Omia Kokemuksia Levossa 4

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tää kyl nyt niin osu ja upposi .. ensimmäiset Sanat tähän vahvistukseksi .. nyt itkettää .. tunteet käy valtavina ..
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jesaja 45:2-3 Minä käyn sinun edelläsi ja tasoitan kukkulat, minä murran vaskiovet ja rikon rautasalvat.
Minä annan sinulle aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä tietääksesi, että minä Herra olen se, joka
sinut nimeltä kutsuin, minä Israelin Jumala.
Tuli myös tämä sanan paikka.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAAAMEN!!! NYT KÄY TUNTEET VALTAVINA! Onneksi olette siellä ..


Kuva
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tein tästä Ella tämän päivän blogi aloitukseni ... oli niin vahvistavaa.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Ihanasta kuvasta! Jatketaan Rukoillen asian puolesta.

Siunausta päivään! :D
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Ella, olet Siunattu!

Ps.
Niin, olenko unohtanut kertoa tämän, kun Matti Wendelin kotikouksessa, myöhemmin illalla, kun rukoilimme toistemme puolesta, eräs veljeni näki minulle rukoillessaan kuvan, jossa kuljin kohti kukkaniittyä, jonka kaikki kukat olivat kuolleet, mutta kun astuin niitylle, ne heräsivät kaikki eloon.
Voisiko tarkoittaa tuota kirkkoa ja sen seurakuntaa? Sillä kirkolla ei ole enää varaa ylläpitää kirkkoa ja näin ollen sen toiminta kuolisi, mutta tämä Jumalan teko, toisi sen taas kukoistukseensa.

Amen.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Ella »

Tämä kukkaketo kaipaa Pyhän Hengen sadetta.
- Pyydetään Jumalan siunausta että, tämä kirkko saa uuden alun. Sitä varten mihin se on rakennettu!
Jossa julistetaan Raamatun sanaa, niin kuin se on kirjoitettu. Amen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Erään uskovan veljen ottama kuva rististään, jonka minulta sai ...


Rauhaa.
Eilinen oli taas se keskiviikko ja se minun ns.työpäivä. Heti aamurukouksessa pyysin Herralta, että antaisi nuo tavaksi tulleet yllätyksensä tällekkin päivälle.
Työpäivä meni kuitenkin todella normaalisti ja mietinkin jo työstä poistuessani että eikö tänään yllätyksiä tulekkaan?
Menin lähellä olevan kaupan aulaan odottamaan ystäväni sinne saapumista, sillä olimme tehneet sinne treffit.
Siinä odotellessa eräs lapsuuden ystävä tuli kaupan puolelta ja vaihdoimme iloisina kuulumisia, lopuksi kerroin hänelle myös hieman uskostani.
Kohta vierellemme tuli tuttuja uskovia siskoja, jotka kuuluivat Lahden Toivonkeskus seurakuntaan.
He evankelioivat ja tekivät ruokajakelua paikkakunnallamme.
Lapsuuden ystävä jatkoi matkaansa ja me siskojen kanssa jäimme vaihtamaan kuulumisia.
He olivat tulleet katsomaan kaupan alakertaan, josko vuokraisivat tilat sieltä heille kun entinen vuokrasopimus toisessa paikassa loppui.
Sanoin, että se oli tarkoitus että loppui.
Kävijä määrä oli lisääntynyt valtavasti ja Jumalakin näki, että tarvitaan isommat tilat ja antoi vuokrasopimuksen raueta, näin olin asian kokenut, ja nyt julistin että he saavat kyllä tuon uuden paikan.
Ihmettelimme siinä aulassa että meitä uskon sisaria osui yhtä aikaa olemaan siinä aulassa 5 kappaletta. Eipä tainut olla sattumaa ja sanoinkin siinä heti, että tämä on Jumalan merkki, että tässä yhtä aikaa kokoonumme ja kohta saamme kuulla että alakerran paikka saadaan ja kokoukset tulee jatkumaan ja lisääntymään. Ystävänikin oli jo siinä hetkessä paikalla.
Kävimme vielä kaupan puolella ja sitten ystäväni ilmoitti, että käydään vielä katsomassa erästä vanhaa kyläläistämme terveyskeskuksella.
Ystäväni oli ottanut, hänellä olevan ylimääräisen "Se on täytetty" ristin mukaan, jonka saatoimme viedä tälle naiselle sairaalaan viemisiksi.
Hän olikin hyvin ilhtunut tulostamme. Pieni, heiveröinen ihminen makasi siellä vuoteellaan, ravinto meni hänellä letkujen kautta.
Ystäväni ojensi hänelle tuon ristin kassistaan ja kertoi sen minun tekemäksi ja minä kerroin tuon ristin tarinan, jonka näkynä olin saanut ja uskon askelin sitä olin näkyväksi alkanut toteuttaa.
Tämä nainen otti sen täysillä vastaan, näin kuinka hän oli otettu. Hän katseli minua pienillä silmillään koko ajan, kun kerroin hänelle rististä.
Sairaanhoitajakin kävi siinä välillä ja nainen iloisena esitti hoitajallekkin ristiä ja sain siinä samalla kertoa hoitajallekkin tuon ristin tarinaa. Kohta hoitaja poistui ja jäimme kolmisin.
Sitten yhtä äkkiä koin, ja nojauduin naista kohti, että tämä risti alkoi toimia Siunaukseksi.
Tunsin kuinka Pyhä Henki alkoi vahvasti vuottaa ja ystäväni koki saman ja Siunasimme naista. Kysyin, tunsiko nainen saman ja hän ilmoitti, että koki.
Sanassa sanotaan että kun kaksi tai kolme yhdessä kokoontuu ja rukoilee on Jeesus siinä keskellä, ja toden totta, tunsimme vahvasti, kaikki kolme, yhtäaikaa, että Jeesus oli siinä keskellämme.
Kotia palatessamme, alkoi puhelimeen tulla viestejä. Vuokrasopimus kaupan alakertaan oli tehty! Halleluja! JEESUS ON HERRA!!!
Ne yllätykset tulivat sittenkin ja voi kuinka suuria Hän tuohon keskiviikko päivään antoikaan. Tunsin valtavaa Siunausta.


"Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
Matt. 18:20 [kr92] [kr38]


Olkoon tuo samainen ihana Siunaus myös meidän yllä täällä lepäämässä!
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Näitä kokemuksia on niin mukavaa ja hienoa lukea! Kiitos ja Kunnia ja Ylistys Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Herra Rauhaa.

Viime yönä näin unta ja siinä unessa näin vielä unta, joka kertoi minulle moneen kertaan toistuen, Jumalan tahdossa elämisestä. Kulkea Hänen tahdossaan ja ei sano Hänelle; EI! vaan KYLLÄ! Kun Hän sinua johonkin työhön kutsuu.
Ajattelemme heti ettei minusta ole, eikä minulla ole edellytyksiä, no eipä tarvitsekkaan, sillä kun vastaamme siitä huolimatta KYLLÄ, olemme ottaneet ensimmäisen uskon askeleen ja samalla Jumala alkaa työstää omaa osuuttaan. Hän auttaa siinä.
Aina kun tuo ajatus osuus oli käyty unessa, sen perään näytettiin tuon yllä olevan Pyhän Hengen kaltainen kuva.
Paha ei pysty kulkemaan sitä Jumalan tahdon tietä, se ei voi kulkea Jumalan tahdon askelissa.
Amen.

Tätä olen viime päivät tehnyt ja saanut oikeasti kokea Pyhän Hengen Siunausta. Ystävänikin on sen huomannut ja ollut kanssani ihmeissään, sillä niin sanaton olo siinä tulee.

Aamulla sitten rukoillessani näin kuvan morsius parista, jollaisen olen nähnyt valveillakin.
Siinä pari oli vihittävinä alttarilla. Morsian vasemmalla valkoisessa puvussaan ja sulhanen oikealla, uniformussaan, jossa oli valkoiset housut ja punainen takki.
Kiitos Jeesus!
En löytänyt sitä kuvaa nyt mitä tarkoitin, mutt vaihdan jos löydän.

Kuva


Siunattua päivää teille kaikille rakkaille ...
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Katso suoraan ja pälyilemättä, suuntaa katseesi vakaasti eteenpäin. Laske harkiten jalkasi polulle, niin olet varmalla pohjalla, missä ikinä kuljet. Älä poikkea oikealle äläkä vasemmalle, pidä askeleesi kaukana pahasta.
- - -
Oikeamielisten polku on suora, sinä tasoitat vanhurskaan tiet. Sinun tahtosi tielle, Herra, me ikävöimme, me kaipaamme sinua, me toistamme nimeäsi. Sinua minun sieluni yöllä janoaa, sinua minun henkeni etsii."
Sananl. 4:25-27; Jes. 26:7-9a [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun elää Jumalan tahdossa ja uskossa, löytyy tämä tie:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.

