RANSKA ...

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus
Viesti:

RANSKA ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Joulu 2019, 09:31

Kuva

Rauhaa ystäväni, rauhaa ..

Tänään, miltei parin viikon tauon jälkeen sain nähdä kuvia rukous hetkelläni aamusta.
Ensin näin tämän pelastussanoman keskustelu sivun jossa punainen pallo loisti tämän profetian kohdalla ja heti herätessäni tarkistin onko tänne tuotu joku profetia? Ei ollut .. ehkä sitten minä tänään kirjoitan tälle paikalle.
Sitten näin kuvan jossa oli jokin pohjapiirros. Se näytti mielestäni auton pohjapiirrokselta, mutta varma en voi olla sillä kuva oli heikko ja enhän minä autoista enempiä ymmärrä.
Kohta näin kolmannen kuvan ja siihen oli kirjoitettu ISOIN KIRJAIMIN, allekkain, RANSKA. Se oi siinä kuin pystypilarina. Yritin kokoajan lukea sitä että siinä lukisi RAUHA, mutta niin siinä ei lukenut vaan tuo RANSKA.
Sitten näin vielä yhden kuvan jossa seisoin kuin edellisen asuntomme pihalla, katsellen maantielle ja sieltä mäestä alas tulevia autoja. Näin kuinka yksi auto tuli mäkeä alas, kääntyen sinne asunto alueelle. En tiedä miksi tämä ja nämä kuvat näytettiin? Ehkä niitä avataan piakkoin.
Ehkä voimme seurata mitä tuolla RANSKASSA tapahtuu? Tähän tämän nyt jaoin kun muuta punaista palloa ei profetioissa näkynyt.
Rukoillaan Herralta tähän vahvistusta.
Herra, mitä tällä tahdot tällä sanoa jos tämä oli sinulta?

Siunausta päiväänne ...
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Re: RANSKA ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Joulu 2019, 09:47

Kuinka kauan Ranska johtaa ja Saksa vikisee? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kuin ... 7aefc215da

Kolme sai surmansa helikopterin pudottua Ranskassa – edellisestä kopteriturmasta vain viikko aikaa: "Maamme menetti kolme arkipäivän sankaria" https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pel ... sa/7645722
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Joulu 2019, 10:34

588 Rauhan Herra, maailmaasi

1.
Rauhan Herra, maailmaasi
anna rauha suloinen.
Ihmiskunnan hallintaasi
suostua suo rukoillen.
Silloin kansat sovussa
auttaa toinen toistansa.

2.
Sinä poistat sodan vaivat,
olet heikon puolustus.
Isät kokea jo saivat,
kuinka kuullaan rukous.
Kuule meitä, Herramme,
anna rauha kaikille.

3.
Rauhan anna meille koittaa,
rauha anna koteihin,
että rakkaus saa voittaa
katkeruuden, kaunankin.
Sydämistä siirtyköön
rauha ihmisyhteisöön.

4.
”Rauha maassa!” enkeleiden
kuultiin kerran laulavan.
Anna, Herra, nääntyneiden
nähdä rauhan saapuvan!
Auta meitä raivaamaan
rauhan teitä maailmaan.

5.
Jeesus, rauhanruhtinaamme,
kirkkoasi rohkaise.
Sinulta me voimaa saamme
tuomaan rauhaa kansoille.
Anna meidän julistaa
sovituksen sanomaa.

Frans Mikael Franzénin virren (1819) pohjalta komitea 1984. Virsikirjaan 1986. | Sävelmä: Rudolf Lagi 1867.

AOAOAOAOAO
Valvoja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 02 Joulu 2019, 14:56

Tuo punainen pallo voisi tarkoittaa hälytystä/varoitusta, koskien jotain Ranskassa tapahtuvaa...ehkä terrori-isku....autopommi...

Kunhan pohdin......
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Joulu 2019, 15:02

.. se oli tuo punainen pallo, josta näemme että joku on kommentoinut keskustelussa, emmekä ole lukeneet sitä vielä ja tässä se oli tuo profetiat. ... tietysti se saattoi olla myös vertauskuvallisesti varoittava.

