Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

Sinettisormus
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 14 Maalis 2020, 11:09

12. Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava elämän kruunun, jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat!
Jaakob 1.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 14 Maalis 2020, 12:02

Aamen Sinetti
Jes 40:1 Lohduttakaa lohduttakaa minun kansaani sanoo teidän Jumalanne. Puhukaa suloisesti Jerusalemille..
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 14 Maalis 2020, 14:16

Avaan sinulle tien pois erämaastasi.. Pysy kiinni minussa niin et päädy harhailemaan. Minä totisesti kirvoitan sinut että sinun käy hyvin. Minä olen Jeesus Kristus tule minun tyköni niin saat avonaisen taivaan sydämeesi. Silloin kun et tiedä minne mennä tai kääntyä tule luokseni ja lepää minun rakkaudessani. Vihollinen on aidattu eikä se voi sinua vahingoittaa. Tule avoimin sydämin minun tyköni niin saat myös avun. Maailman loppukausi on meneillään ja minä tulen pian. Oletko sinä valmis oletko valmistanut sydämesi minun tuloon. Laita nyt jo pois kaikki mikä erottaa sinut minun rakkaudestani. Minä otan sinut omakseni kun koko sydämestäsi käännyt minun puoleeni. Ilo ja riemu saavuttavat sinut muutta murhe ja huokaus pakenevat. Kalliisti olet rakkaani olet lunastettu ja ostettu. Jeesuksen Kalliilla verellä. Jumalan Pojan uhrilla olet tehty minun omakseni. Jos haluat tietää mitä on todellinen rakkaus kutsu minut sydämeesi niin saat kokea täydellisen rakkauden joka tulee Jumalalta. Mikään mahti maailmassa ei voi repiä sinua irti tästä valtavasta rakkaudesta. Tule niin ilmaisen sinulle itseni. Tulen sinun luokseni ja sinä saat palvella minua. Nyt pysyvät nämä kolme usko toivo ja rakkaus ja suurin niistä on rakkaus.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 14 Maalis 2020, 14:28

Kiitos Jeesus tästä Sanomastasi. Näen tässä ne kaikki samat lupauksesi, mitä olet antanut Sanasi kautta! Halleluja!
Amen.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 14 Maalis 2020, 14:43

Aamen! Herra, tyhjennä meidät ja täytä Sinun Pyhällä Hengelläsi.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 19 Maalis 2020, 13:50

Kunnian Kuningas on tulossa Jeesus Kristus. Ole valmiina morsiameni halajan ottaa sinut luokseni sillä kaipuuni on teidän puoleen. Kaipaathan sinäkin luokseni vai onko maailma saanut sinut viekoitella pois minun rakkaudestani. Maailma pimenee mutta minun omani loistavat ja ne jotka monta vanhurskauteen saattavat. Tulemisen hetkenä tempaan teidät luokseni ja saamme ikuisesti olla yhdessä. Sinne missä ei ole kyyneleitä rikä parkua eikä mitään mikä sinua rakkaani vahingoittaisi. Taivas on valmis se yhdyskunta jonne minä menin valmistamaan teille sijaa se on taivaallinen kaupunki jossa kadutkin ovat kultaa. Minä olen Kuninkaitten Kuningas ja Herrojen Herra minä luon uudet taivaat ja uuden maan iloitse rakkaani olet pian luonani. Nyt on viimeinen aika laittaa poisvsybti elämästäsi puhdistu Golgatan veressä. Tule lumivalkeaksi saat puhdistua. Puhdassydämiset saavat nähdä Kuninkaan.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 19 Maalis 2020, 13:54

Kunnian Kuningas on tulossa Jeesus Kristus. Ole valmiina morsiameni halajan ottaa sinut luokseni sillä kaipuuni on teidän puoleen. Kaipaathan sinäkin luokseni vai onko maailma saanut sinut viekoitella pois minun rakkaudestani. Maailma pimenee mutta minun omani loistavat ja ne jotka monta vanhurskauteen saattavat. Tulemisen hetkenä tempaan teidät luokseni ja saamme ikuisesti olla yhdessä. Sinne missä ei ole kyyneleitä rikä parkua eikä mitään mikä sinua rakkaani vahingoittaisi. Taivas on valmis se yhdyskunta jonne minä menin valmistamaan teille sijaa se on taivaallinen kaupunki jossa kadutkin ovat kultaa. Minä olen Kuninkaitten Kuningas ja Herrojen Herra minä luon uudet taivaat ja uuden maan iloitse rakkaani olet pian luonani. Nyt on viimeinen aika laittaa pois synti elämästäsi puhdistu Golgatan veressä. Tule lumivalkeaksi saat puhdistua. Puhdassydämiset saavat nähdä Kuninkaan. Katsele rakkaani minua niin saat muuttua saman kuvan kaltaiseksi. Ylkäsi on sinua varten siksi ota vaarin sanastani Älä sitä hylkää sillä siinä on sinun elämäsi ja ikuisuutesi. Sanani muuttaa sinua ja saat iloita minun edessäni ikuisesti. Kohota yölaulut minun kunniakseni. Iloitse ja riemuitse minussa siinä on sinun ilosi.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 19 Maalis 2020, 14:10

Halleluja!!! Amen! Tule Herra, Jeesus Kristus, Jumalamme ja Kuninkaamme!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 19 Maalis 2020, 14:21

Aamen! Tule Herra Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 19 Maalis 2020, 14:21

https://youtu.be/DTO5vFJEjVo
Halleluja Hän saapuu

Kuva

(B: 1087)

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 19 Maalis 2020, 23:56

Aamen!

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 20 Maalis 2020, 14:49

Ai että sitä päivää, kun saamme kohdata Jeesusksen elävänä ja livenä oikeesti.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Maalis 2020, 07:29

Jeesus. tule minun Mieleeni. Sanoihini. Ajatuksiini. Tekoihini. Asenteisiini. Ymmärrykseeni. Tahtooni. Vaan eipä tuo aina tunnu luonnistuvan. iski masennus kun minua sanottiin rienaajaksi, veti mielen matalaksi, tässäkö meikäläisen taso!. meni itse psyykkauksen puolelle. vaikee sieltä on mitään hyvää löytää kun peilistä näkee vain valtavan sontakasan: Itsensä.
vasta lievää itsekritiikkiä.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Maalis 2020, 08:06

Samaan aikaan kun teille "selitän" raamattua, kuljen kapakassa juomassa kaljaa...Tämä ristiriita elämässäni on aivan liian ISO. Kahden tien kulkija jolla ei arvoa mitään.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 22 Maalis 2020, 08:15

Kyllä sä oot Mautsa aivan yhtä arvokas kun kuka tahansa ja Herra näkee joka tapauksessa keitä me ollaan. Pistä korkki kiinni vaikka viikoksi, kun noi baarit varmaan muutenkin menee kohta kiinni. Tiedän kokemuksesta, että olo on aivan toinen ja Herra pääsee tekemään työnsä!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Maalis 2020, 09:39

Kiitos Jeesus, että teet työtäsi mautsa veljessämme.
Sinä laitoit mautsan paikkaan, että mautsa veljemme joutui peilin eteen tutkimaan itseään. Synnin tunto heräsi, mikä on todella hyvä asia jotta uskomme pääsee kasvuun.
Ota tästä hetkestä rakas veli kaikki hyvä irti, vaikka se ei siltä nyt tuntuisikaan. Näen kommentissasi että olet kasvun paikalla. Näin käy kaikille kun usko lähtee kasvuun.
Itse aikanaan kävin tuon itse tutkiskelun ja se päättyi uskoni valtaavan syvenemiseen ja suljin silloin myös lopullisesti tuon korkin josta Eerokin mainitsi. Tänään en enää voi juoda. Se haisee pahalle ja jo pienikin määrä aiheuttaa pahanolon. Jumala otti sen minulta kerta heitolla pois niin kuin aikanaan isältäni, kun tuli uskoon. Hän oli alkoholisti jonka terveys oli jo juomisen vuoksi mennyt ja lääkäri lupasi ruumispalttoota.
Tosin kävi. Jeesus tuli ja pelasti ja viina jäi kuin seinään.
Meidän täytyy mennä Herran kasvojen eteen ja tyhjentää itsemme Hänelle antaen sen kaiken pahan Hänen ristinsä juurelle. Ylpeys meissä kuuluu kuolla sillä se on pahin synti joka estää uskomme kasvun. Meidän tulee löytää se nöyrä sydän että emme elä enää omissa haluissamme, vaan Jumalan tahdon mukaan.
En sinua vihaten ojentanut vaan rakkaudesta. Näen sen tuskan minkä tuo alkoholi pirulainen tekee sinun elämässäsi. Olenhan siitä saanut kärsiä itsekkin pitkin elämääni. Olen nähnyt sen kirot isässäni, veljissäni, siskossani ja itsessäni ja peheväkivallassa joka pimensi ja toi pelkoa elämäämme. Voin siis sanoa että tiedän mikä kurimus se on . Näen sinussa suurta potentiaalia kunhan uskallat laskea tuosta kaikesta irti.
Sinä päivänä kun kommenttisi muuttuu rakkaudelliseksi, tiedän että sydämessäsi on tapahtunut muutos, Jeesus on tullut sinne asumaan ja se hyvä hedelmä ja Jeesuksen kirkkaus alkaa sinussa näkymään.
Ja se on tapahtumassa, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Amen.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Maalis 2020, 09:44

Anteeksianto on kaiken hyvän lähtökohta.
Ja pyydän anteeksi että aiheutin sinulle pahaa mieltä mutta nyt koen että Herra näin asetti sinut peilin eteen. Se ei ollut sattumaa ..

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Maalis 2020, 09:56

Tämä juuri nostettiin sydämelleni.
Niin monasti olet meidät haukkunut mutta olemme olleet pitkämielisiä sinua kohtaan. Miksi?
Siksi, että näemme sinussa tuon pienen lapsen, joka Isän edessä kiukuttelee ja koettelee rajojaan. Ja Hän On pitkämielinen sinua kohtaa, koska rakastaa sinua. Hellästi Hän sinua ojentaa Rakkaudessaan. Olemme samaan perhettä Kristuksessa, veljet ja siskot ja tiedämme Isän kasvatus tavan ja siksi tuemme sinua sillä opilla jonka Isämme on meille antanut kun olemme myös saaneet kasvaa Hänessä. Se kasvu ei koskaan lopu meissä

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 22 Maalis 2020, 09:58

Mekin saamme edelleen käydä aika ajoin tuon peilin edessä.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 22 Maalis 2020, 10:44

Aamen, jokaikinen päivä on valittava mitä tietä kulkee. Mutta se on myös helpottavaa, en aamulla ajattele kuin edessä olevaa päivää ja sekin mitä tapahtuu, on Herran huomassa. Mutta jos Häneen turvaa, niin tietää että illalla pääsee taas lepoon. Sitä ja Taivaallista lepoa odotellessa...

Vastaa Viestiin