Rupattelutuokio

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Katso, miten hauskoja piirrettyjä kuvatarroja ne on, siis laulava lammas ja murjottava lammas heh... :D

https://www.ninada.fi/product/7/j-ja-mina
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihan hauskoja ja positiivisia ne kyllä ovat ja varnasti löytyy tarvetta eri tilanteiden mukaan, ja hyvää sanomaa levittävät ilolla.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Niin totta, Sinetti. Mutta en enää vaihda kirjekamujen kanssa, että voisin kans laittaa ne ihanat kuvatarrat, joissa on positiiviset raamatulliset tekstit. Voisin kyllä laittaa ne tarrat omaan Mira Malliuksen kalenteriin 2020 hmm..... :roll:
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No vois vaikka tehdä omia käyntikortteja tms. kera tarrojen.
Tai laittaa joulukorttiin nimen perään tarran, .. onhan näitä pieniä kohteita. :roll:
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Käyntikortteja? :)
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Pääsiäiskortteihin kans voisi laittaa... :)
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Käyntikortti on pieni kortti, jossa on yhteystietosi, jonka voit sitten antaa eri tilanteissa, jos haluatte jatkossa saada yhteyttä toisiinne.
Kortti joka mahtuu lompakkoon.
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Esim. kotikokouksien lopussa voi joskus vaihtaa/ jakaa yhteistietoja.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Ok. :) Asun täällä väliaikaisesti odottaen, että asunto, joka on Imatralla, saisi myytyä pois.
Asunnolle ei vielä löytynyt sopiva ostaja.
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hämeenlinnassa? Olet kertonut aamuisin meneväsi kouluun, joten saanko olla utelias ;) .. oletko opettaja vaiko oppilas? :roll: ... ei ole pakko vastata. :D


Kuva
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Viime joulukuun viimeisenä iltana ja uuden vuoden aattona muutosta tänne Hämeenlinnaan on noin 9 kuukautta sitten.
No olen enemmän kuntouttaja. Laitoin asunnon puolesta joku aika sitten esirukousaiheen tänne. viewtopic.php?f=9&t=1534
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Okei ... mielenkiintoista, minä taas olen kuntouttavassa työtoiminassa 2014 alkaen ja teen sitä nykyään enää sen minimimäärän, eli 4h päivä. :lol:
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Joo, aiemmin kerroit täällä jossain siitä. :)
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Työkykyni on alentunut mutta eläkkeelle en pääse, kun sitä on kiristetty. Lääkäri myönsi ettei minulle ole sopivaa työtä, eikä lukpiirien vetäjiä palkata, kaikki sellainen tehdään vapaaehtois voimin. Lääkäri sanoi että olen väliinputoaja, joita on paljon suomessa. Olen huomannut, että tämä ryhmä on unohdettu täysin.
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tätä olen hartaasti rukoillut että pääsisin tästä oravan pyörästä pois ja saisin keskittyä tekemään Jumalalle työtä 24 h/ päivä.
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eräässä rukous hetkessä minulle sanottiin tuohon että en ole väliinputoaja vaan Jumala tulee palkkaamaan minut ja maksamaan minun palkkani. Jumala on minun työnantajani.
Amen! Niin olkoon!
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Sinetti, ok, muistan sinun asiat rukouksin. Itselläni on vaikea astma ja muu, mikä rajoittaa, siksi olen kuntoutuskurssilla. Työharjoittelupaikan kautta voin löytää sopivan ammatin alan itselleni.
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen myös puolestasi. Ehkä olet vielä nuori ja on tärkeää että löydät paikkasi. Minä olen 59 vuotias, en siis vielä ihan eläke iässä, mutta ei niin kaukanakaan. Ensi vuonna täytän 60.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos! :)
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Vastaa Viestiin