Ovi aukeaa ...

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Ella »

Muutama viikko sitten oli "sääennustus" tulevalle kesälle. Luonnon merkeistä ennustus.
Kesällä sopivasti sadetta. Muutaman päivän helle jaksoja. Juhannusta edeltävä viikko kaunis. Sen jälkeen hyvin lämmin sää.
Kovia tuulia. Ukkoset harvassa.
Marjasato edellistä vuotta parempi. Mustikkaa tulee. Sain kuvan viikko sitten jossa mustikka kukki Helsingin seudulla.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Marie »

Näin eilen you tubissa lyhyen koosteen joka sisälsi 3:n eri henkilön profetian. Viimeisenä oli Chuck Piercen, jossa hän kertoi pääsiäisen jälkeisen 49 päivän tärkeydestä. Näinä 49 päivinä tulee lähestyä Jumalaa rukoillen, pyytää rukoillen saman liiton, sopimuksen saamiseksi voimaan Jumalan ja ihmisen välillä kuin Jumalalla ja Aabrahamilla oli. Sitten 49 päivän kuluttua ovi avataan...

Yritin etsiä uudelleen you tubista ko videota mutta en löytänyt sitä enää. Halusin kuitenkin kertoa tästä. Minusta tämä on tärkeää ja noudatan tätä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eilen illalla kysyin Herralta, että saammeko nähdä varmuuden, ennen kuin temmataan ja että kun profetoidaan pyhävaatteden päällepanosta. Tähän Herra vastasi pään sanomalla, ettenkö minä ole ilmoittanut, että kutsuin itse Nooan arkkiin 7 päivää ennen kuin tuli tulva ja että sanoinhan minä Mooseksellekin, että 7 päivää sinun pitää maallisista asioista puhdistautua, ennen kuin astut temppelipalvelukseen.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tuo ovi voi olla hengellinen ovi ja samaan aikaan aukeaa ihan fyysisiäkin ovia 1.6 monet harrastustoiminnat ovaa ”ovensa” ulkoliikuntapaikat yms. nyt on tullut tuo 1.6 vastaan vähän kaikkialla, kun tästä eristyksistä avataan ovia. Silti uskon, että saamasi sanat tarkoittaa jotain hengellistä ovea...
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Pigeon. Näin myös uskon.
Samaan aikaan todella avautuu noita maailman ovia, mutta uskon että tuossa ilmoituksessa puhutaan hengellisestä ovesta jollekkin tai monille. Tuo voi tarkoittaa niin montaa asiaa. Sen käsite on laaja.
Jokin uusi avautuu .. siitä on aina kyse kun hengellinen ovi avautuu.
Olemme uuden edessä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Eero »

Haluaisin uskoa, että kyseessä on Hengellinen ovi Pelastukseen, mutta tuli mieleen, että voisi olla myös tuomion ovi, jos rajoituksia puretaan ja vitsaus alkaa taas edetä. Maailma vapautuu, mutta onko sillä hintansa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olin tänä aamuna tapani mukaan Herran kanssa rukouksessa. Lopussa huokailin ikävääni ja rakkauttani Häneen.
Samassa näin kuvan huoneesta jossa oli kiviset seinät. Se oli kuin kammio huone.
Sisällä oli hämärää.
Sain katsella sitä huoneen sisältä ja näin kuinka ovi oli auki.
Ovesta tuli sisään kaunis valon kajo. Ja näin kuinka ulkona oli vihreää ...

Koin sen liittyvän tähän aiemmin kokemaani:
Siinä aamuisessa rukous hetkessä, kuulin kun mies ääni alkoi rauhallisesti puhumaan.
Ensin häkellyin niin etten saanut aluksi selvää, mutta viimeiset sanat kuulin ja ne jäi mieleen.
Nyt ne teille jaan, tiedä tarkoittaako mitään?
Ääni sanoi:
- " ...... .... .. ovi aukeaa 1.6. "
Jos tuolla on merkitystä, niin tuo ovi täytyy olla joku hengellinen ovi. Mitä sitten tarkoittaakaan?
Vaihtoehtoja on monia .. mutta voimme olla tuolle avoimia ja tarkata tilannetta ja olla sydämeltä valmiita.
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Sinettisormus kirjoitti: 20 Touko 2020, 08:37 Olin tänä aamuna tapani mukaan Herran kanssa rukouksessa. Lopussa huokailin ikävääni ja rakkauttani Häneen.
Samassa näin kuvan huoneesta jossa oli kiviset seinät. Se oli kuin kammio huone.
Sisällä oli hämärää.
Sain katsella sitä huoneen sisältä ja näin kuinka ovi oli auki.
Ovesta tuli sisään kaunis valon kajo. Ja näin kuinka ulkona oli vihreää ...

Koin sen liittyvän tähän aiemmin kokemaani:
Siinä aamuisessa rukous hetkessä, kuulin kun mies ääni alkoi rauhallisesti puhumaan.
Ensin häkellyin niin etten saanut aluksi selvää, mutta viimeiset sanat kuulin ja ne jäi mieleen.
Nyt ne teille jaan, tiedä tarkoittaako mitään?
Ääni sanoi:
- " ...... .... .. ovi aukeaa 1.6. "
Jos tuolla on merkitystä, niin tuo ovi täytyy olla joku hengellinen ovi. Mitä sitten tarkoittaakaan?
Vaihtoehtoja on monia .. mutta voimme olla tuolle avoimia ja tarkata tilannetta ja olla sydämeltä valmiita.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä sain tänään myös näyn, jossa oli kaksi ihmistä ja kummallakin ovi heidän edessään. Vasemmalla oli kaunis nainen, jolla oli pitkät vaaleat hiukset ja hänen vaatteensa oli hyvin värikkäät ja tämä iloitsi ovensa edessä, jossa oli hymiöitä ja kissankuvia ja kaikkea kivaa. Tämä nainen sanoi olevansa hyvä ihminen ja haluavansa kaikille hyvää ja onnea. Hän näytti hyvin varmalta ja tietoiselta iloisen aatteensa vuoksi.
Oikealla puolella oli tukeva, ei ruma mutta tavallisen näköinen iso nainen harmaansävyisessä vaatetuksessa, joka ei iloinnut muttei murehtinutkaan, vaan kärsi. Ovi oli harmaata patinoitunutta vanhaa puuta, kuin joku aitan ovi 1800 luvulta, eikä siinä ollut kuin ruosteinen kahva. Hän vakuutti, ettei ole hyvä ihminen mutta toivoo silti hyvää kaikille.
Kumpikin sanoi odottavansa ovensa avautuvan ja innolla menevänsä siitä sisälle. Mutta kun ovet avattiin, niin vasemmalla avautui luita ja pääkalloja ympärinsä oleva orjantappurapuutarha ja oikealla puolella naiselle avautui taivaan paratiisi.

Tää oli siis mielikuva, jonka sitten muotoilin sanoiksi.
Uusiluomus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Uskonnolliset ihmiset ja uskonnollinen maailmahan antaa kuvan että jokainen ihminen rakentaa itse tikapuut taivaaseen teoilla ja mitä parempi ihminen tässä maailmassa niin sen parempi on asema taivaassa , ja taas uskovaiset ymmärtävät sen että meidän pahuutemme tähden meidät on armahdettu ja ne omat teot ovat likainen vaate pelastuksen rinnalle jos ne asetetaan, terve usko synnyttää tekoja eikä teot synnytä tervettä uskoa , koen että tämä näky puhuu tästä asiasta ja että se tulee näkyviin mille perustalle on kukin rakentanut omaa uskoansa ja elämäänsä
Tuula1

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Tuo oikealla oleva nainen kyl kuvaa minua.en ole koskaan pitäny itseäni kauniina.rumana paremminkin ja usein sanon että olen syntinen ihminen.pukeudun muutenkin hyvin yksvärisesti ja kärsin paljon.
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä näen itsessäni vähän molempia ...
Kaunis en ole, mutta tuo ilo minussa on yhtäaikaa surun, tuskan ja ikävän ja kärsimyksen kanssa ja olette nähnyt kuinka rakastan kauniita kuvia, joilla haluan piristää tekstejäni. Hymiöitäkin käytän surutta. :oops:
Tätä täytyy jäädä miettimään .. ehkä nyt on aika olla hiljaa .. :(
Tämä voisi kuvastaa juuri tuota uskonnollisuutta, mutta myös menestys teologiaa.
Tuula1

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Onhan se mukavaa kuitenkin kun oma mies ees kerran vuodessa kehuu kauniiksi.mun mies vaan kyl kehuu vaikka vanhaa tuohivirsua kauniiksi.
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sanotaan: "Hiljenny Herran edessä ja odota Häntä"
Nyt on minun hetkeni tehdä tämä, hiljennyn kammiooni, odottamaan Häntä. Odotan hiljaa oven takana, avautuuko se minulle ...
Poistan asioita elämästäni, vähentäen itseäni kaikesta, myös täältä.
Hiljennyn muistelemaan hetkiä täällä ja elämässäni, Herran kasvojen eteen.
Jääkää Herran rauhaan ...
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin vuosia sitten unen jossa olin raskaana ja minulle ilmoitettiin että laskettu aika olisi 25.5. Tuota päivämäärää olen tarkkaillut eikä siihen ole osunut mikään .. paitsi nyt.
Eräs uskova sisko, Hanna, (raamatullinen nimi) sai juuri pojan, maanantaina, 25.5. Klo. 15.51.
Nuo kellon ajan numerotkin herättivät ajatuksia ja äsken tajusin että tuo päivä oli 25.5!!!
Merkki lisää?
Niin . Luvut kuin peilikuvat
Armoa niissä on paljon.


VIISITOISTA (15). Hepr. חמשה עשר (chamisa asar,

mask), חמש עשרה (chamesh esre, fem.).



Lukujärjestelmässä viiden ensimmäisen numeron

summa (1 + 2 + 3 + 4 + 5) on 15.


Israelilaisilla viisitoista on yksi Jumalan lukuja, sillä

heprean kirjaimista lukuarvon 15 sisältää yhdistelmä

יה JH eli Jumalan nimen יהוה JHVH kaksi alkukirjainta.

Koska Jumalan nimeä ei saanut lausua, alettiin tämä

lukuarvo korvata kirjaimilla ו"ט (9 + 6) joiden summa

oli 15.


Yritin etsiä tuohon 15:15 Raamatun kohtaa. Lopulta hain sen tietokoneella ja siihen osui ainoastaan tämä:

1. Kor.15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.


No huh!!!! Nyt on paljon merkkejä !!!! 🙌👑🙌

Tää oli pakko jakaa ... otatte vastaan tai ette, mutta olen ainakin ilmoittanut.
Tuosta viikonpäästä maanantaina, ... ovi aukeaa, 1.6.
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hanna on monissa maissa yleinen naisen etunimi. Se on muunnelma heprealaisesta nimestä Hannah, joka tarkoittaa armoa. Vanhassa Testamentissa Hanna on profeetta Samuelin äiti, ja Uudessa Testamentissa esiintyy Hanna-niminen naisprofeetta.
Siinäpä oiva nimi, Samuel, myös pojalle nimeksi ...
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1.6.2020 on vuoden 153 päivä...on taivaalla merkkejä jotta emme tiedä?
Aikanaan 153 kalaa olen kuullut kuvasi niinä aikoina oli noin monta kansaa...


SATAVIISIKYMMENTÄKOLME (153). Luku kuvaa

hedelmän kantamista, 153 = 17 x 9 = (voitto) x (hengen

hedelmä).


Sopii hyvin siihen sanomaan jonka sain .. Ovi avautuu 1.6.
153 On täydeksi tullut.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus! Minusta tuo 153 on niin mystinen luku, erilainen kuin muut Raamatussa esiintyvät luvut, että voisiko se merkitä Jumalan Pelastussuunnitelmaa ja sen täyttymystä? Herran opetuslapset eli uskovaiset vetävät suuren kalansaaliin Jeesuksen luo rannalle, pois meren tyrskyistä eli maailman kansojen keskeltä? Ja sitten käydään aterioimaan?

Niin kuin Jeesus sitten vetää meidät luokseen, eikä verkko repeä ja käydään yhdessä Hänen valmistamalleen Hääaterialle. Halleluja!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen rakkaat sisaret ja veljet, huikeita löytöjä ja todistuksia... Tule Herra Jeesus jo vihdoin, jotta saamme täyttymyksen odotukselle.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ovi avautuu ja pääsemme uuteen maahan. Nooa avasi arkin katon, eikä sitä enää suljettu. Elonkorjuu voi siis alkaa, on se sitten millainen tahansa. Toki itse olen saanut siitä varsin selvän sanoman, johon minun on pakko uskoa 100%:sti.

1. ensin lähtee morsian (uutisvilja)
2. sitten tulevat häävieraat (pääsato)
3. lopuksi Jeesuksen palatessa pelastetaan jäännös (jätä pellon reunoille köyhälle kulkumiehelle viljaa)
Vastaa Viestiin