Vaikea tilanne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero! Amen!
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Eero kirjoitti: 29 Syys 2019, 20:32 Voidaan varmaan siis puhua Raamatun Jeesuksesta ja siihen kun vielä lisätään päälle seurakunnaksi Jeesuksen Kristuksen Seurakunta (Taivaallinen, ei maallinen) :)
Jep! :) En usko seurakunnattomuuden opetusta, eikä se pohjaudu Raamattuun.
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Mietin eilisestä saakka tähän aamuun asti kipuillen....

Aluksi noin pari kolme viikkoa sitten sain videon whatsappiin. Minua kutsuttiin videolla aterioimaan muiden uskovien kanssa ja se on maksullinen ateria ja lisäksi kuuntelemaan saarnoja ja opetusaiheita ja päivä on jo varattu meitä varten eli se on 19.10.

Mutta viime perjantaina minua kutsuttiin bussiretkelle samana päivänä 19.10., joka on jo varattu meitä varten uskovien parissa. Mietin, lähdenkö uskovien pariin vai uskosta osattomien pariin.

En todella halua mennä sinne, jos siellä tapahtuu ihmisviisauden perusteella järkeisuskon kanssa ja se olisi turhaa, niin mieluummin lähtisin bussiretkelle uskosta osattomien ihmisten parissa tuoden Kristuksen valoa ja käyttäen tilaisuutta hyväksi voidakseni evankelioida.

Mutta videon lähettäjä itse kipuilee myös, mitä Herra tahtoo opettaa hänen kautta. Vaihdoimme yhdessä ajatuksia sähköpostilla. Hän pyysi rukousapua minulta.

Kipuilen myös, miten onnistuu evankelioimaan yksilöllisesti, kun siellä on tiheästi ohjelmaa.

Tarvitsisin rukousapua ja Jumalan selkeää johdatusta, mikä on Herran tahto, että menen uskovien pariin tai uskosta osattomien pariin. Jumala voisi laittaa kumman yhden oven kiinni ja pitää toisen... kumman yhden oven aina auki minua varten, niin se helpottaisi minun valintaani, minne voisin mennä.
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin että Herra avaa sinulle tahtonsa asiaan Pyhän Hengensä kautta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilen että saat selkeän vastauksen, ettei sinun tarvitse tehdä muuta kuin odottaa sitä. Saat sen kyllä!
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Sinetti ja Jarmo! :) Amen, tapahtukoon Herran tahto ja odotan kans. ;)
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Hei, nyt se toinen ovi on otettu pois ja jäljelle jää vain yksi ovi, joka on yhä auki minulle. :) Siis menen aterioitsemaan uskovien kanssa ja kuuntelemaan saarnaa ja opetusaihetta.

Mutta uskova pyysi minulta rukousapua, mitä Herra tahtoo hänen kautta opettaa. Voisitteko rukoilla viisautta hänelle ja siitä, mitä Herra tahtoo opettaa hänen kautta?

----------------------

Ja olisi toinen rukousaihe. Huomenna on pelon aihe, se on viisaudenhammas, joka sai lisäkasvua ja vielä vinoon päin, mutta se on hankalassa paikassa eli lähihammas on tiellä, siksi viisaudenhammas kasvoi vinoon päin ja veti sen lähihampaan mukaan vinoon päin. En haluaisi menettää sitä tärkeää lähihammasta, jota tarvitsen vielä, mutten tarvitse viisaudenhammasta, joka on jo vinossa päin.

Herran viisautta tarvitaan, että hammaslääkäri osaisi ottaa vain ainoastaan viisaudenhampaan pois säilyttämällä sitä lähihammasta. Ja olen stressaantunut sen asian takia. Kiitos esirukousavusta!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Noin se Herramme toimii juuri... Ole huoletta rauhansoturi.

Rukoillaan sille... ittelläkin ollu tänä syksynä pahoja hammasongelmia.
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Jarmo! Saisinko kysyä, jos sopii? Sinulla on myös viisaudenhammas, joka aiheutti hammasongelmat?

Minulla se on hankalassa paikassa, eli lähihammas on tiellä, siksi viisaudenhammas työnsi ulos, mutta vinoon päin ja veti samalla lähihampaan kans vinoon päin poskea kohti. Minulla on tänään terveysaseman hammaslääkäri klo 10 aikaan.

Muuten... eilen teema oli todella mielenkiintoinen. Mehiläisten tarhaaja kertoi mielenkiintoista juttua kimalaisista, mehiläisistä ja ampiaisista. Mehiläisten tarhaaja kysyi aluksi avauspuheella, mitä tapahtuisi, jos mehiläisiä ei olisi enää, niin minä nostin käteni ylös ja sanoin, että maailma kuolisi. Tarhaajan mukaan minä vastasin oikein. :)

Sanoin tarhaajalle, että minua kiinnostaisi kasvattaa oma mehiläisten kasvattama hunaja ja tarhaaja lupasi, että tulee opettamaan minua, miten kasvattaa hunajaa. :)

Älkää tappako kimalaisia ja mehiläisiä, ne tuovat meille suurta hyötyä! Ne ovat yhteistyössä ihmiskunnan kanssa. ;)

Älkää leikatko pois alkukesän oman kotipihan kukkivat niittykukat ja voikukat, ne ovat suureksi hyödyksi mehiläisille! Jos niitä leikataan pois, se vaikuttaa mustikoihin, omeniin ja muihin marjoihin myös.

Haluaisin vielä kertoa yhden pienen hauskan tositarinan. Viime loppukesällä törmäsin kimalaiseen, joka paleltui, niin minä siirsin sen hellävaroen aurinkoiseen paikkaan ja toin sille kukkivan kukan ja laitoin sen kimalaisen vierelle toivoen, että se toipuisi. :)
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Jos te näette mehiläisparven, niinn ottakaa yhteyttä parvia kiinni ottavaan mehiläistarhaajaan. Yhteystietoja löydätte alla olevasta kartasta. Voitte klikata kartan koko näytön kokoiseksi oikeassa yläkulmassa olevasta ruudusta. Kun klikkaatte punaista karttapistettä, saatte tarhaajasta lisätietoja – kuten sen, millä alueella tarhaaja on valmis liikkumaan ja hakeeko hän parvia myös savupiipuista.

https://www.mehilaishoitajat.fi/parvien-kiinniottajat/

Koska mehiläiset eivät ole tyytyväisiä kuningattareen mehiläiseen tai se on kuollut, tai tulee toinen kuningatar mehiläinen, jonka takia kapina nousee, siksi mehiläiset hylkäävät pesäpaikan ja siirtyvät muualle. Kannattaa ilmoittaa läheisemmälle tarhaajalle siitä, jos te löydätte mehiläisparven.
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Hei, kävin tänään hammaslääkärissä. Ensi tiistaina otetaan ensin röngtrenkuvaa viisaudenhampaastani ja
vasta marraskuussa otetaan se pois.

Mutta tarvitsisin taas rukouspyyntöä, koska minun pitäisi saada työharjoittelupaikka.
Sain tänään kielteisen vastauksen eräältä työpaikalta, koska siellä ei ole mahdollista perehdyttää minua.

Anteeksi tuhannesti, että tarvitsisin taas rukousapua, että saisin työharjoittelupaikan täältä alueelta, missä asustelen.
Kiitoksia etukäteen rukousavusta!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

http://www.toimis.fi/

Tuo seurakunta toimii Hämeenlinnassa,ja siellä on aktiivisia rukoilijoita, armolahjojen kera.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, AO! Tiedän sen paikan. Olen pahoillani.
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Markku Veilon eksyttävä opetus
Markku Veilon eksyttävä opetus
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ajatukseni oli tuoda esiin noita rukousryhmiä, joita kokoontuu säännöllisesti Toimiksen tiloissa, ja ilmeisesti myös kodeissa.

Veiloa olen kuullut muutaman kerran, mutta en Hämeenlinnassa, siitä on kylläkin aikaa noin 7-10 vuotta.

Tuota kirja-arvion kirjoittanutta Olavi Kokkosta en tunne.

Hämeelinnassa on myöskin SLEY:n toimintaa, ja muistaakseni myös Luther-säätiön.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos rakkaudellisesta huolenpidosta ja ohjaamisesta, AO! :)

Joo, muuton jälkeen lähetin sähköpostiviestit muutamaan paikkaan ja myös lähetyshiippakunnan paikkaan, joka on myös Luther-säätiön puolelta. Esitin s-posteilla nämä kysymykset, mitkä voisi täyttää kriteettiäni Raamatun pohjan mukaan. Siis meidän pelastus perustuu yksin uskon kautta Jeesukseen, - ei vesikasteeseen, siksi esitin ne kysymykset s-posteilla.

Diakoni vastasi s-postiviestiini. Hän on töissä siellä Hämeenlinnassa, mutta asuu Tampereella. Hän ei voi puolestani täyttää ne kriteetit ja antoi minulle papin sähköpostiosoitteen, mutta se pappeuden juttu aiheutti ison törmäyksen uskoni kanssa. (Tässä jossain esitin jo postauksellani pappeuteen liittyvän jutun.) Siten kerroin hänelle kantani pappeudesta ja yllätyin, että hän oli samaa mieltä kanssani siitä asiasta.

Me vaihdoimme s-postia ja hän tuntui todella mukavantuntuiselta naiselta. Hän on kanssani samaa mieltä siitä, että me elämme tässä lopunajan luopumuksen viimeisinä päivinä. Hän sanoi rukoilevansa puolestani, että löytäisin raamatullisen seurakunnan.

Siten lähetin s-postia hänen antaman papin mukaiseen sähköpostiosoitteeseen, mutta muistaakseni pappi kyllä vastasi ja lupasi, että vastaa niihen kysymyksiin, kun on aikaa, mutta tähän päivään asti ei yhtään vastannut. Epäilen, että hän ei kyennyt vastaamaan noihin kysymyksiin.

Anteeksi vaivannäöstäsi tähdeni! Hyvää sapatti-iltaa sinulle ja juutalaispohjaisen Messiaan siunausta kanssasi Uuden Testamentin puolelta! :)
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Hei, äsken minulle tuli outo tunne minun päässäni. Minun päässäni raskas tunne painaa. En tiedä, mikä minuun tuli. Voisitteko rukoilla minun pään puolesta?
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet rukouksessa. Kohota katseesi Kristuksen kasvojen eteen.
Jeesus Kristus auttaa sinua hyvän tahtonsa ja tietonsa mukaan. Tuo paine, mistä se johtuukaan, Herra tietää, joutuu poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimessä!!!
Amen.
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos paljon, Sinetti! En tiedä, mikä minuun tuli. Aluksi minä vessassa tunsin jotain outoa päässäni. Päänahkani siis iho meni kananlihalle, mikäli se oli outoa ja siten tunsin Hengen pääni kohdalla, mutta raskas tunne laskeutui pääni sisäpuolelle. En tiedä, mikä päähäni tuli. :? Toivottavasti se ei enää toistuisi enää! Jos se jatkuu, niin on mentävä lääkäriin. Sitä en halua.
Vastaa Viestiin