Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Sinettisormus

Eero
Site Admin
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero » 25 Maalis 2020, 14:54

Halleluja! Herra Sinä Olet minun Herrani. Herra, anna anteeksi meidän syntimme ja puhdista meidät, että olisimme arvollisia kun Sinä Tulet.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 27 Maalis 2020, 09:00

Kuva

Shalom! Siskot ja veljet!

Tänään rukouksessa olessa sain nähdä tulen liekin syttyvän. sen ympärillä oli kuin valkoinen paperi joka paloi pois, liekin kasvaessa.
Tuo liekki kasvoi ja kasvoi. Se oli kaunis kuin kynttilän liekki joka voimistui ja kasvoi, mutta rauha siinä pysyi.
Tiesin, että se olisi Tuli Jumalan!
Eilen aamuna kun olin rukouksessani, nousi sydämelleni sanat: " Tuli Jumalan...".
Se nousi minulle lauluksi ja mietin miten se jatkuu. Hyräilin sitä mielessäni: " Tuli Jumalan ... pulppuaapi .. ei, tuohan on laulu, Lähde Jumalan!" :D
Aamupäivästä sitten eräs uskova sisko laittoi minulle watsappiin, minun sinetti ryhmään viestiksi laulun: " Tuli Jumalan!" https://www.youtube.com/watch?v=YPGJWRb6APE
Näin Herra vahvisti sen aamuiset sanat; Tuli Jumalan!
Ja tänään sain vielä jatkoa kuvan muodossa, jonka tulkitsin heti Jumalan tuleksi.
Kiitos Jeesus Kristus! Heitä meihin tultasi! Anna meidän olla Sinun palavia tuliaisia! Soihtuja maailmaan!

Jumalan rakkaus on Jumalan tuli. Jumala on rakkaus, Sana ja Henki.

Jumalan rakkaus sai Herran Jeesuksen Kristuksen tulemaan alas taivaasta ihmiseksi kuolemaan meidän syntisten puolesta. Jumalan rakkauden tuli leimahti Golgatalla. Se voi leimahtaa meissä.

Sitten Jumalan rakkaus vuodatettiin uskovien sydämiin Pyhässä Hengessä helluntaipäivänä. Jumalan rakkaus on se voima joka saa uskovan liikkeelle antamaan itsensä ensin Jumalalle ja sitten myös ihmisten palvelemiseen (Apt 1:8). Tämä siis rakkauden, Jumalan, Jeesuksen Kristuksen Hengen kautta vaikuttavalla uskolla.

Luuk:12:49 "TULTA minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!"

Korkea Veisu:8:6 "Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä RAKKAUS on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, ON HERRAN LIEKKI."

Apt 2:1 "Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla. Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja TÄYTTI KOKO HUONEEN, jossa he istuivat. Ja he näkivät ikäänkuin TULISIA KIELIÄ, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle. Ja he tulivat kaikki PYHÄLLÄ HENGELLÄ TÄYTETYIKSI ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi."

Pyhä Henki tuottaa Jumalan puhtauden sydämessämme. Jumalan tarkoitus on puhdistaa meidät (Tiitus 2:14) ja tässä Pyhä Henki toimii pyhittämisemme vaikuttajana (1. Kor. 6:11; 2. Tess. 2:13; 1. Piet. 1:2). Kultaseppä käyttää tulta puhdistaakseen epäpuhtaudet arvometallista ja samalla tavoin Jumala käyttää Pyhää Henkeä poistamaan synnin meistä (Ps. 66:10; Sananl. 17:3). Hänen tulensa puhdistaa ja jalostaa.

Tee se Jumala tänään meissäkin, puhdista ja jalosta ihmiskunta!
Amen.

Teitä Siunaten.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

AOAOAOAOAO
Valvoja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 27 Maalis 2020, 16:57

Sinettisormus kirjoitti:
27 Maalis 2020, 09:00
Kuva

Jumalan rakkaus sai Herran Jeesuksen Kristuksen tulemaan alas taivaasta ihmiseksi kuolemaan meidän syntisten puolesta. Jumalan rakkauden tuli leimahti Golgatalla. Se voi leimahtaa meissä.

