Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta Pi_O, Hän puhui vahvasti! En voi kuvitellakkaan mihin Hän minua johtaa! Hän yllättää kerta toisensa jälkeen.
Sitä vaan jää suu auki monasti ihmettelemään että mitä taas tapahtui? :o :shock:
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra on avannut sinulle Sinetti sen tien, minkä edessä olet tuskaillut. Herralle kiitos siitä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero! Kiitos kunnia ja ylistys Jumalalle!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Shalom!

Eilen kokoonnuimme taas Rukousyhteys tiimillä yhteiseen kokoukseen. Nyt meitä oli pieni porukka, mutta ilta oli hyvä.
Rukoilimme paljon eriasioden ja hallitusten puolesta ja anteeksianto oli vahvasti teemana.
Meillä on nyt erityinen asia jota lupasimme nyt rukoilla jokapäivä ystävänpäivään asti, sen me asetimme päämäräksi Herran eteen, että saisimme asiaan vastauksia, ilmestyksin, unin, näyn ja erilaisten johdatusten kautta.
Asiamme koskee uskosta osattomia, heidän pelastustaan ja etenkin nuorison keskuudessa. Että Herra avaisi meille siihen toimintamallin, tilat, varat ja muut tärkeät asiat, tuonne kyseiselle paikkakunnalle, että Hän ohjaisi ja johdattaisi sellaisia ihmisiä eteemme, jotka voivat meitä tässä auttaa etenemään.
Jumala ottaa meidät todesta, kun me olemme itse tosissamme. Harras rukous on sellainen rukous, jossa sydän on mukana.
Puhutaan kokosydämisyydestä. Jos me rakastamme Herraa, on meidän helppo rukoilla palavasti. Jumala toimii rukoustemme kautta. Itse asiassa kaikkia asioita tulisi rukoilla tarkasti. Kun on rukoillut, ei sen jälkeen tarvitse kuin kiittää. Ethän sinä autokorjaamoonkaan soita, kun olet auton sinne huoltoon jättänyt. Kyllä auto osataan korjata. Samoin Jumala tietää, mikä on lähimmäisemme ja meidän parhaaksi. Hän vastaa siten kuin Hän tahtoo.

Illalla rukoilin tämän asian puolesta ja tietysti rukoilimme myös siellä tilaisuudessa.
Aamulla kun heräsin, rukoukseni jatkui asian tiimoilta ja nyt sain kuvan, joka saattaisi liittyä tähän ja pyysinkin että Herra alkaisi tätä avata.
Näin vaaleansinisen pakettiauton, jonka sivussa oli jokin mustalla kirjoitettu mainosteksti ja sen alla oli mustavalkoinen sarjakuvamainen mainoskuva.
En saanut selvää mitä tekstissä luki ja mitä kuvassa oli?
Auton väri edusti kuitenkin taivaan valtakuntaa.
Ehkä se oli hengellinen ajoneuvo meille tähän asiaan, tai sitten Herra antoi tuon johdatuksena, että tuo auto omistajineen tulee meitä vastaan? Tiedä häntä, mutta sydän pitää olla nyt avoinna ...

Matt. 21:22 Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte.

Siunausta päiväänne!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus, hieno vertaus autokorjaamosta :)

Niin kuin Raamattukin sanoo, ei tarvitse olla monisanainen tai selittelevä, kunhan sen minkä rukoilee, rukoilee puhtaasta sydämestä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Daniel Leijonan luolassa
http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/f ... Dan.6.html


Rauhaa.

Tämän näin tiistai aamuna rukous hetkelläni ja koin sen tuohon vaaleansinisen auton jatkoksi, rukous vastausta tuohon rukoukseemme, eräälle paikkakunnalle, jonne mietimme evankelioimista esim. joissakin tiloissa. Nuoret eritoten olisi kohteemme ( huume). Rukoilemme tätä sinne 14.2. ystävänpäivään asti.
Tapahtukoon tämä Herran tahdossa ja johdatuksessa.

