Omer

Keskustele eskatologisista asioista
mautsa

Omer

Viesti Kirjoittaja mautsa » 09 Elo 2019, 20:36

Jarmolle, etsit sitä omeria, vaikka sitä ei koskaan tule. tuli kevätsateet kaksituhattavuotta vuotta sitten, pistä mielesi syys sateisiin. niistä löydät yhden raamatun totuuden Israelin syys juhliin, myös kätketyn totuuden hänen paluuseensa jota niin odotat.

mautsa

Re: Omer

Viesti Kirjoittaja mautsa » 09 Elo 2019, 21:09

se menee niin tarkalleen raamatun mukaisesti. päivää ja hetkeä et voit tietää, voit laskea vuodet,koettelemus tulee ,Paavalin sanoin: se päivä ei tule, ennen kuin laittomuuden ihminen ilmestyy.
missään kohtaa raamattua on uskoville luvattu tempaus ennen koetusta.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 09 Elo 2019, 21:40

mautsa kirjoitti:
09 Elo 2019, 21:09
se menee niin tarkalleen raamatun mukaisesti. päivää ja hetkeä et voit tietää, voit laskea vuodet,koettelemus tulee ,Paavalin sanoin: se päivä ei tule, ennen kuin laittomuuden ihminen ilmestyy. missään kohtaa raamattua on uskoville luvattu tempaus ennen koetusta.
päivää ja hetkeä et voit tietää? MITÄ PÄIVÄÄ ja HETKEÄ tarkoitat? Tempaushetkeäkö?

Raamatussa on kolme paikkaa, jotka haluan tähän tuoda:

1. viittaus:
Matteus 24:35-36 jossa lukee tämä päivä ja hetki, josta ei tiedä... MIKÄ SE SIIS ON?
35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
Elikkä se on se päivä, jolloin taivas ja maa katoavat. Onko se sinusta tempauksen kanssa sama päivä?

2. viittaus:
1. Tess. 5:1-5 jossa puhutaan Herran päivän tulosta, eikä se yllätä meitä, sillä olemme valon lapsia. Herran päivä on varmasti paljon lähempänä tempauspäivän tuloa, kuin se päivä, kun taivas ja maa katoaa.
2. Tess. 2:1-2 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
Lisäksi kun, tässä samassa kohdassa on lause, ennen kuin se laiton ilmestyy = mistä tunnistat sen ilmestymisen? Mistä tiedät, onko tuo laiton jo ilmestynyt. Tiedät sen vasta sinä päivänä kun koko maa ilmetellen seuraa sen nousua. Ei ennen!

3. viittaus:
Aamos 3:7 YKSINKERTAISESTI: Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin ilmoita siitä palvelijoilleen profeetoille.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 09 Elo 2019, 21:44

katotaanko sitten kun antikristus tuli, moniko otti sen merkin?, leipää. jeesus kyllä ymmärtää?. eipä ymmärtänyt.
tie taivaaseen on kaita ja se koetellaan ihmisen sydänjuuria myöten.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 09 Elo 2019, 22:33

2. viittaus. herran päivä on päivä jolloin Israelin pyhän jalkaterä koskettaa jälleen oljymäkeä, päivä jolloin juuda, ottaa vastaan ristiin naulitun vapahtajansa mestarinansa.
on 70_vuosiviikoa takana. antikristus tuomittu ja Jeesus on voittaja.
mitä menee sinne tuhannen vuoden jälkeen, sielä kokee tuomionsa arvottomat jotka eivät tehneet tiliä synneistänsä elämänsä aikana.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 09 Elo 2019, 23:08

Aamos 3:7 YKSINKERTAISESTI: Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin ilmoita siitä palvelijoilleen profeetoille.
niinpä, täysin oikein. YKSINKERTAISESTI. olemme samaa mieltä. en ole profeetta. entä sinä?, entä nostamasi mies, suomen profeetta, missä hän on?, tuo Hänet esiin. on ohi turhien puheiden aika.vasta, sano jotain. ei turhia puheita. edelleen ystävyydellä.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 09 Elo 2019, 23:27

te haluatte tietää tärkeysjärjestyksen:
Jeesus (Yeshua)
sukulaiset (kunnioitan, kasteella käyneitä.
Te (uskovaiset) niin eripuraista, vaikee nähdä teidät samassa taivaassa.
mun uskomattomat ystäväni. toivoton, ei siltikään.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 10 Elo 2019, 12:03

Kiitos valvojat! Pidetään palsta siistinä...
Matteus 24:48-51 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 10 Elo 2019, 12:06

Siis minuun kohdistuvaa kritiikkiä saa antaa ihan vapaasti. En mä tätä palstaa tehny teille siksi että ollaan ku Neuvostoliitossa, vaan vapaasti saa mieleipiteensä tuoda. Ottakaa esimerkkiä vaikkapa AOAOAO... sta joka kristisoi minua hyvin usein. Hän on täällä luottovalvoja ja osaa sanoa fiksusti ja asiallisesti sen missä on eri mieltä.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 12 Elo 2019, 03:29

pidetään palsta siistinä. Jarmo.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 12 Elo 2019, 03:52

ja niin lujaa kun saatana käy minua vastaan, ei hänellä ole siihen voimaa. syytösten joita tulee, osuvat kiveen. pidetään palsta puhtaana. minut on todettu pahan viestintuojaksi täälä, vaikka en sitä ole.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 12 Elo 2019, 04:21

se mitä teen, tapahtuu, joka on minun, minä käytän. kaikkia se ei miellytä, ja moni käy minua vastaan, luopuu Uskosta odotaen jotain, mitä sanani ei sano.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 12 Elo 2019, 04:54

Jarmo, viimeisen kerran, sanomasi ei ole minun sanomani!.omerisi Ei ole minun, katso millä tiellä kuljet etten tule eteesi...

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 12 Elo 2019, 05:36

edelleen. lue raamatusta Israelin syksyn juhlista ja ymmärrä että Jeetus kuoli pääsiäsenä keväällä. Jeesus palaa syksyllä. tajuako israelin juhlien merkityksen sinä omerin julistaja.
jos osaisit lukea kirjaani oikein, opettaisit kansaani oikein, eikä vastoin minun sanojani.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 12 Elo 2019, 05:46

tuomio alkaa kansastani!

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 12 Elo 2019, 10:39

Et mautsa tunnu olevan perillä ihan tästä pelastussanoman keskeisestä sisällöstä ja moni muu asia pistää sinut tekemään jotain, minkä näet hyväksi, vaikkei muut niin näe. Esimerkiksi sekin, että koet että sinua syyllistetään täällä, vaikka sinun kirjoituksesi syyllistävät minua erittäinkin paljon. Et vaan huomaa sitä, vaikka muut sen näkevät.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 14 Elo 2019, 06:23

2:viittaus. tempauspäivä on ennen herran vihanpäivää.,sama kuin Ilmestyskirjan vihanmaljat.SIIS 3,5-VUODEN JÄLKEEN TULEE 30-VRK VIHAN AIKA, siitä Jumala omansa korjaa, sen jälkeen tuhatvuotinen valtakunta ja sitten taivas ja maa katoavat. älä sekoita asioita Jarmo. tuntuu vaikka rautalangasta vääntäisin. ei mene perille.
tempaus ajankohtana ajatelkaa päivää ja hetkeä, jota ette tiedä, pystytte laskemaan ehkä vuoden, joku tietää katsoa syysjuhlien mukaan, silti ette tiedä tarkkaa päivää ja hetkeä.

3. viittaus:
tämän paremmin minä en pysty asiaa ilmaisemaan.

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 14 Elo 2019, 08:16

En tiedä mikä on Omer , eikä kiinnosta.
Mutta tuo pedon viha on jo täällä. Se on nuo terroristit, jotka raiskaa ja tappaa, se on tuo viha, jota raivotaan somessa "suvaitsemattomia" vastaan. Se on tuo mieltymys, jota yhteiskunta tuntee terroristeja ja raiskaajia kohtaan. Se on tuo viha, joka leviää maapallolla niin, että päättäjät vihaavat omaa kansaansa ja haluavat valtapaikoille pedon pesäkkeeseen (EU).
Eli olemme jo tuossa koetuksessa ja ahdingossa. Jos ei sitä näe tai koe niin ehkä on itse hyvinvoinnissaan tehnyt rauhan pedon kanssa.
Jopa hollywoodin riivaajat ovat villiintyneet tekemään yhä hirveämpiä elokuvia. Katsoin vahingossa K12 ohjelman TVstä. Siinä lävistettiin ihminen. Näin sopivaa on pedon mielestä terrorisoida jo 12 vuotiaiden lasten mieltä.
Jopa kuuluisat näyttelijät menevät agressiivisina puolustamaan eurooppaan saapuvia terroristeja ja taiskaajia. He ilmaisevat tällä halveksivansa lapsiuhreja, tapettuja naisia. Heidän vihansa on riivaajien vihaa.
⛪ Saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. 🌿

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 14 Elo 2019, 08:20

Jumalan viha on suurempi. Se on ydinpommi tai 100rihterin maanjäristys. Se on kuvattu VT ssä :
"kaikki ihmiset pakenivat kallioluoliin ja pyysivät vuorilta kaatukaa meidän päällemme "
"Hän antoi sataa rakeita, tulta ja tulikiveä, niin kaikki makasivat maassa kuolleina ruumiina".

Joten ne vihat ovat hieman eritasoisia.
⛪ Saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. 🌿

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 14 Elo 2019, 20:21

Pelastussanoman keskeisin asia on KOLME:
1. temapus, morsian lähtee varkain ja se on huisin pieni määrä vain valitut (viittaus Getsemanen puutarhaan, jossa alas jää nukkumaan ja kolme lähtee ylös Jeesuksen itsesnä nimeämät henkilöt)
2. tempaus, häävieraat, jossa lähtee varmasti useita miljardeja ihmisiä koska herätys on saanut sen aikaan (tämä on kymmenen neitsyen kaltainen ylösotto)
3. Jeesus palaa näkyvällä tavalla, ei enää tempauksia! (Luukas 12:35-36 ja Sakarja 14. luku) Löytäneekö Herra enää uskoa maan päältä? Löytää ja hakee sen pellon reunat, josta jo Moose puhui 3. kirjan 23. luvussa.

Vastaa Viestiin