Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

Sinettisormus
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 14 Tammi 2020, 19:14

370 Sinua, Herra, pelkään, kunnioitan

1. Sinua, Herra, pelkään, kunnioitan, / kun olet tehnyt koko maailman. / Kun näen tähdet, kuulen ukkosmyrskyn, / voimasi tunnen kaiken kattavan. / Sinulle laulaa tahdon, Jumala, / niin suuri oot, niin suuri oot.:,:

2. Kun kuljen kautta metsäaukioiden, / niin monen linnun kuulen laulavan, / kun alas katson vuorten korkeudesta / ja puron kuulen, tuulen kohinan, / :,:sinulle laulaa tahdon, Jumala, / niin suuri oot, niin suuri oot.:,:

3. En ymmärtää voi Jumalaa, kun antoi / Poikansa tuskaan säälimättömään, / ja Poika mielellänsä kantoi kuorman, / rangaistuksemme suostui kärsimään. / :,:Sinulle laulaa tahdon, Jumala, / niin suuri oot, niin suuri oot.:,:

4. Kun Kristus saapuu, ilohuudot kuulen, / kotiini silloin pääsen riemuiten. / Kumarran nöyrästi ja kunnioitan, / tunnustan Luojan voiman suuruuden. / :,:Sinulle laulaa tahdon, Jumala, / niin suuri oot, niin suuri oot.:,:
Haggai. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 20 Tammi 2020, 13:57

Kuva

(B: 1032)
Haggai. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 21 Tammi 2020, 14:36

Rakkaani tule köyhäksi tässä maailmassa ja ota vastaan minun iankaikkinen rikkauteni Kristuksessa niin saat elämän ja yltäkylläisyyden. Minun tieni ei ole sinun ajatustesi muovailema vaan minun tieni on iankaikkinen tie ja saat alkaa rakentaa iankaikkista elämää kalliolle on se rakennettu. Luovuta minulle kaksinainen sydämesi niin saat nauttia iankaikkista rakkautta minä haluan elämäsi kokonaan puolittainen sydän ei kelpaa minulle. Taivas iloitsee kaikista sydämistä jotka ovat minulle luovutetut saanhan rakkautesi yksin minulle. Halajan kateuteen asti henkeä jonka olen sinuun asettanut. Kristus olkoon sinun rikkauteni jo tässä ajassa ja myös tulevassa. Rakenna viisaasti sydämesi masoeriä minun johdatuksessa ni niin saat iloita suuresti jo tässä ajassa ja iankaikkisuudessa. Maailma on menossa tuhoa kohti mutta sinä olet suunnanut elämäsi minun Jeesuksen puoleen minä pidän sinusta huolen olenhan sinun rakastava Isäsi riemuitse ja iloitse Sanasta elämän ja elävän sanasta. Syö minua Sanaa niin saat lohdutuksen ja uskon joka ei horju. Tarpeellisia on yksi ainoa ja se on minun elämäni sinussa. Minä olen auttanut eteesi kuoleman ja elämän valitse siis elämä että eläisit iankaikkisesti. Varo syntiä kuin ruttoa ja ota minut vastaan sydämen uskolla.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 21 Tammi 2020, 17:23

Aamen! Kiitos Herra että kutsuit ja puhdistat meidät. Herra, puhdista minusta se viimeinenkin kohta, joka vielä halajaa jotain tästä maailmasta ja täytä se kohta Sinun Pyhällä Hengelläsi! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 23 Tammi 2020, 09:50

Amen! Kiitos Jeesus!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 27 Tammi 2020, 20:27

Nyt on viimeinen aika tulla Jumalan lapseksi. Minä tulen pian Älä luovuta sitä henkeä jonka olen sinuun asettanut kateuteen asti minä halajan sitä henkeä jonka olen sinuun laittanut. Tähdet taivaalla kertovat Jumalan suurta luovaa kättä. Katsele ja hämmästy minun luomistyötäni kaiken olen laittanut kauniiksi. Sydämeni murehtia niin monia jotka ovat Jeesuksen ristin vihollisia. Rakkaani olen antanut sinulle käskyn kertoa evankeliumi kadotetuille. Se on tärkein tehtävä tässä ajassa. Kerro minusta rakkaudella jonka olen sinulle antanut. Taivas kuulee ja näkee Isäsi näkee kaiken joten älä pelkää. Katsele niittyjen kukkia huolehdin niistäkin enkö huolehtisi sinusta sillä olet paljon arvollisempi. Katsele minua sinun Kuningastadi Voittajaa Jeesusta Kristusta. Olen sinun kanssasi myrskyssäsi Älä katsele aaltoja katso minuun joka olen maailman Luoja. Rohkaise ja suorista itsesi niin voit kohottaa pääsi Kuninkaan sinua katsellessa. Golgata on sinun voutonpaikkasi.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 27 Tammi 2020, 20:49

Aamen!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 27 Tammi 2020, 21:12

Voi Kiitos Jeesus tästä ihanasta Sanomastasi. Olen Sinun omasi ja tahdon olla Sinulle kuuliainen.
Amen

Pyros

Viesti Kirjoittaja Pyros » 27 Tammi 2020, 22:20

Fil. 3:7-21
7. Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
8. Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana — että voittaisin omakseni Kristuksen
9. ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10.tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11. jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
12. Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
14. minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
15. Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.
16. Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
17. Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
18. Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19. heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
20. Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,
21. joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
Matt. 6:26. "Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?"

Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon » 27 Tammi 2020, 23:18

Aamen. Rukous kaikkien läheisten silmen ja korvien avautumisen ja uskon vahvistumisen puolesta!!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 28 Tammi 2020, 11:59

Aamen! Sitä myös minä rukoilen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 01 Helmi 2020, 14:46

Katso rakkaani minä luon uutta nyt se puhkeaa taimelle. Tule minun tyköni niin saat tosi elämän. Anna vääryyden mennä ohitse älä sitä katsele. Katsele minua joka olen sulhasesi Jeesusta. Nyt saat tosi elämän. Minä vien sinut taivaan valtakuntaan. Iloitse sinun nimesi on kirjoitettu elämän kirjaan kun sen olet minulle jättänyt ja päättänyt seurata Herraa. Nyt saa jo palkan jokainen kun Henkeni sinua saa koskettaa. Pian saapuu Messiaasi Jeesus. Taivaat avautuu laulaa kuoro enkelten... Annan sinulle elämän leipää ja se olen minä Jeesus Kristus. Siinä on sinun elämäsi ja tulevaisuutesi. Nauti se otollisesti ja tutkien. Älä pidä kiirettä kun olet minun edessäni rukouksessa. Seurustele minun kanssani niin saat myös kokea taivaan Herran kosketuksen. Minä luon uutta anna sen puhjeta kukkaan myös sinun elämässäsi. Kuinka kaunis onkaan Jumalan lasten elämä. Vihollisesi sitä katselevat ja ihmettelevät. Moni jumalaton ymmärtää kun sinua katselevat sitä Kristusta sinussa joka hallitsee..ravitsen sinua iankaikkisella leivällä. Minun sanani ei koskaan katoa.

Uusiluomus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus » 01 Helmi 2020, 14:52

Aamen

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 01 Helmi 2020, 15:07

Amen! Kiitos Sanomastasi Jeesus!

Pi_O
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 01 Helmi 2020, 15:40

Kiitos katso7 sanoman välityksestä!

Aamen! Odotan Herra Jeesus Kristus!

Kiitos Sinettisormus ja Ella rukouksesta! Odotellaan, josko tilanteet jo muuttuisi.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Helmi 2020, 01:54

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 02 Helmi 2020, 15:05

Tahdon ympyröidä sinut rakkauteni vaipalla. Minulle ei mikään ole mahdotonta. Jos et ole löytänyt rakkautta kokeile minua et tule koskaan pettymään. Minä ole se suuri rakkaus sinun hyväksesi sielusi saa virvoitusta yllin kyllin. Minä tuon sinun eteesi elämön tie valitse se niin tulet elämään iankaikksesti. Rauhan Jumala on oleva sinun kanssasi. Harjoita minun hyveitäni tässä pimeässä ja sairaassa ajassa. Saat iloita minussa koska minä ole sinun ilosi. Tule rakkaani Golgatan ristin luo niin saat uuden elämän. Pidä itsesi kuolleena tälle maailmalle ja elä taivaallisista. Huolehdin sinusta et tule pettymään kun annat minulle vallan ohjata elämäsi. Rohkaistu ja elä taivaallisista.pidä itsesi synnille kuolleena niin saat kokea kuinka laaja ja leveä on minun rakkauteni ja armoni.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Helmi 2020, 19:20

Amen!

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Helmi 2020, 21:08

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 08 Helmi 2020, 18:17

Rakkaani minä annoin teille esimerkin että kulkisitte minun jäljissäni. Minä tahdon että te palvelette kukin sillä armolahjalla jonka olen teille antanut. Rakkaus on suurin lahja jonka voit osoittaa ihmiselle tee niin kuin minäkin seuraa askeleitani niin saat suuren vainion leikattavaksi älä pelkää astua niihin tehtäviin jotka minä olen sinulle osoittanut. Sinun tulee laittaa pois kaikki mikä estää sinua astumasta minun täydelliseen suunnitelmaan. Tule pian pois eksymyksen tieltä ja astu tielle joka minä olen. Olen tie totuus ja elämä Kaikkivaltias sinua johdattaa ja antaa sinulle sen minkä tähän työhön tarvitset. Maa on jo sysimusta mutta minun rakkaani tulevat loistamaan kuin tähdet tässä vihollisen täyttämässä maailmassa. Minä kuljetan ja johdan sinua ole luja ja rohkea älä arkaile kertoa ihmisille minusta sillä siinä on heidän ainoa toivonsa tässä kaameassa ajassa. Minä teen sinulle vielä suurempiakin kuin nämä ovat. Saat nauttia taivaan ilosta ja suuresta rauhasta. Tulethan kokosydämisesti minun tielleni sillä siinä on sinun tulevaisuutesi. Minä tulen pian pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Palvele toisia ilolla niin saat iloita minussa ylitsevuotavasti.

Vastaa Viestiin