ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Sinettisormus

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

eli sinulla ei ole maallista seurakuntaa. ok.
rauhansoturi

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti kirjoitti: 15 Loka 2019, 12:12 ... meitähän on, luterilaisia, helluntalaisia, vapaita, ortodokseja, katolisia, adventisteja jne. jne. ...
Ja seurakunnan nimikkeettömiä taivaankansalaisia ja Jumalan äänen kautta uloskutsuttuja taivaankansalaisia. :)
Sinettisormus

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:P Näin me opimme tuntemaan toisemme. Harmi että tämä kirjain kuolettaa ja siksi yritän värittää tekstiäni Jumalan antamin kauniiden värein.
rauhansoturi

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti kirjoitti: 15 Loka 2019, 12:18 :P Näin me opimme tuntemaan toisemme. Harmi että tämä kirjain kuolettaa ja siksi yritän värittää tekstiäni Jumalan antamin kauniiden värein.
Ehkä näen sen vasta taivaassa, kun värität minulle... ;)
Sinettisormus

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
rauhansoturi

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Sinetti! :)

Oletko taiteilijaluonteinen, jos saa kysyä? Se taiteilijan lahja on tullut suvustani.
Sinettisormus

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No kyllä olen harrastanut piirtämistä ja maalaamista. En tiedä onko ne niin hyviä, mutta kyllä minulta on muutama ostettukkin. Vähän olen runoillut ja sitten näitten kirjoitusten väsääminen. Äitini taas oli hyvä laulamaan ja isä runoili. Vanhin edesmennyt veljeni oli hyvä maalaamaan ja piirtämään, koulussakin veti siitä aineesta kymppejä. Kyllä taiteellisuus kuuluu elämääni ja askartelen mielelläni. Siksi noiden kuvien tuontikin minulle on tärkeää, sillä haluan niiden kautta tänne väriä ja iloa ja paljon, paljon ... tunteita! Se olen minä. :D
Sinettisormus

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin ja tietysi musiikki on vahvasti elämssäni ja nykyisin se on lähinnä ylistys musiikkia Herralle! Halleluja!
rauhansoturi

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Vähän sama juttu täällä kans. :) Veljeni oli myös taitava piirtämään, siis minua paremmaksi piirtäjäksi. Äitini on nuorena piirtänyt paljon ja oli taitava piirtämään. Samoin isä. Olen harrastanut öljyvärimaalausta, akravellimaalausta ja maalaillut posliiniastioita. Siten olen alkanut harrastaa savea ja olen itse tehnyt nämä keraamiset teokset ja lahjoittanut tekemäni teokset synttärilahjoiksi. Olen tehnyt itselleni vanhoista lusiikoista kaulakoruiksi.

Ja minua alkoi kiinnostaa plannerointi, eli nykyään tuunaan kalenteria. Eli tykkään vähän kaikenlaisista askarteluista. :)
rauhansoturi

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

No voin näyttää yhden... Askartelin tunteeni mukaan. ;)


askarteluni2.jpg
Sinettisormus

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Okei .. ilmankos kyselit niistä tarroista. ;) :P
rauhansoturi

Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Just... :)
Vastaa Viestiin