Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Keskustele palstaa koskevista asioista
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret » 22 Heinä 2019, 12:19

Tuula1 kirjoitti:
22 Heinä 2019, 10:37
toinen todistus: olin juuri tullut uskoon vuonna 2008. mieheni vei minut kuuntelemaan edesmennyttä kiinan lähettiläs Päivö Parviaista. Kyllä hän oli kuuntelemisen arvoinen ihminen. Tuon tilaisuuden jälkeen sain todellakin ihan fyysisesti maistaa miltä tuntuu taivaassa hengittäminen. se on kuulkaas ystävät niin parasta, kuin voi olla. taivaassa on viileä(mutta ei kylmä) ja puhdas ilma. se on niin huikeaa hengittää, että ei edes sateen jälkeen maanpäällä ole niin hyvä hengittää kuin taivaassa. sain tuossa näyssä käydä jossakin taivaan huoneessa, jossa lamppu roikkui katosta, niin kuin meillä täällä maanpäällä katosta roikkuu, mutta kun katsoin tuota kattoa, niin sen huoneen kattona oli taivas. ei varmaan ollut ihan tavallisen sähköasentajan laittama siihen kattoon se lamppu.
Ihana tämä kokemus. Olen itse ajatellut että kaikki taivaassa on elämää. Myös se "ilma" jota siellä hengitetään on elämää. Koska Jeesus on elämän lähde niin kaikki mikä hänestä virtaa on elämää, koska siellä meillä ei taida olla fyysisiä keuhkoja niin hengitämme siis ilman sijaa elämää
Kuten se elämän virta joka siellä tuottaa elämää kun sitä juo tai siinä kastautuu niin saa elämää itseensä.

Tällaisia miettii kun täällä maanpäällä kärsii hengitysongelmista.... ;)

Kiitos kun kerroit Tuula tuon. Se muistuttaa niistä kauniista ajatuksista joita on joskus saanut ajatella ja olisi ihanaa jos voisi ikuisesti unohtaa kaiken pahan mitä maanpäällä joutuu kohtaamaan ja ajattelemaan.
⛪ Saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. 🌿

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 22 Heinä 2019, 12:27

Tuli mieleeni todistus jonka voisin täällä kertoa. Se tapahtui noin vuonna 2007. Kun olin työssä jossa käytettiin nestetyppeä kaasupullosta. Kaasupullo oli minun mittaiseni eli ainakin 150cm korkea. ei mikään pieni säiliö.
Kun menin pieneen kylmiöön jossa sitä pulloa tarvitsin käyttää niin yritin kaikin voimin kääntää sen hanaa mutta se ei liikahtanutkaan. Yritin ainakin 3 kertaa mutta mitään ei tapahtunut.
Olin monia kertoja ennenkin sitä käyttänyt ja ihmettelin mistä on kyse kun ei aukea. Poistuin kylmiöstä joka oli siis noin pari neliömetriä pieni.
Ulkopuolella tuli vastaan huoltomies joka meni sinne kylmiöön minun jälkeeni ja huomasin että hän vasta kiinnittää kyseistä hanaa siihen pulloon jakoavaimella. Se oli siis vain osittain kiinnipullossa eli siis löysästi paikoillaan. 😵 Hän oli jättänyt sen valvomatta ja minä olin juuri siinä välissä tullut paikalle sitä avaamaan. Jos se olisi purkautunut avoimesta hanasta ja lennättänyt lähes irtonaisen hanan paineella pois paikaltaan niin se olisi jäädyttänyt tuon tilan -197 asteeseen hetkessä ja olisin saanut paineet naamalleni.
Uskon että enkeli piti kiinni hanasta eikä antanut minun avata sitä.

Huh, mun kädet ihan tärisee kun kerron tätä. 🙄
⛪ Saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. 🌿

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 22 Heinä 2019, 12:30

No, totisesti sinua suojeltiin Maaret! Ja se kertoo myös siitä, että Jumalalle on sinulle jokin hyvin tärkeä suunnitelma, vaikkei nyt siltä näyttäisikään.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 22 Heinä 2019, 16:47

Aamen Sinetti. Olen samaa mieltä, että Maaretilla on jokin tehtävä. Meitä jokaista käsitellään yksilöinä ylhäältä. Jokaisen vain pitäisi löytää se oma tie, jota kulkee. itse saan uninäkyjä ja jos en saa uninäkyjä, niin ihan silmin nähtäviä näkyjä myös.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 22 Heinä 2019, 17:15

noista raha jutuista kun tässä ollaan turistu, niin kuvitelkaapa tällanenkin minun kohdalla. elettiin vuotta 1995, ja olin juuri eronnut miehestäni tai minut lempattiin toisen naisen takia ulos. menin kelaan ja hain tukia siellä, jolloin ne katsoivat, että jahas. omistan auton ja vieläpä aika tuoreenkin. muuta en omistanut. kelan naiset sanoivat, että jos haluan leipää lapselle niin myy autos poissa. noh. asuin oulun keskustassa silloin ja eihän siinä auttanut, kun auto lyödä rahoiksi, että saa lapselle leipää. en siis koskaan ole saanut kelasta ja vielä vähemmän sossusta mitään. ne ovat katsoneet minut rikkaaksi. silloin se tuntui, että räjähdän, mutta nykyään nauran sille asialle jo. en siis koskaan ole saanut mitää tukea yhteiskunnasta. lapsilisän olen saanut mutta muuta en.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 22 Heinä 2019, 21:20

Olipas Tuula1 karua kerrontaa mutta niin äärimmäisen tuttua ja totta. Minä olin myös kymmeniä vuosia kuin rikollinen kun omistin osakeyhtiön, joka ei aina ollut mitenkään tuottelias. Siihen aikaan kun menin johonkin työkkäriin tai saatikka sossuun, ni ne nauro mut pihalle että sinä porvari tuut tänne helpon rahan perässä. Olin täysi rikollinen heidän silmissä. Onneks se juttu muuttui kun saimme sen yhden hallituksen, joka oli enemmän yrittäjäystävällinen. Nykyään osaan jo käyttää Kelaa jollain lailla ja saan sieltä tarvittaessa kun ei enää ole.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 22 Heinä 2019, 21:22

Ja sitten yks asia. Muistattehan avata seuraavan kerran kun tässä ketjussa joku tuo uutta jutusteltavaa, ni tehkää uus avaus: Kaikenlaista jutustelua 4

Vastaa Viestiin