Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen saanut jo vuosia sitten ymmärtää, että loppu tulee Suomen osalta silloin kun Finnair joutuu suureen onnettomuuteen. Tätä läheltäpiti tilannetta on ollut jo vuosia mutta vielä ei ole sattunut pahempaa. Sain kuitenkin tämän profetian jo yli 10 vuotta sitten pään ilmoituksena, kun katselin jonkun lentoyhtiön katastrofia. Olisko ollu se SAS koneen Italiassa tapahtunut suuronnettomuus. Olemme olleet ns. "onnekkaita" kun meille ei ole sattunut mitää, sanovat ihmiset, tietämättä että maamme Suomi on myös Jumalan silmäterä ja lopunajan profetaalisuuden keskus. Juuri tämän Jumala ilmoitti mulle jo sillon 2006, jonka kirjoituksen vuoksi jouduin pöpilään suljetulle. Se on käsittämätöntä, kun tekoja ei ollut, vaan pelkät kirjoitukset.

Joka tapauksessa, maamme Suomi on lopunajan esimerkkinä muille maille, miten niille käy. Maamme on ensimmäinen joka joutuu kurimukseen. Venäjä tulee ja ottaa hallinnon, maan talous kaatuu ja ihmiset elävät perunakellareissa ja mitään ei ole enää saatavilla, koska kukaan ei viljele enää mitään. Sekin sato mitä joku viljeli, se menee muille kuin meille.

Finnairin onnettomuus on siis profetia kaiken tuomion alku, jonka kautta näemme että Jumala otti kätensä pois kansamme suojana.
finski.jpg
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja Ella »

Miksi se Ristilippu on poistettu Finnairin koneiden taka siivekkeestä?
Jeesuksen risti. Nyt maalattu koneisiin muumien kuvia!!!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" Venäjä tulee ja ottaa hallinnon, maan talous kaatuu ja ihmiset elävät perunakellareissa ja mitään ei ole enää saatavilla, koska kukaan ei viljele enää mitään. Sekin sato mitä joku viljeli, se menee muille kuin meille."

ja,

" loppu tulee Suomen osalta silloin kun Finnair joutuu suureen onnettomuuteen"

Ei toteutunut väittämäsi 17.7., "tempauksesta/Jeesuksen paluusta"-liittyen tuohon videolla olevaan "profetiaan", josta totesin ettei se toteudu, ja eikä toteutunutkaan.

Mutta, nyt kerrot jo uusia "tulevia tapahtumia" aivan kuin noita aikaisempia ilmoituksiasi ei olisi ollutkaan. Uutta "profetiaa" pukkaa koko ajan.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olen rukoillut rauhaa Suomen ja Venäjän välille maailman loppuun asti, kuin myös Baltian ja Itämeren valtioiden välille, ja rukoilen edelleen.

En usko Venäjän tulevan Suomeen ja ottavan hallintoa. Voin tietysti olla väärässä, mutta minulle Jumala ei ole tälläistä puhunut/näyttänyt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ehdotan, että halukkaat palstalaiset tekevät keskinäisiä rukoussopimuksia, ja kysyvät Jumalalta lisätietoa, ja tarkempaa tietoa koskien mm. Suomea ja Venäjää, jos todella haluavat tietää tulevia. Tällaisissa yhteisissä rukoussopimuksissa on Pyhän Hengen Voimaa. Sopia vaikka jokin tietty aika jolloin sopijat rukoilevat tahoillaan tietyasian puolesta. Monille tämä varmaan on entuudestaan tuttua.

Vaikka Jumala ilmoittaiskin rauhan säilyvän, niin silti tulee jatkaa rukousta rauhan säilymisen puolesta, ja muistaa kiittää jo olevasta rauhan tilasta, joka on jatkunut vuodesta 1944 asti, noin 75 vuotta jo.

Ehdotan lisäkysymyksiksi myös seuraavia aiheita, ja ovatko ne tärkeitä Jumalan mielestä;

Suomen varmuusvarastojen riittävyys, ja tullaanko niitä oikeasti tarvitsemaan, suuressa mittakaavassa.

Haluaako Jumala irroittaa Suomen EU:sta, tai eurosta, tai Shcengen-alueesta. Tuleeko asiaa rukoillen anoa Jumalalta.

Onko mahdollista, että Suomen laista saadaan poistettua ns. homoparien väliset "avoiliitot", sekä rekisreröidyt parisuhteet.

14.10.2014 päivätty Markus Esan tuoma profetia, ja mitä siinä ilmoitettu "paha asia" tarkoittaa, ja koskeeko se nimenomaan vain Suomea, ja onko se luonnonmullistus, ja jos on niin millainen.

jne.

---------------------------------------------------------

Uskon Jumalan vastaamaan erityisesti sopimusrukouksiin. Joillekin meistä uskovista Jumala puhuu hyvinkin selkeällä, jopa korvin kuultavasti, tavalla, mutta kokemukseni mukaan ei kovin monille. Jumalan "puheen/viesti" kuuleminen on mielestäni yksi armolahja, nyt lopun aikana hyvin tärkeä.

Näiden sopimusten ei tarvitse olla mitään pitkäaikaisia, uskon Jumalan vastaavan nopeastikin, jos Hän haluaa asiasta paljastaa enemmän omilleen.
Ja, jos Hän salaa, niin siihenkin on syynsä.

ps. Olen itse valmis liittymään sopimusrukouksiin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja Ella »

Patmos radiokanavan kautta rukous päivittäin kello 12.00 Jos radiotaajuudet ei kuulu,niin netin kautta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Pyros

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja Pyros »

https://www.verkkouutiset.fi/finnair-pe ... kon-takia/
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pom ... ta/7635724
https://yle.fi/uutiset/3-11084508?origin=rss

Näin joskus syyskuussa 2x unen, jossa yhdistävänä tekijänä oli asutusalueelle pudonnut matkustajalentokone. Ensimmäisessä unessa oltiin selkeästi Suomessa, jonkin kaupungin keskusta-alueella. Onnettomuutta seurannutta sekasortoa seurasi armeijan toimintaa onnettomuusalueella, ymmärsin, että kyseessä oli vieraan vallan miehittäjäjoukkoja. Toisessa unessa oltiin ulkomailla ja yleinen ilmapiiri onnettomuuden jälkeen oli täysin erilainen eikä mitään armeija-aktiviteettiä ollut jälkeenpäin havaittavissa. En kiinnittänyt näihin sen enempää huomiota, koska ainoa yhdistävä tekijä oli tuo onnettomuus. Tänään sitten tuli nuo otsikot lähes peräjälkeen vastaan :!:

Psalmit 40:17
Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; ne, jotka sinun autuuttasi rakastavat, sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Herra!"
Tuula1

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Näin unta. Olin tuossa unessa jossakin päin maailmaa. en omasta mielestä ollut suomessa, mutta lentokentällä olin jossakin, missä kun laskeuduin koneesta, niin samantien oli hssit, jotka veivät alaspäin ja nopeasti koneesta laskenutta porukkaa. meno oli nopeatempoista ja niimpä eksyin tuon kovan vauhdin takia. sitten tulin kuin sellaiseen sisäpihaan, jossa oli paljon ovia eri huoneisiin ja ylöspäin kun katsoin näkyi vain taivas, jonne satuin sitten katsomaan kun samalla surkuttelin eksymistä. jäin tuolle sisäpihalle seisomaan, josko löytäisin menoreitin sinne, minne olin menossa. yhtäkkiä taivaalla näin kaksi lentokonetta. toinen niistä oli finnairin kone ja toista en muista (ehkä romanialainen kone? sellainen tumma väritykseltään). nuo koneet lentivät limittäin.joku sanoi, että ne ovat testauslennolla. sitten näin, kun tuo ulkomainen kone lähti kieppumaan ja pamahti maahan ja kohta myös finnairin kone tippui uskoakseni siihen lähellä olevaan mereen tai veteen, jonka uskoin tuossa unessa olevan lähellä.siksikin uskoin tuon finnairin koneen tippuneen veteen, kun sieltä ei kuulunut ääntä. tuon toisen koneen tippuessa kuului kova pamaus.joku sanoi noiden koneiden olleen testilennolla, onko niistä enää matkustuskoneiksi
Viimeksi muokannut Tuula1, 26 Tammi 2020, 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oho... kiitos Tuula! Aika mielenkiintoinen ja varmasti lähellä nämä tapahtumat. Samoin kuin Stockmanin selvitystilaan joutuminen. Nythän Stockman julkisti positiivisen tulosvaroituksen ja lehdistö intoili sen elpymisellä. Kun lukee Raamattua, niin siellä on juuri tämä sama kaava... ihminen luulee ensin selviytyvänsä omin avuin ja sitten tulee syöksy.

Niin... tyäytyy liästä tähän vielä niille, jotka eivät tiedä, että olen nähnyt joskus 2014 keväällä unen kun kävelen Mannerheimin tietä vanhan Stockmanin päätavaratalon ohi, niin ikkunoissa on A4 lappu jossa luki jotain selvitystilasta tms. konkurssista ja ovet oli kiinni.

Intuitiomaisen tiedon mä sain Finnairin koneen onnettomuudesta paljon aikaisemmin, joskus 2007 tai jotain... Nämä kummatkin liittyy merkkeihin meidän odotuksen päättymisestä.
Tuula1

Re: Finnair joutuu isoon onnettomuuteen

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minun täytyy sanoa vielä jatkoksi, että rukoilin, että tuo finnairin kone ei tippuisi maahan, että mereen mieluummin ja että niillä ihmisillä olisi helpompi selviytyä vaikka hyppäämällä koneesta ulos. muistan rukoilleeni tuota asiaa siinä unessa.ja katos kummaa, tuossa unessa joku mainitsi myös mannerheimintien.olisiko noilla tapahtumilla siis joku yhteinen asia, kun siis tuo finnairin kone joutuu onnettomuuteen, niin myös tuo stokka joutuu konkkaan.
Vastaa Viestiin