Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Chosen

Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Chosen »

Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta (1 Piet 4:17)

Koin rukouksessa, että Jumala tulee pian aloittamaan puhdistuksen tuomion Hänen huoneestaan. Seurakunnassa on pitkään ollut paljon sellaisia palvelijoita, jotka eivät tunne Häntä. Heidät tullaan tavalla tai toisella siirtämään sivuun. Puhdistus alkaa sillä, että Pyhä Henki ilmestyy murtavana uskovien keskuuteen, ja toteutuu tämä:

Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen. Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa. (Joel 2:12-13)

Murtumisen ja sydämestä lähtevän Herran etsimisen ja huutamisen kautta toteutuu tämä:

Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa. (Ps 1:5)

Puhdistusta ei tarvitse ihmisten itse toteuttaa millään tavalla, vaan Jumalan pyhyys saa aikaan, ettei jumalattomat kestä. Moni ihmiskeskeinen toiminta saa kokonaan loppunsa, ja seurakunta siirtyy monelta osin "maan alle". Nousee sellaisia palvelijoita, joita Herra on kasvattanut ja kouluttanut erämaassa. Saul väistyy, Daavid nousee.

Siitä maaperästä Herra pystyy vasta antamaan herätyksen, joka ulottuu koko kansalle.

On aika Herran tehdä tekonsa: he ovat rikkoneet sinun lakisi. (Ps 119:126)
Sinettisormus

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos tästä Chosen.
Näin koen myös ja tämä vahvistaa tätä olo tilaa jossa nyt olen.
Tuskailen täällä erämaassa, miten jaksaa eteenpäin? Tiedän etten irti päästä, mutta alati huudan Herralle että kuinka kauan vielä.
Olen riisunut rukouksissani kaiken sen listauksen, mitä "me" haluaisimme. Ilmoitan että tapahtukoon "Sinun tahtosi", sillä Hän tietää miten parhaiten mikin asia ratkaistaan.
Tiedän että on tapahtumassa jotain mitä emme osaa kuvitellakkaan. Näin on tapahtunut aina erämaa vaiheen jälkeen. Jotain uutta syntyy. Uuteen kasvamista. Pöytä on katettu uudestaan vihollisen eteen ja saamme ravita siinä itsemme Jeesuksen kanssa.
Voimia teille jotka tuskailette samoin, sillä tiedän että täällä on teitä muitakin .. samoin kokevia.
Tuula1

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kiitos Chosen tästä. Minun erämaa vaellus onkin kestänyt siitä lähtien kun synnyin 54 vuotta sitten. Olen odottanut, että jotain tapahtuu.
Sinettisormus

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain viestinä erään sivuston ja tämä teksti / profetia puhutti lohduttaen minua. Olihan Herra näyttänyt minulle kuvia noista virtaavista vesistä, siitä virtaavasta Hengestä joka on meidän maan ja taivaan välinen yhteys.
Tässä tuo teksti ( konekäännös):

Vesien Herra!
13. lokakuuta 2020 Deborah Waldron Fry


Kuulin: "Vesien Herra" ja "Surulliset tarinat ovat vain varjoja".

Minulla oli visio vesialueesta. Jumalan lapsi katsoi sitä alaspäin. Vedessä oli varjoja, mutta hänen jalkansa olivat kaukana pinnan yläpuolella. Ja kuulin tämän : ”Älä pelkää. Ota käteni ja tanssi kanssani elämän vesillä. "

”Rakas. Ole vapaa surullisista tarinoistasi, lapseni; ne ovat vain varjoja veden alla. Henkeni leijuu näiden kaoottisten vesien päällä. Olen pelastanut teidät näistä vaikeista syvistä vesistä.

Kun kuoleman aallot nielaisivat sinut; kun kaaoksen torrentit valloittivat sinut; kun kuoleman ansa kohtasi sinut, vedin sinut syvistä vesistä.

Pelastin sinut voimakkaalta viholliselta, liian voimakkailta vihollisilta. Vaikka he kohtaavatkin sinut onnettomuuspäivänäsi, MINÄ OLEN aina sinun tukesi.

Minä olen tuonut sinut ulos aukioon; Pelastin sinut, koska olen iloinen sinusta, lapseni. Olen kutsunut sinut kävelemään veden päällä.

