Lars Enarsonin 2 näkyä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Lars Enarsonin 2 näkyä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Lars Enarsonin v. 2006 näkemä näky evankelioinnin virroista

Näin v. 2006 seuraavan näyn. Seisoin suuren Euroopan kartan päällä. Yhtäkkiä kaikki Pohjoismaat muuttuivat verenpunaisiksi.


Sitten Pohjoismaista alkoi virrata neljä jokea alas Eurooppaan ja sen jälkeen kohti Israelia. Joet levenivät isommiksi, kunnes ne peittivät kaikki Euroopan kansakunnat.

Läntinen joki virtasi Espanjan kautta Marokkoon ja sieltä Pohjois-Afrikan rannikkoa myöten Israeliin.

Joet olivat ihmisiä, jotka julistivat Jumalan Sanaa näin uudelleen evankelioiden Eurooppaa.



Lars Enarsonin v. 1977 saama sanoma herätyksestä

et olivat verenpunaisen värisiä, koska tämä tehtävä vaatii marttyyrien verta matkalla takaisin Jerusalemiin.Jumala puhui minulle lokakuussa 1977: ”Minä lähetän herätyksen, joka tulee olemaan suurempi kuin mikään, minkä olette nähneet aikaisemmin historiassa. Mutta herätys tulee vain siinä laajuudessa kuin minun kansani rukoilee.”


Sitten Jumala näytti minulle herätyksen puhkeavan Skandinaviassa ja leviävän sieltä yli Euroopan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lars Enarsonin 2 näkyä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Olen tätä samaa julistanut ja moni ei usko, että lopunajan herätystä tulisi, saati tällaista valtavaa.

Näen asian nimenomaan morsiamen poistumisen aiheuttamana. Olen opiskellut turvallisuusvalvojaksi ja tuunnen varsin hyvin teoriat, kuinka ihmiset massakäyttäytyy/käyttäytyisi suuren luoka hätätilanteessa. MUTTA-MUTTA- ja MUTTA! Tämä hätätilanne onkin hengellinen, eikä fyysinen. Siinä on iso ero miten tämä hätätila tulee kansassa regoimaan. Samaan aikaan kun tämä hengellinen hätätila alkaa, samalla alkaa myös fyysinen ja taloudellinen. Elikkä tosiaankin... siinä pudotetaan ihmisiltä koko rivi, kaikki kolme elämän peruskiveä pois jalkojen alta, eikä heille jää mitään, kuten viittaa myös Danielin vuosiviikoissa ns. Jeesuksen katoaminen 62. vuosiviikolla ja toisaalta opetuslasten yksin jääminen. Mitä sitten tapahtui? Heille annettiin Pyhä Henki, ja alkoi suuri herätys, joka päättyi aina kristittyjen vainoon. Saman tulee maailma kokemaan ja morsian on se dentonaattori, jonka katoaminen tämän kaiken saa aikaan. Sitten alkaa se vaino... jne. Loppu on tiedossa.
Sinettisormus

Re: Lars Enarsonin 2 näkyä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo kommentistasi.
Eilen kokouksessa puhuttiin, kuinka monet uskovat kokevat nyt, itseni mukaan lukien, että nyt on alkanut valtava hengellinen taistelu.
Sinettisormus

Re: Lars Enarsonin 2 näkyä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nämä päivät on sen kaiken alkua. Niin koen vahvasti. Päivi Räsäsen asia on yksi vahva todiste tästä kaikesta. Ihmismieli on vääristynyt ja se tulee aiheuttamaan suurta hämminkiä.
Löysin suomi24 profetioita tämän. Liekkö tosi, mutta jos on niin voisi hyvinkin tarkoittaa Päiviä:

23.01.2010 17:14: Suomesta nousee henkilö, josta koko maailma tulee puhumaan. Tuo henkilö on nainen. <<

Onko tämän profetia-palstalla aikanaan eli v. 2010 annetun PROFETIAN nainen nyt sitten ehkä Päivi, joka on noussut maailmallakin uutisiin? Toteutuiko siis profetia?
Pyros

Re: Lars Enarsonin 2 näkyä

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Ilm.6:9-11
"Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin."
Vastaa Viestiin