Näky numerot 444!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

333 and 444 meaning: https://www.youtube.com/watch?v=GzkBkgHfqVc

... nuo 4 44 pysyivät pitkään tuolla uniketjussani.... ;)
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 07 Heinä 2016, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuula

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja tuula »

ja en malta olla sanomatta että n. 3 vuotta sitten näin uninäyn jossa minulle sanottiin, että tempaus on 444 päivän päästä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

tuula kirjoitti:ja en malta olla sanomatta että n. 3 vuotta sitten näin uninäyn jossa minulle sanottiin, että tempaus on 444 päivän päästä.
Heh, ja tämäkin vielä. Halleluja! Päästään pian kotiin, kaikki Rakkaat ystäväni :D
tuula

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja tuula »

tosin tuo tempauspäivä meni, jonka silloin laskin, mutta olisiko tuo aikajakso jotenkin viitannut näihin aikoihin, kun nyt kerta muutkin ovat tuon saman numerosarjan nähneet nykyään.
tuula

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja tuula »

olen joskus vuosia sitten sanonut tämän saman näyn tuolla suomi 24 palstalla, jossa naurettiin vain tälle asialle.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:Hesekiel: oli niillä neljällä kotkankasvot.
Olen toisella paikkakunnalla. Kävelin kirjastoon ja kirjaston iikunassa on merkki täällä vartio:VARTIOINTILIIKE ja kuva kotkanpäästä jolla oli iso nokka!
Hieno tämäkin. Isoisäni jo koki olevansa "aikain vartija" ja hänen sukunimensä (äitini tytönimi) on Vartija. Minä olen ammatiltani vartija ja koin aina olevani isoisäni vartiovuorossa seuraava, jota olen sitten kyllä ollutkin. Lisäksi olen vuodesta 2009 helm,ikuusta ollut vartiointiliikkeen vastaava hoitaja ;) ja pian sen jälkeen vartijoiden kouluttaja. ...kuulostaa leuhkalta noin äkkiä ajatellen mutta ajatelkaas symboliiikan kautta.

Kotkan kasvot ovat Jeesuksen kasvot enkelien ruumiissa. Ilm.14:14 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.

ja jatkuu jakeissa 15-16 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt". Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
Mark. 13:27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

tuula kirjoitti:olen joskus vuosia sitten sanonut tämän saman näyn tuolla suomi 24 palstalla, jossa naurettiin vain tälle asialle.
Minä muistan kuitenkin tuon, vaikka en muista kommentoinko. Noi nyt siellä lyttää kaiken mikä vähänkään koskettaa Jeesuksen paluuta.
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minäkin muistan tuula, sinun kertoneen tuon jo aiemmin... :ugeek:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

tuula kirjoitti:tosin tuo tempauspäivä meni, jonka silloin laskin, mutta olisiko tuo aikajakso jotenkin viitannut näihin aikoihin, kun nyt kerta muutkin ovat tuon saman numerosarjan nähneet nykyään.
Sinulle näytettiin tuo luku 444, joten voidaan hyvin laittaa vajavaisuusymmärryksen piikkiin. Meillä on käsillä nyt tämä luku 444 jälleen jonka silloin jo sait liitten ylösottoon. Saattaa hyvin olla että käsitit omassa lihassasi että se on 444 päivän päässä, vaikka sillä oli jokin muu sanoma. Pieni virhe vain.
Vanha Uskis

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

http://www.reinosav.net/5776-6-6.html
Kellä ymmärrystä on niin yllä oleva linkki voi antaa lisäymmärrystä lukuun 444
tuula

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo-o. postasin päivällä töistä ruokatunnilla tuon juttuni tuosta 444 tempauspäivään. no en tiedä, mutta uskon sillä kuitenkin olleen jokin merkitys, jota minä en osaa sanoa. sitten tuo juhannusviikolla näkemäni luku siellä tallinnan taivaalla. 43 ja vähän matkaa ajettiin niin numero 4. kiitos Jeesus että tulet pian.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tarkoitin tätä linkkiä
Have you seen the number 444?
kirjoita tämä googleen niin löytyy englanninkielinen sivu jota tarkoitin!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.youtube.com/watch?v=GcBNDyO42BQ
8. Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.
Ilm.3.

39. Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
Joh.5.

6. joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.
2.Korint.3:6.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tein hakuja ja tällainen osuma tuli tuosta numerosta 444.
https://m.youtube.com/watch?v=7j68nvnrFT4
Eli hepreankielessä sanoilla on lukuarvot..ja Damaskos on lukuarvoltaan 444.

Damaskos on Syyrian pääkaupunki
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Damaskos

Pitääkö katseet siis kiinnittää sinne?
http://yle.fi/uutiset/18-192648

Tämän ketjun aloittaja "Vision" kirjoitti:
2 iltaa sitten näin näyn ja numerosarjan 444. En sitä ymmätränyt mutta laitoin sen hakusanalla googleen. Sieltä tuli englanninkielinen sivusto jossa kerrottiin että monet tuhannet ovat nähneet saman numerosarjan näyssä joka kertoo että Jumala on uudistamassa seurakuntansa eli temppelinsä.
Viimeksi muokannut Pigeon, 23 Tammi 2017, 17:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... pitänee pitää mieli avoinna .... tämä on kyllä taas ihmeellistä ... :o
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muistin juuri, kun viime viikolla, menin Herran eteen ja pyysin avaamaan Raamatun Sanastaan, mitä halusikaan antaa. Pidin sellaisen Raamattu hetken ja tuo Raamattu avautui niin, etten uskaltanut siitä mainita, sillä se puhui Damaskoksesta ja moni sanoo, ettei vielä ole sen aika ... olin hiljaa, mutta josko Herra kuitenkin haluaa jotain tästä ilmoittaa. Tämä oli se Sana:

JESAJA 17
1. Ennustus Damaskosta. Katso, Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja
luhistuu raunioiksi.
2. Autioiksi jäävät Aroerin kaupungit, karjalaumojen haltuun; ne lepäävät siellä, kenenkään peloittelematta.
3. Efraimilta menee suojavarustus ja Damaskolta kuninkuus ja Aramista jäännöskin: niiden käy niinkuin israelilaisten kunnian, sanoo Herra Sebaot.
4. Ja sinä päivänä Jaakobin kunnia köyhtyy, ja hänen ruumiinsa lihavuus laihtuu.
5. Ja käy niinkuin leikkaajan kouraistessa viljaa ja hänen käsivartensa leikatessa tähkäpäitä, käy niinkuin tähkäpäitä poimittaessa Refaimin tasangolla.
6. Se siinä jää jälkikorjuuta, mikä öljypuuta karistettaessa: pari, kolme marjaa korkealle latvaan, neljä, viisi hedelmäpuun oksiin, sanoo Herra, Israelin Jumala.
7. Sinä päivänä ihminen luo katseen Luojaansa, ja hänen silmänsä katsovat Israelin Pyhään,
8. eikä hän luo katsettaan alttareihin, omain kättensä tekoon, eikä katso niihin, mitä hänen sormensa ovat tehneet, ei asera-karsikkoihin, ei auringonpatsaisiin.
9. Sinä päivänä ovat hänen linnakaupunkinsa niinkuin autiopaikat metsissä ja kukkuloilla, jotka jätettiin autioiksi israelilaisten tullessa, ja maa muuttuu erämaaksi.
10. Sillä sinä unhotit pelastuksesi Jumalan etkä muistanut suojakalliotasi. Sentähden sinä istutat ihania istutuksia ja kylvät vieraita viiniköynnöksiä;
11. istuttamispäivänä sinä saat ne isonemaan, ja aamulla saat kylvösi kukoistamaan - mutta poissa on sato sairauden päivänä, ja parantumaton on kipu.
12. Voi paljojen kansojen pauhua - ne pauhaavat, niinkuin meri pauhaa, ja kansakuntien kohinaa - ne kohisevat, niinkuin valtavat vedet kohisevat!
13. Kansakunnat kohisevat, niinkuin suuret vedet kohisevat, mutta hän nuhtelee niitä, ja ne pakenevat kauas; ne karkoitetaan niinkuin akanat tuulessa vuorilla, niinkuin lentävät lehdet rajuilmassa.
14. Katso, ehtoolla on oleva kauhu, aamun tullen ei heitä enää ole. Tämä on riistäjäimme osa, ryöstäjäimme arpa.
sisar

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minä olen jo viikon ajan tietoisesti (mutta en tiedä MIKSI) etsinyt nimenomaan numerosarjaa 444. Missä vain on ollut numeroita esillä, olen etsinyt, josko ko. numerosarja siellä esiintyisi. En vain ymmärrä että miksi.
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Ei varmasti sattumaa ei..
Ilmeisesti katseet pitää kiinnittää uutisten osalta Damaskokseen. Sinetin saama Sananpaikka on aika vahva!
Sinettisormus

Re: Näky numerot 444!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se on sisar, Herran ohjausta ja johdatusta, Hän haluaa kertoa meille jotain .... ollaan siis avoimia ...
Vastaa Viestiin