Sanoma sinulle. Rakkaani!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinetti
Viesti:

Re: Sanoma sinulle. Rakkaani!

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 06 Huhti 2019, 09:25

Kuva
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 07 Huhti 2019, 14:27

Aamen! Nämä sanat ovat todella puhdistavia, aina kun alkaa lukemaan, tulee hieman raskas olo, uskon että se on Pyhä Henki, joka "työntää pois" arkisen mielen. Ja sitten sanoma onkin yhtä Hengellistä "ilotulitusta", kiitos Herra Jeesus! Halleluja, tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 07 Huhti 2019, 18:03

Rakkaani minä olen sinun suojakalliosi. Mitään muuta turvaa sinulla ei ole koko maailmakaikkeudessa. Suojaan sinua oikealta ja vasemmalta olet täydessä suojassa minun läsnäolossani. Kun sinua ahdistaa tule minun syliini kannan sinua niin kuin isä kantaa poikaansa. Mitä enemmän riiput minussa huolimatta epäuskosta saat tuntea lupauksieni voiman. Tule vain minun eteeni puhdistetulla sydämellä ja mielellä niin saat tuntea että minä El Shaddai olen sinun kanssasi. Rakasta minua kaikesta mielestäsi ja voimastasi silloin olet tunteva myös minun kaipuuni asua sinun sydämessäsi. Minä halajan sitä henkeä jonka sinulle olen antanut. Siksi anna minun koskettaa sinua valtavalla rakkaudellani Jumalan kaikkivoiman voimalla ja vallalla.Saat mennä eteenpäin. Kuljet vastavirtaan tässä maailmassa mutta kun olet minussa minä sinua autan kaikissa tilanteissa myös mahdottomissa. Älä rakkaani pelkää sillä pidän huolta sinusta. Voi kun voisit sen uskoa sillä halajan sinua. Tahdon asua ja tehdä asuntoni juuri sinuun. Olet asetettu taivaallisiin kotisi on taivaassa sen myös olen asettanut sydåmmeesi. Saat kokea taivaan siunauksen rohkaise nyt mielesi Jeesuksessa Kristuksessa minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua. Minä olen se joka sinut nimeltä kutsuin minä Israelin Jumala.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 07 Huhti 2019, 18:24

Amen!
Olet Rakkaimpani, Jeesus Kristus!
(blogi: 352)

PSALMIT 94
1. Sinä koston Jumala, Herra, sinä koston Jumala, ilmesty kirkkaudessa.

2. Nouse, maan tuomari, kosta ylpeille heidän tekonsa.
3. Kuinka kauan jumalattomat, Herra, kuinka kauan jumalattomat saavat riemuita?
4. Ne syytävät suustaan julkeita sanoja, ne röyhkeilevät, kaikki nuo väärintekijät.
5. Sinun kansaasi, Herra, he runtelevat, ja sinun perintöosaasi he rasittavat.
6. He tappavat leskiä ja muukalaisia ja murhaavat orpoja.
7. Ja he sanovat: "Ei Herra sitä näe, ei Jaakobin Jumala sitä huomaa".
8. Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja te tomppelit - milloin te tulette järkiinne?
9. Joka on korvan istuttanut, hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonut, hänkö ei näkisi?
10. Joka kansat kasvattaa, hänkö ei rankaisisi, hän, joka ihmisille opettaa tiedon?
11. Herra tuntee ihmisten ajatukset; sillä he ovat kuin tuulen henkäys.
12. Autuas se mies, jota sinä, Herra, kuritat ja jolle sinä opetat lakisi,
13. antaaksesi hänelle rauhan pahoilta päiviltä, kunnes jumalattomalle on kaivettu hauta!
14. Sillä Herra ei hylkää kansaansa eikä perintöosaansa heitä,
15. vaan oikeus on vielä noudattava vanhurskautta, ja kaikki oikeamieliset seuraavat sitä.
16. Kuka nousee minun puolelleni pahoja vastaan, kuka asettuu minun rinnalleni väärintekijöitä vastaan?
17. Ellei Herra olisi minun apuni, pian minun sieluni asuisi hiljaisuuden maassa.
18. Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee.
19. Kun minulla on sydämessäni paljon murheita, niin sinun lohdutuksesi ilahuttaa minun sieluni.
20. Onko yhteyttä sinun kanssasi turmion tuomioistuimella, jossa väkivaltaa tehdään lain varjolla,
21. ahdistetaan vanhurskaan sielua ja tuomitaan syylliseksi viaton veri?
22. Mutta Herra on minun linnani, Jumalani on minun suojakallioni.
23. Hän kostaa heille heidän ilkityönsä ja hukuttaa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa heidät.
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 08 Huhti 2019, 11:24

