Kaikenlaista jutustelua 5

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 31 Heinä 2020, 17:28 Jos täällä kannatetaan tuota latterrain harhaa niin ehkä olisi parempi että ylläpito poistaa minun tietoni täältä!
Maaret, oletko lukenut yhtäkään kyseisen henkilön saamaa profetiaa ? Oletko kysynyt Jumalalta yhdenkään vääräksi väittämäsi profetian oikeellisuudesta ?

Minä kysyn hyvin monesti Jumalalta,varsinkin jonkun minulle aiemmin tuntemattoman henkilön välitämästä viestistä,onko sanoma todella Jumalalta, ja jos on Jumalalta, kuinka se tulee oikein ymmärtää.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

En muista laitoinko tänne kaksi untani, jotka näin aika peräkkäin, jokunen kuukausi sitten (ehkäpä jo vuosikin). Ensimmäisessä katsoin pellon laidalta kun erikoisia tulipalloja(joilla oli silmät ja jalat) juoksi kohti, mutta viime hetkessä pakenin ulkorakennukseen. Ovea kiinni vetäessä demoniyritti sisälle(tulipallo, joka muutti olomuotoaan), mutta sain oven kiinni.
Sisällä oli muitakin ja majailimme lattiamajoituksessa verhot kiinni ikkunan edessä. Pellon laidalla ollessa kuulin metallisen kirskahduksen taivaalta, mutta unessa en nostanut katsetta nähdäkseni, mistä ääni kuului(avaruusalus?).
Toisessa unessa olimme edelleen ulkorakennuksessa, mutta tunnelma oli kevyt alkusäikähdyksen jälkeen. Nousin raottamaan verhoa ja näin valtavan mustanpuhuvan myrskypilven taivaanrannassa tulossa kohti(eri suunnasta kuin nämä tulipallot). Tämä loi erilaista pelkoa kuin ensimmäinen uni.. tässä oli ns. kunnioittavaa pelkoa.
Koen, että ensimmäinen uni kertoi tapahtumasta, joka tapahtui vastustajan toimesta ja jälkimmäinen on Jumalasta.
Jälkimmäisessä myrskypilven nähtyäni juoksin ulos pihapiirin ympäri kootakseni kaikki läheiseni yhteen ja samaanpaikkaan eli sinne ulkorakennukseen, mutta kukaan ei ollut enää ulkona. Ulkorakennuksessa oli kaikki muut paitsi yksi. Tämä(uskova läheinen) löytyi päärakennuksesta eikä suostunut tulemaan ulkorakennukseen muiden luo. Unessa tiesin, että minun on vaarallista palata pyytämään muita päärakennukseen, koska jos joutuisin vähääkään suostuttelemaan en ehkä ehtisi itse takaisin päärakkennukseen, jonne halusin jäädä. Jouduin tekemään nopean ratkaisun. Tämä uni on saanut minut miettimään, että toinen tapahtuma on tulossa ja siinä meidät erotellaan, ehkä lopullisesti.. lyhteisiin.
Hengessäni olen tutkiskellut olisiko ensimmäinen kertonut koronasta, kun siinä sulkeuduttiin sisätiloihin, mutta ei se kaikilta osin ihan ehkä täsmää..
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 31 Heinä 2020, 17:30
Maaret kirjoitti: 31 Heinä 2020, 17:23 Onhan tuokin outoa että niin jotkut korostaa ja hyväksyy että korona ei ole Jumalalta kuritus mutta rutto sitten on.
En luota kaiken maailman selittäjiin joille Jumala muka kertoo yksityiskohtia.

Minä olen nähnyt kymmeniä siunauksia tässä koronassa mutta kaikki vaan haluavat että kuritus poistuu ja kansa saa palata pahuuteensa kuten "normaalisti".

Totta kai olisi hyvä jos ei tautia olisi mutta juuri sen takia ettei kuritus johda parannukseen niin tulee entistä pahemmat rutot myrkyt sodat.
Tämä ilmenee ihan Ilmestyskirjasta ja VTstä.

Mihin johti korona päättäjien keskuudessa? Valvontaan velkoihin kiristyksiin vankeuteen pahempaan orjuuteen.

Lukekaa vaikka Moosesta. Kun vitsaukset tuli niin faarao vain pahensi juutalaisten orjuutta koska oli paatunut. Ja vitsaukset muuttuivat yhä pahemmiksi koska ei tehty parannusta. No, kuka lähetti vitsaukset?
Samoin kuin ei Egypti tehnyt parannusta vaan tuhoutuu niin myös tämä viimeisen pedon valtakunta ei tee parannusta vaan tuhoutuu.

