Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kaikki näyttää alkaneen siitä, että tämä vihervasemmistoinen hallitus valittiin maahamme. Nyt saamme kaikki Jeesukseen aidosti uskovat olla varpaillaan. Ensin Päivi Räsänen saa jo toisen rikostutkinnan internetistä löytyvistä kirjoituksista, joiden alkuperäkin on jo vuodelta 2004. Nyt on Pihon sivut suljettu, syytä en tiedä mutta luulenpa, että juurikin nämä kirjoitukset. Minä pelkään tämän pelastussanoman puolesta nyt vakavasti. Olen jo nähnyt itseni poliisikuulusteluissa ja olen jo kauan sitten tehnyt päätökseni, etten poista ainoatakaan kirjoitusta, enkä niiden sanomisista peräänny.

Uhka on nyt todellinen ja minullakin ateistivihamiehiä on aivan riittävästi, joten on vain ajan kysymys, koska ne heräävät tekemään rikosilmoituksia ihan kiusallaan näistä kaikista kirjoituksistani. En usko, että tämä palsta on sikäli vaarassa, vaan kirjoitukseni tuolla päivittäis blokissa. Mutta palsta kaatuu samalla jos sivusto kaadetaan, kuten Piholle on nyt ilmeisesti käynyt.

Harri Veijonekin otti kantaa asiaan omilla sivuillaan ja kirjoitti, ettei itse kirjoita mitään mm. homoudesta tai muslimeista. Kyllä minäkin olen välttänyt kirjoittamasta mitään sellaista, jonka voisi tulkita kiihottamiseksi kansanryhmää vastaan mutta kun tätä lakipykälää ollaan alettu noudattaa aivan uudella tavalla. Nyt tervekin kritiikki on tulkittavissa kiihottamiseksi.
Minä olen lukenut lakia sen verran, että osaan sanoa miten lakia pitäisi tulkita. Hyvä vertailukohta on väkivalla tai muulla uhkaaminen, elikkä lakitermi "laiton uhkaus". Tämän tunnusmerkit pitää täyttyä, jotta poliisi voi aloittaa rikostutkinnan. Esimerkki: Jos vaikkapa veitsellä uhkaa, niin poliisi kuulustelussa saattaa kysyä että oliko terä uhkaavassa asennossa sinua kohti, kun sinua sillä uhattiin. Jos uhkailija vain vilautti veistään, kuin ilmaistakseen uhkaukselle pontta, niin se ei vielä riitä syytteen nostamiseen. Syyte nostetaan vasta, jos veitsen terällä osoitetaan sinua ja uhkaajan käsi on siinä asennossa, jolla uhkailu voidaan viedä jo tekoon saakka.
No tätä peilaten kiihottamiseksi kansanryhmää vastaan, pitäisi lakia tulkita paljon tiukemmin, kuten että pitää käydä ilmi selvästi tämä kiihottaminen, muulla tavalla kuin että jotakuta kansanryhmää kritisoi. Kiihottamisella pitäisi osoittaa selvää tahtoa usuttaa toiset näiden kimppuun. Pelkkä kritiikki tai moittiminen ei riitä, eikä edes haukkuminenkaan. Pitäisi ehdottomasti olla näyttö siitä, että on saanut ja yrittänyt saada muutkin heitä vastaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilkaa kaikki pelastussanoman puolesta, jotta saisimme pitää tämän kanavan, näinä synkkinä aikoina avoinna, kun koko maailma on uppoamassa syntiin, vihaan ja pimeyteen.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Voi lähetä Isä jo Poika hakemaa meiät kottii.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Joo, jos joudut edesvastuuseen, niin Päivi on näyttänyt hienoa esimerkkiä. Ole iloinen ja valoisa. Älä peruuta äläkä poista todellakaan mitään.
Jos niin käy, mutta toivottavasti ei.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Nämä jotka syyttävät Jeesuksen omia vihapuheesta, uhoavat itse omaa vihaansa.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me uskovat tarvitsemme vahvaa toistemme tukemista ja rukouksessa oloa, silllä koen ja sen myös jo näkee että meidän vainoaminen on alkanut .. Jeesus AUTA JA TULE PIAN!!!

.. minäkin huomasin tuossa että Pihon sivu ei auennut?
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesus että tuet ja vahvistat meitä! Tässä pimeässä ajassa. TULE HERRA JEESUS! Rukouksessa!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Onko Pihon sivut todella SULJETTU, eikä kysymyksessä ole jokin tekninen ongelma ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 07 Marras 2019, 15:16 Onko Pihon sivut todella SULJETTU, eikä kysymyksessä ole jokin tekninen ongelma ?
Niin, onhan pelastussanomakin ollu suljettu useita kertoja mut siinä on aina ollu syynä ulkopuolinen hyökkäys. Yleensä Ukraina/Venäjä akselilta.
Tuula1

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

shalom. ei meillä ole syytä hiljentyä vaan painaa täysillä eteenpäin ja julistaa Jeesuksen Veren Voimaa. nyt ja tulevaisuudessa tämä vaatii meitä pysymään lujina, eikä antaa karvakorvalle valtaa yhtään. Jeesus on Hyvä ja pitää varmasti meistä huolen vainon aikanakin, jota kohti ollaan menossa.
Sinettisormus

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt Pihon sivu taas toimii ...
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

8.11.2019

Jouko Piho:

Nettisivuni näkyvät jälleen

Nettisivuni näkyvät jälleen. Sain eilen illalla ilmoituksen, että sivut olivat poissa tiistaista lähtien sen takia, että sivujen maksuliikenteessä oli tapahtunut sekaannus. Asia on nyt kunnossa. Tärkeintä on se, että kyseessä ei ollut hakkerointi tai jokin sensurointi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikki kristilliset web alustat vaarassa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 09 Marras 2019, 12:47 8.11.2019

Jouko Piho:

Nettisivuni näkyvät jälleen

Nettisivuni näkyvät jälleen. Sain eilen illalla ilmoituksen, että sivut olivat poissa tiistaista lähtien sen takia, että sivujen maksuliikenteessä oli tapahtunut sekaannus. Asia on nyt kunnossa. Tärkeintä on se, että kyseessä ei ollut hakkerointi tai jokin sensurointi.
Aha, okei. No hyvä meidän muiden kannalta, ettei niin rankka vaino ainakaan vielä ala.
Vastaa Viestiin