Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Amen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa teille rakkaani.

Tänä aamuna herätessäni ja rukouksessa olessa, sain nähdä kuvan, jossa oli jyrkkä mäki, jonka päälle oli tehty hiekkainen pihatie, joka vei mäellä olevalle talolle.
Hämmästyin tuota talon asentoa, sillä aina kun talo rakennetaan, tasataan sille hyvä alusta, mutta tämä talo oli aivan vinoon rakennettu, rinteen suunnan mukaisesti.
Kyselin tätä Herralta, josko on Häneltä ja kohta minulle virtasi ajatuksia, vinoon rakentamisesta, kun lähdetään rakentamaan omissa voimissa elämää. Otetaan ehkä sieltä täältä mukaan Jumalan Sanaa rakennus aineeksi, mutta ei niellä sitä kokonaan, jotta elämästä tulisi tasapainoinen.
Löysin tähän hvvän radion hartaustekstin, jolla voin tätä lisää valaista:
Matteuksen evankeliumissa kerrotaan viisaasta ja tyhmästä rakentajasta.
Jeesus sanoo: ”Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle. Alkoi sataa, tulvavesi virtasi ja myrskytuuli pieksi taloa, mutta se ei sortunut, sillä se oli rakennettu kallioperustalle. Jokainen, joka kuulee nämä sanani mutta ei tee niiden mukaan, on kuin tyhmä mies, joka rakensi talonsa hiekalle. Alkoi sataa, tulvavesi virtasi ja myrskytuuli pieksi taloa, ja se sortui, maan tasalle saakka.”

Viisitoistavuotiaana rakensin vajan kotitalomme takapihalle. Olin saanut isältäni puisen kuljetuslavan, jonka asetin betoniharkkojen päälle. Sen päälle nostin neljän seinän kehikot ja päälle kattotuolit. Lopuksi viimeistelin rakennuksen mäntylautapaneelilla ja kattoon tuli vesivaneerit ja huopavesikate. Siihen vielä yksi ikkuna ja ovi ja oli valmista. Olin kovin ylpeä rakentamastani vajasta.

Ensimmäisen talven lumikuorman myötä hökkeli oli kallellaan kuin Pisan torni. Katto oli kestänyt lumen painon, mutta seiniä ei ollut vaan tuettu oikein… Järkevä mies olisi varmasti kysynyt neuvoa viisaammalta!

Jeesuksella olisi varmasti minulle paljon opetettavaa rakentamisesta. Hänhän oli ammatiltaan rakentaja. Hän, jos joku tiesi miten talon tulisi rakentaa. Vertauksessaan Jeesus asetti kuulijan joko järkevän tai tyhmän rakentajan asemaan. Se joka kuulee hänen sanansa ja tekee sen mukaan on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle. Mutta mistä Jeesuksen sanoista on kysymys kun puhutaan järkevästä rakentajasta? Mitä opetusta meidän tulisi noudattaa?

Tämä vertaus päättää Jeesuksen vuorisaarnan. Vuorisaarna on meille kaikille tuttu, tuskin sitä kukaan muistaa ulkoa. Se sisältää mm. autuaaksi julistukset ja myös Jeesuksen tulkintaa 10 käskystä. Viidettä käskyä ”Älä tapa” Jeesus tulkitsi jopa niin tarkasti, että jokainen joka vihaa veljeään on sen rikkonut. Samoin se, joka himoitsee toista, on tehnyt hänen kanssaan aviorikoksen. Vuorisaarnassa Jeesus kehottaa ”kääntämään toisen posken” ja rakastamaan vihamiehiään… Jeesus kehottaa myös luottamaan Jumalan täydelliseen huolenpitoon ja olemaan keräämättä aarteita maan päällä.

Näiden opetusten valossa, kumpi rakentaja olisit? Oletko tehnyt Jeesuksen sanojen mukaan, vai onko hiekka tuntunut houkuttelevammalta perustukselta? Vuorisaarnan valossa on tunnustettava, että meistä jokainen taitaa olla hiekalle rakentaja.
Jeesuksen tulkinta käskyistä nostaa riman korkealle. Korkeammalle kuin kukaan meistä pääsee. Lain vaatimus ei koske vain tekojamme, vaan myös asenteitamme.

Mitä laki vaatii meiltä? Se vaatii täydellisyyttä. Jeesus sanoi, ettei hän tullut kumoamaan lakia vaan täyttämään sen. Vaikuttaisi, kuitenkin siltä, että Jeesuksen kivilinna korkealla mäellä olisi ainoa pystyyn jäänyt rakennus muuten tuhoutuneessa hökkelikylässämme.

Lain tehtävä on silti osoittaa meille kuinka meidän jokaisen talo on rakennettu hiekalle ja vaarassa sortua. Hiekalle rakentaminen on sitä, että ihminen rakentaa elämäänsä omaan varaansa: olkoon varallisuuden, koulutuksen, työn tai vaikka monien harrastusten varaan. Se voi olla myös nojaamista toisten ihmisten mielipiteisiin tai trendeihin, jotka kuitenkin vaihtuvat ajan myötä.

Raamatun kielikuvissa Jumala on kallio. Hänen varaansa meidän siis tulisi rakentaa. Jo ensimmäinen käsky sanoo: Minä olen Herra sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia. Se tarkoittaa, että meidän tulee kaikessa ennen kaikkea turvautua Jumalaan. Kirkkoisämme Luther opetti, että ihmisen Jumala on se mihin hän turvaa.
Jumala itse on ja myös haluaa olla meidän olemassaolomme ja elämämme perusta ja kallio. Elämän myötä kuitenkin tuo kallio saattaa hautautua hiekkaan. Vasta elämän myrskyt voivat pyyhkiä hiekan pois. Väärin rakennetut, vinot hökkelimme joutavat sortua, jotta vielä voisi rakentaa tukevalle pohjalle.

Jeesuksen luo tulivat myös sellaiset ihmiset, joiden elämänperustukset olivat särkyneet, köyhät ja sairaat. Heitä Jeesus sanoi autuaiksi. Heidät nostettiin kallioperustalle.

Lopullinen myrsky, jonka meidän talomme tulisi kestää, on viimeinen tuomio. Sitä on syytä pelätäkin, jos luotamme vain omiin käsiimme ja ansioihimme. Mutta silloin, kun olemme rakentaneet elämämme Jumalan varaan, ei meillä ole mitään pelättävää. Saamme turvautua Kristukseen, armoon ja anteeksiantamukseen.
Kerron vielä tähän loppuun viime perjantai 28.2. päivästä.
Pojan pojat olivat meillä talvilomaa viettämässä ja yllätykseksi, näistä vanhin,12v. alkoi kyselemään henkellisistä asioista. Tähän asti häntä ei ole nämä voineet vähempää kiinnostaa, mutta nyt näin kuinka hän todella kuunteli halulla.
Minulla oli illalla seurakuntaan meno ja olin aiemmin päättänyt että teen siinne wc-kyltin, kun ihmiset edellisellä kerralla kyselivät kokoajan missä se on? Yhtäkkiä päivällä muistin, että se oli vielä tekemättä.
Hain pahvia ja luonnostelin sen siihen ja kysyin tältä vanhimmalta, josko hän haluaa sen värittää? Ja hän halusi. Lopulta saimme tuon kyltin valmiiksi ja poika meni syömään. Kohta menin hänen perässään keittiöön ja kysyin häneltä:
- " Tiedätkös mitä juuri äsken teit?"
Poika katsoi minua totisena ja hämmästyneenä:
- " En, mitä minä tein?"
Vastasin hänelle iloissani:
- " Tiedätkös, teit juuri sinun ensimmäisen työsi seurakunnalle, työsi Jumalalle!"
Pojalle nousi hymy kasvoille. Muut pöydässä alkoivat kommentoida:
- " Ei taida olla muille iloa kuin niille jotka tuota wc:tä etsii ... pyydä seuraavaksi iso palkka !"
Vastasin näihin:
- " Jumalan silmissä tämä työ näyttää aivan erillaiselta kuin meidän ihmisten, Jumala arvostaa tätä suuresti ja älä pyydä näistä maailmalta palkkaa vaan kerää sitä palkkaa taivaaseen."
Kiitos Jeesus tuosta hetkestä, sillä uskon että sillä oli tärkeä merkitys pojan elämään, näin hän meitä rakentaa.

Olkaa siunattuja ja kauniita Jumalan rakennuksia.
Amen.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äsken luin ihmeissäni tuota päivän blogiani ja näin siinä kuinka Herra siinä johdatti.
Löysin tuon hartaustekstin ja näin että siinä on kuvaan sopivia kohtia, mutta en lukenut sitä kokonaan. Liitin sen tuohon kaikkeen omaan ja hain siihen kuvan enkä vielä silloinkaan ollut lukenut sitä hartaus tekstiä. Sain tekstin kuvineen valmiiksi ja lähetin.
Lopulta luin miltä se todella kuulosti. Hämmästyin sillä hartaustekstissä oli juuri niitä elementtejä, myös joita omat ajatukseni ja kirjoitukseni olivat. Ja tuo kuva pisan torinasta oli tekstissä. Talo mäen päällä jne. Herra siis johdatti tuon hartaus tekstin tuohon tarkoituksella.
Valtavaa johdatusta. Kiitos Jeesus! 🙌👑
Maria

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen
Miten Jeesus haluaisikaan, että me näkisimme ihmiset hänen silmin. ❤️

Erityisesti minua kosketti kohta, jossa olit viettämässä aikaa nuoresi kanssa, ja näit hänessä sen mitä hän voi tehdä seurakunnan hyväksi.
Kohta menin hänen perässään keittiöön ja kysyin häneltä:
- " Tiedätkös mitä juuri äsken teit?"
Poika katsoi minua totisena ja hämmästyneenä:
- " En, mitä minä tein?"
Vastasin hänelle iloissani:
- " Tiedätkös, teit juuri sinun ensimmäisen työsi seurakunnalle, työsi Jumalalle!"
Pojalle nousi hymy kasvoille. Muut pöydässä alkoivat kommentoida:
- " Ei taida olla muille iloa kuin niille jotka tuota wc:tä etsii ... pyydä seuraavaksi iso palkka !"
Vastasin näihin:
- " Jumalan silmissä tämä työ näyttää aivan erillaiselta kuin meidän ihmisten, Jumala arvostaa tätä suuresti ja älä pyydä näistä maailmalta palkkaa vaan kerää sitä palkkaa taivaaseen."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luin juuri pätkän David Wilkersonin saarnasta, jonka perusajatus oli se, että mitä lähemmäksi vapautuksen hetki tulee, sitä voimakkaammaksi käy vihollisen hyökkäys. Toivottavasti ei haittaa Sinettisormus, jos laitan sen tähän, vaikka onkin vakavaa asiaa. Näistä sinun blogikirjoituksistasi näkyy mun mielestä hyvin se, että Herra avaa sinulle tietä ja vihollinen käy jo epätoivoisesti sitä vastaan. Mutta se onkin varmin merkki siitä, että tie on oikea!

"Jos saatana näkee sinut ajetuksi polvillesi, hän tietää, että sinun vapautuksesi hetki on lähellä. Eikä hän ei jää paikoilleen odottelemaan voiton saapumista!

Sen sijaan hän voimistaa kiusauksiasi. Hän kääntää ihmisiä sinua vastaan. Hän lähettää valhehenkiä syyttämään sinua. Hän valehtelee, että Jumala on ottanut Pyhän Henkensä pois sinusta, että maksat nyt menneistä synneistäsi. Hän yrittää hukuttaa sinut kaikennäköisellä syyllisyydellä ja tuomitsemisella.

Mutta sinun tulee ymmärtää: julmistunut vihollinen, joka raivoaa sinua vastaan, on varmin merkki siitä, että sinun vapautuksesi hetki on koittamassa!

Jos rukoilet asiasi puolesta, mutta se tuntuu vain pahenevan - ala ylistämään Herraa - sillä sinun vapautuksesi hetki on käsillä!"
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Eero. Tämä on niin totta ja tuossa tilanteessa ei ole muuta voimaa kuin Jumalassa, Jeesuksessa Kristuksessa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, eikä se peto pysty muuta kuin kiertelemään ympärillä, muuhun siitä ei ole!

P.S. Nuo Wilkersoninkin tekstit kuulostavat suomeksi käännettynä aika rajuilta, mutta noinhan se on miten hän asian ilmaisee. Siksi sitä epäröin tähän tuoda, mutta Hengessä oli kehotusta, kiitos ettet hermostunut rakas Sisko :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En pienestä hätkähdä, sillä en ole mieltynyt menestysteoligiaan. Juuri jättäydyin pois sellaisesta ryhmästä. Eivät siellä olevat uskovat " kyenneet ottamaan Ellan saamaa sanomaa Herralta vastaan. Oli kuulema peloite. Kysyn vaan miksi Jumalan oma pelkää?
Nuo asiat ovat vakavia eikä niiden kohdalla pidä mielistellä.
Mielelläni kuuntelen Eero ja te muut mielipiteitänne. Kyllä blogissani saa kommentoida ja siitä tiedän että se on herättänyt ajatuksia.
Tykkään noista Wilkersonin teksteistä. Kertoo suoraan ja ymmärrettävästi miten asiat ovat.
Itsekkin käytän ja suosin niitä. 🤗
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nää on hyviä tunnistusmerkkejä, juuri miksi joku selvästi pelkää? Nimittäin varmuudellä tässä hetkessä pelastuva Jumalan oma ei voisi pelätä. Siksi mäkin oon toistellu monesti lausetta, mitä sinä pelkäät tai pelkäätkö, vain herätelläkseni ihmisiä ajattelemaan asiaa. Ei Jumalan oma pelkää yhtään mitään, ei edes kuolemaansa.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo! Näin se on. Jos tässä maailmassa menee henki, niin Jumalan omalle se on VOITTO! Pääsy kotiin, sinne oikeaan ja ikuiseen kotiin. Voi kuinka sinne kaipaankaan. Odotan sitä joka hetki!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Pelkoa ei rakkaudessa ole. Täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
Kuolema on Voitto!
Onko niillä jotka pelkäävät? Jeesuksen rakkaus sydämessä? Kun on monenlaista julistusta.

2.Tim 3:14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://youtu.be/BtoWht1e-HY
Äsken aloin taas laulaa rukoillen kielillä. Kesken kaiken laulun sävel muuttui, tutuksi vanhaksi kappaleeksi. " You are my sunshine"
Sillä sävelmällä jatkoin kielillä laulua ja ilo nousi sydämeen. Kiitos Jeesus. Kiitos Jumala! ❤👑❤ Ei ole Sinua Rakkaampaa! 💖🔥💖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

[7.3. klo 9.16] : https://youtu.be/XaM1_McLC8M
[7.3. klo 9.27] : Tuo laulu herätti minussa muutama vuosi sitten näkemäni uninäyn.
Olin siinä jossakin taivaassa, Jumalan hoitopöydällä.
Enkelit hääräsivä ympärilläni. En tiennyt mitä minulle tehtiin?
Kohta minut siirrettiin toiselle pöydälle ja siinä jatkui sama.
Lopulta se kaikki oli valmista, ne muutokset mitä minulle tehtiin, mutta se jäi minulle salaisuudeksi.
Kuulin enkelien sanovan yhteen ääneen:
- " Ei Pyhä, mutta Ylhäinen."
Tuota unta tai näkyä monesti muistelen ja ihmettelen. Se oli niin toden tuntuinen.
Mitä minulle siinä tehtiin? Jotain joka tuli ja tulee vaikuttamaan tähän minun Hengen elämääni?
Miksi en ollut Pyhä mutta olin Ylhäinen? Tämä oli kysymys mikä tuosta jäi minua vaivaamaan.
Herra on ylen ihmeellinen. Hän muovaa meitä kuin savea.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Olet pyhä : https://youtu.be/XaM1_McLC8M

Tuo laulu herätti minussatänään, muutama vuosi sitten näkemäni uninäyn.
Olin siinä jossakin taivaassa, Jumalan hoitopöydällä.
Enkelit hääräsivä ympärilläni. En tiennyt mitä minulle tehtiin?
Kohta minut siirrettiin toiselle pöydälle ja siinä jatkui sama.
Lopulta se kaikki oli valmista, ne muutokset mitä minulle tehtiin, mutta se jäi minulle salaisuudeksi.
Kuulin enkelien sanovan yhteen ääneen:
- " Ei Pyhä, mutta Ylhäinen."
Tuota unta tai näkyä monesti muistelen ja ihmettelen. Se oli niin toden tuntuinen.
Mitä minulle siinä tehtiin? Jotain joka tuli ja tulee vaikuttamaan tähän minun Hengen elämääni?
Miksi en ollut Pyhä mutta olin Ylhäinen? Tämä oli kysymys mikä tuosta jäi minua vaivaamaan.
Herra on ylen ihmeellinen. Hän muovaa meitä kuin savea.

Psalmi 113 vastaa tänään tuohon kysymykseeni:

Psalmit:
113:1 Halleluja! Ylistäkää, te Herran palvelijat, ylistäkää Herran nimeä.
113:2 Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.
113:3 Auringon noususta sen laskuun saakka olkoon Herran nimi ylistetty.
113:4 Herra on korkea yli kaikkien pakanakansain, yli taivasten kohoaa hänen kunniansa.
113:5 Kuka on niinkuin Herra, meidän Jumalamme, joka korkealla asuu
113:6 ja katsoo syvälle - taivaassa ja maassa?
113:7 Hän, joka tomusta nostaa alhaisen, korottaa loasta köyhän
113:8 asettaaksensa hänet ruhtinasten rinnalle, hänen kansansa ruhtinasten rinnalle,
113:9 joka antaa hedelmättömän asua kodissa, iloisena lasten äitinä! Halleluja!

Herra Siunatkoon meitä!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lauri Jakkila Pohjois Koreassa vuonna 1997: https://youtu.be/21EyoukWtvw
Eräs uskova veli laittoi tänään minulle viestiä Lauri Jakkilasta. Lähdin googlettamaan Lauri Jakkilaa ja jo heti alussa huomasin kuinka Jumala puhui vahvasti tämän kautta.
Tänään sain tuohon vanhaan uninäkyyni kuin vastaukseksi ja vahvistukseksi tuon psalmin 113:7-8
Nyt kun aloin kuuntelemaan tuota videota, huomasin Hämmästyksekseni että Lauri oli saanut Jumalalta tuon saman psalmin kohdan kuin minä tänä aamuna.
Kiitos Jeesus Kristus, minun rakas Jumalani 🙌👑🙌🙏
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo oli valtava todistus! Itkien sydämeni sitä kuunteli. Rakkaudesta Jumalaan se itki. ❣️ koin että Jumala puhui tänään vahvasti juuri tuon samasen psalmin kohdan kautta myös minulle. Vahvistaen tuota vanhaa uninäkyäni ja tämä Laurin todistus vahvisti sitä entisesätään. Tämä kaikki oli tarkoitettu tähän päivään... ❣️❣️❣️👑
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Aamen!

Itse luin tänä aamuna juurikin nuo todistuksessa mukana olleet apostolien tekojen paikat!

Ap. t. 1:4-5, 1:9-12 & 2:1-4
4. Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
5. Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."

9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
12. Silloin he palasivat Jerusalemiin vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan päässä. Ja kun he olivat tulleet kaupunkiin, menivät he siihen yläsaliin, jossa he tavallisesti oleskelivat: Pietari ja Johannes ja Jaakob ja Andreas, Filippus ja Tuomas, Bartolomeus ja Matteus, Jaakob Alfeuksen poika ja Simon, kiivailija, ja Juudas Jaakobin poika. Nämä kaikki pysyivät yksimielisesti rukouksessa vaimojen kanssa ja Marian, Jeesuksen äidin, kanssa ja Jeesuksen veljien kanssa.

1. Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
2. Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
3. Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
4. Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom!

Viimeaikona rukouspyynnöt ovat lisääntyneet ja hyvin vakaviakin rukouksia olen saanut viedä Jumalan eteen, Jumalan hoitopöydälle.
Aamuin illoin olen monen puolesta rukoillut, voittosaatossa heidät olen Herran eteen viennyt, pois pyyhkien tuossa hetkessä tappiomielen, sillä sitä iloa en halua viholliselle antaa, olemmehan VOITTAJAN puolella.
Tänä aamuna heräsin jo aikaisin hetkiseksi ja samalla sain nähdä kuvan käsistä, jotka olivat aivan edessäni vastaanottavina, kämmenet avoinna kohti ylös, liitettyinä yhteen.
Ymmärsin heti tuon kuvan jonka koin rukousvastauksen vastaanottamiseksi. Jumala on kuullut nämä monet hyvinkin tärkeät rukoukset ja tämän hän halusi näyttää että minun tulee nyt avoiminmielin vastaanottaa se mitä tuleman pitää. Pian alkaa rukousvastaukset muuttua näkyviksi.
Meidän tulee opetella ottaa myös vastaan sitä, mitä olemme rukoilleet jos sitä todella uskoen rukoilemme.
Otamme vastaan niin kuin syntymäpäivä lahjan, mutta rukous lahja on ensin näkymätön ja muuttuu näkyväksi kun Jumala saattaa sen käytäntöön.
Tänä aamuna sain muistutuksen pitää käteni avoinna, vastaanottavina, jotta voisin vastaanottaa kaiken sen, minkä Jumala on minulle varannut. Tämä kehotus vähän hämmästytti minua, sillä olin ajatellut, että jo olisin avoin Jumalan johdatukselle. Mutta kuitenkin minua kehotettiin tyhjentämään ja pitämään käteni avoinna voidakseni vastaanottaa, mitä ikinä Jumala haluaa minulle antaa. Siksi ajattelen, että jotakin minulla on täytynyt olla käsissäni saadakseni tällaisen kehotuksen.
Kiitos Jeesus Kristus, Herrani ja Jumalani, että pian saan nähdä nuo vastaukset.
Voittosaatossa saamme juhlia Herramme anteja, rukousvastauksia, jotka muuttavat monen elämän.


"Näin sanoo Herra: Kun Babylonian seitsemänkymmentä vuotta ovat kuluneet, minä otan teidät jälleen huomaani. Minä täytän lupaukseni ja tuon teidät takaisin omaan maahanne. Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Silloin te huudatte minua avuksenne, te käännytte rukoillen minun puoleeni, ja minä kuulen teitä. Te etsitte minua, ja te löydätte minut! Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra. Minä käännän teidän kohtalonne ja kokoan teidät kaikkien kansojen seasta, kaikkialta, minne olen teidät karkottanut. Minä tuon teidät takaisin siihen paikkaan, mistä minä vein teidät pakkosiirtolaisuuteen."
Jer. 29:10-14 [kr92] [kr38]

Sinaten teitä, Jeesuksessa Kristuksessa, rakkaassa ja voitokkaassa Jumalassa!
Vastaa Viestiin