Kaikenlaista jutustelua 5

Keskustele palstaa koskevista asioista
Uusiluomus
Valvoja

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus » 21 Touko 2020, 10:22

Kiitos samoin sinulle sinetti siunausta sinulle kanssa ja siunausta teille kaikille 🙂

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 21 Touko 2020, 10:42

Kiitos, sinä rakas ja ihana Uusiluomus!
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » Eilen, 23:23

Hei kaikki, ootteko jäätyny pakkasessa vai miks palsta on niin hiljainen? Onneks Spring82 heräs tuolla.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » Eilen, 23:35

Täällähän tätä, Helluntaita odotellessa :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » Tänään, 10:19

Täällähän sitä. Käyty välillä lukemassa palstaa, muuten tehty arkista palvelusta elämisen eteen. Se on jännä, että luonto on ollut merkillinen tänä keväänä. En käytä sanaa synonyymina kummalliselle vaan merkitykselliselle.
"Kosketusetäisyydellä" on nähty joutsenia, kurkia, käki, lumikko, karhunpentu. Pihapiirissä runsaslajisesti pikkulintuja, käpytikka, rusakko, jänis, oravia. Unohdinkohan jo jotain. Pikkulinnut eivät välitä koirasta mitään. Käyskentelevät metrin parin päässä toisistaan.
Pieni uutinen sattui silmiini harvinaisesta mustasta joutsenesta. Sekin on nähty Suomessa. Lieneekö kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia?

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » Tänään, 10:25

Sanotaan, että kun ihmiset ovat olleet kodeissaan, niin luonto on herännyt eri tavalla, kyllä se mun mielestä näkyy.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » Tänään, 10:34

Ja onhan sitä ilo seurata ja nyt on vielä meidän kristittyjen kannalta se kaikkein iloisin juhla edessä, Pyhä Henki on annettu ja kesä on käsillä!

2:8 Kuule! Rakkaani tulee! Katso, tuolla hän tulee hyppien vuorilla, kiitäen kukkuloilla.
2:9 Rakkaani on gasellin kaltainen tai nuoren peuran. Katso, tuolla hän seisoo seinämme takana, katsellen ikkunasta sisään, kurkistellen ristikoista.
2:10 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
2:11 Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan.
2:12 Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.
2:13 Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

Korkea Veisu

Halleluja, Tule Herra Jeesus Rakkaamme!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » Tänään, 13:50

Musta joutsen oli vuosia sitten Kotkan Sapokassa. Siitä on tosi kauan, vuosikymmeniä sitten.

Tähyilyä taivaalle. Joko pääskysiä alkaa näkyä? Eilen illalla muutamia lenteli.
Vanha sanonta pääskysestä ei päivääkään. Kesä on tullut. Iloitkaamme siitä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » Tänään, 14:41

Olen katsellut taivaalle viime viikot, odottaen, ikävöiden.
Pilvet ovat olleet vahvoja, kuin kertoen jotain. Kuin unessani, jossa alati tähyilin taivaalle, Jeesusta katsellen ja tuo kuva vahveni päivä päivältä, lopulta muuttuen todeksi ja sain juosta Jeesusta vastaan: " Sinä tulit!"
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » Tänään, 14:47

Koin tässäkin jotain.
25.5. eli viime maanantaina hoitajan piti soittaa minulle, mutta peruuntui.
Hoitaja joka perui, ilmoitti että uusi aika olisi maanantaina, 1.6. klo.9.00.
Sitten hän vielä teki korjauksen, ettei se olekkaan tuohon klo. aikaan vaan soittaa mihin klo. aikaan tahansa .. tätäkin jäin miettimään. Mikään ei ole sattumaa.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » Tänään, 14:48

Tule Jeesus, sinua odotamme ja kaipaamme!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » Tänään, 14:56

8 Jo kohta saapuu Jeesus

1. Jo kohta saapuu Jeesus, kuningas kunnian. / Siis nosta pääsi, katso vain Poikaa Jumalan. / Nyt juhli, seurakunta, ja ryhdy laulamaan, / suloista sulhastasi saat nousta kohtaamaan.

2. Jo kohta saapuu Jeesus. Ei huoli maallinen / saa mieltä maahan painaa pois rauhan riistäen. / Ei myöskään onni täällä saa mieltä vangita, / kun meillä on jo taivas ja Kristus aarteena.

3. Jo kohta saapuu Jeesus, siis kuulkaa rakkaimmat: / Pois kaikenlaiset riidat ja mielet katkerat. / Kun muodostamme kaikki me ruumiin Kristuksen, / on yksi usko, kaste ja toivo yhteinen.

4. Jo kohta saapuu Jeesus, pian aika ohi on. / Yön tumman varjon tieltään vie nousu auringon, / kun huikaisevan loisteen Jeesuksen nähdä saan / ja ystäväni rakkaat ja taivaan ihmemaan.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » Tänään, 14:58

Aamen!

Vastaa Viestiin