Tuo Psalmi on kyllä enemmän kuin ajankohtainen Suomessa ja miksei koko maailmassa. Mutta se rohkaisee että se on ollut jo kauan Jumalan tiedossa ja samankaltaista ovat kokeneet pyhät jo Daavidin aikoina....
Jae 23 sopii kaikkiin valtaa käyttäviin tahoihin ja viranomaisiin joiden koko työ on saattaa vaikeuksia ja ahdinkoa kansalaisille....mutta heidän tuomionsa valvoo eikä heidän perikatonsa torku.
⛪ Saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. 🌿

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 09 Huhti 2019, 09:43

Rakkaani tahdon sinun kasvavan uskossasi. Kun olet lapsi uskossasi tarvitset monesti muilta apua mutta kun haluat kasvaa uskossa ainoastaan Jumalaan niin uskosi kasvaa. Odota hänen apuaan niin lähetän sinulle tilanteita jolloin vain usko Jumalan lupauksiin auttaa sinua. Ylitä uskon äänivalli ja luota minuun saat johdatusta ihmeellisellä tavalla kun apusi on Jaakobin Jumala. Tule minun tyköni ole siinä ja luota ja pysy hiljaa elämäsi taisteluissa niin saat varmasti avun. Koska minä olen Jumala enkä minä valehtele. Johdatan sinua ihmeellisellä tavalla niihin asioihin ja tehtäviin jotka minä olen sinulle etukäteen jo valmistanut. Minulla on varattuna sinulle juuri ne ihmiset jotka saat johdattaa Jeesuksen tuntemiseen. Minun sanani raamattu on se voima usko siihen niin voit siirtää vuoria ja koleikot tulevat tasaisiksi. Minä Sana Jeesus Kristus kuljen sinun edelläsi ja tasoitan kukkulat. Kun puet minut päällesi saat myös kokea kuinka vihollisen vallat siirtyvät pois edestäsi. Olet jatkuvassa taistelussa vihollista maailmaa vastaan mutta meidän uskomme on voittanut maailman. Tule siis rohkeasti eteeni ja anna minun luoda usko sydämeesi. Usko joka siirtää vuoria laita rakkaani nyt täysi luottamuksesi minuun ja USKO ETTÄ MINÄ OLEN VOITTAJA olen JUUDAN JALOPEURA. Olen Kuningasten Kuningas ja Herrain Herra. Kaikkien polvet tulevat kerran notkistumaan minun edessäni. Harjoittele sitä jo täällä ennekaikkea sydämessäsi. Nöyrry minun eteeni sillä nöyrät perivät taivaan valtakunnan teen sinut rikkaaksi sisäisesti ja saat olla niin kuin runsaasti kasteltu puutarha. Tahdon pukea sinua voimallani mutta monesti ihmiset ovat esteenä. Koska laitat uskosi ihmisten apuun etkä siihen joka toimii ihmisten kautta. Siksi anna minulle uskosi niin teen sinut uskossasi rikkaaksi ja kuulet minun ääneni koska mennä vasemmalle ja oikealle . Autuas se ihminen joka turvaa Jaakobin jumalaan

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 09 Huhti 2019, 10:03

Amen!

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 09 Huhti 2019, 15:17

Kuva

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 10 Huhti 2019, 02:18

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 11 Huhti 2019, 11:26

Olette rakkaani lupauksen lapsia te jotka olette ottaneet vastaan Jeesuksen Herraksi ja Vapahtajaksi. Tahdon siunata teitä Aabrahamin siunauksella että Kristuksen siemen tulisi monien osaksi. Sillä minun valtakuntani on hedelmällinen. Kylväkää pelastuksen siementä ihmisiin niin saatte kylvää runsaan niiton. Älkää panko valoani piiloon vaan antakaa sen loistaa kaikille huonessa oleville. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla piilossa vaan se loistaa kauas. Minun tahtoni on että alatte loistaa Kristuksen kirkkautta siellä missä liikutte. Sitä mukaan kuin kuljet eteenpäin saat minulta voimaa. Siunaan askeleet jotka otat jos et ota askeleita et myöskään voimaani saa. Tule minun omakseni kokonaan älä kätke minulta mitään sillä tahdon sinut kokonaan. Ole luottavainen minun suhteeni sillä kaikki lupaukset kuuluvat sinulle. Laita pois kaikki mikä ei ole minusta sillä näin tehden voit olla hedelmällinen valtakunnassani ole rakkaani rohkealla ja lujalla mielellä Jeesuksessasi. Tahdon lujittaa sinua Kristukseen sillä sinun allasi on kallio joka ei muru. Meidän uskomme on voittanut maailman. Kun pysyt minussa minä pysyn sinussa. Niin kuin oksa ei voi kantaa hedelmää ellei se viinipuussa ette tekään voi kantaa hedelmää jollette pysy minussa.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 11 Huhti 2019, 11:33

