Kaikenlaista jutustelua 4

Keskustele palstaa koskevista asioista
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 03 Helmi 2020, 17:21

:lol: saippuaako? minä tein tässä vähän aikaa sitten saippuaa itse ja paljon. mikähän juttu tämäkin on. koin vain, että teenpäs saippuaa, kun ei mitään muutakaan hommaa ole.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 03 Helmi 2020, 17:41

eräs tuttu sanoi, että hän ottaa niitä myyntiin firmaansa, mutta ne ei menneet kaupaksi sitten millään. naureskelin miehelleni, että nyt meillä on loppuiäksi saippuaa ja sanoin, että ei tarvitse tuoda kaupasta saippuaa piiiiitkään piiiiitkään aikaan. no olen sitten uskoville tutuilleni jakanut myös niitä ja minulta saa jokainen pala saippuaa jos haluaa.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 03 Helmi 2020, 17:54

Mä sain kans jostain alennusmyynnistä kauheen 4l pänikän nestesaippuaa. Riittää mun yksinäisen käsienpesuun varmasti lopun elämäks, vuosiks kumminki.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 03 Helmi 2020, 18:07

ja jos se loppuu, niin lähetän Jarmo sinulle palasaippuaa lisäksi. meinaan, että jos sinulla vaikka vieraita intoutuu käymään enemmänkin niin saippuaa kuluu enemmän :lol:.

AOAOAOAOAO
Valvoja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 03 Helmi 2020, 18:43

Marie kirjoitti:
03 Helmi 2020, 16:26
Hei rakkaat siskot ja veljet, minullekin tuli joulu/tammikuun vaihteessa hiljentyessäni Herran eteen nukkumaan mennessäni sanat : vaikeat ajat ovat edessä, osta saippuaa. Ajattelin ensin etten jaa tätä kun tuo loppu osta saippuaa tuntui oudolle.

Voisiko tuo keohitus myös samalla tarkoittaa kaikenlaisia peruselintarvikkeita ? Barbara ja Daniel, Yhdysvalloissa, ovat kerännee taika kauan jo kaikenlaisia ruokatarvikkeita, ja erityisesti vettä.

Itse aioin ottaa vinkistä vaarin ja heti huomenna ostaa niin käsipesunestettä kuin suihkusaippuaakin, ja toisen vesipönikän vettä, 5l.

Niin, ja tonnikalaa öljyssä.

Ja, pyykinpesujauhetta.
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

AOAOAOAOAO
Valvoja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 03 Helmi 2020, 18:45

Miten Suomi24.fi-sivuston sähköpostiin pääsee kirjautumaan ?

Yritin, mutta en onnistunut. Onko siellä muuttunut jotakin ?

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 03 Helmi 2020, 19:16

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 03 Helmi 2020, 22:08

Oon kuullu et suomi24 sähköpostissa on tullut muutoksia ja on nyt maksullinen .. muuta en tiedä.
Tuosta saippuasta nousi että voisiko olla vertauskuvallista niin kuin myös öljy. Ostakaa öljyä ..
Ostakaa saippuaa, joka kertoo puhdistautumisesta.
En tiedä, näin koin jo tuon päivällä ja nyt vasta ehdin vastaamaan kun olimme syntymäpäivillä.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 03 Helmi 2020, 22:20

Joo, suomi24 mail osoitteet ovat nykyään maksullisia, tosin vain 1,- €/kk ja ne täytyy siinä kirjautuessa muuttaa. Tein sen eräälle kaverilleni mutten nyt enää muista miten se meni. Ne asiat muuttu jo Joulukuussa

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 03 Helmi 2020, 22:21

Raamatusta löytyy pari paikkaa jossa puhutaan saippuasta:

Malakia:
3:1 Katso, minä lähetän sanansaattajani, ja hän on valmistava tien minun eteeni. Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte, ja liiton enkeli, jota te halajatte. Katso, hän tulee, sanoo Herra Sebaot.
3:2 Mutta kuka kestää hänen tulemisensa päivän, ja kuka voi pysyä, kun hän ilmestyy? Sillä hän on niinkuin kultasepän tuli ja niinkuin pesijäin saippua.
3:3 Ja hän istuu ja sulattaa ja puhdistaa hopean, hän puhdistaa Leevin pojat, saa ne puhtaiksi kuin kullan ja hopean ja sitten he tuovat Herralle uhrilahjoja vanhurskaudessa.

22. Vaikka pesisit itsesi saippualla ja käyttäisit paljon lipeätä, saastaiseksi jää sittenkin sinun syntisi minun edessäni, sanoo Herra, Herra.
Jeremia 2.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

AOAOAOAOAO
Valvoja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 03 Helmi 2020, 23:45

No, sinne jäi sitten ne viestit...

Vastaa Viestiin