Jeesus nousi taivaaseen

Valvoja: Magda-sisko

Magda-sisko
Viesti:

Jeesus nousi taivaaseen

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko » 21 Touko 2020, 08:26

Tänään 21.5.2020 on Jeesuksen taivaaseenastumisen päivä ja minun syntymäpäiväni. Sain verrattoman lahjan jo etukäteen: nukuin epätavallisen hyvin yöni vain ¼ unilääkkeen avulla. Siitä olen niin kiitollinen, että itken onnesta.
Jeesuksen taivaaseen nouseminen on ensimmäisen kerran tullut niin lähelle sydäntäni, että vapauttava itku johtuu varmasti siitäkin. Jeesus oli tehtävänsä täydellisesti täyttänyt, ja hän pääsi Isän luokse kotiin. Mikään paha ei voi häntä koskaan enää satuttaa.
Tätä kirjoittaessani taustalla soi Bachin ylösnousemusoratorio.

https://www.youtube.com/watch?v=mmDErkOsYDI

Rukoilen että taivaassa otettaisiin vastaan tämä pieni teos pienestä sydämestä ja pienestä rakkaudesta, mutta rakkaudesta kuitenkin. Oratorio on luotu Jumalan kunniaksi siten kuin vain ihminen osaa.
Kiitos Herra, että muistat meidät tomuksi. Kerran mekin nousemme kirkastettuina taivaaseen Mestarimme jälkiä seuraten, ja me olemme ilman mitään puutteita aina siellä missä Jeesuskin on.

Eero
Site Admin
Viesti:

Re: Jeesus nousi taivaaseen

Viesti Kirjoittaja Eero » 21 Touko 2020, 09:09

Hyvää syntymäpäivää Magda-sisko ja Siunattua Helatorstaita!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 21 Touko 2020, 09:19

Kuin myös minulta, rakas Magda-sisko, Hyvää ja Siunattua Syntymäpäivää ja Helatorstai päivää!
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Magda-sisko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko » 21 Touko 2020, 09:51

pilvi.PNG
pilvi.PNG (31.48 KiB) Katsottu 108 kertaa
Kiitos <3

Vastaa Viestiin