Tarkoitin sitä, että Tuija on jo monena vuotena tuonut saamiaan näkyjä ja unia tänne foorumille. Eli, me olemme "nähneet" niitä kun olemme "lukeneet" niistä.
Emmekä me siis epäile viestien aitoutta, vaikka emme aina niitä ymmärtäisikään.
Saako kysyä mitä mieltä olet siitä Sanalla koettelemisesta jolla koetellaan kaikki?AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑01 Kesä 2022, 16:14
Tarkoitin sitä, että Tuija on jo monena vuotena tuonut saamiaan näkyjä ja unia tänne foorumille. Eli, me olemme "nähneet" niitä kun olemme "lukeneet" niistä.
Emmekä me siis epäile viestien aitoutta, vaikka emme aina niitä ymmärtäisikään.
Ei kannata antaa katteettoman pitää meitä talutusnuorassa vaan koetelkaamme aina kaikki kaikella ymmärryksellä että kyse on vajavaisuudesta.1Tess. 5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
22 karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
Jer. 51:6 Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin. Sillä tämä on Herran koston aika, hän maksaa sille, mitä se on ansainnut.
2Kor. 6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.