Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pyöreät vai nelikulmaiset?
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jotku tällaset ihan peruslasit? Oli sivuprofiili, niin on niin vaikea tarkkaan sanoa.


Kuva
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

siis täysin mustat (tumman ruskeat?) ja mitä tuo henkilö tekikään?
Hiukset olivat siis (erittäin) tumman ruskeat vaiko melko vaalean ruskeat?
Ja taustalla ei tiettävästi näkynyt mitään?

Olisiko voinut olla joku julkisuuden henkilö? Ei ainakaan presidenttimme; hänellä on
hopeasankaiset "ylikatsottavat" lukulasit.

Oliko "tilanteessa" minkälainen tunnelma?
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 28 Syys 2020, 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mustilta lasit näyttivät ja hän vain katseli eteenpäin. Hänestä näytettiin vain pää ..
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lasit silmillään. Eli lasit oli siinä päätekijä. Lisää näkökykyä. Meidän uskovien tapauksessa on kyse hengellisestä näkökyvystä.
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Jesaja 42
1 Katso, minun palvelijani, jota minä tuen, minun valittuni, johon minun sieluni mielistyi. Minä olen pannut Henkeni häneen, hän levittää kansakuntiin oikeuden.
2 Ei hän huuda eikä korota ääntään, ei anna sen kuulua kaduilla.
3 Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti.
4 Hän itse ei sammu eikä murru, kunnes on saattanut oikeuden maan päälle, ja merensaaret odottavat hänen opetustansa.
5 Näin sanoo Jumala, Herra, joka on luonut taivaan ja levittänyt sen, joka on tehnyt maan laveuden ja mitä siinä kasvaa, antanut henkäyksensä kansalle, joka siinä on, ja hengen niille, jotka siellä vaeltavat:
6 Minä, Herra, olen vanhurskaudessa kutsunut sinut, olen tarttunut sinun käteesi, varjellut sinut ja pannut sinut kansoille l i i t o k s i, pakanoille valkeudeksi,
7 avaamaan s o k e a t silmät, päästämään sidotut vankeudesta, pimeydessä istuvat vankihuoneesta.
8 Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille.
9 Katso, e n t i s e t ovat toteen käyneet, ja u u s i a minä ilmoitan; ennenkuin ne puhkeavat taimelle, annan minä teidän ne k u u l l a.
10 Veisatkaa Herralle uusi virsi, veisatkaa hänen ylistystänsä hamasta maan äärestä, te merenkulkijat ja meri täysinensä, te merensaaret ja niissä asuvaiset.
11 Korottakoot äänensä erämaa ja sen kaupungit, kylät, joissa Keedar asuu. Riemuitkoot kallioilla asuvaiset, vuorten huipuilta huutakoot ilosta.
12 Antakoot Herralle kunnian ja julistakoot hänen ylistystään merensaarissa.
13 Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudon ja karjuu, uhittelee vihollisiansa.
14 Minä olen ollut vaiti i k i a j o i s t a asti, olen ollut h i l j a a ja p i d ä t t ä n y t itseni. Mutta nyt minä huudan kuin l a p s e n s y n n y t t ä j ä, puhallan ja puuskun.
15 Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltä kaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.
16 Minä johdatan s o k e a t tietä, jota he eivät tunne; polkuja, joita he eivät tunne, minä kuljetan heidät. Minä muutan pimeyden heidän edellään valkeudeksi ja koleikot tasangoksi. Nämä minä teen enkä niitä tekemättä jätä.
17 Mutta ne peräytyvät ja joutuvat häpeään, jotka turvaavat veistettyyn kuvaan, jotka sanovat valetuille kuville: "Te olette meidän jumalamme".
18 Te kuurot, kuulkaa, ja te s o k e a t, k a t s o k a a ja n ä h k ä ä.
19 Kuka on s o k e a, ellei minun palvelijani, ja kuka niin kuuro kuin minun s a n a n s a a t t a j a n i, jonka minä l ä h e t ä n? Kuka on niin s o k e a kuin minun palkkalaiseni, niin s o k e a kuin Herran palvelija?
20 Paljon sinä olet n ä h n y t, mutta et ole ottanut varteen; korvat avattiin, mutta ei kuulla.
21 Herra on n ä h n y t hyväksi vanhurskautensa tähden tehdä lain suureksi ja ihanaksi.
22 Mutta tämä on raastettu ja ryöstetty kansa kaikki nuoret miehet ovat sidotut ja vankihuoneisiin kätketyt; he ovat joutuneet saaliiksi, eikä ole auttajaa, ryöstetyiksi, eikä ole, kuka sanoisi: "Anna takaisin!"
23 Kuka teistä ottaa tämän korviinsa, t a r k k a a ja kuulee vastaisen varalta?
24 Kuka on antanut Jaakobin ryöstettäväksi ja Israelin raastajain valtaan? Eikö Herra, jota vastaan me olemme syntiä tehneet, jonka teitä he eivät tahtoneet vaeltaa ja jonka lakia he eivät totelleet?
25 Niin hän vuodatti Israelin päälle vihansa hehkun ja sodan tuimuuden. Se liekehti hänen ympärillään, mutta hän ei ollut tietääksensä; se poltti häntä, mutta hän ei siitä huolinut.

https://raamattu.uskonkirjat.net/servle ... 1335496109


Sinettisormus kirjoitti: 28 Syys 2020, 21:34 Jotku tällaset ihan peruslasit? Oli sivuprofiili, niin on niin vaikea tarkkaan sanoa.


Kuva
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Jumala on Suuri ja täydellinen Sanassaan.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Tänään, kun olin rukouksessa Herran kanssa, aivan eteeni tuotiin valtava sormus jossa oli iso pyöreä kivi ja se koostui paljoista pienistä kivistä. Se oli hyvin kaunis.
Kiitin tuosta Herraa.
Tuo sormus, paljoinen pikkukivineen nosti minulle tämän Sananpaikan:

KR 1933/-38
1Moos. 13:16 Ja minä teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin maan tomun. Jos voidaan lukea maan tomu, niin voidaan lukea myöskin sinun jälkeläisesi.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Moos. 15:5 Ja hän vei hänet ulos ja sanoi: "Katso taivaalle ja lue tähdet, jos ne taidat lukea." Ja hän sanoi hänelle: "Niin paljon on sinulla oleva jälkeläisiä."
1Moos. 22:17 minä runsaasti siunaan sinua ja teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja hiekka, joka on meren rannalla, ja sinun jälkeläisesi valtaavat vihollistensa portit.
Jer. 33:22 Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat."
Hebr. 11:12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.

Biblia (1776)
1Moos. 13:16 Ja teen sinun siemenes niinkuin tomun maan päällä: että jos joku taitaa lukea tomun maan päällä, niin hän myös taitaa sinun siemenes lukea.

Tämä oli kuin Abrahamin liiton sormus Jumalan kanssa, nuo pienet kivet kuin hiekan pienet kivet ja taivaan tähtöset, joista muodostui tuo yksi valtava, kirkas kivi.

Kohta näin toisen kuvan, jossa mies istui kuin vanhan kirjan/ Raamatun päällä. Ja Hän hehkui valtavaa valoa.
Mietin oletko Sinä tämä, Herra! Sillä Sinun on Sana ja Sinä olet meille valkeus ja Valo!
Jumalan Sanan luova voima tulee mahtavasti esille Raamatun alussa: "Ja Jumala sanoi: 'Tulkoon valkeus.' Ja valkeus tuli" (1 Moos. 1:3). Kaiken on toteltava Jumalan sanaa.
Hän itse vallitsee Sanansa Totuutta.

Tähän Jumalan Sanaan on aina yhdistynyt Jumalan Henki. "Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä" (1 Moos. 1:2). Ps. 33:6-11 kerrotaan Jumalan Sanan luovasta voimasta. Siinä yhteydessä todetaan: "Herran neuvo pysyy iankaikkisesti, hänen sydämensä aivoitukset suvusta sukuun."

Näin on nytkin. Jumala on pysynyt muuttumattomana ja myös Hänen Sanansa on sama.
Halleluja!
Amen.

Ja kun olin nousemassa ylös vuoteeltani, Hänen kanssaan tähän päivään, sain nähdä vielä tuon tutun sinettisormukseni.
Hän on sen minulle merkiksi ja sinetiksi antanut.

Olkaa Siunatut Jeesuksen nimessä ja veressä!

💗👑💗
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tein tekstiin lisäyksiä ..
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Sormuksen saivat nyt he, keille jakeen 1 enkeli viestin toi.
(Jakeen 5 >>> tapahtumat ovat lähellä - edessäpäin.)