AAAMEN!
Olipa osuva Sanoma, joka tuli yhtäaikaa, kun tuonne toiseen ketjuun laitoin tuon Galat.6 ja erititoten siitä tuon jakeen 7: Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Katso7 kirjoitti:
Kylväkää pelastuksen siementä ihmisiin niin saatte kylvää runsaan niiton.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 12 Huhti 2019, 11:10

Aamen! Kiitos Herra Jeesus Kristus, että olet meidän kanssamme!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 14 Huhti 2019, 14:28

Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut niin minä annan teille levon. Rakkaani kutsun sinua sapatinlepoon. Lepää minun rakkaudessani ja täytetyssä työssä. Et voi siihen mitään lisätä sillä minä olen alku ja loppu. Tahdon sinun tulevan eteeni puhdistumaan. Puhun puhtaille sydämille enkö sanonut että jolla on puhtaat kädet se kasvaa voimassa. Ainoastaan minussa on valta ja voima. Kun etsit minua löydät minut jos etsit vastausta löydät sen minussa. Älä nojaudu omaan ymmärrykseesi sillä minä olen vastaus. Saat tulla minun tyköni sillä odotan raikkaitteni ääntä. Suloinen on äänesi kauniit ovat kasvosi. Tule niin kuin Maria jalkojeni juureen ja avaa se sana jossa ainoastaaan on totuus. Älä lisää siihen mitään äläkä ota pois siitä mitään. Ole uskollinen kuolemaan asti niin minä annan sinulle elämän kruunun. Kun käännyt minun puoleeni ja annat tiesi Herran haltuun kuljetan sinua ja kuljen sinun edelläsi joten älä pelkää. Älä yritä väistää heikkoutta sillä minä olen heikoissa väkevä. Enkä sano sanasssani että vaikka ulkonainen ihminen menehtyy sisäinen ihminen sinussa vahvistuu. Antaudu kuolemaan minun kanssani niin synnin ruumis kukistetaan. Pitäkää itsenne synnille kuolleina mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. Älä pyri ongelmattomaan elämään sillä kuljet vastavirtaan tässä maailmassa. Maailma on pahan vallassa sinä et jos olet ottanut minut omaksesi. Älä ole siihen osallinen vaan pidä itsesi synnille kuolleena. Usko minuun rakkaani niin tulet kylvämään ja niittämään laupeuden leikkuun.Saat nähdä hedelmää joka tulee yksin viinipuusta. Sinä olet oksa joka kantaa hedelmää ilman minua te ette saa aikaan edes kasvua. Saati sitten hedelmää siksi pysy minussa kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi. Iloitse sillä minä olen sinun Jumalasi ja Herrasi

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 14 Huhti 2019, 17:25

64 Halleluja! Laulakaamme

1. Halleluja! Laulakaamme tyhjän haudan sanomaa. / Halleluja! Katselkaamme kuolemamme voittajaa.

2. Halleluja! Niin kuin kuolleet vartijat ne kaatuvat, / halleluja, sinne tulleet enkelit kun saapuvat.

3. Halleluja! Kivi suuri haudan suulta siirrettiin. / Halleluja! Meille juuri taivaan autuus hankittiin.

4. Halleluja! Pilatuksen sinetti se särkyi niin. / Halleluja! Sovituksen päivä meille annettiin.

5. Halleluja! Jeesus voitti, se on voitto meillekin. / Halleluja! Meille koitti pääsy taivaan kotihin.

Kuva

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 14 Huhti 2019, 18:34

Kuninkaasta on minun lauluni. Rakkaani nosta ja ylennä sielusi minun puoleeni sillä minä pidän sinusta huolen. Kohota yövirret tässä pimeässä maailmassa sillä olet asetettu kirkkauteen minun valtakuntaani hengessäsi. Ole minulle kuuliainen niin kuin lasten kuulukin tehdä. Ole minun edessäni kuin pieni lapsi. Turvaudu kuten lapsi turvautuu isäänsä en koskaan jätä enkä hylkää sinua. Laulusi kaikuu taivaissa siihen minä mielistyn sinun kiitovirteesi. Vaikka olisi kuinka pimeää sinä olet kutsuttu ja valittu koska pidät kiinni minusta Jeesuksesta ja todistuksesi sanasta. Ole minun edessäsi kuin avoin kirja ole rehellinen minun edessäni että saisit kokea taivaan maan päällä. Minä tulen pian pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Minä annan teille lasten leipää taivaallista mannaa. Siis iloitse sillä sana on kalliisti ostettu Jeesuksessa pidä siitä huoli sydämesi maaperässsä. Anna sen kasvaa anna uskosi kasvaa ja luottamuksesi sillä minä Jeesus olen se Sana. Minä olen murtanut kaiken pimeyden vallan ja sain voiton vihollisesta. Antataudu minulle koko sydämestäsi silloin saat iloita minun kanssani jo tässä ajassa ja myös tulevassa. Ole minulle kuuliainen niinkuin kuuliaisten lasten tulee olla. Valmistan sinu taivasta varten. Tahdothan seurata minua kivunkin ja kärsimyksen keskellä sillä ilman uskoa on mahdoton olla otollinen. Vain taistelussa tiedä kuinka voit luottaa minuun ja uskoa jokaisen sanan joka Jumalan suusta lähtee. Paha yrittää repiä sinua pois minun läheisyydestäni mutta minussa hänellä ei ole mitään.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 17 Huhti 2019, 08:58

Rakkaani pukeudu rakkauteen sillä se on täydellisyyden side. Minä voitin kaikki pimeyden vallat verelläni ja uhrillani sekä rakkaudella. Minä en korottanut ääntään vaan jätin asian sen hoitoon joka oikein tuomitsee. Saat kulkea pää pystyssä kun puet yllesi koko minun sota-asuni sillä sen kanssa voitat kaikki tuliset taistelut joihin joudut. Älä pelkää sillä minä tulen pian ja vien sinut taivaan kotiin. Olet tässä maailmassa aivan kuin lapsi äitinsä kohdussa joskus tuntuu että hengellinen elämä on kuin potkisit vastaan mutta se on valmistumista taivaan valtakuntaan ja tuottaa määrättämän kirkkauden taivaan kodissa. Liha sotii henkeä vastaan. Enkä sanonut entä menen valmistamaan sinulle sijaa taivaassa. Tulet pian olemaan siellä sillä kun olet elämäsi minulle luovuttanut. Vien sinut perille kun pidät Golgatan ristin aina edessäsi. Ole luja ja rohkea sillä sellainen minä Jeesus olin maan päällä vaeltaessani. Sitä saat myös sinä olla kun elät sisimmästä käsin etkä omasta lihastasi käsin. Tulet saamaan vielä suuremipiakin kuin nämä ovat. Risti on Jumalan voima ja viisaus sentähden kehoitan sinua kantamaan ristiäsi joka päivä. Vain itselle kuoleminen saa sinussa aikaan Jumalan voimaa ja viisáutta sillä olet ristiinnaulitti minun kanssani. Pidä se arvossa niin se sinut korottaa.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 17 Huhti 2019, 14:31

Amen. Kiitos Jeesus!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 19 Huhti 2019, 08:56

Rakkaani ilman uskoa on mahdoton olla otollinen jos epäröit en rankaise sinua siitä vaan annan anteeksi kun valkeudessa haluat vaeltaa tule niin minä näytän sinulle sanaani se sana olen minä Jeesus Kristus pue päällesi minut niin saat voiton en hylkää enkö jätä sinua yksin tahtoisin niin sinua opettaa mutta tiedätkö uskosi ei kasva jos et joudu tilanteisiin jossa kasvatan uskoasi monesti minun Jeesuksen elämäkin koeteltiin minua uhattiin jatkuvasti mutta pimeydellä ei ole mitään valtaa ellei sitä lupaa olisi annettu ylhäältä minä koettelen ja puhdistan kansani sillä vien taivaaseen puhdistetun morsiamen jossa ei ole tahraa eikä ryppyä jotka ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä minä johdatan sinua kun suostut joka päivä kantamaan ristiäsi se on itselle kuolemisen tie sillä niin sisäinen ihminen saa voimaa ja ylitsevuotava astia sinussa saa tuottaa suuren kirkkauden taivasten valtakunnan hyväksi risti on Jumalan voima ja viisaus jos nisunjyvä putoaa maahan ja kuolee niin se kantaa paljon hedelmää minun ristinkuolema on esimerkki vihollinen luuli voittavansa Jeesuksen mutta siitä tulikin lunastus koko maailmalle ja kuolema ja saatana voitettiin ristillä Älä elä enää omaa elämää oman tahtosi mukaan vaan elä elämää jonka minä saan aikaan sinun sisimmässä sillä vain niin voittaa tuottaa hedelmää tahdon näyttää sinulle kirkkauteni että sisäinen ihmiseksi voisi vahvistua ja voittaisit joka päivä itsesi ja oman lihasi

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 19 Huhti 2019, 10:03

Amen! Siunattua Pääsiäisen aikaa!

Kuva

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 19 Huhti 2019, 13:28

Aamen! Voitto on saatu Golgatan ristillä. Herramme on voittanut ja Hänen käsiinsä on annettu Kaikki!

Vastaa Viestiin