Sitten Jumalan rakkaus vuodatettiin uskovien sydämiin Pyhässä Hengessä helluntaipäivänä. Jumalan rakkaus on se voima joka saa uskovan liikkeelle antamaan itsensä ensin Jumalalle ja sitten myös ihmisten palvelemiseen (Apt 1:8). Tämä siis rakkauden, Jumalan, Jeesuksen Kristuksen Hengen kautta vaikuttavalla uskolla.

Korkea Veisu:8:6 "Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä RAKKAUS on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, ON HERRAN LIEKKI."
Room.5:5 " mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu. "
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 28 Maalis 2020, 08:47

Kuva

Shalom!

Arkaillen tämän teille jaan.
Aamu rukouksessani, näin kuvan vanhasta "juurivesasta". Se oli sitkeästi maassa, mutta siinä ei ollut enää yhtään oksaa, ei viherää juuressaan.
Tätä Herralta kyselin useaan otteeseen, etten voisi tätä käyttää jos Hän ei sitä vahvista. Ymmärrykseni ei riitä.
Sitten sain nähdä vielä toisen kuvan, jossa ihmiset tulivat tietä pitkin, kuin johonkin pihaan. Siinä pihaan tulessa taisi olla jonkinlainen porttikin.
Ihmiset iloitsivat tullessaan. Katselin heidän tuloaan kuin jo pihan puolelta.
He riemuitsivat. Kaksi miestä etunmaisina heittelivät jalkojaan ja käsiään ilmaan kuin ylistäen. Ja muut takana tulijat tekivät samaa.

Tämä alkoi avaamaan noita saamiani kuvia, mutta tulkitsinko oikein?
Ajattelin noita ihmisiä. Tulivatko he iloiten taivaan kotiin? Siitä tuo valtava riemu?
Ja tuo vanha juurivesa jäi törröttämään maailmaan yksin ja paljaana, koska sen oksat oli viety taivaan kotiin. Nuo oksat olemme me, Jumalan perilliset!
Tätäkö nämä kuvat viestitti, näin minun annettiin ymmärtää.

Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Tämä Jesajan kohta nousi sydämeeni noista iloitsevista ihmisistä:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

Rakas siskoni tuolta viestitti että oli jokin aika kuullut äänen, Herran läsnäolossa ollessaan:
- " Lähtölaskenta on alkanut!"
Sitten tuli vielä toiselta rakkaalta siskolta kuin jatkoa ja vahvistusta tähän kaikkeen:
- "Tällä viikolla keskiviikko aamuna näytettiin kuva. Katetusta Juhlapöydästä. Kauniit korkeat 7 haaraiset kynttilän jalat
keskellä pöytää. Valkoinen liina ja astiat. Aterimet hopeiset."

Tule Jeesus Kristus, Maranata!

Siunausta päiväänne.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 28 Maalis 2020, 09:17

Soittaa pasuunat Siionissa: https://youtu.be/KhClCeXb9-E

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 29 Maalis 2020, 09:48

Kuva

Shalom.

Taivaan valtakunta olkoon täällä läsnä.
Tänään, rukouksessa ollessani, sain nähdä kolme kuvaa:
Ensin näin taas hyvin kauniin sormuksen, niitä Herra on tuonnut eteeni paljon. Ehkä ne on sitä palkkaa mikä odottaa siellä taivasten valtakunnassa.
Kiitin siitä kauniista sormuksesta Herraa.

Sitten näin Jeesuksen Kristuksen, istumassa kuin "kirjoituspöytänsä" ääressä. Ymmärsin, että Hän siinä otti vastaan kuulemansa rukoukset meiltä.
Hän kirjasi ne ylös ja allekirjoitti ne nimellään, suositukseksi Isä Jumalan eteen.
Hän kuulee rukouksemme ja sanoin Hänelle, että nyt en enää rukoile asioita, mitä itse haluaisin, vaan tapahtukoon kaikessa Hänen tahtonsa, sillä Hän tietää paremmin kuin me, mitä me oikeasti tarvitsemme.
Hänen on valta, voima ja kunnia.

Kolmantena näin Kuningasten Kuninkaan katsomassa alas maanpiiriin. Hänellä oli Kuninkaan kruunu päässään. Hän näkee kaiken mitä maailmassa tapahtuu ja toimii sen mukaan. Hän on kaiken suunnitellut ja se kaikki on tapahtuva.
Amen.

PSALMIT 93
1. Herra on kuningas. Hän on pukenut itsensä korkeudella. Herra on
pukeutunut, vyöttäytynyt voimaan. Niin pysyy maanpiiri lujana, se ei horju.
2. Sinun valtaistuimesi on vahva aikojen alusta, hamasta iankaikkisuudesta olet sinä.
3. Vesivirrat nostavat, Herra, vesivirrat nostavat pauhinansa, niin, vesivirrat nostavat kuohunsa.
4. Mutta yli suurten, voimallisten vetten pauhinan, yli meren kuohujen on Herra korkeudessa voimallinen.
5. Sinun todistuksesi ovat aivan vahvat, pyhyys on sinun huoneellesi arvollinen, Herra, hamaan aikojen loppuun.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 29 Maalis 2020, 10:08

Korkeimman suojelus: https://www.youtube.com/watch?v=YI9wjavJxuM

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 29 Maalis 2020, 10:48

Amen, Sinettisormus.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 05 Huhti 2020, 11:21

Kuva

Tänään, kun olin nousemassa ylös vuoteeltani aamulla rukoukseni jälkeen näin kuvan, jossa valmistettiin pöydällä ristin muotoisia kirjanmerkkejä Raamatun väliin ...
Vähän kuin se minun "Se On Täytetty" ommeltu risti, mutta nyt tehty kirjanmerkiksi.
Oivallista tekemistä tähän Pääsiäisen aikaan.
Jos ja kun noita alan tekemään, kirjoitan siihen tietysti " Se On Täytetty ", kuinkas muutenkaan.
Mielikuvitukselle vain rajat. Päällystä pahvia mitä löydät, vanhat tapetin palat ym. ym.
Näitä voi käyttää myös traktaatteina ja sitten hyötyyn sinne Raamatun väliin, lempi kohtasi kohdalle.
Askartele esimerkiksi muovilla päällystetystä paperista itselleen kirjanmerkin, joka sijoitetaan oman Raamatun väliin.
Kirjanmerkkiin kirjoitetaan mahdollisesti jokin tärkeältä tuntuva raamatunlause.
Siunattua ja Rikasta askartelua päiviinne!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 05 Huhti 2020, 12:14

Kuva

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 06 Huhti 2020, 08:22

Kuva

Shalom teille rakkaani ...

Tämä aamuna herättyäni ja alettuani rukouksen, näin kuvan jossa oli " jokin ", naula tahi ruuvi, joka oli sotkeutunut johonkin pehmeään alustaan kiinni.
Se oli kuin jonkinlainen matto tai peitto, johon se oli kovin takertunut.
Kysyin Herralta, mitä tämä on ? Että avaisi tämän jotta voisin tämän käyttää ja jakaa.
Sitten näin vielä toisen kuvan jossa jokin voima tuli ja vapautti tuon pienen naulan alustastaan ja se aukesi niin hyvin, niin kuin ei mitään sotkua olisi ollutkaan.
Tiesin että Herra voi meidät vapauttaa meidät kaikesta. Ei sellaista sotkua olekkaan mistä Hän ei voisi vapauttaa.
Sitten mietin uudelleen kysellen tuota naulaa, mitä se kuvasi?
Ja miltei samassa sain vastauksen aivan Raamatun kohdan kautta. Se mikä pidättelee .. toden totta. Se mikä pidättelee, otetaan pois!
Kiitos Jeesus! Tämä oli tärkeä sanoma sinun omillesi.
Me olemme se joka vielä täällä maailmassa pidättää ja kohta tulee hetki että meidät otetaan pois tästä niin kovin sotkuisesi käyneestä alustasta.

2. Tim. 2:6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää ..
https://www.koivuniemi.com/raamattu/?hakuehto=2te+2

Siunausta päiväänne.

Kuva

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 06 Huhti 2020, 10:22

totisesti Aamen Sinetti. Näin se on, että se otetaan poissa maanpäältä joka pidättää....

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 06 Huhti 2020, 11:05

Matt 24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille; tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Vastaa Viestiin