(ps. tuo kyseinen punainen pallo näkyy vain palstalle kirjautuneilla) ;)

Pyros

Viesti Kirjoittaja Pyros » 02 Joulu 2019, 22:37

Muistelin törmänneeni aiemmin mainintaan Eiffel-tornin tuhoutumisesta ja aikani etsittyäni löysinkin alkuperäisen profetian suomennoksen: http://www.armo.info/1998.htm
Kolmas enkeli
Sitten yksi enkeleistä, jolla oli siivet, näytti minulle Euroopan laidasta laitaan, pohjoisesta aina alas Espanjaan ja Portugaliin asti. Kädessään hänellä oli punnitusvaaka. Minä näin hänen lentävän Euroopan ylitse ja minä kuulin hänen sanovan nämä sanat: "Olen surullinen. Olen surullinen. Epävanhurskautta! Epäpuhtautta! Epäjumalisuutta kaikkialla Euroopassa! Synnin mitta on kohonnut taivaaseen asti! Pyhä Henki on murheellinen." Minä näin Euroopan jokia tulvivan ja peittävän miljoonia koteja ja miljoonia ihmisiä hukkui. Kun olin tämän ilmestyksen jo nähnyt, niin luin sanomalehdestä uutiset, että Tšekissä oli ollut pahimmat tulvat kuin milloinkaan aikaisemmin. Minä kuulin myöskin, että suuri joki Kiinassa tulvi kauheasti ja tuhansia taloja tuhoutui. Minä en tiennyt mitään näistä uutisista ennen kuin olin nähnyt näkyni ja enkeli oli kertonut minulle. Sillä minä olin Patmos-saarella, enkä tiennyt maailman menosta mitään, mutta enkeli kertoi. Näky jatkuu: Yhtäkkiä minä kuulin että koko Euroopassa on maanjäristyksiä. "Maissa missä ei tavallisesti ole ollut maanjäristyksiä tulee niitä nyt olemaan," sanoi Enkeli. Ja yhtäkkiä näin hengessäni kuinka Eiffel-torni Pariisissa kaatui jytisten alas maahan. Suuri osa Saksaa tuhoutui. Mahtavassa Lontoon kaupungissa näin tuhoa kaikkialla. Minä näin tulvia kaikkialla Skandinaviassa. Minä katsoin etelään ja minä näin Espanjan ja Portugalin olevan suuressa nälänhädässä ja hävityksessä. Monet tulevat kuolemaan nälkään Espanjassa ja Portugalissa. Minä olin kauhistunut kaikista näistä uutisista ja minä sanoin: "Herra miten käy sinun omien lastesi?" Enkeli sanoi:" Minä valmistan heitä ja he tulevat odottamaan Herransa tulemusta ja ilmestystä. Monet huutavat minun puoleeni noina päivinä ja minä pelastan heidät. Minä olen tekevä mahtavia ihmeitä heille ja he tulevat näkemään minun voimani." Näin siis suuren hävityksen keskellä on myös oleva suuri Jumalan armo näille kansakunnille. Minä olin onnellinen siitä, että Jumalalla on suojelus ja varjelus omia lapsiaan varten.
Myöskin on ennustuksia Euroopan "muslimisodista". Onko näillä sitten yhteyttä? Ranskassa ja Saksassahan on merkittävä määrä porukkaa ja Ruotsikin on jo valmiiksi helisemässä... Mahdollinen false flag?... "Pakotettu kriisi"... saadaan perusteet poikkeustilan julistamiselle ja siten vapaammat kädet edistää tuota ensimmäisen linkin sisältämää haavetta yhtenäisemmästä Euroopasta, joka ei perinteisen demokratian keinoin näytä tuottavan toivottua tulosta... Tällaista ajatuksen virtaa ja pohdintaa tähän aiheeseen tämän päivän pohjalta.
Matt. 6:26. "Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?"

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 03 Joulu 2019, 09:55

Kiitos Pyros veljeni tästä profetiasta ... nyt on aika kiinnittyä vahvasti Kristukseen, niin kuin tämän aamun kuvani ristipääruuvista kertoi.

