Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Pyros veljeni. Amen.
Kiitos kommentistasi ja tulkinnasta.
Todellakin meidän teot ja sanat jää välillä liian vähäisiksi. Hiljenemme, vaikka meidän on kehoitettu julistamaan.
Tämä sananpaikka kertoo sen hyvin:

Jaak 1:22 Mutta olkaa sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne.
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Se on varmaan tämä Matt. 12:36 ollut alitajuntaisesti syynä tähän ahtaaseen säätöön.
Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomionpäivänä.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niinpä .. siinä näkyy nuo risat "suodattimet".
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. Silti jokainen meistä on ainutlaatuisen erilainen.

Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä ja Sana oli Jumala. Tämä lause on aina kiinnostanut minua. Jos minä Jumalan kuvana puhun, niin silloin Sanalla on voima. Mitä minä lasken suustani ulos. Mitä minä ajattelen. Kaikki, mitä me teemme - opiskelemme, työmme, harrastuksemme - lähtevät käsitteellisestä ajatuksesta, jonka merkitys on sanassa. Voimme tehdä sanalla hyvää ja voimme tehdä sillä pahaa. Kaiken tekemisen juuri on sanassa myös siinä arkipäiväisessä omassa rutiinissamme. Jos haluamme muutosta, sanomme ensin vaikkapa että haluan pudottaa painoa. Tämä ihan vain esimerkkinä sanasta, joka ohjaa toimintaan.

Sitten se kohta, että eivät kaikki, jotka sanovat "Herra, Herra", pääse taivasten valtakuntaan. Tässä kuvaan astuu vilpillisyys ja tekopyhyys. Ihminen voi puhua tyhjiä sanoja vaikka kuinka paljon, kun taas vähäpuheisempi tai puhumaton voi olla yhteydessään puhtaampi. Voisiko rikkonainen verkko kuvata tätäkin.

Seuratessani tätä palstaa, olen kokenut, että usein unohdamme sen, että ihmisillä on erilaisia hengellisiä polkuja. Yhdellä on älyllinen polku, toisella palvelemisen polku vaikkapa työnsä kautta, kolmannella toiminnallinen polku, neljännellä ylistämisen polku, jollakin hiljaisen rukouksen polku, luomisen polku yms.

Aika usein asettelemme toisemme liian helposti tuttuihin ja suppeisiin kaavoihin. Olisiko nyt myös sen aika, että hyväksymme erilaisuutemme tässäkin asiassa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Seuraaja, juuri näin, Amen!
Jumalan Sanat muuttuu meissä teoiksi, kun olemme Hänelle kuuliaiset, mikä sitten onkaan tehtävämme. Emme koskaan saa verrata tehtäviämme toisen tehtäviin, sillä Hänessä ja Hänen työssään olemme moninaiset.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4761
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Seuraaja, hyvin kirjoitettu. Itse ainakin unohdan usein, että vaikka Herran Totuus on kaikille sama, niin ihmisillä on oma tehtävänsä Seurakunnassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva



Shalom!

Aamuyöstä näin unta, jossa maailman ylle oli laskeutunut kuin "kaikukuva", jostakin kaukaa, tuollaiseksi kuvaksi sen nyt nimeän kun en parempaankaan pysty. Taivaalla siis näkyi kuva Jeesuksesta ja se muuttui sitä elävämmäksi, mitä lähemmäs Hänen tulonsa tuli.
Minä odottaen seurasin kokoajan tuota kuvaa. Uni oli muutoin hyvin tavallista, mutta tuo kuvan seuraaminen ja odotus teki unesta poikkeavan.
Lopulta tuli hetki kun näin että kuva alkoi liikkua. Jeesuksen vyötäisillä oli kaksiteräinen miekka. Näin kuinka Hänen jalkansa ja vaatteen helmansa alkoi liikkua ja kohta Jeesus oikeasti oli luonamme. Minä riemuitsin ja huusin Jeesusta nimeltään. Olin iloa täynnä:
- " JEESUS! SINÄ VIHDOIN TULIT!!!"
Välillä heräsin, mutta kun nukahdin, uni kuitenkin jatkui samankaltaisena.

