Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Keskustele eskatologisista asioista
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 19 Touko 2020, 19:26

kettu_temmataan.jpg

Sinettisormus
Viesti:

Re: Olethan mukana, jos tempaus tapahtuu kohta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 19 Touko 2020, 19:29

Kyllä!!! Valmiina lähtöön!! Voi kuinka sitä odotan!!!
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 19 Touko 2020, 19:40

Kuka tuo piirtäjä on? Näyttää että hän on uskova .... :roll:

Odotuksen tuskaa!!!

Kuva

... sydän pakahtuu odotuksen tuskasta ...
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 19 Touko 2020, 20:35

Kiitos Jeesus! Tule Herra Jeesus!

Pidä minusta kiinni, kunnes kasvosi nään!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 19 Touko 2020, 23:11

Kyllä Herra Jeesus, ota mukaasi kun tulet, sitä hartaimmin rukoilen!

Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 19 Touko 2020, 23:27

Tänään muuten alkoi "Helatorstai" eli Jeesuksen Taivaaseenastumisen Päivä vähän riippuen siitä mikä Pääsiäisen oikea ajankohta tänä vuonna on ollut, siinäkin on mahdollisuutensa, oli sitten nyt tai vasta torstaina:

9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Ap.t. 1

17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
1. Tess. 4

Tule Herra Jeesus!

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 20 Touko 2020, 00:46

Youtubessa nimimerkki Godshealer7 oli saanut seuraavan viestin:

"Sinun ruumiisi on Herran Temppeli. Minä puhdistan Temppeliäni. Tunnustakaa syntinne toisillenne. Valmistaudu Morsiameni! Ihana tapaaminen odottaa sinua. Minä valmistelen kaikkia asioita, Minä Olen valmis ilmestymään pilvissä. Mikä loistava päivä! Siitä on kirjoitettu, sinulle on kerrottu ja nyt se on yhtäkkiä tullut. Aika on lyhyt. Pahan vallassa olevat toimivat myöhään iltaan asti. Ei enää kyyneleitä, ei enää itkua. Pedon järjestelmä on perustettu. Maan päälle tulee aika, jota ei koskaan aikaisemmin ole nähty ihmiskunnan historiassa. Huudon ja lähdön jälkeen jäljelle jääneet itkevät polvillaan ja pyytävät armoa. Kun heidän silmänsä näkevät pedon, itkua ja hampaiden kiristelyä. Odota vähän vielä, pian olet kanssani Isäni talossa!"

https://www.youtube.com/watch?v=drzkiIYC148

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 20 Touko 2020, 10:39

Daniel 12:1 - 21 Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.

Jes:26:20 Mene kansani kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 20 Touko 2020, 12:27

Tuomas näki vuonna 2007 profetaalisen unen, varas liikkeellä hellehattu päässä ja t-paita päällä ja aurinkolasit päässä, kulki talosta taloon sorkkaraudan kanssa vaivattomasti availlen ovia. Varas oli hänen mukaansa unessa naisiin menevän näköinen nuori ja komea. Sopii morsiamen hakuun siis...
Laulujen laulussa sanotaan, että talvi on väistynyt, kesä on tullut, nouse sinä kaunokaiseni ja tule. Omer päättyy 31.5. klo 18 ja kestää siitä 24h
kesätulee.jpg

Vastaa Viestiin