Voittehan toki rukoilla ettei Ilmestyskirja toteudu. Sittenpä näemme ketä Jumala kuuntelee , omaa Sanaansa vai teitä.
-----> Mutta, juuri Ilmestyskirjassahan Jumala ITSE kertoo, jopa yksityiskohtiakin tulevista.

Voit epäillä aivan vapaasti kaikkia profetioita, ja koetella onko ne mielestäsi Jumalasta.

Ja, kuka on sanonut, että tulisi rukoilla ettei Ilmestyskirja toteutuisi....ei kukaan. Älä laita sanoja toisten suuhun, ja sitten ikään kuin vastaisit näihin oletettuihin sanoihin, joita ei löydy kuin sinun omista kommenteistasi.
No selitä sitten miksi luotat Marien sanaan että korona ei ole Jumalasta mutta tuleva rutto on? Onko rutto vanhurskaampi kuin korona? Mitä jos korona onkin "rutto"? Koska viruksia ei tunnettu Raamatun aikoina niin niiden nimi voi siellä olla juuri rutto.

Joka tapauksessa latterrain on harha ja jos se on foorumin kannatuksen kohde niin voi poistaa minut täältä koska olet osa ylläpitoa!
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Monet eksyttäjät sanoo "Jumala puhui minulle". Se onkin tehokkain eksytyksen tapa koska lampaat ei uskalla "vastustaa" Jumalan puhetta.
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jos rukoillaan vitsauksia vastaan niin rukoillaan ettei Ilmestyskirja toteutuisi vaan pahuus saisi kiduttaa ihmusiä ikuisesti maanpäällä.
Mutta onneksi ihmisten toiveet siitä eivät toteudu.
Jo paratiisissa Jumala esti syntiinlangennutta syömästä ikuisen elämän puusta koska silloin ihmiset olisivat kiduttaneet toisiaan ikuisesti maanpäällä.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Itse koen, että korona ei olisi Jumalan alulle panema, mutta sallima(Jokaisen tulee tutkia asian hengessään, niin kuin kaikki sanomat, ei kukaan sitä täällä voi varmasti sanoa.. ja vielä vähemmän siitä kannattaa riidellä) ja samalla hän käänsi sen monelle myös siunaukseksi. Osalle korona on ollut(voiko sanoa) elämän parasta aikaa ja joillekin suurinta kurimusta(tunnen molempia)..
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Minä olen saanut tarpeekseni amerikkalaisten uskonnosta joka ei seuraa Jeesusta vaan maailmanvalloitus uskontoa. Oikeuttaa itsensä pitämään maailman poliisina sotimassa tappamassa ihmisä kaikkialla. Heidän profetioissaan venäjä on aina ollut saatanan valtakunta ja jo sen harhan olisi pitänyt herättää suomalaiset tajuamaan että amerikkalaisten kristillisyys ei ole mitään muuta kuin amerikan palvontaa.
Sieltä on tullut kaikki eksytys Suomeenkin.

Joten siinä syy etten kuuntele amerikkalaisia "profeettoja". Heidän "profetioissaan" maailma pysyy pystyssä ikuisesti eikä Ilmestyskirja toteudu koska amerikan kuuluu valloittaa koko maapallo.
Mutta amerikka on Baabel joka Ilmestyskirjassa tuhoutuu ja sen tuho on jo alkanut.
Luotan enemmän Wilkersoniin joka profetoi ne tulet ja mellakat jotka siellä nykyään leviää.
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Pigeon kirjoitti: 31 Heinä 2020, 18:00 Itse koen, että korona ei olisi Jumalan alulle panema, mutta sallima(Jokaisen tulee tutkia asian hengessään, niin kuin kaikki sanomat, ei kukaan sitä täällä voi varmasti sanoa.. ja vielä vähemmän siitä kannattaa riidellä) ja samalla hän käänsi sen monelle myös siunaukseksi. Osalle korona on ollut(voiko sanoa) elämän parasta aikaa ja joillekin suurinta kurimusta(tunnen molempia)..
Nimenomaan.
Sillä ei yksityiskohdissaan ole merkitystä kuka rakensi viruksen. Se voi silti olla tarkoitettu kuritus.
Viimeinen tuhotuomio tulee kaikkien tietämän mukaan olemaan ydinsota. Mutta silti Jumala ei rakentanut ydinpommejakaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 31 Heinä 2020, 17:51
AOAOAOAOAO kirjoitti: 31 Heinä 2020, 17:30
Maaret kirjoitti: 31 Heinä 2020, 17:23 Onhan tuokin outoa että niin jotkut korostaa ja hyväksyy että korona ei ole Jumalalta kuritus mutta rutto sitten on.
En luota kaiken maailman selittäjiin joille Jumala muka kertoo yksityiskohtia.

Minä olen nähnyt kymmeniä siunauksia tässä koronassa mutta kaikki vaan haluavat että kuritus poistuu ja kansa saa palata pahuuteensa kuten "normaalisti".

Totta kai olisi hyvä jos ei tautia olisi mutta juuri sen takia ettei kuritus johda parannukseen niin tulee entistä pahemmat rutot myrkyt sodat.
Tämä ilmenee ihan Ilmestyskirjasta ja VTstä.

Mihin johti korona päättäjien keskuudessa? Valvontaan velkoihin kiristyksiin vankeuteen pahempaan orjuuteen.

Lukekaa vaikka Moosesta. Kun vitsaukset tuli niin faarao vain pahensi juutalaisten orjuutta koska oli paatunut. Ja vitsaukset muuttuivat yhä pahemmiksi koska ei tehty parannusta. No, kuka lähetti vitsaukset?
Samoin kuin ei Egypti tehnyt parannusta vaan tuhoutuu niin myös tämä viimeisen pedon valtakunta ei tee parannusta vaan tuhoutuu.

Voittehan toki rukoilla ettei Ilmestyskirja toteudu. Sittenpä näemme ketä Jumala kuuntelee , omaa Sanaansa vai teitä.
-----> Mutta, juuri Ilmestyskirjassahan Jumala ITSE kertoo, jopa yksityiskohtiakin tulevista.

Voit epäillä aivan vapaasti kaikkia profetioita, ja koetella onko ne mielestäsi Jumalasta.

Ja, kuka on sanonut, että tulisi rukoilla ettei Ilmestyskirja toteutuisi....ei kukaan. Älä laita sanoja toisten suuhun, ja sitten ikään kuin vastaisit näihin oletettuihin sanoihin, joita ei löydy kuin sinun omista kommenteistasi.
No selitä sitten miksi luotat Marien sanaan että korona ei ole Jumalasta mutta tuleva rutto on? Onko rutto vanhurskaampi kuin korona? Mitä jos korona onkin "rutto"? Koska viruksia ei tunnettu Raamatun aikoina niin niiden nimi voi siellä olla juuri rutto.

Joka tapauksessa latterrain on harha ja jos se on foorumin kannatuksen kohde niin voi poistaa minut täältä koska olet osa ylläpitoa!
Elisabeth Marie ei ole , muistaakseni, puhunut rutosta,vaan Barbara ja Daniel Mrykalo, eli Godshealer7-nimimerkki.

Pyrin aina koettelemaan kuulemani "profetiat", ovatko Jumalasta. Ja, mitä "oudompi" sanoma on, sitä enemmän pyydän Jumalalta ymärrystä asiaan, onko totta vai ei.

Kommenttisi; "onko rutto vanhurskaampi kuin korona ?", on kyllä aivan älytön. Jumala on vanhurskas.

Ja, LatterRain333 on YKSITYISHENKILÖN NIMIMERKKI EIKÄ MIKÄÄN OPPISUUNTA, niin kuin kommenttisi antaa ymmärtää.

Ja, minä EN OLE OSA YLLÄPITOA. Ainoastaan Jarmolla ja Eerolla on mahdollisuus poistaa henkilö palstalta. Minä en ole sinua Maaret poistamassa, itse olet ollut täältä lähtemässä.

Nyt minä menen saunaan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pyydän sopua vaan ja rauhaa, ymmärrystä. Olemme kaikki vain Jumalan lapsia ja varsin vajavaisia.
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jaa a jos nimimerkki on latterrain niin todennäköisesti kannatta kyseistä oppia.
Mutta olkoon mikä on.

Kommentti ruton vanhurskaudesta liittyi nimenomaan siihen että "profeetta" hyväksyy ruton mutta ei koronaa.