WWW:SUOMENETU.COM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 03 Joulu 2019, 18:28

- Asuin alueelle kääntyvä auto kuvaa lopunajan messiasta ja messiaan tuomaa sanomaa.
- Pohjapiirros on Jumalan suunnitelma, jonka mukaan edetään.
- Pystypilari on kolmas portti.
Jeremia 38:14 Mutta kuningas Sidkia lähetti hakemaan profeetta Jeremian tykönsä Herran temppelin kolmanteen sisäänkäytävään. Ja kuningas sanoi Jeremialle: "Minä kysyn sinulta jotakin; älä salaa minulta mitään".
- Punainen pallo on aurinko, joka on jo veressä, eli veri pimentää valoa.
- Ilm. 8:12 mainittu enkeli puhalsi pasunaan 21.10.2019 (kerrottu linkin aikatauluarviossa)

Saarn. 12:2
"Nämä eivät minua miellytä"; ennenkuin pimenee aurinko, päivänvalo, kuu ja tähdet, ja pilvet palajavat sateen jälkeenkin-
Jes. 13:10
Sillä taivaan tähdet ja Kalevanmiekat eivät loista valollansa, aurinko on pimeä noustessansa, kuu ei kirkkaana kumota.
Joel 2:31
aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
Aam. 8:9
Ja on tapahtuva sinä päivänä, sanoo Herra, Herra, että minä annan auringon laskea sydänpäivällä ja teen maan pimeäksi keskellä kirkasta päivää.
Miika 3:6
Sentähden tulee teille yö, näkyjä vailla, teille tulee pimeys, ennustelua vailla. Aurinko laskee näiltä profeetoilta, ja päivä heiltä pimenee.
Matt. 24:29
Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
Mark. 13:24
Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
Luuk. 23:45
sillä aurinko oli pimentynyt. Ja temppelin esirippu repesi keskeltä kahtia.
Ilm. 8:12
Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.
Ilm. 9:2
ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niinkuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.

LINKKI arvioon
https://1drv.ms/x/s!AvWX9AJo19gtgV8l_yk ... d?e=ve9D0f

LINKKI facebookiin
https://www.facebook.com/groups/2164875823789361/

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 03 Joulu 2019, 19:41

Kiitos veljeni tulkinnoistasi. Tuo ruuvi todellakin on totuus Jumalan Sanassa, jossa meidän tulee olla kiinnittyneinä yhä tiukemmin.
Jeesus Kristus on Hän johon meidän tulee kiinnittyä tiukasti. Maailma muuttuu yhä vain pahemmaksi.
Herran Rauhaa kaikille, olkaa Siunattuja Jeesuksessa Kristuksessa.

Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 03 Joulu 2019, 21:05

PILARI JA RUUVI OVATKIN SAMAA ILMOITUSTA...?

Se pilari on pohjoisen portin pilari eli pilari numero 1.
Eteläisen portin pilari on pilari numero 2.
Nämä pilarit 1 ja 2 ovat Boas ja Jaakin pilarit.
Pilari 3 on temppelin sisäänkäytävässä.

Ranska pilari kuvaa pilaria 1 eli pohjoista porttia.
Tämä pilari suuntautuu pohjoiseen eli taivaan pohjoiseen.
Tämä pilari mainitaan Tukholman profetia 1984 yhteydessä "merkki paaluna" kymijoen rannassa.
Tämä pilari suuntautuu maapallolta taivasta kohden eli "pohjoiseen" johon profetian sotilaskin etenee...

Löysin tämän pilarin Ranskasta ja löytämässäni pilarissa on ruuvinkierre, eli se kuvaa pohjoisen suuntaan kiristettävää ruuvia eli lopunajassa aika vähenee kun ruuvi kiertyy paikalleen. Tämä kuvaa lopunajan lopun viimeistä pahuudenaikaa, joka on samalla viimeinen kääntymyksen aika.

Pilarin kuva jossa on ruuvin kierre kuvat löytyvät täältä
http://www.historvista.com/historvista/ ... =0010715aa

Tämän pilarin fyysinen paikka on kymijoen rannassa, mutta pilari on nyt "Ransakassa" eli sillä kuvataan pilarin matkaa ja tehtävää, jossa kaikki ihmiset käydään läpi, eli katsotaan kuka taipuu Jumalaa kohden pelastuakseen ja kuka ei.

Pelastusaika on jo mennyt ja lakannut, mutta nyt on jo kyse tuomion saaneista joilla on pedonmerkki otsassaan ja jotka saavat tuomionsa elokuussa 2020, mutta joille avataan viimeinen pelastuksen ovi jonka matka alkaa tuomion saatua ja kestää 7 vuotta.
Tämä matka on lopunajan tuomion jälkeinen aika eli ihmisten tulee osoittaa katumusta ja hakeutua Jumalan suuntaan, kun Jumala tulee 1.5.2029.

Normaali uskovan ja jo pelastuksen saaneen ihmisen matka oli eri, eli heille Jumala ilmoitti itsensä, jolloin 7 vuoden lähentymisaika alkoi.

Näille jo pedonmerkin saaneille katuville ei Jumala ilmoita itseään, vaan heillä matka on siis eri... eli käytännössä vaikeampi, kun heidän tulee suoriutua ilman Jumalan ilmoitusta, Jumalan tulemukseen asti.

Jumala poistui temppelistä eli yhteys katkesi 20.10.2019 ja uuden temppelin eli yhteyden rakennus alkaa 23.12.2019

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 03 Joulu 2019, 21:12

Tämä vetää kyllä ihan sanattomaksi ... ihmeellistä tulkintaa. :roll:

Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 03 Joulu 2019, 22:17

Patsaalla "Jumala" kannattelee maapalloa kädessään ja maapallon päällä on tehtäväänsä suorittava Tukholman profetia 1984 mqinittu "sotilas" eli lopunajan messias, jolloin vaihtoehtoina on joko tuomion miekka tai elämän seppele.
Patsaan Jumalalla on miekka tupessaan eli valvoo että tehtävä suoritetaan ja tuomio on oikeudenmukainen.
Patsas myös astuu eteenpäin eli se kuvaa synninmitat täyttymystä, jolloin siirtymävaihe uuteen aikaan suoritetaan.

(Patsas seisoo alustan päällä, joka on salmiakkikuvion muotoinen ja neliön ympärillä kierää pyöreä reunus.)

https://live.staticflickr.com/2369/1657 ... 761a_b.jpg

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 04 Joulu 2019, 11:11

Maaliskuussa 2018 näin näyn, jossa Ranskan lippu lepatti riekaleisena tuulessa.

Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 04 Joulu 2019, 11:47

Jumala sulki hetkeksi silmänsä, mutta avasi ne uudelleen, koska yhteys Jumalaan katkesi osana lopunajan edistymistä.
Nyt on meneillän 70 vuoden aika joka on lopunajassa 70 vuorokautta.
Tämä 70 vuorokautta tulee 1000 vuoden jälkeen joka 1000 vuotta on lopunajassa 1000 vuorokautta.
Tämä 1070 vuoden eli vuorokauden aika loppuu 23.12.2019, jolloin asetetaan uuden temppelin peruskivi.
Temppelin rakennus kestää 3 päivää eli lopunajassa ja siirtymävaiheessa uuteen temppeliaikaan 3 vrk on 3 vuoden aika.
Sinettisormuksen yhteys katkesi Jumalaan koska Jumala sulki silmänsä kaikelta, merkiksi siitä että etenemme lopunajan aikataulussa eli Jumalan suunnitelmassa edelleen hyvän sanoman mukaan.

Ranska tulee ilmoittamaan asioita, jotka ovat osa lopunajan tapahtumaa.
Ilmeisesti Ranskan tapahtumat ovat lopunajan tapahtumien pahuuden ja lopunajan saatanallisuuden eli ihmiskunnan väärämielisyyden huipentuman "keihäänkärki"...

Raamatun mainitseman 5kk skorpionin aika alkaa maaliskuussa 2020 ja loppuu elokuussa 2020 ihmisen pojan merkkiin, jolloin on myös tuomion ylösnousemuksen ajankohta.
Tämä 5kk aika on lopunajan lopun väärämielisyyden huipennus ennen tuomion saaneiden tuomiota, eli tuomion saavat pedonmerkin omaavat.

Elokuun 2020 tuomion jälkeen nousee Raamatun mainittu toinen peto, jolloin alkaa valmistautuminen harmageddonin sotaan joka on vuonna 2027.
Sodassa ihmisten keskuudesta lakkautetaan synti, jolloin valmistaudumme vuoden 2029 uuden jerusalemin laskeutumiseen taivaan maahan.

23.12.2019 alkaa rakentumaan uusi temppeli ja se valmistuu 23.12.2022

Ranskassakin ongelmia aiheuttaa valtion ytimessä vaikuttava salaseurakansa.

Tämä muinainen salaseurakansa elää valheelleen joka toimii tarkoituksella myös Jumalaa vastaan, perustaessaan toimintansa Jumalan
tahdonvastaiseen tapaan toimia.

Tämä salaseurakansa kokee loppunsa 2027, osna Jumalan suunnitelmaa, jossa synti voitti ihmiset eli pelastuvia ei enään ollut normaalina pelastusaikana.
Normaalin pelastusajan loputtua astuu esiin lopunajan messias, joka ohjaa katuvat tavoittelemaan pelastustaan siinä aikataulussa joka ilmoitetaan ja on edeltä kirjattu Raamatun sanomaan.

https://www.aamulehti.fi/ulkomaat/ransk ... -200449789

https://webcache.googleusercontent.com/ ... ient=avast

Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 04 Joulu 2019, 11:56

Matt. 13:15
Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.'

Jumala sulki silmänsä hetkeksi, koska katseltava loppui, eli lopunajan tapahtumien edetessä temppeli sortui, kaupunki valloitettiin ja kaikki olivat saaneet sinettinsä otsiinsa.
Jos lopunajan messias ei olisi ollut tuhoutuneen taivaanmaan kaivossa, olisi koittanut huono sanoma, mutta koska messias etenee aikataulun mukana, on edelleen elokuun 2020 hyvä sanoma mahdollinen.

Jos lopunajan messias käyttää valtaansa ja ei etene Jumalan tahdossa suoriutuen, koittaa huono sanoma.
Lopunajan messias on siis ennusmerkki...

AOAOAOAOAO
Valvoja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 04 Joulu 2019, 12:15

Täyttä huuhaata.
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 04 Joulu 2019, 12:26

Synti rikkoi Raamatun mainitseman rakkauden ja silmät ummistuivat ja korvat kuuroutuivat ja vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee...
Lisäksi ihmisen lanta haisee (eli synti) ja synti on tavoittanut taivaan portin, jolloin lopunajan tapahtumat alkabvat ja asiat korjataan lain mukaan.
Tässä yhteydessä lopunajan messias tekee työnsä, jolloin aletaan valmistautumaan uuteen aikaan eli uuteen lopulliseen temppeliaikaan.
Uusi lopullinen temppeliaika toimii, koska jatkossa on ymmärrys mitä synti tekee, jolloin kukaan ei sitä vaivaa itselleen halua, koska syntisen paikka on tulijärvessä, koska kadotus lakkautetaan tuomion jälkeen ja kadotuuvien välivaihetta ei uudessa ajassa ole.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 04 Joulu 2019, 15:57

Kiitos Seuraaja että jaoit tuon näkysi, joka vahvisti minun näkyjäni.

Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 04 Joulu 2019, 23:50

Sakarja 1
15 Suurella vihalla minä olen vihastunut suruttomiin pakanoihin, jotka, kun minä vähän vihastuin, auttoivat onnettomuutta tapahtumaan.
(sulki silmänsä)

Viesti:

Viesti Kirjoittaja WWW:SUOMENETU.COM » 05 Joulu 2019, 10:09

Tuossa Ranskan lipussa on kolme väriä, joilla ollee merkityksensä.
Kuvaavat ehkä kolmea porttia,
Värithän ovat pystysyyntaisesti, (maasta taivaaseen)
Nyt ollee siis portin 1 aika, joka on pohjoinen portti ja väriltään veren punainen. Kuvannee lopunajan tuomittavien asemaa ennen tuomiotaan.
Portti 2 on sininen, joka kuvaa lopunajan lopussa avautuvaa porttia eli mahdollisuutta tuomionsa saaneille, mutta viimeisessä mahdollisuudessa katuville. Tämä portti avataan elokuussa 2020
Portti 3 on valkoinen ja se aukeaa kun Uusi Jerusalem laskeutuu. Tällöin alkaa arviossani uusi aika eli uusi temppeliaika, jossa temppeli on valmistunut ja harmageddonin sota käyty. Tämä Jumalan uusi tulemus ja asettuminen uuteen temppeliinsä ihmisten keskelle tapahtuu 1.5.2029

Ranskan lippu kuvaa siis koko maailman tapahtumaa lopunajassa, kuin esim. Tukholman profetia 1984:ssä suomi kuvaa koko maailman tilaa.

Ranskan tulevilla yhteiskunnallisilla tapahtumilla ollee lisäksi varoittava sanomansa, koska Ransak ja verinen porttiaika on yhdistetty ilmoituksessa.

Vastaa Viestiin