Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukouksessa 🙇‍♀️👑
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, Siunaa ja Suojele ja kutsu häntä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Jeesus. Kiitos tästä armonpäivästä. uudesta päivästä johon sain herätä. Vielä saan rukoilla tarvitsevan puolesta. Kiitos Jeeesus että mikään ei ole mahdotonta Sinulle, Sinä tiedät kaiken. Kiitos että rakastat meitä ihmislapsia iankaikkisella rakkaudellasi. Olet meideän Jumalamme, Pelastajamme, ja Parantajamme. Jeesus kallis tule auttamaan Jarmon ystävää JP:tä joka makaa teholla. Näyttäydy hänelle että hän tulee uskoon ja paranna hänet kokonaan että håän voi kiitollisin mielin todistaa Sinun suuruudestasi ja töistäsi. Jeesuksen nimessä käsken kaiken sairauden lähtemään JP:stä ja sairauden tuojademnonin ,ememääm sidottuna syvyyteen ja pysyvän siellä kunnes Jeesus tulee takaisin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Siunattua ja Pyhää Herramme Taivaaseenastumisen päivää! Herra on Ylösnoussut, Kunnia Jumalalle Korkeuksissa, Halleluja!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Pyydän Jeesus ilmesty Jari-Pekalle. Ja paranna hänet.

Siunattua Helatorstaita kaikille!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Pyytäisin rukousta eräälle tuttavalle, jolla on päihde- ja okkultistitaustaa, uhoaa nyt tekevänsä itsemurhan. Herra, kutsu häntä Sinun yhteyteesi, jossa hän saa todellisen Rauhan. Herra, ota hänet Sinun hoitopöydällesi, pyydä häntä ottamaan Sinut vastaan, Jeesuksen nimessä. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Jeesus rakas auta tätä henkilöä ja tee voimallinen teko hänen kohdallaan
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jeesuksen nimessä se itsetuhon henki väistyköön hänestä. Myös se päihteiden himo. Ja tämä okkultismin henkivalta.

Kiitos Jeesus! Että kuulet rukouksemme.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos rakas Jeesus kun sain herätä taas tähän armonpäivään. Rakas Jeesus tule auttamaan, Pyhä Henki anna minulle ne sanat joita tarvitaan kun Eeron tuttavalla on vaikeita ongelmia. Jeesus Sinä tiedät miten saatana vetää koukkuunsa okkultismin ja himojen kautta vaikka itse olit synnitön. Sinä tiedät kaiken, Kiitos kun tahdot pelastaa ja parantaa Eeron tuttavankin. Jeesuksen nimessä käsken teitä saatanan henget: okkultismin, alkoholihimon, masennuksen ja itsetuhon henki, lähtemään ulos Eeron tuttavasta ja menemään sidottuina syvyyteen ja odottavan siellä Jeesuksken paluuta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos kun rukoilitte, ilmeisesti hän selvisi nyt tämän asian ylitse, mutta luulen, että juurisyy pysyy eli kapina Herraa vastaan. Mutta ehkä tässä on alku, ainakin uskon että Herra kutsuu häntä. Herra, sinun käsissäsi on kaikki ja sinulle on kaikki mahdollista, kutsu hänet todelliseen Rauhaan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Aamen! Kiitos Jeesus vastauksesta! Ota hänet hoitoosi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Hanne

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Mä taas olen alkanut saaman unihalvauksia yms, en ole uskossa, mutta rukousta pyydän silti, en sitten teini iän ole irtaantunut kehosta mutta olen nähnyt unia jossa minulle ilmoitetaan että joudun kadotukseen, helvettiin, onpa kiva kun unohalvauksissa ei tiedä onko totta vai unta.

Viimeksi joku epäinhimillinen olento käänsi päätäni jollain metalli pallolla ja kuiskasi korvaan turha toivo kun yritin Jeesuksen nimeä sanoa, samoin kun vessassa oli n ssiiss unessa tms. Niin joku raapi päästäkseen sisälle, sit yritin hokea sitä nimeä mitä uskovatkin hokee mut kuulin ääneen päästä et turha toivo olet yksin..


Olen alkanut näkemään myös unia et ydinaseet yms tuhoaa maapalloa ja itse yritin piiloutua maan alle mut joku ydinase osuu muhun

Myös näin unta että ihmisillä oli joku siru yms kädessä ja jos ei ollut niin ihminen tapettiin, muistan unessa että yritin taas pakoon mut aina ne oli kannoilla, sai. Vuosiluvun 2024

Mut tiedän että nämä ilmoittaa minulle joku muu kuin itse Jumala
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo, olet rukouksessani Hanne ja mitä ilmiselvemmin henkivallat yrittää estää sinua uskon tielle, mutta sinun ei tarvitse totella niitä. Ne kyseenalaistavat kaiken mitä teet, mutta älä usko niihin mitä ne sanovat, sillä se kaikki on TÄYTTÄ VALETTA!!! Sano niille vastaan, vaikka mitä väittäisivät. Sinä olet Kristuksen, jos niin itse haluat. Älä lannistu niiden valheisiin ja väittämiin vaan pidä pääsi ja pysy Kristuksen kasvojen edessä, siellä Golgatan verilähteellä, missä sinunkin synnit on sovitettu..Ota se lahja vastaan!
Ole itsepäisesti Jeesuksen edessä ja tämän kun teet, vaikka tapahtuisi mitä, sinun uskosi kasvaa, räjähdysmäisesti! Älä anna valheille periksi vaan näytä niille että niillä ei ole sinun rakkauttasi.
Hanne