Aamulla kun sitten heräsin rukoushetkeeni, nukahdin siinä vielä pieneksi hetkeksi ja näin unta ihmeellisestä paikasta, jossa oli valtavan korkeita ja teräviä kallioita ja niiden ympärillä kuohusi vesi, se aivan myrskysi. Ihmiset kävivät siellä kuitenkin kastautumassa, sillä sitä pidettiin parantavana paikkana, ehkä siksi, että vesi nuoli noita kivisiä kallion seinämiä ja siitä kivet luovuttivat hyviä mineraaleja veteen. Näin ajateltiin.
Näin ihmisiä Jeesuksen aikaisissa vaatteissa kävelemässä tuolla vedessä ja joillain oli lapsiaan mukana.
Tuo veden myrskyäminen ja pelottavat kalliot saivat minun tuntemaan, etten taitaisi uskaltaa mennä tuonne veteen, vaikka kovin se kiehtoi.
Se oli omalla karuudellaan kuitenkin kaunis paikka ja se mikä sai minun tämän jakamaan, oli se että tuon paikan nimi oli Beetel, eli hyvin Raamatullinen paikka.

Jumalan siunausta teille.

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 28
1. Silloin Iisak kutsui Jaakobin ja siunasi hänet; hän käski häntä ja
sanoi hänelle: "Älä ota vaimoksesi ketään Kanaanin tyttäristä,
2. vaan nouse ja mene Mesopotamiaan, isoisäsi Betuelin kotiin, ja ota sieltä itsellesi vaimo enosi Laabanin tyttäristä.
3. Ja Jumala, Kaikkivaltias, siunatkoon sinua ja antakoon sinun tulla hedelmälliseksi ja lisääntyä, niin että sinusta tulee suuri kansojen joukko.
4. Ja hän suokoon sinulle Aabrahamin siunauksen, sinulle ynnä sinun jälkeläisillesi, että saisit omaksesi maan, jossa sinä muukalaisena asut ja jonka Jumala on antanut Aabrahamille."
5. Niin Iisak lähetti Jaakobin matkalle, ja hän lähti Mesopotamiaan Laabanin luo, joka oli aramilaisen Betuelin poika ja Rebekan, Jaakobin ja Eesaun äidin, veli.
6. Kun Eesau näki, että Iisak oli siunannut Jaakobin ja lähettänyt hänet Mesopotamiaan ottamaan sieltä itselleen vaimoa - sillä hän oli siunannut hänet, käskenyt häntä ja sanonut: "Älä ota vaimoa Kanaanin tyttäristä" -
7. ja että Jaakob oli totellut isäänsä ja äitiänsä ja lähtenyt Mesopotamiaan,
8. silloin hän huomasi, että Kanaanin tyttäret olivat hänen isälleen Iisakille vastenmieliset;
9. ja niin Eesau meni Ismaelin luo ja otti Mahalatin, Aabrahamin pojan Ismaelin tyttären, Nebajotin sisaren, vaimokseen entisten lisäksi.
10. Niin Jaakob lähti Beersebasta mennäksensä Harraniin.
11. Ja hän osui erääseen paikkaan, johon yöpyi, sillä aurinko oli laskenut; ja hän otti sen paikan kivistä yhden, pani sen päänsä alaiseksi ja asettui nukkumaan siihen paikkaan.
12. Niin hän näki unta, ja katso, maan päälle oli asetettu tikapuut, joiden pää ulottui taivaaseen, ja katso, Jumalan enkelit kulkivat niitä myöten ylös ja alas.
13. Ja katso, Herra seisoi hänen edessään ja sanoi: "Minä olen Herra, sinun Isäsi Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala. Tämän maan, jonka päällä sinä makaat, minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi.
14. Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.
15. Ja katso, minä olen sinun kanssasi ja varjelen sinua, missä ikinä kuljet, ja saatan sinut takaisin tähän maahan; sillä minä en jätä sinua, ennenkuin olen toteuttanut sen, minkä minä olen sinulle puhunut."
16. Silloin Jaakob heräsi unestansa ja sanoi: "Herra on totisesti tässä paikassa, enkä minä sitä tiennyt".
17. Ja pelko valtasi hänet, ja hän sanoi: "Kuinka peljättävä onkaan tämä paikka! Tässä on varmasti Jumalan huone ja taivaan portti."
18. Ja Jaakob nousi varhain aamulla, otti kiven, jonka hän oli pannut päänsä alaiseksi, ja nosti sen pystyyn patsaaksi ja vuodatti öljyä sen päälle.
19. Ja hän kutsui paikan Beeteliksi; mutta ennen oli kaupungin nimenä Luus.

20. Ja Jaakob teki lupauksen, sanoen: "Jos Jumala on minun kanssani ja varjelee minut sillä tiellä, jota nyt kuljen, ja antaa minulle leipää syödäkseni ja vaatteita pukeutuakseni,
21. niin että saan palata rauhassa isäni kotiin, niin on Herra oleva minun Jumalani;
22. ja tämä kivi, jonka olen patsaaksi pystyttänyt, on oleva Jumalan huone, ja kaikesta, mitä minulle suot, minä totisesti annan sinulle kymmenykset".
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Aam. 5:4-6 (KR38)
Sillä näin sanoo Herra Israelin heimolle: Etsikää minua, niin te saatte elää.
Älkää etsikö Beeteliä, älkää menkö Gilgaliin älkääkä vaeltako Beersebaan. Sillä Gilgal viedään pakkosiirtolaisuuteen, ja Beetel joutuu tuhon omaksi.
Etsikää Herraa, niin te saatte elää, ettei hän tulena tunkeutuisi Joosefin huoneeseen ja kuluttaisi sitä eikä olisi sammuttajaa Beetelillä.

Tuosta sananpaikasta ja unesta ja veden kiehtovuudesta tuli itselleni mieleen Lootin vaimo, että enää ei tosiaan ole aikaa katsella maailmaan päin tai turvautua sen tarjontaan odottelun lomassa, vaan pitää se kiintopiste tiukasti unen alun tavoin Jeesuksessa.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Hyvin kiteytetty Pyron.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom.

Eilen aamuna, rukoushetkessäni sain nähdä kuvan jossa liukuhihnalla kulki jotakin ja todella paljon. Minusta se näytti leivältä, jossa oli vaalea sisus ja tumma kuori. Mutta en ollut siitä aivan varma?
Sitten näin kädet, joissa oli työhanskat ja ne työnsivät voimallisesti yhden leivistä toiseenpäähän liukuhihnaa, jossa odotti leipää vastaanottavina, kädet, jotka olivat paljaat.
Tänään tuota mietin uudestaan ja nyt tuntui vahvasti, että sen täytyi olla leipää. Pyysin Herralta tähän vahvistusta, että voisin tämän jakaa.
Nuo työkäsineet kertoivat hengellisen työntekijästä, joka lähetti osaltaan tuota liukuhihnalla menevää leipää. Hän lähetti sitä aivan erityisesti jollekkin, henkilökohtaisesti.
Ymmärsin, että voimme Jumalan työssä tarjota Jumalan leipää, Hänen Sanaansa, niin monille yhtäaikaa, kuin myös henkilökohtaisesti. Yksikin Jumalan sanan vastaanottanut on tärkeä.
Myös noissa tilaisuuksissa joissa jaamme sanaa kuin liukuhihnalta, jokainen kuitenkin aina ottaa sen vastaan henkilökohtaisesti.
Näin tuo kuva avautui minulle tänään ja nyt saatoin sen jakaa teille.

Kaikki, mitä me lähdemme etsimään elämästämme, löytyy viime kädessä vasta Jeesuksen yhteydessä. Jos haluat leipää, jäät onnettomaksi, mutta jos etsit Jeesusta, Elämän Leipää, olet löytävä ravinnon sekä sielullesi että myös ruumiillesi. Käy siis Jeesuksen luo niin kuin tuhlaajapoika kävi oman isänsä luo. Tee se tunnustamalla syntisi ja tulemalla Jeesuksen luo rukouksessa ja turvautumalla Hänen lupauksiinsa ja Hänen Golgatalla vuotaneeseen uhrivereensä. Hän on elämän leipä.


'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.' Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan sanaa. Siellä meille kerrotaan Jumalan luonne ja Hänen tahtonsa. Ja sinne on kirjoitettu elämänohjeita,jokaiseen tilanteeseen sopivia. Jumalan sana on kestävää ja pysyy ikuisesti. "Taivas ja katoavat,mutta minun sanani eivät katoa" Raamattu on ikuinen totuus. Raamattu opettaa meille totuuden. Raamattu opettaa Isästä,Pojasta,Jeesuksesta Kristuksesta ja Pyhästä Hengestä.,näyttää meille mikä on oikein ja mikä väärin,kertoo menneisyydestämme ja tulevaisuudestamme,meistä itsestämme.

Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan. Mutta te, niin kuin olen teille sanonut, olette nähneet minut ettekä kuitenkaan usko. Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois. Enhän minä ole tullut taivaasta tekemään oman tahtoni mukaan, vaan täyttämään lähettäjäni tahdon. Ja lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki. Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet." (Joh.6:35-40)

Joh. 6: 53 -

Jeesus sanoi heille: »Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä. Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti.»

Jesaja 55: 11. sanoo:
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Ollaan Siunattuja työssämme, Jumalan Sanan äärellä.
Amen.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Herran Rauhaa ja Siunausta tänään teille/ meille kaikille toivotan,

Sillä tänä aamuna rukoushetkelläni sain hyvin lohdullisen ja rakkaan kuvan.
Ja tiedän, että sellaista ei anna sielunvihollinen.
Eteeni ilmestyi kaikessa kirkkaudessaan ja valkeudessaan ja valonsa loisteessa, Herramme Jeesus Kristus. Kiitos Jeesus! Jumalani!
Hän oli siinä edessäni hetken, kädet levällään sivuillaan ja kämmen puolet oli kohti minua.
Ymmärsin, että Hän siunasi minua ja meitä. Kiitos Jeesus!
Kohta tuo hetki oli ohi ja Hän haihtui johonkin pois.
Kiitos Jeesus, että olet aina kanssamme ja annat suojaa omillesi.
Amen.

Ottakaa Vastaan Herramme Siunaus :


Herran siunaus

Herra siunatkoon meitä ja varjelkoon meitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa meille ja olkoon
meille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
meidän puoleemme ja antakoon meille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
(4. Moos.6:24–26)

Elämme joka päivä Jumalan siunauksen varassa. Hänen hyvyytensä ja armonsa ympäröi meidät. Herra varjelee elämämme, vaikka emme hänen rakkautensa teitä aina tunnekaan. Hän antaa meille sisäisen rauhan, joka kantaa elämän rikkinäisyydenkin keskellä. Jumalan siunauksen turvissa voimme kerran myös kuolla.

Kun siunaamme toisiamme tai pyydämme siunausta itsellemme, voimme luottaa siihen, että kolmiyhteinen Jumala kääntyy meidän puoleemme ja on meidän kanssamme.

Tulkoon meidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!
(2. Kor. 13:13)
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herraa hyvää kiittäkää! : https://www.youtube.com/watch?v=_-lkHObLaUA
Tule kanssani, Herra Jeesus! : https://www.youtube.com/watch?v=pRoDwiTCJHQ
Pi_O

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Amen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4761
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Herran Rauhaa ...

Eilen, sain taas olla todistamassa ja puhumassa seurakunnan edessä, seurakunnan, jonka yleisössä oli paljon uskosta osattomia.
Kotona ennen tuohon iltaan lähtöä, minulla oli kokopäivän kummallinen olo. Sydän itki ja huusin Herran puoleen että mitä tämä on? Vastaa, avaa Sanasi leipä! Otin Raamatun ja avasin sen ja se avautui Jeremia 1, joka on profeetan kutsuminen ja tuo paikka on puhuttanut minua monasti. En voinut muuta kuin sanoa sille kuuliaisena: Amen .. näin teen!

4. Minulle tuli tämä Herran sana:
5. "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi".
6. Mutta minä sanoin: "Voi Herra, Herra! Katso, en minä kykene puhumaan, sillä minä olen nuori."
7. Niin Herra sanoi minulle: "Älä sano: 'Minä olen nuori', vaan mene, kunne ikinä minä sinut lähetän, ja puhu kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
8. Älä pelkää heitä, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut, sanoo Herra."
Jeremia 1.

Sain pyytää että Pyhä Henki laskeutuu kaikkien ylle ja ystäväni yleisön joukosta todisti sen tapahtuneeksi.
Sain julistaa kovaan ääneen tuonne paikkakunnalle Herran Voitonmerkkinä, ihmeiden kautta, valtavaa herätystä! Kiitos Jeesus!
Sen päätteeksi sain valtavat kiitokset ja että sanomani oli koskettanut.
Huomautin, että se kaikki oli vain Herralta saatua, minä olen vain Jumalan työkalu!
Jumalan Sana ei kuitenkaan tyhjänä palaja ja toivon että siemen olisi kylvetty siellä monen sydämeen.
Ymmärsin tuon sydämeni itkun tulevan noiden uskosta osattomien puolesta, sillä Kristus minussa itki rakkautta heidän puoleensa.
Työni julistajana on hiljalleen alkamassa, jokainen tilaisuus on minulle kasvuksi ja opiksi.
Kiitos Jeesus eilisestä, huomenna meillä on oma rukous kokous ja olkoon Herra siellä vahvasti läsnä.

Siunausta teille kaikille.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jeremia 1:12 Herra sanoi minulle: "Sinä olet nähnyt oikein; sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen"

Joskus tulee syvä tuska rukouksessa jonkun ihmisen puolesta. Olen myös kokenut sen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Ella .. tämä oli hyvin vaahvistavaa, puhut samaa kieltä kanssani. <3
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Job 32:4-10
4. Elihu oli odottanut vuoroa puhuakseen Jobille, koska toiset olivat iältään häntä vanhemmat.
5. Mutta kun Elihu näki, ettei noilla kolmella miehellä enää ollut sanaa suussa vastaukseksi, vihastui hän.
6. Niin buusilainen Elihu, Baarakelin poika, lausui ja sanoi: "Nuori minä olen iältäni, ja te olette vanhat; sen tähden minä arkailin ja pelkäsin ilmoittaa tietoani teille.
7. Minä ajattelin: 'Puhukoon ikä, ja vuosien paljous julistakoon viisautta'.
8. Mutta onhan ihmisissä henki, ja Kaikkivaltiaan henkäys antaa heille ymmärrystä.
9. Eivät iäkkäät ole viisaimmat, eivätkä vanhukset yksin ymmärrä, mikä on oikein.
10. Sentähden minä sanon: Kuule minua; minäkin ilmoitan, mitä tiedän.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Amen! Amen!
Kiitos Pyros vahvistavasta sanasta.
Pi_O

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Herralle, Hän on kuullut rukouksesi ja vastannut! Amen!
Vastaa Viestiin