Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Lukiessani kirjoitusta käsitä. Tuli mieleen Hengellinen laulu 203

Ottaos, Herra, mun käteni heikot. Suo niiden palvella Sua. Vie viinitarhaasi työhön, ja siellä Kasvata armossa mua.

" Sinua vain palvelen ain. Onnen ja vapauden mä luonasi sain".

Ottaos myös minun huuleni, Herra, Kaikille kertoa suo: Vain Sinun ristisi juurella virtaa Rauhan ja autuuden vuo.

Syömmeni, kaikkeni, myös ota vastaan, Kallehin Armahtajain. Tahtosi tietä mua johdata täällä Korvessa kulkiessain
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Ella. Kauniit sanat ja niin sopivat.
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Muistui tästä mieleeni tämä Asko Tynjälän vahva todistus aiheeseen liittyen:
http://www.tv7.fi/vod/player/67780/
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Totisesti kauniit sanat. Kiitos Ella.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

16:7. Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.


Shalom!

Eilen saimme kotikokouksessa meillä, kokea vahvaa voimaa. Rukoilimme Monankin puolesta ja monien tärkeiden asioiden puolesta. 🙏
Meillä oli valtava Pyhän Hengen rukous kokous. Taivaanvaltakunta oli läsnä.
Ensimmäistä kertaa Pyhä Henki kaatoi rukouksen alla olevia. Halleluja!
Amen!
Pyhä Henki oli kyllä nyt vahvasti yllä ja meillä oli yksi uskova sisko uutena mukana. Ylistettiin ja rukoiltiin vuoron perään. Ja aina seuraava ylistys laulu oli täydellinen rukouksen kanssa. Jumala johdatti ylistyksessä ja rukouksessa vahvasti.
Sitten rukoilimme piirissä toistemme puolesta. Ja julistimme viholliselle häviötä Kristuksen voimassa! Sille annettiin kyytiä. Siellä monet horjui Pyhässä Hengessä niin etteivät meinanneet pysyä pystyssä ja eräs sisko kaatuikin Pyhän Hengen vaikutuksesta. Emme olleet tällaista ennen näissä kokouksissamme kokeneet. Tämä tulee lopuajoilla lisääntymään. Valtava ilta! Meillä on voimallinen ja rakastava Jumala! ❤🔥💪👑


PSALMIT 3
1. Daavidin virsi, hänen paetessaan poikaansa Absalomia.

2. Herra, kuinka paljon minulla on vihollisia, paljon niitä, jotka nousevat minua vastaan!
3. Monet sanovat minusta: "Ei ole hänellä pelastusta Jumalassa". Sela.
4. Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, sinä olet minun kunniani, sinä kohotat minun pääni.
5. Ääneeni minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle pyhältä vuoreltansa. Sela.
6. Minä käyn levolle ja nukun; minä herään, sillä Herra minua tukee.
7. En pelkää kymmentuhantista joukkoa, joka asettuu yltympäri minua vastaan.
8. Nouse, Herra, pelasta minut, minun Jumalani! Sillä sinä lyöt poskelle kaikkia minun vihollisiani, sinä murskaat jumalattomain hampaat.
9. Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain kokea myös valtavan vapautuksen eräästä vanhasta asiasta joka oli kuin koteloitunut syvälle mieleeni, unohtaen sen. Nyt se käytiin läpi ja estettiin se henki mikä sitä piti vankina ja Jumala sulki taivaassa siltä ovet, ettei sillä ole enää paluuta. Sen minkä Jumala sulkee, ei sitä kukaan muu voi avata!
Nyt on kevyt ja vapaa olla.
Pyhä Henki oli kanssamme siinä hetkessä todella vahvaa .. se oli aivan käsin kosketeltavaa.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.youtube.com/watch?v=wk2xYOV4rnU Bo Ruach Elohim (Come Spirit of God) - Lyrics and Translation
Uusiluomus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Aamen, Tämä korona viirus kyllä herättää väkevästi ihmisiä rukoilemaan, kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa.

Tänä aamuna rukoiltuani, odotin jonkin aikaa, josko Herralla tänään olisi jotain kerrottavaa tai näytettävää.
Lopulta sain kuvan, joka oli liikkuva kuva.
Ensin näytettiin kuin tietokoneen sivua jossa yläreunassa oli toiminta kuvioita. Vasemmassa reunassa oli sellainen avoin kuvio, katsoin että oliko se sydän.. mutta ei aivan. Nyt kun tätä kirjoitan ja katson tuota koneen ruutua, niin tuo kuvio voisi olla samankaltainen kuin tuon tähden vieressä oleva, vaakunan muotinen kuvio ja siinä lukee: Tallenna Pocket-palveluun. ;)
Sitten näytettiin kuvaa jossa ihminen avasi valkoiseen paperiin käärittyä pakettia. Se ei ollut mikään kaunis paketti. Sisältä se oli kääritty vielä sanomalehteen.
Minulle ei kuitenkaan näytetty mitä paketti lopulta sisälsi.
Mietin tuota mitä minulle näytettiin. Kyselin Herralta mitä tämä tarkoittaa?
Se ei oikein tuntunut avautuvan ja sanoinkin Herralle monasti että joudun hylkäämään tämän kuvan kun en saa siihen ymmärrystä.
Sitten tuli ajatus. Josko se annettiin?
Ymmärsin, että pian meille annetaan jotain. Se että tuo jokin oli kääritty vielä sanomalehteen, kertoi siitä että se kerrotaan sitten ehkä uutisten kautta. Mutta vielä sitä minulle ei näytetty.
Jää siis nähtäväksi onko tuo ajatukseni oikea ja mikä tuo yllätys lahja on joka ehkä jaetaan uutisten kautta.
Tämä Sananpaikka minulle tästä nousi:

Habakuk:
2:1 Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa.
2:2 Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea."
2:3 Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.

Siunausta päiväänne
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä vielä nousi tähän saamaani kuvaan, ja se lohduttavaksi tämän tekee.
Tuo paketti oli kääritty valkoiseen paperiin, eli vanhurskauteen ja sen sisällä oli: EI ENEMPÄÄ EIKÄ VÄHEMPÄÄ KUIN ILOSANOMA; SANOMA PELASTUKSESTA; JEESUKSESSA KRISTUKSESSA !!!
HALLELUJA!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuli myös tuon kuvan perusteella mieleen se Taivaallinen kirjakäärö Ilmestyskirjasta:

Johanneksen ilmestys 5

1. Ja minä näin valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä kirjakäärön, sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun, seitsemällä sinetillä suljetun.
2. Ja minä näin väkevän enkelin, joka suurella äänellä kuulutti: "Kuka on arvollinen avaamaan tämän kirjan ja murtamaan sen sinetit?"
3. Eikä kukaan taivaassa eikä maan päällä eikä maan alla voinut avata kirjaa eikä katsoa siihen.
4. Ja minä itkin kovin sitä, ettei ketään havaittu arvolliseksi avaamaan kirjaa eikä katsomaan siihen.
5. Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä".
6. Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden neljän olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu; sillä oli seitsemän sarvea ja seitsemän silmää, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä, lähetetyt kaikkeen maailmaan.
7. Ja se tuli ja otti kirjan valtaistuimella-istuvan oikeasta kädestä.
8. Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,
9. ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
10. ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä".
11. Ja minä näin, ja minä kuulin monien enkelien äänen valtaistuimen ja olentojen ja vanhinten ympäriltä, ja heidän lukunsa oli kymmenentuhatta kertaa kymmenentuhatta ja tuhat kertaa tuhat,
12. ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen".
13. Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"
14. Ja ne neljä olentoa sanoivat: "Amen", ja vanhimmat lankesivat kasvoilleen ja kumartaen rukoilivat.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Yritän nyt olla innostumatta liikaa, mutta tuo Taivaallinen kirjakääröhän on kirjoitusta täynnä, vähän niin kuin sanomalehti, ja voisiko ensin näkemäsi kuvio olla sinetti? Ja tuon kirjakäärön avaaminenhan johtaa lopulta Jumalan ilosanoman täyteen toteutumiseen ja ihmisten pelastukseen, joka on Jeesus Kristus, Jumala.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos siitä pelastuksen sanomasta! Jonka Jumala on antanut maailmalle pojassansa Jeesuksessa Kristuksessa!

Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo,
hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Joh 11:25 Jeesus sanoi hänelle: Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?

RK 1938
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamen Rakkaat, Eero ja Ella. Amen!
Voi tätä riemua sydämessä. Niin sen täytyy olla ...
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lisäsin Eero tulkintasi tuonne blogi tekstiini sillä se oli kovin sitä vahvistava!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti tuomastasi näystä, ja erityisesti juuri tuosta Raamatun paikasta !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos AO ja kiitos Jeesus että puhuttelet meitä Sanallasi, joka on elävää kuin Sinä!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa.
Tänään rukousteni jälkeen, sain nähdä kuvan jossa valkopukuinen loisti valossaan hyvin kirkkaana. Hänestä lähti säteitä joka suuntaan.
Kysyin Herralta, vaikka vastauksen jo tiesinkin:
- "olitko tuo Sinä, vaiko enkelisi?"
Tätä toistin pari kertaa ja pyysin että Hän tämän minulle vahvistaisi. Kohta vahvistus tuli. Sain nähdä vielä komeat Kuninkaan vaateet ja kruunun ja ymmärsin, että Hän oli todellakin minun Kuninkaani, Herrojen Herra!
Halleluja!
Amen.

Kuva


9. Sentähden emme mekään, siitä päivästä alkaen, jona sen kuulimme, ole lakanneet teidän edestänne rukoilemasta ja anomasta, että tulisitte täyteen hänen tahtonsa tuntemista kaikessa hengellisessä viisaudessa ja ymmärtämisessä,
10. vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen kautta,
11. ja hänen kirkkautensa väkevyyden mukaan kaikella voimalla vahvistettuina olemaan kaikessa kestäviä ja pitkämielisiä, ilolla
12. kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,
13. häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.
14. Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
17. ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
18. Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
19. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
20. ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
Kirje Kolossalaisille 1.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Halleluja! Aamen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin