Mistä saat arvosi ihmisenä,onko luotu jumalasi!

Keskustele seksuaali- tasa-arvo ja moraalisista kysymyksistä
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Mistä saat arvosi ihmisenä,onko luotu jumalasi!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Isäsi sinua ei ole luonut vaan Jumalasi.Jumala kokosi sinut kokoon äitisi kohdussa. Etsi ensin Hänen valtakuntaansa niin kaikki muunkin saat. Saat myös silloin Häneltä lupauksen olet minun tyttäreni ja poikani. Kukaan ihminen ei pääse niin lähelle toista ihmistä kuin sinun Jumalasi Jeeusuksen kautta Pyhässä Hengessä vain Hän voi vallata Henkesi ja sydämesi. Niin kauan kun sinulle tuottaa kipua olla yksin etkä kykene tai halua aloittaa etsimään voitelua Pyhältä olet pian kipee kissa juoksemassa ihmisen luota toiselle.Uskovien täytyyy oppia kunntelemaan Jumalaa eikä odottaa juhlaateriaa kultalautasella. Matt 14:26 Jos joku TULEE MINUN TYKÖNI eikä vihaa isäänsä tai äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan vieläpä omaa elämäänsäkin voi olla minun opetuslapseni.
1Joh 4:21 ..joka rakastaa Jumalaa se rakastakoon myös veljeänsä. Seuruakunta on perhe eikä myllyn paras.
Meidän on turha hokea Jeesus rakastaa sinua jos emme kykene sanomaan sitä perheenjäsenillemme eli uskoon tulleille .Jos hän luulee että haluat naimisiin kanssasi voit korjata että aviooliito on eri asia pidä vaikka oppitunti jos ei ole kiire hesburgeriin.
Joh 13:35siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsiksesni jos teillä on keskinänäinen rakkaus.
Usko ilman tekoja on kuollut sanoin rakkaus. Onneksi Jeesus ei vain huutanut taivaasta että kyllä te olettte minulle rakkaita ja jäänyt taivaan iloon.Ei Hän antoi esimerkin sovitus olisi jäänyt täyttämättä jos hän ei olisi uhrautununut. Meiltä kysytyään myös uhria toistemme puolessta. En ole vielä eläissäni tavannut sielunhoitajaa joka itkisi sieulunhoidettavan kanssa ja se lukee raamatussa ihan selvästi.Kantakaa toistenne taakkoja se ei ole vain viruaalitaakankantamista. Aika outoa valikointia. Emme halua eikä meillä ole jumalallista kykyä asettua kärsivän ihmisen asemaan. Kaikki on ohi yleensä 3 min ja ääntäkään ei saa päästää muuten tulee potkut kokous salista. Kyllä on hiljainen kyyhky.Se kenen kanssa sisäisesti seurustelet osoittaa kuka on jumalasi.Pelkillä lupauksilla et pitkälle pötki jos rukoilet niitä vain itsellesi eri asia jos rukoilet niitä toiselle ihmiselle. Kyllä silloin rupeaa maakin viheriöimään.Me emme koskaan kykene löytämään taivasten valtakuntaa kaikkine salaisuuksineen mutta jos se on asenteemme jatkuvasti Jumala haluaa täyttää KAIKEM MITÄ SYDÄMESI HALAJAA.
Viimeksi muokannut katso7, 08 Joulu 2016, 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Mistä saat arvosi ihmisenä,onko luotu jumalasi!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hiljainen huokaus ... ja Amen, katso7.
olli

Re: Mistä saat arvosi ihmisenä,onko luotu jumalasi!

Viesti Kirjoittaja olli »

Siirsin ketjun tänne koska se mielestäni paremmin kuuluu tämän alueen aiheen alle.
Vastaa Viestiin