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Sinettisormus kirjoitti: 31 Touko 2020, 13:05 Joo, olet rukouksessani Hanne ja mitä ilmiselvemmin henkivallat yrittää estää sinua uskon tielle, mutta sinun ei tarvitse totella niitä. Ne kyseenalaistavat kaiken mitä teet, mutta älä usko niihin mitä ne sanovat, sillä se kaikki on TÄYTTÄ VALETTA!!! Sano niille vastaan, vaikka mitä väittäisivät. Sinä olet Kristuksen, jos niin itse haluat. Älä lannistu niiden valheisiin ja väittämiin vaan pidä pääsi ja pysy Kristuksen kasvojen edessä, siellä Golgatan verilähteellä, missä sinunkin synnit on sovitettu..Ota se lahja vastaan!
Ole itsepäisesti Jeesuksen edessä ja tämän kun teet, vaikka tapahtuisi mitä, sinun uskosi kasvaa, räjähdysmäisesti! Älä anna valheille periksi vaan näytä niille että niillä ei ole sinun rakkauttasi.
Miten se lahja vastaanotetaan tässä mietin vaan, käyttäydyn edelleen niinkuin ei uskossa oleva, kunnioitan niitä jotka noudattaa raamatun oppien mukaan, mutta en tiedä miksi en tule uskoon, ei oo kukaan auttamassa tai opastamassa, kun aikoinaan kävin uskovien kokouksissa mut ignoorattiin

Nyt olen entistä enemmän nähnyt unihalvaus tilassa ihme juttuja, yleenaä tunnen Lievää kipua, mut jotkut demonit raiskannut tai melkein raiskannut, olen nähnyt väläyksiä tai ainakin niin luulen helvetistä, mietin monesti haluanko tulla uskoon kun lukenut Ilmestyskirjaa ja niiden uskovien jotka oikeasti seuraa Jeesusta yms kirjoja joissa kerrotaan erittäin raskaasta ja kovista kamppailuista, mietin et musta ei olis tohon ja mun ystävä joka on uskossa käyttäytyy joskus kun ei uskova yms yms
Hanne

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Miksi ei kukaan uskova ikinä tapaa minua livenä tai edes juttele netissä monet sanoo et rukoilee mut en usko, koska kukaan ei voi toista tuntea jos ei livenä tapaa tai edes juttele kahden kesken
Hanne

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Mulla ei oo periaatteessa ketään uskovaa joka mut kohtaisi, kaikki vaan puhuu et rukoilee mut se saattaa jäädä yhteen kertaan eikä sen jälkeen ikinä juttele edes netissä
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen joskus nuoruudessani saanut myös noita "halvauksia", pari kertaa, koin että irtauduin kehostani, mutta nyt ne ovat poistuneet.
Nuorena tuli katsottua noita manaajia ja muita kauhu ohjelmia, mutta sitten tuli se hetki kun lopulta ymmärsin, että niiden kautta juuri pidin niille ovea auki, nillä oli jalka vahvasti oven raossa ja niiden oli valta tulla ja mennä mieleni alueella.
Minun vain täytyi itse tehdä vahva päätös, lopettaa niiden katsominen ja kokeminen.
2009, Jumala asetti minut vuoden kestävään pelko kouluun ja öisin demonit yrittivät minua peloitella jos miten ja minä vain hoin että Jeesuksen Kristuksen nimessä, poistu! Minä tiedän kuka sinä olet. Jeesus Kristus on minun Herrani. Sitä hoin hokemistani, kunnes vuoden päätteeksi koin ahaa elämyksen, eikä tuo enää ollut vain tyhjää hokemista, vaan aloin uskoa sen todeksi. Todeksi, että Kristuksen omana, on aivan sama miten ne yrittää pelotella ja valehdella, ei minulla ole mitään pelättävää, vaikka vieressä kuinka paukuttavat.
Tämä kuuluu kaikki kasvuun, jos vain pidät kiinni Jeesuksesta.
Olen tästäkin kertonut tuolla blogissani alkumetreillä ja jo lapsuudessa saimme kokea "kummittelua", joka sekin on saatanan tyhmää valetta!
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä täällä jo harmittelin, mihin hävisit? Emme me täällä halua sinun poistuvan, joskus jää vain niin tyhjä olo, miten vastaisi, mutta uskon edelleen vakaasti että olet nyt Jumalan johdatuksessa. Siksi nuo demonit hyökkävätkin, yhä vain kovemmin, koska näkevät sinun nälkäsi Kristuksen luon.
Ne olisivat hiljaa, jos niillä ei olisi pelkoa siitä, ettet niitä jättäisi, vaan eläisit taistelematta niiden valheessa.
Aamulla kuulin äänen sanovan - : ... minä en ole"
Sanoin sille heti että tiesin kuka se oli, sillä Jumala on ilmoittanut - " Minä olen". Jo aikojen alussa Hän oli!
Mietin että sanoiko kuitenkin; "minä en tule."
Mutta yhtäkaikki, Hän on tuleva ja tuo valhe ei mene läpi ... ehkä se tiesi, että olet tulossa tänään tänne, Hanne!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jeesus otetaan vastaan uskomalla täydestä sydämestä, ei olemassa erikseen mitään uskovien ryhmää, johon pitäisi pyrkiä sisälle, sitten kun olet ottanut Jeesuksen täysimääräisesti vastaan niin olet ”sisällä”. :)

Aivan varmasti löytyy uskovaisia, jotka ottavat sinut vastaan, niin kuin me täällä palstalla! Riipu kiinni Jeesuksessa Hanne! Älä yritä omalla teollasi ansaita Häntä, sinä olet jo Hänessä!

Tänään on Hyvä Päivä ottaa Hänet vastaan, Pyhän Hengen vuodatuksen päivä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin