Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

Pyros

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Pyros » 22 Maalis 2020, 10:53

Aamen.

Sinettisormus tuossa jo nostikin edellä tuon anteeksiannon, johon halusin vielä lisätä omia kokemuksia. Mikä lopulta on kaikkein vaikeinta anteeksiantamisessa? Kuten mautsa ehkä itsekin jo huomasit, niin vaikeinta ei yleensä suinkaan ole antaa toiselle/toisille anteeksi. Myös, jos on saanut edes häivähdyksen kokea Herramme rakkautta omassa elämässään niin ei ole alkuunkaan vaikeaa uskoa sitä, etteikö Herra todellakin voisi antaa kaikkia syntejämme anteeksi, jos niitä todella kadumme. Mikä sitten on se "kivi kengässä", joka usein estää kasvuamme? Omalla kohdallani se on ainakin ollut / on antaa anteeksi itselleen. Kun kohtaamme Herramme hyvyyden joko suoraan tai toisten kautta, herättää se meissä juuri tuon voimakkaan synnintunnon, johon sitten reagoimme kuin Pietari Jeesuksen ensimmäisen kerran kohdatessaan:
Luuk. 5:8, 10-11:
8. Kun Simon Pietari sen näki, lankesi hän Jeesuksen polvien eteen ja sanoi: "Mene pois minun tyköäni, Herra, sillä minä olen syntinen ihminen".
10. ... Mutta Jeesus sanoi Simonille: "Älä pelkää, tästedes sinä saat saaliiksi ihmisiä".
11. Ja he veivät venheet maihin, jättivät kaikki ja seurasivat häntä.

Tiedän myöskin, miltä tuo kahden tien kulkeminen tuntuu, kun vanha minä pitää vielä joiltakin osin otteessaan ja sitä huutaa Herran puoleen, että "mikä minä olen näistä asioista mitään puhumaan!" Kun tietää ettei itsekkään ole täydelliseksi tullut. Onneksi tässäkin asiassa saamme turvautua Sanan lupauksiin:
Filip. 1:6:
varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.
Matt. 6:26. "Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?"

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Maalis 2020, 11:11

"Vaikka tuotin kirjeelläni teille mielipahaa, en sitä kadu. Jos minua kaduttikin, kun näin teidän pahoittaneen siitä mielenne vähäksi aikaa, olen nyt iloinen - en siksi, että te tulitte surullisiksi, vaan koska murheenne sai teidät muuttamaan mielenne.

Murheenne oli Jumalan mielen mukaista, ja niinpä emme aiheuttaneet teille mitään vahinkoa. Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, jota ei tarvitse katua, sillä se johtaa pelastukseen.

Maallinen murhe sen sijaan tuottaa kuoleman. Näettehän, millaista intoa tuo Jumalan mielen mukainen murhe on luonut teihin, miten se on saanut teidät puolustautumaan, suuttumaan ja pelkäämään, ikävöimään meitä ja päättäväisesti rankaisemaan syyllistä. Olette kaikin tavoin osoittaneet olevanne tässä asiassa viattomia."
2. Kor. 7:8-11 [kr92] [kr38]

Tämä Sana tuli juuri minua vastaan ja koin sen täydelliseksi tähän ja siihen jota tuolla yllä jaoin.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 25 Maalis 2020, 11:30

Rakkaani tule minun lähelleni vain niin saat rauhan. Heitä pois pelko joka niin usein hyökkää sinun kimppuusi. Saat iloita minusta ja minussa. Saat kokea taivaan lähelläsi. Kun kolkuta taivaan portteja ne avataan sinulle. En koskaan jätä sinua ilman vastausta. Taivaan iloon saat kulkea yhdessä minun kanssani. Tee täyttä totta elämässäsi että löytäisit iankaikkisen elämän. Sinun tielläsi on isoja esteitä mutta minä kuljen sinun edelläsi ja raivaan tien sinulle ja saat kulkea suoraa ja tasaista tietä. Haluan koko elämäsi Älä jätä mitään elämässäsi ilman minun osuutta. Kuljetan ja johdan sinua elämän polulla. Heitä taakkasi minun harteille olethan pukenut yllesi Kristuksen. Minä vaikutan tahtoa sinun elämässäsi. Niin että olet minulle uskollinen. Kukaan ei voi murtaa sinua kun olet minun omani. Siksi iloitse ja riemuitse minussa. Maailma vajoaa pimeyteen ja kaaokseen mutta minun omani nostetaan Kristuksen valkeuteen. Älä kätke valoa jonka olen sinuun asettanut. Saat elää toivoa täynnä minun vanhurskautta.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 25 Maalis 2020, 11:36

Amen.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 25 Maalis 2020, 11:46

Halleluja!
Nyt blogissani on käynyt katsomassa näitä Sanomia 1111!
Ja samalla huomasin jotain tärkeään. Tämä viimeisin Sanoma oli 153:s Sanoma, ja näin tuli tässä luku täydeksi, kuin kalansaalis.

SATAVIISIKYMMENTÄKOLME (153). Luku kuvaa

hedelmän kantamista, 153 = 17 x 9 = (voitto) x (hengen
hedelmä).

Luku 153 saadaan laskemalla yhteen numerot 1-17.

Kun Jeshua auttoi ylösnousemuksensa jälkeen Pietaria
ja muita opetuslapsia saamaan suuren kalansaaliin,
verkosta löytyi 153 kalaa (Joh 21:2,11).

Sanan 'kalat' (kreikaksi 'ichthues') lukuarvo on
1224 = 8 x 153. Myös sanan 'verkko' (kreikaksi 'to
diktuon') lukuarvo on 1224 = 8 x 153.

Hepreankielessä ilmauksen בני האלהים Jumalan lapset
lukuarvo on 153. Vastaavan kreikankielisen ilmauksen
lukuarvo on 3213 =3 x 7 x 153.

Kreikan sanan 'kanssaperilliset' lukuarvo on
1071 = 7 x 153 (Room 8:17).

Kahdentoista opetuslapsen nimien yhteinen lukuarvo
on 9629 = 7 x 9 x 153 (Mark 3:16-19).

ohanneksen evankeliumin 21. luvussa kerrottu
kertomus kalastamisesta sisältää 153 sanaa.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 25 Maalis 2020, 11:56

Tarkkailin koska nuo 153 Sanomaa tulee täyteen. Liittyisikö siihen jotain?
Ja kyllä ajankohta on mitä sopivin. Sillä Raamatullinen vuodenvaihde on 25-26.3.2020.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 25 Maalis 2020, 14:59

Aamen! Ja kiitos Sinettisormus hyvistä huomioistasi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 27 Maalis 2020, 18:03

Rakkaani tahdotko täyttyä hengelläni. Tule silloin puhtaalla sydämellä minun eteeni niin täytän sinut minun väkevällä voimallani. Kulje se tie minkä olen avannut eteesi sillä siinä on sinun menestyksesi. Kulje voittaen sillä Juudan jalopeura on voittanut. Minä olen Kuninkaitten Kuningas Herra Jeesus Kristus. Minut uhrattiin Golgatalla juuri sinun rikkoummuksiesi tähden että sinä saisit ikuisen elämän. Katsele minun sanani ihmeitä niin saat niittää. Taivasten taivasta eivät minulle riitä mutta siltikin rakastan ihmistä joka on kuin heinäsirkka edessäni. Uhrasin itseni että sinä saisit vapaana synnin kahleista vaeltaa tämän elämän ja pääsisit taivaan iloon jo maan päällä ollessasi. Taivaan Hengen virrat tulevat juuri sinun osaksesi kun etsit taivasten voimaa Golgatalta. Vihollinen on voitettu julista sitä voittoa missä tahansa kuljetkin. Älä rakasta maailmaa äläkä sen teitä itsellesi ota. Riipu kiinni minun rakkaudessasi niin saat olla totisesti rakastettu. Jumalan Pojan verellä sinut on lunastettu. Olet minun rakkaani.

Marie

Viesti Kirjoittaja Marie » 28 Maalis 2020, 06:38

Amen

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 28 Maalis 2020, 08:14

Amen! Tule Jeesus! Tule!

Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon » 28 Maalis 2020, 09:05

Tahdon! Aamen!

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 28 Maalis 2020, 12:35

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 29 Maalis 2020, 19:09

Ei yksikään joku minua odottaa joudu häpeään. Tämä on minun lupaukseni sinulle rakkaani. Muista aina Herrasi lupaukset sinulle kun olet minulle antautunut saat todistaa siitä kuinka minä olen uskollinen. Taivas on valmistettu juuri sinua varten sanoinhan että menen valmistamaan sinulle sijaa. Pidä minun käskyni niin saat elää ja uusi elämä saa sinut valtaansa. Minä olen se elämä jonka tahdon sinulle vuodattaa. Saat uskoa saat myös nähdä kuinka Kaikkivaltiaan käsi tulee sinun suojaksi. Minä olen tullut että sinulla olisi iankaikinen elämä luota minuun sillä olen sen arvoinen. Maailma pimenee mutta minun omani loistavat taivaan hehkua. Ne jotka Kristukseen katsovat ne loistavat iloa. Iloitsen kun näen teidän tekevän tahtoani tässä pimeässä maailmassa joka on minut hylännyt silti löytyy vielä niitä jotka tahtovat löytää elämän minussa. Siksi avaa suusi ja kerro minusta luojastasi joka halajan henkeä jonka minä olen heihin laittanut iloitse morsian pian olet luonani.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 29 Maalis 2020, 19:39

Amen. Tapahtukoon Sinun tahtosi, Jeesus Kristus, rakas Jumalani!

Kuva

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 29 Maalis 2020, 20:26

Aamen! Herra, anna anteeksi minulle minun syntini.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 03 Huhti 2020, 20:16

Tule minun lähelleni sillä minä olen sinun luojasi. Minä olen sinut tehnyt maan tomusta ja henkeni kaipaa yhteyttä kanssasi. Saat vielä iloita itkysi jälkeen sillä minä olen mahdottomuuksien Jumala. Tahdon sinua käyttää mutta sinun on murruttava omasta voimastasi sillä minussa on sinun voimasi. Tahdothan tulla minun lähelleni etsimään apua joka löytyy vain minun tyköäni. Kulje minun kanssani tässä pimeässä maailmassa. Saat luottaa ja uskoa elämäsi minun käteeni niin saat kokea kuinka kaikkivaltias sinua johdattaa. Ainostaan Jumalassa on pelastus ja se pelastus on Jeesus Kristus. Iloitkaa taivaat sillä hääjuhlat alkaa pian. Taivas on sinun osasi jos uskot Jeesukseen Kristukseen. Pelastaja asti. Tule minun lähelleni niin saat totisesti iloita. Iloitkaa taivaat ja riemuitkoon maa Karitsan häät kohta alkavat.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 04 Huhti 2020, 15:18

Aamen! Herra, tahdon!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 05 Huhti 2020, 11:14

Amen!!! Tahdon.. tahdon .. tahdon!!!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 05 Huhti 2020, 18:41

Kuva

Olin juuri rukouksessa, rakas katso7. Niiden asioiden puolesta joista olemme niin usein puhuneet ja niistä olen rukoillut joka päivä.
Aloitin rukouksen joka muuttui kielillä rukouksessa ja hetken lauloin kielillä, lopuksi kiittäen. Pyysin Herralta heti aluksi että Hän vastaisi Sanansa kautta ja heti kun aloin kielillä rukoilemaan, sain sydämelleni sanat:
- " vapauteen sinut vapautin .."
Tuon mukaan hain Sananpaikan Raamatusta, joka olkoon tämän rukouksen vastaus.

Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen. Minä, Paavali, sanon teille: jos annatte ympärileikata itsenne, teille ei ole Kristuksesta mitään hyötyä. Vakuutan vielä kerran jokaiselle, joka antaa ympärileikata itsensä, että hän on velvollinen noudattamaan lain kaikkia määräyksiä. Te, jotka pyritte vanhurskauteen lakia noudattamalla, olette joutuneet eroon Kristuksesta, armon ulkopuolelle.

Koska me uskosta olemme saaneet Hengen, odotamme hartaasti, että toivomme toteutuisi ja me saavuttaisimme vanhurskauden. Kristuksessa Jeesuksessa on yhdentekevää, onko ihminen ympärileikattu vai ei. Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko."
Gal. 5:1-6 [kr92] [kr38]

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 05 Huhti 2020, 20:29

Aamen!

Vastaa Viestiin