Vaikka kuljet kuoleman varjon laaksossa, älä pelkää mitään pahaa. Olet yli ja et. Olet yläpuolella eikä alapuolella. Henkeni pitää jalkasi tukevina ja turvallisina.

MINÄ OLEN Hän, joka tuo järjestystä kaaoksesta, kauneutta tuhkasta, ihmeitä sekasortosta, todistuksia koettelemuksista! Älä pelkää, rakas!

Uuden syntymäsi vuoksi sinut on käännetty tästä pimeyden valtakunnasta Minun ihmeelliseen valooni. Sinulla on kukoistava elinvoima ja ELÄMÄ Pojan kautta. MINÄ OLEN vesien Herra.

Kun olen kävellyt merillä ja rauhoittanut kovia myrskyjä Sanalla, niin teidänkin, rakas. Tee suurempia asioita.

Älkää antako pahojen tummien varjojen täyttävän mieltäsi, vaan keskittykää Kasvojeni valoon. Tule, ota käteni ja paeta tämän maallisen elämän varjoista ja anna minun nostaa sinut Hengen kautta.

Sinä kuulut minulle. Tanssi kanssani elävillä vesillä! "

KAOSA: Strong's Hebrew 8414: kaaos, sekavuus, autio, epärealisuus, tyhjyys.

”Alussa Jumala loi taivaat ja maan. Nyt maa oli muodoton ja tyhjä (kaaos) ja pimeys oli syvyyden pinnalla. Ja Jumalan Henki leijui vesien pinnalla ”, 1. Mooseksen kirja 1: 1-2 .

”Hän veti minut syvistä vesistä. Hän pelasti minut voimakkaalta viholliselta, minulle liian mahtavilta vihollisilta. He kohtasivat minut onnettomuuspäivänäni, mutta Herra oli minun tukeni. Hän toi minut ulos aukioon; Hän pelasti minut, koska iloitsi minusta ”, 2.Samuelin kirja 22: 17–20 .

"Lohduttaa niitä, jotka surevat Siionissa, antaa heille kauneutta tuhkaan, ilon öljyä suruun, kiitoksen vaatetta raskauden hengelle; jotta heitä voidaan kutsua vanhurskauden puiksi, Herran istutukseksi, että Hän kirkastettaisiin ”, Jesaja 61: 3 .

"Minä huudan Herraa, joka on kiitettävän arvoinen; niin minä pelastun vihollisiltani. Sillä kuoleman aallot niittivät minut; kaaoksen torrentit valtivat minut. Sheolin narut takertivat minut; kuoleman ansa kohtasi minut. Ahdistuksessani minä huusin Herraa; Huusin Jumalani puoleen. Ja temppelistään Hän kuuli ääneni, ja avunhuutoni pääsi Hänen korviinsa. Hän nousi korkealta alas ja tarttui minuun. ” 2. Samuel 22: 4-7 BSB.

"Herra on paimeneni; En halua. Hän panee minut makaamaan vihreillä laitumilla; hän johtaa minut seisovien vesien viereen. Hän palauttaa sieluni: hän johdattaa minua vanhurskauden poluille nimensä tähden. Vaikka kuljen kuoleman varjon laaksossa, en pelkää mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sauvasi ja sauvasi he lohduttavat minua.
Valmistat pöydän minun edessäni vihollisteni edessä: voitele pääni öljyllä; minun kuppi loppuu. Totisesti, hyvyys ja armo seuraavat minua koko elämäni ajan, ja minä asun Herran temppelissä ikuisesti ”, Psalmit 23: 1-6 .
Sinettisormus

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Miten lohduttavat sanat: " Älä pelkää. Ota käteni ja tanssi kanssani elämän vesillä. "
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Chosen tästä rohkaisusta! Välillä kysymyksiä? Kuinka kauan?
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Mielestäni on parempi kenties (?) olla erämaassa saamassa kaikki Herralta kuin olla "Egyptissä" saamassa maailmasta ja maailman järjestelmästä jotain näennäisen hyvää.

Pian huomaamme, että meidän tulee irrottautua järjestelmästä, olla maailmassa, mutta ei elää maailmasta. Uskon varassa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=2mgUPt2KI ... ex=30&t=0s

Laitan tähän juuri löytämäni raamattu-uskollisen elokuvan Jeesuksesta Johanneksen
evankeliumin mukaan.

Tästä nousee ajatuksia siitä mitä on olla konkreettisesti erämaassa.
Tuula1

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

en mä mitään hyvää odota. olen ollut ikäni köyhä niin mieleltään kuin pussiltani. ja Jumala ei ole minun edes antanut veikata sanoen, että valitse kumman haluat, rahaa vaiko köyhyys. no valitsin köyhyyden että terveys säilyisi siinä puristuspenkissä kun Jumalan lottonumerot vilisi silmissä ja rahat valui kankkulan kaivoon. joo. taidan olla sitten se Taivaan valtakunnan sirkuspelle, kun en nyt muuta tähän hätiin tajua, mitä minulla olisi virkaa täällä maan päällä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kaiken sinä voit Hänessä, joka sinua vahvistaa ja joka antaa sinun vahvistua Hänen väkevyytensä voimassa kirkkaudesta kirkkauteen kunnes kerran saat nähdä Hänet kasvoista kasvoihin.

Tulkoon Herran Jeesuksen läsnäolo, johdatus ja varjelus koko elämääsi ja myös ajatuksiisi.

Puhu päivittäin, hetkittäin elämää; iloa ja rauhaa elämääsi.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 15 Loka 2020, 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chosen

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Chosen »

En tiedä aikataulua, mutta olen yleisesti ottaen kokenut että asiat tulevat tapahtumaan kiihtyvällä aikataululla. Uskon että tämän vuosikymmenen aikana tulee tapahtumaan isompia muutoksia, kuin on nähty todella pitkään aikaan, jos niin kauan täällä eletään.

Tuula1, Herra odottaa meiltä pelkästään alttiutta. Silloin kun ei näytä tapahtuvan kasvua, sitä tapahtuu syvyyssuuntaan. Ja se on tärkeintä mitä voi olla. Juuri siitä on tässä puhdistuksessa kysymys. Juurettomat lentävät pois.
Sinettisormus

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Todellakin! Jumalan tuomio alkaa Jumalan huoneesta, joka ei enää edusta Jumalan Sanan totuutta.
Kirkko on laittanut Jumalan Sanan ja sen Totuuden, tuomiovallan eteen esim. ja juurikin näissä homo asioissa.
Kirkko alkaa mielistellä ihmistä ja heidän korva syyhyisyyttä.
Synti eli laittomuus nostetaan voimaan Jumalan Sanan tilalle!
Herra, tätä en halua nähdä .. oksettaa!!!
Jumalan Sana työnnetään syrjään tuomioistuimen kautta, ymmärtämättä mikä tuomio siitä kirkolle seuraa ja niille jotka vaativat näitä asioita.
Voiko Jumalaa tuomita?
EI!!!! EI !!! JA EI!!!!!
Meillä on nyt ISO PARANNUKSEN PAIKKA!!!!
Sinettisormus

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ilmestyskirja
3:14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
3:15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
3:16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
3:17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
3:18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
3:22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"
Sinettisormus

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

«…sillä meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä hän ruumiissa ollessaan on tehnyt hyvää tai pahaa.» 2. Kor. 5:10.
Sinettisormus

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirkon toiminta vain siksi .. että synti saa oiketusta!
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Perkele tietää, että sen aika pikkuhiljaa hupenee, joten sen on pakko kiihdyttää menoa kaikella lailla. Ristiririitoja on monin paikoin, jossakin salassa, jossakin näkyvämmin. Ihmisten välinen koheesio heikkenee koko ajan ja prosessin hiivana on tämä v ir us. Tässä tasapainoillaan päivä kerrallaan.
Vain uskolliset palvelijat ymmärtävät mikä on tärkeintä: hoitaa annettua leiviskäänsä ja odottaa Herransa paluuta. Kyllä niitäkin palvelijoita on, - kuin pieniä tulia siellä täällä yön pimeydessä.
Ajan henki on odottamisen henki, se on hyvin vahvana maailmassa nyt aivan kaikessa. Kuka huutaisi maailmalle, mitä ja ketä kannattaa odottaa pettymättä edes jouluna.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4761
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tuomio alkaa Jumalan huoneesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin