Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva



Valtavia muutoksia tapahtuu Suomen hallituksessa, eduskunnassa ja oikeuslaitoksessa. Asiat menevät aivan sekaisin. Tulee uusi hallitus. Miehiä ja naisia raivataan pois paikoiltaan. On valtava sekasotku. Voittaja tulee. Pimeyden ruhtinas on voitettu, halleluja. Totisesti, rukoukset kuullaan. Taistelua käydään edelleen henkivalloissa. ”Rukoilkaa lakkaamatta”, sanoo Herra.

Tulee näky: Se on voitonpäivä Suomen kansalle. Se on voitonpäivä, kun Saatana kukistetaan. ”Se on voitonpäivä”, sanoo Jeesus. Olet sotasankari, Jeesus on voittanut pimeyden vallan, halleluja. Herra sanoo: ”Suuri voitonpäivä!” Pimeyden enkeliruhtinas väistyy Suomen yltä.

Muutoksia alkaa tapahtumaan, mutta rukoilkaa, taistelua käydään edelleen. Tulee voittoja.

Näky tulee: Totisesti Herra sanoo: ”Avautuu uusi lehti Suomen historiassa. Suomi polvistuu ja nöyrtyy.” Herra sanoo: ”Minä ilmoitan kunnian ja kirkkauteni Suomen yllä. Suomi tulee nöyrtymään Minun kasvojeni edessä. Suomineito polvistuu Minun kasvojeni edessä. Tulee Jumalan pelko kansan ylle. Suuret ja pienet vapisevat.” Herra sanoo: ”Herran pelko tulee kansan ylle. Tulee Sana, tulee varjelus Suomen kansan ylle. Tulee siunauksen ja hengellisen sateen aika Suomen ylle. Suomi polvistuu, Suomi nöyrtyy. Se tapahtuu pian. Suomen kansan kohtalo on muutettu, Suomi nöyrtyy.”

Tulee uusi lehti Suomen historiassa. Herra sanoo: ”Lakia kirjoitetaan uudelleen, laki tulee muuttumaan. Katso, tulee uusi laki ja uusi järjestys. Se tulee. Tulee muutos koko eduskunnassa. Tulee sellainen muutos, että ihmiset vaihtuvat. Tulee sekasorto ensin, tulee myllerrys, mutta sitten asiat muuttuvat.”

Lähde : Joukon Pihon kotisivut
Pi_O

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kuva
Hallelujah!

Kiitos Sinettisormus tämän viestin jakamisesta!

Näin vastaavia unia alkuviikosta ja viime yönä.
Alkuviikosta näin unen, että hovioikeutta ravisteltiin niin rajusti, että se tuntui käräjäoikeudessa asti.
Viime yönä näin unta, että rahalaitoksia ravisteltiin ja ihmisiä ikään kuin siivilöitiin.

Ymmärsin unien tarkoittavan sitä, että Jumala haluaa antaa ihmisille vielä jatkoaikaa eli antaa ihmisille vielä tilaisuuden kääntyä palvelemaan totuutta valheen sijaan. Näissä unissa ei jäänyt jäljelle montaa oikeamielistä ihmistä. Nyt kyse on enää siitä, että riittääkö se. Saavatko ihmiset vielä jatkoaikaa vai laitetaanko Jumalan tuomiot täytäntöön.

Jos ihminen joutuu tekojensa takia vankilaan niin moni katuu tekojaan vasta sitten. Toki on parempi katua viime hetkillä kuin ei milloinkaan tämän elämän aikana. Sillä siinä vaiheessa, kun Jumala laittaa tuomiot täytäntöön on myöhäistä katua.

Nähdäkseni olemme nyt jatkoajalla. Nyt olisi meneillään vastaava tilanne kuin Sodomassa Aabrahamilla ja Jumalalla.

1. Mooseksen kirja 18
31 Mutta hän sanoi: "Katso, minä olen rohjennut puhua Herralleni. Entä jos siellä on kaksikymmentä?" Hän vastasi: "Niiden kahdenkymmenen tähden jätän hävittämättä".
32 Ja hän sanoi: "Älköön Herrani vihastuko, että puhun vielä tämän ainoan kerran. Entä jos siellä on kymmenen?" Hän vastasi: "Niiden kymmenen tähden jätän hävittämättä".
33 Ja Herra lähti pois, senjälkeen kuin hän oli lakannut puhumasta Aabrahamin kanssa, ja Aabraham palasi kotiinsa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Arvasin, että Jouko Pihon sivustolta poimittu aloitus. Ei millään pahalla mutta vaikuttaa menestysteologialta. Ihmishyvinvointia ja paratiisia Jumalan varjolla, ilman raamatullista eskatologista pohjaa. Suomelle luvataan kaikkea hyvää ja ohitetaan katumus, koettelemus ja kaikki se, minkä kautta maamme menee lopulta polvilleen.

Korostan, etten minä halua olla pahanilmanlintu, mutta kun eilen nimenomaan Jumala puhutteli minua Pyhän Hengen kautta kertomalla ja uudelleen teroittamalla miksi sota, puute ja sairaudet ovat välttämätön pakko jokaiselle sukupolvelle.
Jeesus sanoi:
Matteus 10
32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
Kukaan ei löydä pelastustaan hyvinvoinnissa ja yltäkylläisyydessä, siksi Jumalan oli ajettava Adam ja Eeva paratiisista ulos. Koettelemusten, miekan ja vastoinkäymisten on tultava, koska ilman niitä, ihminen luulee tekevänsä onnensa itse. Siksi jos luet tarkkaan aloituksen profetian, niin siinä ohitetaan kaikki se johtopäätös, mistä mihin ja miksi.
Jos mennään vaikkapa tähän tämän hetken hallitustilanteeseen, niin meillä on jumalattomin hallitus koskaan. Maamme makaa pahimmassa jamassa ikinä, suhteessa Jumalan tahtoon nähden. Miksi ihmeessä Jumala palkitsisi maamme yllä olevan tekstin kaltaisella tavalla tosta vaan. Kaikki koettelemus ja kärsimys puuttuu välistä ja siksi aloituksen profetia on menestysteologiaa = Jumala on hyvä ja antaa meille hyvää ilman katumusta, kääntymystä, nöyryyttä ja vastakaikua. Puhumattakaan, että kukaan ottaisi Jeesusta vastaan vapahtajana.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Suursota on vielä maailmalla edessä. En tiedä yltääkö se Suomeen asti, toivon ettei yltäisi, ja rauhan säilymisen puolesta myös ajoittain rukoilen.

Taitaa olla Yhdysvallat "pääosassa" tulevissa kärsimyksissä.

Vaikka itse sota ei ulottuisi Suomeen, tai pohjois-Eurooppaan, niin taloudelliset vaikutukset tulevat väkisinkin osumaan, toivoa sopii että Jumala auttaisi silloin valittuna olevaa eduskuntaa ja maan hallitusta toimimaan taidollisesti ja oikein.

Itse olen ottanut viitenä perättäisenä vuotena influenssa-rokotuksen välttyäkseni taudilta, mukavampi olla terveenä kuin sairaana. Ja, jotenkin toivoen ajattelen että siitä voi olla tulevina vuosina myös hyötyä kun Jumalan puhumat epidemiat leviävät maailmalla.

Olen silti itse toiveikas tulevan suhteen. Uskon jotenkin sisäisesti Jumalan auttavan ja suojelevan niin itseäni kuin myös Suomea.

Kannattaa rukoilla ETUKÄTEEN erilaisia ongelmia vastaan, eikä vasta silloin kun "talo palaa".

Tärkeitä aiheita ovat mm. rauhan säilyminen Suomen ja Venäjän välillä, ja muiden pohjoismaiden, ja Baltian. Epidemioiden pysyminen pois Euroopasta ja Suomesta, mm. rutto ja spitaali jne. Kumpaakin sairautta edelleen esiintyy maailmalla.

Lainsäädännön puolesta ja eri viranomaisten työn puolesta. JA, SUOMALAISTEN ELÄKERAHASTOJEN PUOLESTA.

Tärkein kaikista on ihmisten pelastuminen, perhe, suku, ystävät.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 25 Tammi 2020, 12:36 Itse olen ottanut viitenä perättäisenä vuotena influenssa-rokotuksen välttyäkseni taudilta, mukavampi olla terveenä kuin sairaana. Ja, jotenkin toivoen ajattelen että siitä voi olla tulevina vuosina myös hyötyä kun Jumalan puhumat epidemiat leviävät maailmalla.
Mnä olen hoidattanut näköni ikänäkö-laserilla, että näen lukea ilman silmälaseja. Olen hankkinut leirikeittimen kaasupatruunoiden kera, paristoradion ja muita selviytymistarvikkeita siltä varalta että joku pistää sähköt poikki - mikä on tavallinen saartotoimi.

Joku voi sanoa että liioittelua, mutta luultavasti nuo eivät edes riitä, jos tosipaikka tulee. Eipä niistä haittaakaan ole, kun ovat yläkaapissa.

Miten muut olette varustautuneet - paitsi rukouksin ja Jumalaan luottaen?
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Tuula1

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mitenkä itse olen varautunut kriisi tilanteeseen. no tietenkin käyttämällä maalaisjärkeä asioissa. (maalta kun olen kotoisin, niin osaa soveltaa asioita, eikä mennä kaupunkilaisten mukana. heillä kun kovin lakihenkistä tuo käytös)ja mies hommasi asearsenaalin, vaikka uskovia ollaan, niin asetta ei käytetä kun hätätilanteessa ja onhan sillä tuolla ukkokullalla myös aseenkantolupa ainakin vielä. ja voi hommata vaikka lihaa luonnosta, jos liha loppuu. ja mies hommasi myös armeijan huutokaupasta kaikenlaista kamaa, joita he käyttävät mm.kun harjoittelevat luonnossa.ja puita on varastossa, että saa takassa pitää tulta ja lämmittää taloa. no tässäpä muutama asia.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Mahdollisen sähkökatkon varalle on muutama kynttilä, ja tietenkin taskulamppu. Lähdevettä 5,1l vaatehuoneessa kaupan astiassa. En usko mihikään pitkäaikaiseen mahdolliseen sähkökatkoon, vaikka uskon tuon kolmen päivän pimeyden toteutuvan, tosin siihen saattaa mennä vielä kauankin. Vettä aioin ostaa vielä toisenkin astian.

Auton tankki on hyvä pitää täynnä eikä jättää sitä melkein tyhjäksi, huoltoasemien punput tarvitsevat säköä toimiakseen. Myös hieman käteistä rahaa on hyvä olla sekä kotona että autossa.

Silmäleikkauksen tekisin minäkin, kaukonäköä varten, jos olisi varaa, nyt ei ole, mutta ehkä myöhemmin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Matias60
Viestit: 68
Liittynyt: 06 Huhti 2019, 18:42

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Matias60 »

Asta-myrsky opetti asioita aikoinaan, kun sähköt olivat poikki oliko pari-kolme vuorokautta. Jos kännykässä on virtaakin niin tukiasemat pimenevät kun varavirta loppuu ja känny on hyödytön. Ja vesi katkeaa ennen pitkää ynnä viemärit ja puhdistamot lakkaavat toimimasta. Lämmitys katkeaa. Jos autossa ei vielä ole bensaa, sitä huomaa yhtäkkiä elävänsä kivikaudella : 0

Pitäisi olla tiedossa lähde, mistä saisi ainakin juomavettä ja minne asti pääsee. Kauppojen kylmälaitteet ja kassat ovat poissa pelistä tietysti.
Sinettisormus

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täällä maalla on hyvä asua vaikka vähän alkeellisimminkin. On leivinuuni ja puilla lämmitettävä uuni. Ne on säilytetty ja takkakin löytyy. Pumppu pumppaa vettä omasta kaivosta johon nousee lähdevesi. Vettä voi käydä nostamassa itse jos sähkö loppuu. Luonto tarjoaa omia antejaan. Maakellari löytyy myös. Kylmissä vesilähteissä voi säilyttää ruokaa myös. Rakastan kynttilän valossa oloa ja niitä minulla on aina. Joskus tuntuu että ihmisille tekisi hyvää pieni taantuminen. 😉 .. ja tietotekniikan hiljentyessä voisi ihailla Jumalan luoman luonnon ääniä ja kauneutta ja ihmisestä vierellä. 😍💖
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Tankki aina täynnä onkin hyvä neuvo. Autossa voi vaikka asua, jos tulee jokin pakotilanne tms.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ulkovessakin löytyy 😉😃😄
Niin .. jos sitten auto ei toimi niin on hyvä omistaa ihan perus polkupyörä. Talvella sukset ja pokukelkat käyttöön.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Ennen vanhaan ihmisillä oli luontaisesti hyvin säilyviä elintarvikkeita kotivarana. Suolaa, sokeria, teetä, kahvia, jauhoja, hiutaleita, liha- ja kalasäilykkeitä, puhdasta vettä, maitojauhetta tai uhtmaitoa. Ruokakotivaraa pitäisi olla useamman päivän jopa viikon parin tarpeiksi per henkilö. Kotivara ei ole mikään jemma vaan sieltä kierrätetään päiväyksiltään vanhempia päivittäisessä käytössä ja hankitaan tilalle uutta. Olen saanut opin kotoani ja saman opin olen opettanut eteenpäin.
Kotivara pitää sisällään myös päivittäin tarvittavat lääkkeet, hygieniatarvikkeet (huom. myös wc-paperin), muovipusseja riittävästi esim wc-tarpeille mikäli vedenjakelu on katkaistu, tulitikut, laastarit ja haavan sidontatarpeet, paristot, kuivaa puuta mahdollisiin tulisijoihin. Myös koti- ja tuotantoeläinten tarpeet on huolehdittava ja huomioitava kotivarassa.
Eri vuodenaikoihin sopivaa vaatetta. Talvioloihin ostakaa villaa eikä mitään teknisiä materiaaleja.
Sopikaa läheistenne kanssa, miten olette yhteydessä toisiinne tai kuka olisi se henkilö tai taho tai paikka, jonne kokoontua.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Sinettisormus

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulla on kirja jossa on sota ajan reseptejä. Kun kaikesta oli puute. Kanin liha oli monessa padassa. Kani on hyvä ja nopea lisääntymään, joten siitä saa helposti lihaa tarjolle.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minä perustin joku vuosi sitten ”ydinsotavaraston” ehkä hieman innokkaasti, koska luulen, että emme ole sitä täällä näkemässä ja Herra kyllä pitää huolen muutenkin. Mutta voihan tulla jokin muukin poikkeustila ennen kun täysi onnettomuus ryöstäytyy maailmaan. Sitten rinkassa on eräilytarpeita ja ostin myös pienen eräradion, jota voi ladata auringossa ja käsikammella ja sillä voi myös ladata muita pieniä sähkölaitteita.

Tuo Seuraajan laittama kotivara kuulostaa kyllä hyvältä ratkaisulta, siinä varautuu ”luonnollisesti” vaikkei sen suurempaa katastrofia tulisikaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minä myös olen jo vuosia leikitellyt ajatuksella, jos ei ole sähköä niin, miten hoidan päivittäiset asiat kaupungissa, kerrostalossa..ja tehnyt tarvittavia pieniä hankintoja. Monet asiat ovat toimivia myös retkeilyssä, joten moninaista hyötyä niistä hankinnoista on ollut. Kaupungissa Wc:n toimimattomuus on haasteellista kun puuceet ja puskat ei ole vaihtoehto. Joka tapauksessa yritän pitää aina saatavilla pienen varaston extraa trangia-retkimuonaa, säilykkeitä, pähkinöitä, pikakahvia, suklaata ;) vettä, tulitikut, kynttilät, villapeitot, tankin autossa täyden puolella, rahaa, hygieniatuotteet, wc paperit, kosteuspyyhkeet, varalaturi täynnä puhelinta ja läppäriä varten, paristoradio, paristoja, ensiapulaukku tsekattu sisältö ja lisätty tarvittavat....hengityssuojaimet😉 että ei heti olisi pulassa! Se on joka tapauksssa hyvä edes mielikuvitella kaikille sähköisille asioille vaihtoehto. Puhelinnumerot ja osoitteet vanhanaikaisesti paperilla, osoitemuistiossa!! 👍
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Pigeon kirjoitti: 27 Tammi 2020, 23:07 Puhelinnumerot ja osoitteet vanhanaikaisesti paperilla, osoitemuistiossa!! 👍
Tuo oli hyvä pointti tosiaan. Löysin netistä aiheesta uuden termin, bujoilun. Se on tässä:

https://www.cosmopolitan.fi/lifestyle/mita-on-bujoilu/

Tosin mulla oli tuollainen muistilehtiö joskus 80-luvun alussa, jolloin teknologia ei ollut vielä yleistynyt.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kannattaa myös hankkia traktaatteja jaettavaksi: esim. www.herätysseura.fi kautta
Uusiluomus

Re: Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllä me sellaista aikaa elämme että kaikki on mahdollista, itse uskon että Jumala käyttää venäjän karhua ruoskana Suomen kansalle ja se on varmasti ajankohtainen lähi aikoina, uskon että 10 vuoden aikana on suurin osa Raamatun profetioista toteutuneet mitkä ovat vielä tuoteutumatta
Vastaa Viestiin