Johanneksen ilmestys 10
1 Ja minä näin erään toisen, väkevän enkelin tulevan alas taivaasta; hänen verhonaan oli pilvi, ja taivaankaari oli hänen päänsä päällä, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, ja hänen jalkansa niinkuin tulipatsaat,
2 ja hänellä oli kädessään avattu kirjanen. Ja hän laski oikean jalkansa meren päälle ja vasemman maan päälle
3 ja huusi suurella äänellä, niinkuin leijona ärjyy; ja kun hän huusi, antoivat ne seitsemän ukkosen jylinää ääntensä puhua.
4 Ja kun ne seitsemän ukkosenjylinää olivat puhuneet, yritin minä kirjoittaa, mutta minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita".
...
https://raamattu.uskonkirjat.net/servle ... 1388930359


Sinettisormus kirjoitti: 29 Syys 2020, 08:41 Kuva

Tänään, kun olin rukouksessa Herran kanssa, aivan eteeni tuotiin valtava sormus jossa oli iso pyöreä kivi ja se koostui paljoista pienistä kivistä. Se oli hyvin kaunis.
Kiitin tuosta Herraa.
Tuo sormus, paljoinen pikkukivineen nosti minulle tämän Sananpaikan:

KR 1933/-38
1Moos. 13:16 Ja minä teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin maan tomun. Jos voidaan lukea maan tomu, niin voidaan lukea myöskin sinun jälkeläisesi.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Moos. 15:5 Ja hän vei hänet ulos ja sanoi: "Katso taivaalle ja lue tähdet, jos ne taidat lukea." Ja hän sanoi hänelle: "Niin paljon on sinulla oleva jälkeläisiä."
1Moos. 22:17 minä runsaasti siunaan sinua ja teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja hiekka, joka on meren rannalla, ja sinun jälkeläisesi valtaavat vihollistensa portit.
Jer. 33:22 Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat."
Hebr. 11:12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.

Biblia (1776)
1Moos. 13:16 Ja teen sinun siemenes niinkuin tomun maan päällä: että jos joku taitaa lukea tomun maan päällä, niin hän myös taitaa sinun siemenes lukea.

Tämä oli kuin Abrahamin liiton sormus Jumalan kanssa, nuo pienet kivet kuin hiekan pienet kivet ja taivaan tähtöset, joista muodostui tuo yksi valtava, kirkas kivi.

Kohta näin toisen kuvan, jossa mies istui kuin vanhan kirjan/ Raamatun päällä. Ja Hän hehkui valtavaa valoa.
Mietin oletko Sinä tämä, Herra! Sillä Sinun on Sana ja Sinä olet meille valkeus ja Valo!
Jumalan Sanan luova voima tulee mahtavasti esille Raamatun alussa: "Ja Jumala sanoi: 'Tulkoon valkeus.' Ja valkeus tuli" (1 Moos. 1:3). Kaiken on toteltava Jumalan sanaa.
Hän itse vallitsee Sanansa Totuutta.

Tähän Jumalan Sanaan on aina yhdistynyt Jumalan Henki. "Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä" (1 Moos. 1:2). Ps. 33:6-11 kerrotaan Jumalan Sanan luovasta voimasta. Siinä yhteydessä todetaan: "Herran neuvo pysyy iankaikkisesti, hänen sydämensä aivoitukset suvusta sukuun."

Näin on nytkin. Jumala on pysynyt muuttumattomana ja myös Hänen Sanansa on sama.
Halleluja!
Amen.

Ja kun olin nousemassa ylös vuoteeltani, Hänen kanssaan tähän päivään, sain nähdä vielä tuon tutun sinettisormukseni.
Hän on sen minulle merkiksi ja sinetiksi antanut.

Olkaa Siunatut Jeesuksen nimessä ja veressä!

💗👑💗
Chosen

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Chosen »

Upealla tavalla Herra puhuu sinulle ja meille sinun kauttasi.

Valtavasta sormuksesta tuli mieleen edellinen ilmestys haudasta joka muuttui pyöreäksi. Sama pyöreä muoto. Kuoleman kautta syntyy uusi, ikuinen liitto, jolla ei ole loppua niinkuin ei sormuksellakaan.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa.

Toissa yönä heräsin hetkeksi ja samalla näin kuvan, joka oli kauttaaltaan kauniin sininen.
Siinä kuvattiin maata ja taivasta ja niiden välillä olevaa Pyhän Hengen pilveä, joka oli pilarin muodossa ja se ylettyi maasta taivaaseen.
Googletin tuota, jotta löytäisin jotain samankaltaista kuvana ja löysin tuon kuvan jossa on paljon samankaltaisuutta. Tuo kuvan sinisyys ja tuo valkoinen pilvi maasta taivaaseen, kaikki muu tuossa kuvassa korostaa vain sitä Sanomaa jota tuo kuva edusti.
Näin myös kuvan keskellä kolmion ja siinä hetkessä ajattelin, että oliko tämä kuva jonkun videon aloituskuva, sillä kuva oli kapea ja korkea, niin kuin olisi katsonut kännykkä kuvaa.
Nyt näin jälkeenpäin mietittyäni tätä, koen että se esitti Pyhän Hengen kolminaisuutta; Isää, Poikaa ja Pyhää Hengeä.
Ymmärsin että siinä osoitettiin tuota yhteyttä joka meille on annettu Pyhän Hengen kautta.
Näin toteutuu Jeesuksen Sanat:
- " Tavaan Valtakunta on tullut lähelle!"
Meillä on yhteys Jumalaan.
Halleluja!!!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin sopivaa tekstiä David Wilkersonilta:

ANTAUTUNEENA PYHÄN HENGEN JOHDATUKSEEN
David WilkersonMarch 1, 2016

Meidän tulee vaeltaa täydellisesti antautuneina Pyhän Hengen johdatukseen, niin kuin Kristuskin vaelsi täydellisessä alistuneisuudessa Isälle. Jeesus todisti: ”Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: Poika ei voi itsestänsä mitään tehdä, vaan ainoastaan sen, minkä hän näkee Isän tekevän; sillä mitä Isä tekee, sitä myös Poika samoin tekee”(Joh.5:19).

”En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niin kuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt”(Joh.5:30).

Kuinka voimme mitenkään luulla, ettei meidän tarvitse riippua Isästä kaikissa asioissa, kun Kristus itsekin sanoi tehneensä niin? Uskallammeko Jeesusta rakastavina ja Hänen seuraajinaan ajatella, että voimme tehdä, mitä Vapahtajamme ja Herramme ei voinut? Jeesus odotti apua Isältä, etsien aina Jumalan mieltä.

Jos olemme rehellisiä, meidän täytyy tunnustaa, että taivas on usein viimeinen paikka, johon käännymme, kun tarvitsemme johdatusta. Useimmiten juoksemme sielunhoitajien luokse tai vietämme tuntikausia puhelimessa ystävien kanssa etsien vastausta: ”Mitä ajattelet? Onko hyvä idea lähteä tuohon suuntaan? Mitä minun pitäisi tehdä sinun mielestäsi?” Valitettavasti me menemme Pyhän Hengen luokse aivan viimeisenä mahdollisuutena, jos ollenkaan.

Neljännessä Mooseksen kirjassa luemme pilvestä, joka tuli alas ja peitti ilmestysmajan erämaassa. Tämä pilvi edustaa Jumalan jatkuvaa läsnäoloa kansansa keskellä. Meitä pilvi palvelee tänä päivänä Pyhän Hengen esikuvana Hänen työstään elämässämme.

Iltaisin, ilmestysmajan yläpuolella oleva pilvi muuttui tulenpatsaaksi, lämpimäksi hohteeksi pimeydessä: ”Niin oli aina: pilvi peitti sen päivällä ja tulenhohde yöllä”(4 Moos.9:16).

Israelin lapset seurasivat aina tätä yliluonnollista pilveä, joka johdatti heitä. Kun se nousi ilmestysmajan yllä, ihmiset kokosivat tavaransa ja seurasivat sitä. Kun sitten pilvi pysähtyi, ihmisetkin pysähtyivät ja alkoivat pystyttää telttojaan. He liikkuivat ja pysähtyivät pilven selvän johdatuksen mukaan.

Israelilaiset olivat tarkkoja siitä, että he liikkuivat ainoastaan, kun pilvi liikkui. He näet tiesivät, että se oli Jumalan antama johdatus. Se saattoi liikkua joka päivä tai joka viikko ja sitten ehkä ei ollenkaan kuukauteen. Oli sitten päivä tai yö, israelilaiset liikkuivat aina sen mukaan kuin pilvi johdatti.( ks.4 Moos.9: 18- 19).
Chosen

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Chosen »

Ajattelin eilen hämmästyttävän samanlaista kuvaa. Olen joskus pitänyt opetuksen hengellisestä auktoriteetista Kristuksessa, ja sain sitä varten kuvan Herralta. Kuvassa oli ylimpänä "taivas" eli Jumalan valtakunta, ja alimpana maa. Näiden välissä oli pimeys, jota hallitsi henkivallat, ja se pimeys peitti maan näkemästä taivasta. Mutta Kristuksessa Jumalan valtakunta murtautui pimeyden läpi, ja tuli alas maan päälle. Eli kun olemme Kristuksessa, on Jumalan valtakunta meissä, ja sen kautta Valtakunta tulee maan päälle meidän kauttamme.

Jostain syystä eilen tuo kuva ja opetus tuli mieleeni pitkästä aikaa, kun olin rukouskävelyllä. Ihmeellistä nähdä, että Pyhä Henki nostaa samoja asioita Hänen omilleen samanaikaisesti.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kiitos tästä vahvistuksesta. Meillä on ihmeellinen Jumala joka alituiseen hämmästyttää.
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Siuntion kirkkojoen pilvinäky.
(Ilmeisesti olemme nyt kuvassa 7 menossa..?)

https://kotisivut-leif-norrgard.blogspo ... 8c3TPvGh2A

Sinettisormus kirjoitti: 01 Loka 2020, 09:31 Kuva

Rauhaa.

Toissa yönä heräsin hetkeksi ja samalla näin kuvan, joka oli kauttaaltaan kauniin sininen.
Siinä kuvattiin maata ja taivasta ja niiden välillä olevaa Pyhän Hengen pilveä, joka oli pilarin muodossa ja se ylettyi maasta taivaaseen.
Googletin tuota, jotta löytäisin jotain samankaltaista kuvana ja löysin tuon kuvan jossa on paljon samankaltaisuutta. Tuo kuvan sinisyys ja tuo valkoinen pilvi maasta taivaaseen, kaikki muu tuossa kuvassa korostaa vain sitä Sanomaa jota tuo kuva edusti.
Näin myös kuvan keskellä kolmion ja siinä hetkessä ajattelin, että oliko tämä kuva jonkun videon aloituskuva, sillä kuva oli kapea ja korkea, niin kuin olisi katsonut kännykkä kuvaa.
Nyt näin jälkeenpäin mietittyäni tätä, koen että se esitti Pyhän Hengen kolminaisuutta; Isää, Poikaa ja Pyhää Hengeä.
Ymmärsin että siinä osoitettiin tuota yhteyttä joka meille on annettu Pyhän Hengen kautta.
Näin toteutuu Jeesuksen Sanat:
- " Tavaan Valtakunta on tullut lähelle!"
Meillä on yhteys Jumalaan.
Halleluja!!!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Nyt ymmärrän profiili kuvasi.
Olen käynyt tuolla blogissa aiemminkin.
Ihmeellinen uninäky. Kiitos siitä ja sopii tuohon kuvaani. Pyhästä Hengestä on kyse.
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Tämä Pyhän Hengen yhteys muodostuu taivaan ja maan välille.
Maan päällä sen kohdalla on avoin hauta, joka muuttui pyöreäksi?
Sinettisormus kirjoitti: 01 Loka 2020, 19:30 Amen!
Nyt ymmärrän profiili kuvasi.
Olen käynyt tuolla blogissa aiemminkin.
Ihmeellinen uninäky. Kiitos siitä ja sopii tuohon kuvaani. Pyhästä Hengestä on kyse.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koen itse tuon haudan vertauskuvalliseksi.
Mikä tosin on myös hengen kautta todellista.
Aivan kuin AO laittoi tämän sanan:

Room.6:3-4 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut ? Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Tuo siuntion kirkkojoen näky etenee ja oman arvioni mukaan kirkkojokinäyn viimeisen kuvan ajankohta on 8.10.2020 eli torstaina.
Sinettisormus kirjoitti: 02 Loka 2020, 07:58 Koen itse tuon haudan vertauskuvalliseksi.
Mikä tosin on myös hengen kautta todellista.
Aivan kuin AO laittoi tämän sanan:

Room.6:3-4 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut ? Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
Vastaa Viestiin