Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

Ella

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Ella » 08 Helmi 2020, 18:23

Aamen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Uusiluomus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus » 08 Helmi 2020, 18:28

Aamen

Marie

Viesti Kirjoittaja Marie » 08 Helmi 2020, 18:56

Kiitos Jeesus, tule pian.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 08 Helmi 2020, 19:29

Amen! Rakastan niin näitä Taivaallisia Sanomia!

Kuva
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 08 Helmi 2020, 20:48

Sinettisormus Blogi luetut Sanomat 1074!!! --- Kuva

https://sinettisormus.blogspot.com/p/sa ... ralta.html
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 09 Helmi 2020, 07:27

Aamen! Herra johdata meitä Sinun Hyvän Tahtosi mukaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 13 Helmi 2020, 17:23

Minä kaiken lohdutuksen Jumala tahdon lohduttaa sinua iankaikkisella rakkaudellani. Minä annoin kaikkeni ristin puulla annoin elämän sinun tähtesi että voisit elää jumalallista elämää Kristuksessa Jeesuksessa. Ristin voitto on saatu tule minun kanssani ristille niin saat voiton kaikesta mikä on minulle otollista kuole itsellesi ja anna Kristuksen kuolema vahvistaa sinussa uutta elämä saat elää jo tässä ajassa ylösnousemuselämää. Jeesuksessa. MINÄ tulen pian ole siis valmis laita lamposi kuntoon ettet jäisi tyhmäksi neitsyeksi. Minä tahdon antaa sinulle voimaa en sinun ehdoillasi vaan minun kaikkitietävän Jumalan suunnitelmissa. Kuuntele minun Pyhän Henkeni ääntä hiljenny lopeta kaikki meteli ja anna kyyhkysen laskeutua päällesi. Pakene tätä maailmaa niin saat kokea taivaan jo tässä ajassa. Anna minun sanani kirjoittaa sydämesi tauluun anna minä ympärileikkaa sinun sydämesi. Taivas iloitsee siitä uudesta minkä minä annan sinulle. Taivas on totta minun majani taivaallisissa on totta. Luota minuun niin saat kokea vielä enemmänkin kuin nämä. Minä kuljetan sinua tällä taivaan tiellä iloitse Jeesuksesta iloitse jo morsian sulhasestani. Sinun sulhasesi on Jeesus Kristus Kuningasten Kuningas ja Herrojen Herra. Anna mimun hoitaa sinun sisäiset vammasi ja se kipu joka sinulla on lähtee Jeesuksen nimessä. Ja minä tuon sinulle lohdutuksen. Älä siis pelkää. Taivas on aivan lähellä ja se laskeutuu sinun päällesi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 13 Helmi 2020, 18:22

Amen, Amen, Amen!!!

Kuva

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 13 Helmi 2020, 18:36

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 14 Helmi 2020, 19:56

Kallista korvasi minun puoleeni. Minä tulen ja avaan sinun korvasi elämän taidolle. Saat kulkea uudessa voimassa sillä näen sinun uupuneen kesken matkaa. Minä tulen ja vahvistan sinua minä lohdutan sinua ja saat ihmetellä minun voimaani Älä jätä kesken sitä alkua jonka minä olen sinulle antanut. Sinä saat tulla minun eteeni ja otan sinusta vaarin koska näen sinun uupuneen sydömesi. Vahvistu sinä Jumalalle rakas. Hohda minun rakkauttani sen tähden koska olen sinua koskettava pyhällä tulellani se saa sydämesi hehkumaan minun rakkauttani. Loista nouse ylös ja anna ihmisten nähdä minun todistukseni sinussa. Minä annan sinulle siihen voiman saat loistaa taivasten hehkua ja ylistää luojaasi. Kulje minun kanssani tahdon sinua johdattaa ja annan sinun kulkea tahtoni tietä. Minun läsnäoloni sinussa polttaa pois se lian mikä on sinun sydämessäsi. Sanoinhan sanassa ni et jos tulen läpi käyt et sinä körvenny eikä liekki sinua polta. Vien jokaisen lapseni puhdistuslähteelle. Anna minun työni tehdä sinussa jotain uutta ja luovaa. Elämän olen sinulle antanut pidä siitä kiinni että elämön ja taivaan perisit. Rukoile kuulen sinua sillä olet rakas lapseni. Sano Kaikkivaltias

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 14 Helmi 2020, 20:12

Amen. Vahvista minua!

Uusiluomus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus » 14 Helmi 2020, 20:30

Vahvista minua Herra

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 14 Helmi 2020, 23:10

Aamen! Kiitos Herra, nämä ovat vastauksia, ihmeellisiä sellaisia. Olen väsynyt Herra, anna anteeksi epäilyni.

Marie

Viesti Kirjoittaja Marie » 15 Helmi 2020, 07:03

Kiitos Jeesus kun nostat uupuneen ja annat uuden voiman minulle. Aamen

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 15 Helmi 2020, 08:20

Kiitos Jeesus! Kun annat väsyneelle levon!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 21 Helmi 2020, 14:24

Vain minun luotani löytyy elämä siksi etsi minua. Saat lahjaksi elämän iankaikkisen. Turvaa minuun niin saat kokea ylösnousemuselämää. Minun tykönäni on elämän lähde juo minun elävää vetta et silloin janoa koskaan. Minä olen sinun ja sinä olet minun Turvaa tähän niin päädy harhailemaan. Minun sauvani sinua ohjaa kulkemaan iankaikkista tietä. Kulje tätä tietä aralla tunnolla niin saat kuulla minun Henkeni ääntä. Kulje se kuuntelevalla sydämellä. Saat kokea taivaan soinnut sydämessäsi mikään ei sinua virvoita kuin minun Henkeni ääni. Taivas soi sydämestäsi kun tulet minun eteeni nöytyen ja tunnustaen että itse et voi itseäsi pelastaa minun ristini tekee kaiken tämän se on Golgatan risti. Katso ja näe minut Kaikkivaltiaan. Olen sinut punonut ja antanut sinun nähdä elämää. Anna elämäsi kokonaan minulle. Sydämesi kaipaa iankaikkista elämää sentähden luovuta jo elämäsi minulle. Älä saastuta sydäntäsi tämän maailman juoruilla. Vahdi tarkkaa mitä syöt. Tahdon antaa sinulle jakamattoman sydämen joka kuuluu vain minulle. Silloin et eksy. Olet minulle rakas en koskaan jät enkö hylkää sinua.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 21 Helmi 2020, 15:09

Aamen!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 21 Helmi 2020, 15:09

Amen ja KIITOS!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 08 Maalis 2020, 19:02

Rakkaani Herran armoa on ettemme ole aivan hävinneet sillä hänen laupetensa ei ole loppunut. Saat rakkaani tulla avoimin mielin eteeni rakastan sinua kuin silmäterääni. Tiedä että varjelen sinua kun kuljet minun johdossani. Mikään ei ole minuun uskovalle mahdotonta sillä vien sinut taivaan aarreaittaan. Ole uskollinen ja totinen niin saat niittää laupeuden leikkuun. Tule minun luokseni koko sydämestäsi niin saat levittää minun rakkauttani kaikille niille jotka johdatan sinun elämääsi. Maa on jo sysimusta mutta minun palvelijani loistavat ilosta. Maailma tulee ihmettelemän sitä kirkkautta jonka minä annan kansalleni. Mitä pimeämpää on sitä enemmän minun omani loistavat. Jeesus Kristus on valo maailmalle ja kun sinä elät minun johdossani saat loistaa minun kirkauttani. Tule luottavaisin mielin minun eteeni niin saat leikata laupeuden leikkuun. Minä tulen pian ole siis valmis kun he sanovat on rauha yhtäkkiä yllättää heidät turmio. Mutta minun omani eivät hämmästy tätä aikaa sillä annan heille minun sanani ja he saavat olla valmistautuneita minun tulooni. Tulen pian ja otan teidät tyköni. Valmistaudu rakkaani nyt on viimeinen aika. Puhdistaudu minun edessäni Karitsan veressä sillä vain puhdassydämiset saavat nähdä Ylkänsä. Älä anna maailman vietellä sinua vaan anna heille minun voittoni saatanasta. Muista minä olen sinun Kuninkaasi ja Herrasi älä pidä muita jumalia. Tunnusta minut ihmísten edessä niin minäkin tunnustan sinut enkelieni edessä.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 08 Maalis 2020, 19:25

Amen!
Tätä olen odottanut kuin kuuta nousevaa 🌕

Vastaa Viestiin