Mutta olkoon sekin. Kukin uskoo mitä itse haluaa. Minä en seuraa amerikkalaisia profeettoja sen enempää kuin muunkaan maalaisia. Jos Pihon sivuille ilmestyy jokin profetia niin toki tutkin sen mutta niiden etsimisen saa muut hoitaa jos haluavat.
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

-jarmo- kirjoitti: 31 Heinä 2020, 18:20 Pyydän sopua vaan ja rauhaa, ymmärrystä. Olemme kaikki vain Jumalan lapsia ja varsin vajavaisia.
Kyllä. Minusta joskus tuntuu että Jumalan täytyy temmata seurakunta pois tuomioista yksinkertaisesti siksi että hyvää tahtovat uskovat aina rukoilisi tuomioita vastaan. 😊 😫
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vain tässä on TOTUUS, tämän Sanoman Hän tänään minulle antoi :

Evankeliumi Johanneksen mukaan 15
1. "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
2. Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
3. Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
4. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
6. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
7. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
8. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.
9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
10. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
11. Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12. Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
13. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
14. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
16. Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
17. Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
20. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
21. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
22. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
23. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
24. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
25. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
26. Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
27. Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

AAMEN!
Pi_O

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Pigeon unien tuomisesta julki.
Itsekin olen monesti tuntenut, että nyt on erottelut tehty ja kaikki vain täyttävät mittaansa.

Ilm. 22:11-12 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Meillä ei ole muuta, emmekä me muuta tarvitsekaan kuin Isän, Pojan ja Pyhän Hengen.
He tietävät, että miten meidän pitää toimia.
Kiitos Taivaan Isä, että lähetit Poikasi ja Pyhän Hengen parantamaan ja lohduttamaan sekä ohjeistamaan tien Sinun luo. Amen!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Oikeastaan nyt tajusin mistä suutuin.

Kun vain ajatellaan että jokin kuritus on paholaisesta ja sitä pitää vastustaa niin silloin ei tehdä parannusta myöskään uskovien keskuudessa. Kun taas Raamattu neuvoo, että parannuksen teossa rukoillaan armahdusta Jumalalta ja tunnustetaan synnit pyydetään että Jumala päästäisi ja varjelisi kurituksesta eli taudista.

Ensin mainittu tapa toimia on ylpeyttä ja jälkimmäinen nöyryyttä. Ja Jumala varjelee Suomenkin kun pyydämme apua ja armoa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, rakas Maaret sisko, Amen.
Me kaikki saamme olla Hänen armonsa alla, nöyränä.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen sanonut tässä viime päivinä erään asian, eilen viimeksi, että tämän olen oppinut, tapahtui mitä tahansa, vaikka tuo "korona" iskisi, ei minun tarvitse pelätä, sillä Jumalan käsissä on meidän päivämme.
Hän on suunnitellut koska päivämme päättyy ja miten päättyy, sitä ei koronat eikä muut päätä. Kun aika tulee, on sen Jumala ennalta päättänyt.
Miksi siis pelkäämme tulevaa? Jos elämme Hänen viinipuussaan niin kuin hyvä oksa elää, ei meillä ole hätää.
Meidän elämä on Jumalan käsissä.
Hän poistaa tuosta puusta ne oksat jotka meidät voi saastuttaa, että synnyttäisimme hyvää hedelmää, joka kirkastaisi Hänen nimeään.
olikohan tässä tolkkua? Mutta näin olen ajatellut ja puhunutkin ..
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aivan niin kuin muutama kesä sitten pääsin irti ukkosen pelostani. Mökillä oli kova ilma ja rukoilin hiljaa isä meidän ja juuri kun pääsin loppuun, alkoi ukkosenkin loppua ja aivan kuin Isä olisi vielä hiljaa murahdellut, että johan ymmärsit. Sen jälkeen ilma oli todella harvinaisen kaunis. Kaikki oli ulkona oranssia .
Ymmärsin että vaikka menisin syvimpään kellariin niin Jumala löytäisi minut sieltäkin ja jos salaman olisi tarkoitus minuun osua se löytäisi minut sieltäkin.
Sama toteutuu kaikessa. Älkää siis murehtii huomisesta/ tulevasta, sillä se on ennalta asetettu.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämän kirjoitin mökillä tuolloin:

Isän Ojennus

Tumman puhuvat pilvet taivaalla kohtaavat toisensa, törmäten.
Taivas repeää salamoiden.
Sade ryöppyää suorana kuivaan maahan.
Voimallinen jyrinä lävistää tietoisuuteni ja sydämeni.
Lausun:
Isä meidän,
joka olet taivaassa,
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä, niin kuin taivaassa.
Anna meille tänäpäivänä meidän jokapäiväinen leipämme ja anna meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia,
iankaikkisesti,
Aamen.
Nöyränä katson taivaalle, jyrinä hiljenee, muuttuen lempeämmäksi, hyväksyväksi hyrinäksi.
Sade lakkaa ja aurinko pilkistää pilvien välistä.
Olet taas kerran antanut anteeksi:
- “Sinä ojennat minua, Isä Taivaan, suuri on rakkautesi ja armosi.”

3.8.2012. *.*. sinetti
Vastaa Viestiin