen.
Angelicus
Viestit: 414
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Joku haastava/helppo käsityö voisi olla mukavaa tekemistä. Siis sen tasoinen, josta kuitenkin tykkää. Virkkausjuttuja on helppo pitää mukana, kun vain ei hukkaa koukkuaan. Aurinkohattu ensi kesäksi vaikka.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa palstalle nimimerkki ”eerola@netikka.fi” ja Herramme Siunausta kaikissa asioissasi!

Jos sopii niin sinua voisi kutsua Eerolaksi ja kerro jos haluat että nimimerkkiksi muutetaan tällaiseksi.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2835
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tervetuloa Eerola Pelastussanomaan. Olet Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa.
🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa palstalle palstalle nimimerkki Mirjami ja Herranme Jeesuksen Kristuksen siunausta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2835
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tervetuloa Mirjami tänne Pelastussanomaan kanssamme. Ole Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa. 🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1258
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tervetuloa kaikki uudet ja rakkaat 🙏 Sana on vapaa ja oman blogin voi pyytää, jos arastelee palstalle kirjoittaa. Ja virheitä on turha pelätä, virheellisiä olemme kaikki 🫡
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Mirjami
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Huhti 2024, 18:47

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Voi kiitos lämpimästä vastaanotosta, koen johdatuksena että löysin tämän sivuston !
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hei kaikki uudet palstalaiset. Mä oon vähän laiska käymään täällä palstalla kun on niin paljon muuta hengellistä aktiviteettia tai ohjelmaa yleensä. Mutta sydämellisesti toivotan teidät kaikki tänne ja Herra Jeesus teitä johdattakoon. Täällä on hyvä henki ja hyvä olla, Jeesus myötä...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 11

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mukavaa että kirjoitit Mirjami, Jarmoa kompaten, täällä on hyvä olla Jeesuksen huomassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin