Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 17 Heinä 2019, 23:51

Olen saanut jo vuosia sitten ymmärtää, että loppu tulee Suomen osalta silloin kun Finnair joutuu suureen onnettomuuteen. Tätä läheltäpiti tilannetta on ollut jo vuosia mutta vielä ei ole sattunut pahempaa. Sain kuitenkin tämän profetian jo yli 10 vuotta sitten pään ilmoituksena, kun katselin jonkun lentoyhtiön katastrofia. Olisko ollu se SAS koneen Italiassa tapahtunut suuronnettomuus. Olemme olleet ns. "onnekkaita" kun meille ei ole sattunut mitää, sanovat ihmiset, tietämättä että maamme Suomi on myös Jumalan silmäterä ja lopunajan profetaalisuuden keskus. Juuri tämän Jumala ilmoitti mulle jo sillon 2006, jonka kirjoituksen vuoksi jouduin pöpilään suljetulle. Se on käsittämätöntä, kun tekoja ei ollut, vaan pelkät kirjoitukset.

Joka tapauksessa, maamme Suomi on lopunajan esimerkkinä muille maille, miten niille käy. Maamme on ensimmäinen joka joutuu kurimukseen. Venäjä tulee ja ottaa hallinnon, maan talous kaatuu ja ihmiset elävät perunakellareissa ja mitään ei ole enää saatavilla, koska kukaan ei viljele enää mitään. Sekin sato mitä joku viljeli, se menee muille kuin meille.

Finnairin onnettomuus on siis profetia kaiken tuomion alku, jonka kautta näemme että Jumala otti kätensä pois kansamme suojana.
finski.jpg

Ella

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja Ella » 18 Heinä 2019, 11:35

Miksi se Ristilippu on poistettu Finnairin koneiden taka siivekkeestä?
Jeesuksen risti. Nyt maalattu koneisiin muumien kuvia!!!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

AOAOAOAOAO
Valvoja

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 18 Heinä 2019, 11:54

" Venäjä tulee ja ottaa hallinnon, maan talous kaatuu ja ihmiset elävät perunakellareissa ja mitään ei ole enää saatavilla, koska kukaan ei viljele enää mitään. Sekin sato mitä joku viljeli, se menee muille kuin meille."

ja,

" loppu tulee Suomen osalta silloin kun Finnair joutuu suureen onnettomuuteen"

Ei toteutunut väittämäsi 17.7., "tempauksesta/Jeesuksen paluusta"-liittyen tuohon videolla olevaan "profetiaan", josta totesin ettei se toteudu, ja eikä toteutunutkaan.

Mutta, nyt kerrot jo uusia "tulevia tapahtumia" aivan kuin noita aikaisempia ilmoituksiasi ei olisi ollutkaan. Uutta "profetiaa" pukkaa koko ajan.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olen rukoillut rauhaa Suomen ja Venäjän välille maailman loppuun asti, kuin myös Baltian ja Itämeren valtioiden välille, ja rukoilen edelleen.

En usko Venäjän tulevan Suomeen ja ottavan hallintoa. Voin tietysti olla väärässä, mutta minulle Jumala ei ole tälläistä puhunut/näyttänyt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ehdotan, että halukkaat palstalaiset tekevät keskinäisiä rukoussopimuksia, ja kysyvät Jumalalta lisätietoa, ja tarkempaa tietoa koskien mm. Suomea ja Venäjää, jos todella haluavat tietää tulevia. Tällaisissa yhteisissä rukoussopimuksissa on Pyhän Hengen Voimaa. Sopia vaikka jokin tietty aika jolloin sopijat rukoilevat tahoillaan tietyasian puolesta. Monille tämä varmaan on entuudestaan tuttua.

Vaikka Jumala ilmoittaiskin rauhan säilyvän, niin silti tulee jatkaa rukousta rauhan säilymisen puolesta, ja muistaa kiittää jo olevasta rauhan tilasta, joka on jatkunut vuodesta 1944 asti, noin 75 vuotta jo.

Ehdotan lisäkysymyksiksi myös seuraavia aiheita, ja ovatko ne tärkeitä Jumalan mielestä;

Suomen varmuusvarastojen riittävyys, ja tullaanko niitä oikeasti tarvitsemaan, suuressa mittakaavassa.

Haluaako Jumala irroittaa Suomen EU:sta, tai eurosta, tai Shcengen-alueesta. Tuleeko asiaa rukoillen anoa Jumalalta.

Onko mahdollista, että Suomen laista saadaan poistettua ns. homoparien väliset "avoiliitot", sekä rekisreröidyt parisuhteet.

14.10.2014 päivätty Markus Esan tuoma profetia, ja mitä siinä ilmoitettu "paha asia" tarkoittaa, ja koskeeko se nimenomaan vain Suomea, ja onko se luonnonmullistus, ja jos on niin millainen.

jne.

---------------------------------------------------------

Uskon Jumalan vastaamaan erityisesti sopimusrukouksiin. Joillekin meistä uskovista Jumala puhuu hyvinkin selkeällä, jopa korvin kuultavasti, tavalla, mutta kokemukseni mukaan ei kovin monille. Jumalan "puheen/viesti" kuuleminen on mielestäni yksi armolahja, nyt lopun aikana hyvin tärkeä.

Näiden sopimusten ei tarvitse olla mitään pitkäaikaisia, uskon Jumalan vastaavan nopeastikin, jos Hän haluaa asiasta paljastaa enemmän omilleen.
Ja, jos Hän salaa, niin siihenkin on syynsä.

ps. Olen itse valmis liittymään sopimusrukouksiin.
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 18 Heinä 2019, 12:12

Patmos radiokanavan kautta rukous päivittäin kello 12.00 Jos radiotaajuudet ei kuulu,niin netin kautta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Vastaa Viestiin