10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva



Tänään kun heräsin, kuulin siinä herämisen hetkellä miehen äänen, iloisen ja heleän äänen laulavan: " .. illalle voima ..!"
Eikä muuta, mietin ja kyselin Herralta, oliko tuo Häneltä ja mitä se tarkoittaisi ja minkälainen voima?
Vai oliko kyseessä jonkun laulun sanat?
Vastausta ei vielä tullut. Oliko vain unen kaikuja?
Ehkä illalla olen viisaampi? Nyt täytyy jäädä odottamaan, muuttuuko nuo iloiset laulun sanat todeksi?

Jeesuksen Kristuksen nimessä rukoileminen on meille suuri VOIMA!!!

Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen. Joh. 4:12-14

Siunausta päiväänne!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hyvyyden Voiman ihmeelliseen Suojaan : https://www.youtube.com/watch?v=lzhzDS4FO1Y
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa ...

Tänään, Herran läsnäolossa ja rukous hetkellä, näin maassa punaisen kangassäkin ja se oli siinä avoinna, suuta myöten täynnä viljaa ...
Huomioi säkin väri, joka oli punainen. Se kertoo meille Jeesuksen Kristuksen kalliista verestä, jonka Hän meidän vuoksi vuodatti, meidän syntiemme tähden. Eli voi ajatella, että tuo punainen säkki on Jeesus Kristus itse.
Muutamia vuosia sitten, sain kuvan säkistä joka oli köytetty lujasti kiinni ja se oli aivan täysi ja sille oli piiretty kasvot. Nimesin sen silloin "syntisäkiksi".
Tänään ymmärsin, että tuo säkki, on Jeesus Kristus, joka on lunastanut koko maailman synnin ja oli pilkattavana ja syljettävänä.
Tänään, yhä enenevässä määrin, me, Hänen seuraajansa, saamme kokea tuota pilkkaa ja päällemme syljetään ..
Löysin tuon vanhan kirjoitukseni tuosta kuvan säkistä : https://keskustelu.suomi24.fi/t/1129267 ... syntisakki

joka niukasti kylvää se myös niukasti niittää. Ja joka runsaasi kylvää, se myös runsaasti niittää." 2 Kor 9:6 >>

"Kun paikalle tuli paljon väkeä ja kaikista kaupungeista virtasi ihmisiä Jeesuksen luo, hän esitti heille vertauksen:

"Mies lähti kylvämään siementä. Kun hän kylvi, osa siemenestä putosi tien laitaan. Siinä jyvät tallautuivat, ja taivaan linnut söivät ne. Osa putosi kalliolle ja lähti kasvuun, mutta oraat kuivettuivat, koska eivät saaneet maasta kosteutta. Osa putosi keskelle ohdakkeita, ja kun oras kasvoi, kasvoivat ohdakkeetkin ja tukahduttivat sen. Mutta osa putosi hyvään maahan, kasvoi ja tuotti satakertaisen sadon."
...
Vertaus tarkoittaa tätä: Siemen on Jumalan sana. Tien laitaan pudonnut siemen tarkoittaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan mutta joiden sydämestä Paholainen heti tulee ottamaan sen pois, jotta he eivät uskoisi ja pelastuisi. Kalliolle pudonnut siemen tarkoittaa niitä, jotka sanan kuullessaan ottavat sen iloiten vastaan mutta uskovat vain hetken aikaa. Heillä ei ole juurta, ja niin he koetukseen joutuessaan luopuvat. Ohdakkeisiin pudonnut osa tarkoittaa niitä, jotka kuulevat sanan mutta sitten tukahtuvat elämän huoliin, rikkauteen ja nautintoihin. He eivät tuota kypsää satoa. Mutta hyvään maahan pudonnut siemen tarkoittaa niitä, jotka sanan kuultuaan pysyvät siinä puhtain ja ehein sydämin ja kestävinä tuottavat satoa."
Luuk. 8:4-8, 11-15 [kr92] [kr38]

Siunausta teille, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Tänään, kun heräsin Herran rukokseen ja Hänen läsnäoloonsa, sain nähdä kuvan jota vielä työstän, sillä koen nyt väsymystä.
Näin kirkkaan juomalasin joka oli tyhjä muuten, mutta sen pohjalla oli jotain tummaa, ehkä leipää ja näin käden joka yritti kovasti sitä pohjalla olevaa kaivaa ..
Herra avaa tämä, jos on sinulta. Minulla on jo ajatukseni tähän mutta haluan vahvistusta.
Ehkä tämä kuvastaa ihmisten hengellistä janoa ja nälkää, mutta eivät tiedä mistä sitä saa.
Kiitos Jeesus, auta Sinä meitä hengellisessä janossamme ja nälässämme. Ohjaa meitä Sinun vetesi ja leipäsi ääreen!

Tämä Sana minusta vastaa tuohon kuvaani:

JESAJA 55
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.


Kuva
Vastaa Viestiin