Tekee mieli tehdä itsari

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Aamen Aamen! Jeesus, Sinun Pyhässä Nimessäsi pyydämme, murra pahan valta! Herra kehotti tänä yönä rukoukseen, olisiko jotakin nyt tapahtumassa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Hanne, sillä on todella tarkoitus että sinä olet syntynyt tänne. Jumala pitää aina sinusta kiinni. Minä tiedän. Aina.

Omassa epätoivossa vuosikymmeniä sitten kysyin Jumalalta, onko tässä elämässä mitään järkeä. Jumala vastasi kietomalla minut luomattomaan valoon, siniseen pehmeyteen, rakkauteen. Tiedän, että sain paljon. Sain epäilevän Tuomaan vahvistuksen. Niin heikko oli uskoni.

Älä luovuta. Sinä et ole täällä yksin. Sinulla on joka hetki turva Isän kaikkivaltiaan armossa ja rakkaudessa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Pyros

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Pyros.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar-myös

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja sisar-myös »

Tuli mieleen eräs opetus, joka kosketti, kun en nähnyt suurtakaan toivoa eräs päivä. Opetuksessa kerrotaan muistaakseni mm. Voimme joskus luulla olevamme sekä Jumalan että ihmisten hylkäämiä ( mutta valhetta se on !).
Armon kahvilassa https://www.youtube.com/watch?v=_W4V831 ... ex=20&t=0s
"Armo herättää eloon".
Jes 57:15
Siunausta ja apua Jeesuksen nimessä !
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muistan sua Hanne rukouksin.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Hanne

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Tänä aamuna heräsin uuteen päivään, töihin taas... Ei oo oikein voimia, taas painajais unen takia ei niin hyvin tullut nukuttua, valvoin myöhään koska en saanut unta. Ei oo oikein ollut voimia vastustaa kiusauksia, ulkoa päin asiat näyttää ulkopuolisille että olen iloinen, yms yms, mut kun kotiin pääsen niin apatia, suru yms vaivaa. Tuli viikonloppuna tehtyä taas tyhmyyksiä, ei vain se vaiva vaan muutenkin, monta vuotta olen huutanut Jeesuksen puoleen, mutta en ole saanut mitään, en tähän päivään mennessä rukousvastauksia tai mitään sellaista mikä muuttaisi elämäni, sama tila vain jatkuu. Olen varma että jään tänne antikristuksen ja vihan aikaan miljoonien ja taas miljoonien ihmisten kanssa

Sanotaan vaan et joo taistele, sinä päätät yms yms, mut ei se oo helppoa kun on yksinäinen, eikä ketään kenelle puhua, monilla uskovilla on se oma yhteisö, perhe joka välittää yms yms. Helppo heidän saada tukea, vaikka ei kukaan voi tietenkään mennä toisten pään sisään ja lukea ajatuksia miltä toisesta tuntuu

Musta tuntuu väärältä ja surkealta että Jumala testaa, tuollaiset testaukset on kyl suoraan jos sanon kiusantekoa, eikä se ole saatanan tehtävä kiusata eikä Jumalan? Eikö Jumalan tehtävä ole auttaa, tukea, kun jos ihminen kääntyy

Miksi minun elämässä ei tapahdu mitään, miksi Jumala ei ohjaa minun elämääni vaikka kuinka rukoilisi, miksi Jumala antaa painajais unien jatkua, miksi miksi miksi...
Hanne

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Saa toki rukoilla, eri asia on se auttaako herra tälläistä pohjasakkaa ja iljetystä kuin minua...
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen edelleen puolestasi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä maailma on synnin alainen ja ihminen on se joka sitä pahuutta harjoittaa, eikä se ole Jumalan tahdon mukaista. Mutta siksi siitä uskosta kannattaa myös pitää kiinni. Sekin on lopulta hyvä asia, että oot synnintunnossa, koska se tarkoittaa, että et ole paatunut ja Herra tekee työtään sinussa. Vältä syntiä, silloin ei vihollisella ole mitään otetta sinuun, eikä se voi masentaa sinua jatkuvilla syytöksillään.

Olet rukouksissa rakas Hanne, kaikki me ollaan samalla viivalla, ei ole yhtään, joka olisi toistaan parempi, veljiä ja siskoja Herrassa kaikki. Siunausta tähän päivääsi ja kaikille palstalaisille myös, tämä päivä on jo Voitettu Herramme Jeesuksen Veren suojissa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilin viime yönä Palstalaisten puolesta! Pukekaan yllenne ja perheenne ylle päivittäin Jumalan koko sota asu.
Efe 6: 14 - 19 Siunausta päiväänne. Niin kuin on päiväsi, niin on voimasi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hanne kirjoitti: 06 Touko 2020, 08:34 Saa toki rukoilla, eri asia on se auttaako herra tälläistä pohjasakkaa ja iljetystä kuin minua...
Nuo sanasi tekee sinusta minun sielunsiskon, nimittäin voi kun tietäisit, miten minäkin olen itseäni pitänyt kurjana olentona. Olen rukoillut joskus että jos vaikka pääsisin siinä vihonviimeisessä tupakkavaunussa sinne sun luo vaikka porttivahdiksi, niin sekin kelpaisi, kunhan pääsisin. Tiesin että puhuin sydämestäni, eikä siinä ollut mitään teko/taka "pyhyyttä".
Näiden jälkeen minua on syytetty usein juuri tekopyhyydestä ja itseni pyhittäjyydestä mutta se kaikki on sitä vain, että saatanan henkiolennot tunnistavat samat asiat kuin Pyhä Henki. Nuo tietävät sinun sydämesi nöyryyden ja he tekevät kaikkensa, jotta murtuisit ja katkeroituisit.

Nyt voimia sisar, sanasi todella kosketti minua!

Minä olen kovan tien kulkenut ja en isottele asioilla, koska tämä säälittely ei meitä pelasta mistään. Olkaamme vahvoja Herrassa ja heikkoja lihassa ja maallisten asioiden kanssa. Taistelkaamme hengessä ennemin kuin ruumiissa, koska lihamme on heikko mutta henki olisi otollinen.
Hanne

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Hanne »

-jarmo- kirjoitti: 06 Touko 2020, 13:55
Hanne kirjoitti: 06 Touko 2020, 08:34 Saa toki rukoilla, eri asia on se auttaako herra tälläistä pohjasakkaa ja iljetystä kuin minua...
Nuo sanasi tekee sinusta minun sielunsiskon, nimittäin voi kun tietäisit, miten minäkin olen itseäni pitänyt kurjana olentona. Olen rukoillut joskus että jos vaikka pääsisin siinä vihonviimeisessä tupakkavaunussa sinne sun luo vaikka porttivahdiksi, niin sekin kelpaisi, kunhan pääsisin. Tiesin että puhuin sydämestäni, eikä siinä ollut mitään teko/taka "pyhyyttä".
Näiden jälkeen minua on syytetty usein juuri tekopyhyydestä ja itseni pyhittäjyydestä mutta se kaikki on sitä vain, että saatanan henkiolennot tunnistavat samat asiat kuin Pyhä Henki. Nuo tietävät sinun sydämesi nöyryyden ja he tekevät kaikkensa, jotta murtuisit ja katkeroituisit.

Nyt voimia sisar, sanasi todella kosketti minua!

Minä olen kovan tien kulkenut ja en isottele asioilla, koska tämä säälittely ei meitä pelasta mistään. Olkaamme vahvoja Herrassa ja heikkoja lihassa ja maallisten asioiden kanssa. Taistelkaamme hengessä ennemin kuin ruumiissa, koska lihamme on heikko mutta henki olisi otollinen.
Tämä on just tätä, jotenkin tuntuu että vain toinen lähes samankaltainen voi huomata ja tuntea miltä tuntuu pitää itseään iljetyksenä, noista kun sanotaan että siunausta, niin se on minusta tuntunut joskus lievästi sanottuna kurjalta kun eikö kukaan ole valmis kuuntelemaan? Tai olemaan yhteydessä mitenkään muuten:( tiedän tekeväni väärin ja vääriä asioita, saatana pitää kynsin hampain kiinni, vaikea irrottautua, kuka olisi valmis kärsimään toisen ihmisen puolesta, no ei kukaan ihminen, ainoastaan Jeesus, mutta auttaako Jeesus, miksi sitten Jeesus ei ole tullut elämään vaikka kuinka huutanut että missä sinä olet...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voisin Hanne jutella asiasta pidempäänkin ja paremmin mutta nytkin olen niin väsynyt tässä elämässä, etten kykene ku peesaamaan. On vaan nähnyt sun sydämees ja ymmärrä ystävä, että mä ymmärrän sua tosi hyvin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä pidin adventistiperheeseen syntyneenä ja aina mustana lampaana siinä seurakunnassa kymmeniä vuosia itseäni pelkkänä taakkana ja risuna rehevien hedelmää tuottavien oksien joukossa. Eikä siinä kaikki, koska nuorena minä heitin bensaa liekkeihin ja erottauduin mutta sydäntäni kukaan ei saanut. Sen oli luovuttanu Jeesukselle jo pikku poikana. Näin elin tiettyyn pisteeseen, kunnes minut herätettiin tekemään asioita.
Hanne

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Hanne »

-jarmo- kirjoitti: 06 Touko 2020, 17:32 Voisin Hanne jutella asiasta pidempäänkin ja paremmin mutta nytkin olen niin väsynyt tässä elämässä, etten kykene ku peesaamaan. On vaan nähnyt sun sydämees ja ymmärrä ystävä, että mä ymmärrän sua tosi hyvin.
Ymmärrän, moni tulee rikkinäisestä kodista tms eri olosuhteista... Aina voi rukoilla toisen puolesta, enempää ei voi vaatia jos ei jaksa, ymmärrän tunteen, enkä itse loukkaannu, tiedän kuinka henkisesti raskasta on muutenkin avautua muille ja jutella, itsestä tuntuu et jo juttelu vie voimia
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Hanne ja toivon, että sanani auttoi sinua koska ne herättivät myös minut muistamaan aikoja, jotka jo ehdin unohtaa. Oon nyt ollu sillee, että kun taustalla on kaikkee mahdollista, niin elän nätisti vaikka välillä saan sydämeeni sanat, käyttäydy poikani. Oon eläny todella hurjan elämän, johon kuuluu kauheita asioita mutta myös vuoropuhelua Jeesuksen kanssa. Se on abstraktia vähintään ja hyvin outoa, kunnes luin Raamatusta, etten niini syvällä voisi olla, ettei HÄN siellä olisi.
Hanne

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Hmph, pääsinpä minäkin sinne Jeesus tielle ja voisi jutella Jeesukselle, nyt on kuin töpseli olisi pistokkeesta pois, pimeyttä vaan ja tyhjyyttä, esteitä on, elämä samanlaista kuin ennen, tiedän että monilla muilla on huonommin asiat esim kehitysmaissa. Kiitos kun muistatte

Kunpa Jeesus tulisi väkevästi ja voimakkaasti elämääni ettei olisi mitään epäselvää
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet Hanne rukouksessani .. nyt en vain liioin jaksa keskusteluun, surutyötä täällä poen .. ajatukset tyhjät ja tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi. :oops:
Jumala sinua ohjatkoon ja johdattakoon, minulla ei ole voimaa, Hän yksin voi!
Hanne

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Sinettisormus kirjoitti: 06 Touko 2020, 19:09 Olet Hanne rukouksessani .. nyt en vain liioin jaksa keskusteluun, surutyötä täällä poen .. ajatukset tyhjät ja tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi. :oops:
Jumala sinua ohjatkoon ja johdattakoon, minulla ei ole voimaa, Hän yksin voi!
Suru on joka vie hirveästi voimia😔
Lukittu