Näin siis kuvan jossa oli ahdas ja mutkainen luolasto/ putkisto ja koin sen tarkoittavan tässä rukouksessamme, että tehtävä ei tule olemaan helppo, sillä tie siihen tulee olemaan ahdas ja kovin mutkainen. Tuota putkistoa" näytettiin ulkoa, mutkaisuuden vuoksi ja sisältä, jotta näin sen ahtauden, eikä valoa näkynyt toisessa päässä? Mahdoton tehtävä siis ..?
Mutta Herra, Sinä tiedät, onko meillä tässä edes mitään mahdollisuutta jatkaa? Me emme esitä eteesi mitään, mitä sen pitäisi olla, vaan odotamme Sinulta johdatusta ja ohjausta asiaan, että Sinä tuot eteemme ne tahot jotka haluavat meitä tässä auttaa. Itsellemme tämä on aika mahdoton yhtälö, mutta Sinulle kaikki on mahdollista.
Mark. 13:3-13, 21-23, 33-37

Markuksen evankeliumin kohta paljastaa neljä asiaa, joihin Jeesus haluaa lähimpiensä kiinnittävän huomiota. Samalla Jeesus kuitenkin myös rohkaisee joka kohdan jälkeen. ”Blebete” - sama sana on kaikkien käskyjen takana. Se tarkoittaa: olkaa varuillanne, ottakaa huomioon, pitäkää silmällä.

Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan! (13:5), MUTTA: (Älkää pelästykö)
Pitäkää varanne! (vaikeita aikoja on tulossa) (11)MUTTA: evankeliumi on julistettava kaikille, älkää olko huolissanne, puhukaa niillä sanoilla, jotka saatte ja rukoilkaa
Pitäkää varanne! (23) MUTTA: Olen ilmoittanut tämän teille ennakkoon
Olkaa valveilla ja varokaa (33,35), sillä te ette tiedä tapahtumien aikoja.

Tiivistettynä: Pysykää siinä, mitä olen teille kertonut, älkää antako huijata itseänne. Teille ei ole luvassa helppoja aikoja, mutta hoitakaa silti rohkeasti tehtäväänne, sillä minä tiedän kaiken mitä on tulossa, nyt tekin tiedätte ja voitte varautua. Olkaa valveilla ja muistakaa, ketä palvelette, niin kaikki käy hyvin! Ette ole yksin, teille on annettu voima tehtäväänne. (Joh.15:4-7
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa ja iloa elämään teille.

Tänään rukoushetkelläni aamulla, Herra taisi tahtoa hieman piristää minua. Kiitos Jeesus siitä! :P
Kuunnellessani siinä Hänen vastaustaan rukouksiini, sain kohta nähdä kuvan, jossa minulle näytettiin naista edessäni kävelemässä.
Hänellä oli vaalea pusero ja kellohame päällään ja lanteilla näkyi muhkuroita pienestä lihavuudesta. Kohta näin kuinka nainen muuttui ja siinä hän kulki edelläni samoissa vaatteissa, mutta kovin hoikistuneena. Vyötrö oli löytynyt. :D
Herra halusi näin tsempata minua, niin tämän koen.
Tosin, minä en ole mikään hame ihminen, mutta näin Herra halusi ehkä ilmoittaa tuon sukupuolen.
Vuoden alussa aloitin ruokavalion, jota olen ennenkin noudattanut ja tiedän sen toimivaksi. En omasta ajatuksestani, vaan diabetes hoitaja sen sai aikaan, esittämällä että pitää ottaa rinnakkaislääkkeet käyttöön. No, minä kohteliaasti vielä kieltäydyin ja halusin kokeilla ensin ruokavaliota, sillä ei minulla ole varaa syödä kaksia diabeteslääkkeitä, jotka Sipilän aikaansaannoksena ovat monelle kohtuuttoman kalliita, muiden lääkkeiden rinnalla.
Nyt minulla on huhtikuuhun aikaa näyttää että kykenen muutokseen ja hyvin tämä on lähtenyt. Sokeriarvot ovat laskusuunnassa ja muutama kilokin on lähtenyt kaupantekijäisinä.
Oli jotenkin niin hellyyttävän hauskaa, että minulle näytettiin tuo ENNEN ja JÄLKEEN kuva. Se piristi mukavasti mieltäni ja tiedän että Herra on tässäkin mukana, johdattaen ja ohjaten.
Nyt vain salaattia poskeen! Kiitos Jeesus, teen tämän ennenkaikkea Sinulle!
Amen.

3.Johanneksen kirje:
1:2 Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niinkuin sielusikin menestyy.

Teitä Siunaten!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Mitä sinun tieviitassa lukee?


Rauhaa.

Tänä aamuna sain Rukouksessa ollessani nähdä kuvan, jossa oli mustavalkoinen tienviitta osoittamassa oikeaan. Siinä luki jotenkin näin: " Tämä tie ".
Tuota mietin ja sen tarkoitusta ja pyysin Herralta vahvistusta, sillä teksti siinä oli minulle hieman epävarmaa, melkein tuon kuvan hylkäsinkin.
Siinä sitten touhuillessani aamutoimissa, minulle nousi Matteuksen evankeliumi 25 sydämelleni, joka on minulle kovin tärkeä ohjenuora elämässäni.
Muistin siellä olevat vuohet jotka tullaan eroittamaan vasemalle puolelle ja lampaat oikealle, ja nuo lampaat kuvastaa meitä Herran omia,meitä jotka olemme tunnustautuneet Hänen omikseen.
Tuo sai minut uudelleen heräämään tuohon tien viittaan ja aloin etsimään kaikkea siihen liittyvä.
Minua vastaan tuli hyvä teksti kolmesta tienviitasta. Koin että se tuotiin eteeni, sillä se oli niin täydellistä tekstiä:

http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2006-02-06


Evankeliumin saarna on täten ensimmäinen perustava 'tienviitta' etsijän tiellä kohti totuuden Jumalaa. Eli aivan niin kuin apostoli Paavali kirjoittaa kirjeessään Roomalaisille: "Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?", Room. 10:14.

Saarnan 'tienviitta' opastaa etsijän evankeliumin luo - kestävän perustan ääreen. Kun luet, miten Jeesus ja apostolit julistivat evankeliumia, ja kuinka Jeesus kehotti omiaan julistamaan evankeliumia "kaikille luoduille", tunnet varmasti omalla kohdallasi tarpeen tehdä samoin. Etkö siis matkisi lapsen tavoin tässä kohden Herrasi ja apostolien esimerkkiä?

Jos kerran Jumala on nähnyt tarpeelliseksi julistuttaa evankeliumia maan päällä, niin mikset palvelisi siinä häntä? Onhan Jumala julistuttanut evankeliumin sinullekin, miksi pitäisit sen vain itselläsi etkä jakaisi aarrettasi muille? Kuinka selkeästi 'saarnan ja julistuksen' tienviitta onkaan elämässäsi esillä?

Kolme tienviittaa yhdessä: saarna / julistus, todistus ja kutsu. Kun ajattelet näitä kolmea kohtaa tienviittoina, huomaat, että jokainen niistä on tarpeellinen. Ota yksi niistä pois ja ketju menee poikki. Etsijä tuskin löytää perille,jos yksikin tienviitta puuttuu.

=> Ellen julista, hän ei tiedä mistä todistan ja mihin häntä kutsun.
=> Ellen todista, hän ei tiedä onko julistus ja kutsu luotettava.
=> Ja ellen kutsu, hän ei tiedä mitä todistamallani julistuksella oikein tekisi.

Kristus osoitti näiden kolmen tienviitan kautta kulkevan tien, jota jokainen häneen uskova on saanut kulkea. Se tie on hän itse: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani", Joh. 14:6.

Eikö olisi sangen itsekästä pitää ikuinen elämä vain omana tietonaan toisten kadotukseksi? Siksi minäkin polvistun jälleen tänään Herran kasvojen eteen ja sanon hänelle:

"Herra kiitos armostasi, että olen saanut nähdä, mitä kaikkea olet tehnyt tähteni. Opeta minut olemaan opetuslapsesi - valo niille, jotka vielä pimeydessä kulkevat. Herra, opeta minut julistamaan, todistamaan ja kutsumaan sillä tavalla kuin se on minulle luonnollista ja sopivaa. Kiitos Herra etuoikeudesta edustaa sinua nykyisessä maailmanajassa. Amen."

Koin tämän katso7 veljen saaman Sanoman tähän:

27 Tammi 2020.
Nyt on viimeinen aika tulla Jumalan lapseksi. Minä tulen pian. Älä luovuta sitä henkeä jonka olen sinuun asettanut, kateuteen asti minä halajan sitä henkeä jonka olen sinuun laittanut. Tähdet taivaalla kertovat Jumalan suurta luovaa kättä. Katsele ja hämmästy minun luomistyötäni kaiken olen laittanut kauniiksi. Sydämeni murehtii niin monia jotka ovat Jeesuksen ristin vihollisia. Rakkaani, olen antanut sinulle käskyn kertoa evankeliumi kadotetuille. Se on tärkein tehtävä tässä ajassa. Kerro minusta rakkaudella jonka olen sinulle antanut. Taivas kuulee ja näkee, Isäsi näkee kaiken joten älä pelkää. Katsele niittyjen kukkia, huolehdin niistäkin enkö huolehtisi sinusta sillä olet paljon arvollisempi. Katsele minua sinun Kuningastasi, Voittajaa, Jeesusta Kristusta. Olen sinun kanssasi myrskyssäsi. Älä katsele aaltoja, katso minuun joka olen maailman Luoja. Rohkaise ja suorista itsesi, niin voit kohottaa pääsi Kuninkaan sinua katsellessa. Golgata on sinun voitonpaikkasi.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Herran Rauhaa.

Tänä aamuna rukoillessani, näin kuvan, joka oli kuin puolitettu. Yläosassa näin kuvan kuin jostain taivaallisesta ja siinä edessäni oli Jeesuksen aikaisiin vaatteisiin puettu mies. Hänen viitan liepeensä heilui kuin tuulessa ja nuo vaatteet ei olleet valkoiset, vaan ruskean eri sävyjä. Hänen kätensä oli levitettyinä sivuille.
Ala osa kuvaa oli tumma.
Kyselin Herralta tätä kuvaa. Sanoin että nyt en ymmärrä. Vahvista sitä ja Avaa!
Sitten sain toisen kuvan, joka oli muuten tumma kuva, mutta kuvan alareunassa oli kaksi valkoista paperia päällekkäin. Ne oli kuin jotain viestejä.
Olin ihmeissäni, mitä tämä tarkoittaa?
Sain vielä kolmannen kuvan, joka oli nyt kokonainen, ja se oli täältä maanpäältä.
Kuvassa oli mies, jolla oli parta ja vain vähän hiuksia, hän oli vielä elossa olevan enoni näköinen, mutta en voi olla 100% varma.
Hänellä oli maallisesti samalla tyylillä vaatteet, kuin tuolla taivaallisella. Väritys samankaltainen, mutta tyyli tähän päivään sopivaa muotia.
Hänen päällitakki oli pitkä, ruskea villakangastakki ja se oli auki. Sen alla oli vielä jokin puku, pikkutakkeineen.
Tämä mies käveli kuvassa minua ( kuvan katselija) kohti, pää painnuksissa, katse kohti maata.
Nämä oli kuvat joita sain. Olisiko kohta tulossa jotain viestiä jostain suunnasta? Noita lappuja oli toisessa kuvassa 2, aivan kuin taivaallinen ja maanpäällinen viesti, niin kuin nuo kuvatkin antoi ymmärtää.
Herra vahvista lisää näitä, mitä lie tarkoittavat? Nyt täytyy olla sydän avoinna, josko näitä lisää avataan?

Mieleeni tätä kirjoittaessa nousee sanat: " .. myös maan päällä niin kuin taivaassa .."

Tiedän että tällä on tarkoituksensa, niin vahvaa kerrontaa tässä tämän aamuisessa sanomassa oli, nyt vain jään odottamaan, sen avautumista.

Siunaten teitä, rakkaitani.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Herran Rauhaa.

Tänään, herätessäni ja alkaessani rukoukseen siinä vuoteellani, näin kuvan keski ikäisestä miehestä, ja oli hyvin mietteliäs.
Pää painuksissa hän istui ehkä keittiöpöydän äärellä, kyynärpää pöydällä, pää nojaten tuohon käteen.
Pyysin Herralta, että Hän avaisi tätä kuvaa, jos oli Häneltä ja ei mennyt kuin hetki, kun sydämelleni nousi Raamatun Sanaa: " .. älkää murehtiko huomisesta."
Totta, tämän unohdamme niin helposti. Emmehän tiedä huomisesta, emmekä tulevaisuudesta mitään, miksi siis murehdimme sitä, mikä ei ole edes vielä tullut.
Tämä on hyvä muistutus meille, sillä kyllä Jumala pitää huolta meistä omistaan, vaikka olosuhteet välillä muuta näyttäisivät. Emmehän tiedä Jumalan suunnitelmaa elämässämme. Eletään vain Jumalan tahdossa ja johdatuksessa. Kaikki muu tapahtuu aikanaan, niin kuin se on tarkoitettu.
Jumala myös lupaa meille antaa kaiken tarvitsemamme, ettei mielemme tarvitsisi kiinnittyä epäolennaiseen. Kun vain ensin etsimme Jumalan valtakuntaa, antaa Jumala meille kaiken tarvitsemamme.

Teitä Siunaten.


Kuva


Mat 6:25-33 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Sunnuntain rauhaa!
Job:12:Mutta kysypä eläimiltä, niin ne opettavat sinua, ja taivaan linnuilta, niin ne ilmoittavat sinulle;
8. tahi tutkiskele maata, niin se opettaa sinua, ja meren kalat kertovat sinulle.
9;Kuka kaikista näistä ei tietäisi, että Herran käsi on ne tehnyt.
10. Hänen, jonka kädessä on kaiken elämän sielu ja kaikkien ihmisolentojen henki?
11. Eikö korva koettele sanoja ja suulaki maista ruuan makua?
12. Vanhuksilla on viisautta, ja pitkä-ikäisillä ymmärrystä.
13. Jumalalla on viisaus ja voima, hänellä neuvo ja ymmärrys.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus ja Ella! Herrassa on hyvä elää, sillä Hän on elämä itse ja kaiken sen Luoja ja ylläpitäjä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa teille toivotan, Herran Rauhaa ...

Tänään Herran rukouksessa ollessa ja juuri kun suunnittelin ylösnousua siitä vuoteeltani, näin kuvan lusikasta.
Ensin se oli kattilankannen kahvan välissä ja sitten jokin otti sen pois siitä, aivan näkyviin, kuin tarjoten lusikan käyttöön..
Mietin, mitä Herra tahtoo sanoa tuolla lusikalla? Muistin sanonnan:
-" Ota lusikka kauniiseen käteen."
On oikea ja vasen käsi ja tuolla kauniilla kädellä tarkoitetaan oikeaa kättä.
Sitten lähdin etsimään tietoa lusikasta, joka on meille oiva apuväline. Löysin todella ihanan hartaus tekstin lusikasta ja ajattelin sen tähän yhteyteen jakaa:

Isojen lusikoiden talo - Svensson?
Kirjoittaja
Matti Heinonen


Tarina kertoo miehestä, joka poikkesi matkallaan taloon, jossa oli kaksi isoa huonetta, toinen pitkän käytävän oikeassa päässä ja toinen vasemmassa päässä. Mies kääntyi ensin oikealle päin käytävää ja alkoi kuulla voivotuksia ja valituksia. Hän saapui ovelle ja avasi sen.

Sisällä valtavan pöydän ääressä istui paljon ihmisiä. Pöydän keskellä oli niin ihmeellisiä herkkuja kuin vain kuvitella saattaa, ja vaikka kaikilla oli lusikka, jota he ojentelivat herkkuja kohti, he olivat kuolemaisillaan nälkään! Syynä oli se, että lusikat olivat kaksi kertaa heidän käsivarsiaan suurempia ja ne olivat kiinnitetyt heidän käsivarsiinsa. Sillä tavoin kaikki saattoivat ottaa ruokaa, mutta kukaan ei pystynyt viemään ravintoa suuhunsa. Tilanne huoneessa oli niin epätoivoinen, että mies kääntyi ja pakeni huoneesta.

Hän kulki käytävän toisessa päässä olevaan huonetta kohti ja alkoi kuulla iloisia ääniä. Hän saapui ovelle ja avasi sen.
Täälläkin istui paljon ihmisiä samanlaisen pöydän ääressä ja kaikki ihmiset kohottelivat isoa, käteensä sidottua lusikkaa. Täällä kuitenkaan kukaan ei itkenyt eikä valittanut. Kukaan ei kuollut nälkään, sillä kaikki ruokkivat toisiaan!
Jumala loi meidät elämään yhteydessä itsensä ja toinen toistemme kanssa. Tulee itkua ja vaikerrusta, jos yritämme elää tarvitsematta Jumalaa ja muita ihmisiä.
Mistä Jumalan voi löytää seurakseen? Etsivä löytää, kolkuttavalle avataan ja pyytävälle annetaan, lupaa Raamattu.
Mistä niitä toisia lusikan käyttäjiä sitten löytää ? Vaikka Svenssonilta, ihan konkreettisesti joka arkipäivä ja keskiviikko-iltaisin on katettuna monipuolista hengen ravintoa pöytään.
"Kristus itse päälle maan, kaiken tuli jakamaan, kuolemallaan antoi Hän, maailmalle elämän.
Yksin emme työtä tee, toinen toistaan tarvitsee, tuomme vaihtopöydälle, lahjamme ja puutteemme." Virrestä 428

Matti Heinonen

.... ja nyt minä sain tämän teille tuolla lusikalla jakaa, olkaa siunatut, Jeesuksessa Kristuksessa!
Pi_O

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos tämän jakamisesta!
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos kun jaoit, en ollut kuullutkaan tätä tarinaa aikaisemmin.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuli kaikenlaisia tekstejä vastaan, hyviä sellaisia, mutta tuo oli minulle myös uusi ja sen Sanoma oli todella puhutteleva ja meille sopivaa. Oli pakko jakaa, se on niin ihastuttava.
Maria

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos tästä vahvistuksesta.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos kun jaoit! Tuo on aivan tähän päivään sopiva. Ihmisillä on Jumalan sanan nälkä! Toiset ovat nääntymäisillään.
Ja etsivät "korviketta" pahalle ololleen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Ja meidän tulee olla tuon ravinnon jakajia, jokaiselle meilleuskovalle, Jumalan omille, on tuo "perintölusikka" jaettu! Halleluja! Kiitos Jeesus!
Maria

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ella kirjoitti: 11 Helmi 2020, 12:10 Kiitos kun jaoit! Tuo on aivan tähän päivään sopiva. Ihmisillä on Jumalan sanan nälkä! Toiset ovat nääntymäisillään.
Ja etsivät "korviketta" pahalle ololleen.
Nääntymäisillään kuvastaa hyvin tätä aikaa. Myös seurakunta kaipaa Sanan julistustusta, joka vie nälän. Hyvä rukousaihe tämä lusikka tähän päivään. Aamen!
Vastaa Viestiin